Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Nissan Primera: Скромність їй до лиця

  1. Продуманий до дрібниць
  2. Найкраще - ворог хорошого
  3. Будьте напоготові!
  4. Ох вже ці англійці!
  5. Для тих, хто зможе оцінити
  6. Toyota Avensis 1997 - 2000 г. в.
  7. Opel Vectra (B) 1995 - 99 р в.
  8. Peugeot 406 1995 - 99 р в.

Наша сеть партнеров Banwar

Про успіх Primera (P11) на українському ринку говорити не доводиться, але в Європі вона продавалася добре

Про успіх Primera (P11) на українському ринку говорити не доводиться, але в Європі вона продавалася добре Про успіх Primera (P11) на українському ринку говорити не доводиться, але в Європі вона продавалася добре. А оскільки машина була орієнтована саме на ринок Старого Світу, компанія Nissan, як і більшість далекосхідних конкурентів, розгорнула виробництво Primera ближче до Європи. Випускався автомобіль в Сандерленді в Великобританії. Схоже, Туманний Альбіон - улюблене місце японців: він також став батьківщиною Honda Accord і Toyota Avensis. Звичайно, Primera проводилися і в Японії, але ці праворульние версії зустрічаються на українському ринку вкрай рідко.

Чимало Primera, що їздять по нашим дорогам, з перших днів «життя» експлуатуються в Україні - їх завозили новими як офіційні, так і сірі дилери. Незважаючи на те, що кузовні панелі автомобілів не оцинковані, якісне лакофарбове і антикорозійне покриття непогано захищає їх від корозії.

Як водиться, найбільшого поширення набули 4-дверні седани. Рідше зустрічаються 5-дверні ліфтбек, а універсали Wagon користуються найменшою популярністю. Більш того, фахівці фірмового сервісу вважають, що від покупки універсалів краще утриматися. Справа в тому, що вони істотно відрізняються від інших - всі кузовні панелі і підвіска Wagon повністю оригінальні. Обдзвонивши ряд столичних розборок «беушних» машин, ми з'ясували, що запчастини до Primera (P11) Wagon - гострий дефіцит.

Продуманий до дрібниць

Салон дуже затишний. Оздоблювальні матеріали якісні і добре збереглися навіть на старих екземплярах. До оглядовості зауважень немає - навіть незважаючи на те, що при бічному огляді передня ліва стійка попадається на очі, видимість вона не перекриває, як, втім, і задні підголовники.

Більшість Primera добре укомплектовані - в них є центральний замок, іммобілайзер, подушка водія безпеки, електросклопідйомники і електропривод зовнішніх дзеркал, гідропідсилювач керма і регулювання висоти рульової колонки, а також кондиціонер і ABS.

На старих машинах були відзначені виходи з ладу регулятора режимів системи опалення салону «холод / тепло» (новий вузол коштує $ 100). Система вентиляції організована дуже грамотно. Так, дефлектори, розміщені на центральній консолі, можуть автономно забирати повітря зовні, в той час як інші подають в салон тепле повітря від «грубки». Це дуже зручно в далекій дорозі - прохолодний забортний повітря, спрямований на обличчя, допоможе втомленому водію побороти сонливість.

Найкраще - ворог хорошого

Швидше за все, саме цим правилом керувалися «ниссановские» конструктори, які вирішили не винаходити велосипед і оснастили Primera (Р11) двигунами, успішно обкатаними на попереднику - від нього з невеликими доробками перекочувало більшість силових агрегатів.

Найчастіше в Україні можна натрапити на бензинові версії, оскільки дизельні офіційно до нас не завозилися: цей 2,0-літровий агрегат зарекомендував себе ненадійним - часто перегрівався, а після пробігу 100 тис. Км в сорочці охолодження головки блоку циліндрів з'являлися тріщини. Рідкісні також «заряджені» версії GT, оснащені найбільш потужним 2,0-літровим 150-сильним бензиновим мотором.

Газорозподільний механізм двигунів Primera невибагливі - вони оснащені металевим ланцюгом, як правило, виходжують до капремонту мотора (близько 300 тис. Км).

Слабке місце всіх агрегатів - датчики положення распредвала і коленвала. Вони нерідко виходять з ладу (обидві деталі коштують близько $ 50), і двигун може не заводитися. Паливна система моторів чутлива до якості бензину - були відзначені виходи з ладу насосів. На бензинових 2,0-літрових агрегатах після пробігу 100 - 150 тис. Км може знадобитися заміна подушок двигуна. Несправність виявляється в підвищеної вібрації кузова при працюючому моторі.

Будьте напоготові!

Більшість машин, які колесять по наших дорогах, оснащені механічними 5-ступінчастими КПП; версію з 4-ступінчастим "автоматом" доведеться пошукати. При грамотній експлуатації автоматична трансмісія не доставляє проблем. Її обслуговування полягає в контролі герметичності і заміні мастила кожні 60 тис. Км пробігу.

А ось «механіка» на машинах, наїзд понад 150 тис. Км, може піднести неприємні сюрпризи - фахівці пригадали випадки виходу з ладу підшипників КПП, про що свідчить підвищена галасливість при роботі агрегату. На добре поїздили примірниках може виявитися розбитою втулка куліси перемикання передач і обриватися трос зчеплення. Масло в «механіці» також змінюють кожні 60 тис. Км.

Ох вже ці англійці!

Рульова рейка Primera має недолік, характерний для аналогічних вузлів англійських «японців» - Honda Accord і Toyota Avensis. По-перше, в ній з часом розбивається втулка рейки і зношується пара шестерня - рейка, що проявляється у вигляді стуку при проїзді нерівностей. Правда, майстри запевняють, що з цією неполадкою можна ще довго їздити. По-друге, вузол нерозбірний, тому при зносі сальників або рульових тяг доведеться замінити всю рейку (вартість оригінальної деталі - $ 1000). До речі, фахівці пригадали випадки течі сальників рейки. А ось наконечники можна придбати окремо.

Ходова Primera відрізняється високою енергоємністю і добре відпрацьовує всі нерівності, не доставляючи тим, хто сидів у машині дискомфорту. Конструкція передньої підвіски така ж, як у попередника (хоча деталі не взаємозамінні), а ось задню зробили напівзалежної. Це підвищило її надійність, хоча з'явилася й зворотний бік медалі - сайлент-блоки балки незнімні, тому в разі виходу їх з ладу доведеться міняти балку цілком (нова коштує близько $ 900).

Слабке місце передньої підвіски - сайлент-блоки верхнього важеля, які на наших дорогах служать дуже мало - виходжують всього близько 30 тис. Км (причому цей вузол нерозбірний). Нижній важіль також поставляється разом з «шаровий» і сайлент-блоками, правда, до їх надійності зауважень немає. В принципі, можна окремо підібрати неоригінальні деталі, тільки термін їх служби буде меншим. Недовговічні також тяги стабілізатора поперечної стійкості. Накладна і заміна задніх підшипників - їх змінюють разом з маточинами (1 шт. - $ 150). Правда, «ходять» підшипники довго.

Гальмівна система надійна, в процесі експлуатації, як правило, проблем з нею не виникає. Єдине, що вимагає постійного контролю - працездатність стоп-сигналів: за словами сервисменов, кінцевик «стопів» не відрізняється довговічністю.

Для тих, хто зможе оцінити

Nissan Primera (P11) так і не змогла домогтися популярності, якою користуються багато її конкуренти. Частково цьому виною невдала маркетингова політика, частково - недостатньо виразний дизайн і більш низька надійність в порівнянні з основними японськими конкурентами.

Але у цієї машини є і незаперечні переваги - завдяки більш простої конструкції її обслуговування обходиться дешевше, та й коштує вона менше, ніж інші «японці». Більш того, Primera добре знайома не тільки працівникам фірмових СТО, тому можна заощадити, ремонтуючи її на більш доступному спеціалізованому сервісі.

Якщо модель вас зацікавила, прицінитися до неї можна, скориставшись щотижневим каталогом «Автобазар».

Особистий досвідОсобистий досвід

Олександр, 35 років   Експлуатує машину 1 рік, Nissan Primera 2,0 л 16V (150 л Олександр, 35 років
Експлуатує машину 1 рік, Nissan Primera 2,0 л 16V (150 л. С.), Пробіг - 155 тис. Км, вік - 8 років

Першою моєю машиною була Honda Accord, потім я деякий час поїздив на VW Golf II. Але при цьому пристрасть до японських моделей залишилася, тому після продажу «німця» підшукував собі «японця». Біографія Primera, яку я купив, була добре знайома - після появи в Україні вона обслуговувалася на фірмовій СТО, де я працюю. За час експлуатації довелося перебрати передню підвіску, інші витрати - тільки на витратні матеріали. Зауважу, що запчастини до Primera недешеві, хоча на тлі інших «японців» ціна на них досить прийнятна. Раджу не застосовувати неоригінальні запчастини при ремонті підвіски, оскільки термін їх служби помітно менше, ніж у фірмових, і при цьому ходова втрачає якості, закладені виробником.

Подобаються зручний салон, багатий «фарш» (немає тільки шкіряної обробки), комфортна підвіска і потужний двигун машини.

Особистий досвідОсобистий досвід

Сергій, 48 років   Експлуатує машину 1 рік, Nissan Primera 1,6 л 16V (99 л Сергій, 48 років
Експлуатує машину 1 рік, Nissan Primera 1,6 л 16V (99 л. С.), Пробіг - 204 тис. Км, вік - 9 років

Продаю автомобіль тому, що хочу придбати новий. Мабуть, попередній власник добре заїздив мою Primera - мені постійно доводиться її ремонтувати. Так, вже після перших двох місяців експлуатації довелося перебрати всю передню підвіску. Пізніше несподівано перестав заводитися двигун - як виявилося, вийшов з ладу датчик положення коленвала. А зовсім недавно почала гриміти задня підвіска - фахівці розповіли, що сайлент-блоки замінюються тільки в зборі з задньої балкою. На цьому моє терпіння лопнуло.

Що сказати хорошого про Primera? У неї досить комфортабельний салон, в якому нормально розміщуються п'ятеро членів екіпажу, цілком місткий багажник, м'яка підвіска. Незважаючи на вік, слідів корозії не кузові немає.

Історія

09.96 Стартує випуск другого покоління Nissan Primera (серія кузова P11), представленого седаном і хетчбеком
09.97 Гамма модифікацій поповнена 5-дверним універсалом Wagon
08.99 Розпочато виробництво Nissan Primera (серія кузова Р144)

До і після…До і після…

Перше покоління Nissan Primera (P10) дебютувало в 1990 році і прийшло на зміну моделі Bluebird Перше покоління Nissan Primera (P10) дебютувало в 1990 році і прийшло на зміну моделі Bluebird. Автомобіль був представлений трьома модифікаціями - 4-дверний седан, 5-дверний ліфтбек і універсал. Лінійка двигунів була практично однакова і складалася з п'яти бензинових моторів об'ємом від 1,6 л 16V (90 л. С.) До 2,0 л 16V (150 л. С.) І двох дизелів 2,0 л (75 л. С .) і 2,0 л Turbo (91 л. с.). Ця Primera відрізняється високу корозійну стійкість, непоганими стійкістю і керованістю, а також містким багажником. З недоліків слід зазначити ненадійність дизельних агрегатів, вихід з ладу 5-й передачі в механічною КПП і недовговічність рульового механізму.

Третє покоління Nissan Primera (P144) - продукт глибокого рестайлінгу Primera (P11): їх основна технічна начинка однакова. Істотно змінилися, ставши більш сучасними і привабливими, екстер'єр та інтер'єр автомобіля. Гамма двигунів трохи скоротилася - на зміну 2,0-літровим агрегатам потужністю 115 л. с. і 131 л. с. прийшов новий 1,8-літровий 16-клапанний мотор потужністю 114 л. с., а «заряджена» версія GT трохи ослабла - її 2,0-літрове «серце» видає всього 140 л. с.

Нинішнє, четверте покоління Nissan Primera (P12) традиційно представлено трьома модифікаціями, правда, тепер замість лифтбека покупцям пропонується хетчбек. Лінійка бензинових двигунів істотно не змінилася, хіба що до них додалися два найпотужніших мотора - 16V обсягом 2,5 л (170 л. С.) І 16V 2,0 л (204 л. С.). А ось турбодизелі, оснащені системою безпосереднього вприскування палива, абсолютно нові - 1,9 л (120 л. С.) І 2,2 л 16V (139 л. С.). Правда, в Україні дизельні версії і бензинова 2,5-літрова офіційно не поставляються. Вартість базової версії Primera - близько $ 24 тис., А найдорожчою - понад $ 32 тис.

, А найдорожчою - понад $ 32 тис

Передн. / Задн. торм. колодки 38/73 Повітряний фільтр 13 Паливний фільтр 17 Масляний фільтр 8 Підшипник передн. / задн. маточини 42/120 Амортизатор (передн. / задн.) 82/90 Кульова опора 15 Зчеплення, комплект 205 Помпа 77 Радіатор 340 Ремінь ГРМ 43 Натяжна ролик ГРМ 93 Загальні дані Тип кузова седан, ліфтбек і універсал Дверей / місць 4/5, 5 / 5 і 5/5 Габарити Д / Ш / В, мм 4430/1715/1410 (седан, ліфтбек) і 4510/1715/1500 База, мм 2600 Маса споряджена 1140/1670, 1165/1670, 1225/1780 Об'єм багажника, л 490, 505 і 460/1700 Обсяг бака, л 60 Двигуни Бензинові 4-циліндр .: 1,6 л 16V (99 л. с.), 2,0 л 16V (115 л. с.), 2,0 л 16V (131 л. с.), 2,0 л 16V (150 л. с.) Турбодизельний 4-циліндр .: 2,0 л (90 л. с.) Трансмісія Тип приводу передн. КПП 5-ст. хутро. або 4-ст. автомат. Ходова частина Гальма передн. / Задн. диск. вент. / барабанний. або диск. вент. / диск. Підвіска передн. / Задн. неза. / неза. 175/70 R14, 185/65 R14, 195/60 R15 Вартість в Україні, $ від 8,9 тис. До 12,0 тис.

Toyota Avensis 1997 - 2000 г. в.

За родоводу Avensis сильно нагадує Primera - обидві японські моделі випускалися в Великобританії За родоводу Avensis сильно нагадує Primera - обидві японські моделі випускалися в Великобританії. Крім того, Avensis, як і Primera, був представлений седаном, ліфтбек і універсалом. Разом з тим, на відміну від Primera і всіх інших конкурентів, згаданих в цьому матеріалі, у Avensis найвища ціна, а також вартість обслуговування і запчастин. За це машина віддячить завидною надійністю і порадує власника багатої базовою комплектацією, просторим салоном і довговічною підвіскою.

Тип кузова 4-дв. седан, 5-дв. ліфтбек і універсал Габарити Д / Ш / В, мм 4520/1710/1430 (ліфтбек, седан) і 4600/1710/1500 База, мм 2630 Двигуни 4-цил. 6 бензин .: від 1,6 л 16V (101 л. С.) До 2,0 л. 16V (150 л. С.) І 2 турбодизельних: 2,0 л (90 л. С.), 2,0 л 16V (110 л. С.) Вартість в Україні, $ від 10,5 тис. До 13, 7 тис.

Opel Vectra (B) 1995 - 99 р в.

Один з найпопулярніших автомобілів середнього класу на вітчизняному ринку Один з найпопулярніших автомобілів середнього класу на вітчизняному ринку. Автолюбителів привертає відносно невисока вартість як самої машини, так і її обслуговування. До того ж, саме у Vectra (B) найбільша в порівнянні з конкурентами лінійка силових агрегатів. З недоліків слід зазначити недовговічність задньої многоричажной підвіски і рульового механізму.

Тип кузова 4-дв. седан, 5-дв. хетчбек і універсал Габарити Д / Ш / В, мм 4480/1710/1420 (седан і хетчбек) і 4490/1710/1440 База, мм 2635 Двигуни 4- і 6-цил. 9 бензин .: від 1,6 л (75 л. С.) До 2,6 л 24V (170 л. С.) І 4 турбодизельними .: 1,7 л (82 л. С.) До 2,2 л 16V (125 л. с.) Вартість в Україні, $ від 8,0 тис. до 12,0 тис.

Peugeot 406 1995 - 99 р в.

На відміну від конкурентів, має меншу кількість модифікацій На відміну від конкурентів, має меншу кількість модифікацій. Сервісне обслуговування на фірмовій СТО обходиться не дуже дорого. «Француз» відрізняється хорошою керованістю завдяки задній пасивно підрулюючою підвісці. Основний недолік - низьке розташування повітрозабірника у бензинових версій, через що при активній їзді по глибоких калюжах вода може потрапити в циліндри, наслідок чого - так званий гідроудар.

Тип кузова 4-дв. седан і 5-дв. універсал Габарити Д / Ш / В, мм 4600/1765/1400 і 4735/1765/1500 База, мм 2700 Двигуни 4- і 6-цил. 5 бензин .: від 1,8 (90 л. С.) До 2,9 л 24V (190 л. С.) І 4 турбодизельними. від 1,9 л (90 л. с.) до 2,0 л (109 л. с.) Вартість в Україні, $ від 8,5 тис. до 12,5 тис.

Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Що сказати хорошого про Primera?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов