Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Нові поправки до правил дорожнього руху: "небезпечне водіння"

  1. Три порушення - одне позбавлення
  2. Ви за червоних або за більшовиків?
  3. Право на знижку: нові правила оплати штрафів з 1 січня 2016 року
  4. Лихачам всюди у нас небезпечна дорога
  5. Буквально, але на око
  6. Чи є постраждалі або свідки
  7. Казка про просічками: чим небезпечне позбавлення прав за систематичні порушення ПДР

Наша сеть партнеров Banwar

«Чорним понеділком» вже охрестили наші дотепні автолюбителі той нещасливий, за їх уявленням, день, коли Уряд РФ вніс нові пропозиції щодо посилення Правил дорожнього руху. Але що ж насправді турбує водіїв, які бачать в поправках тільки мінуси?

Три порушення - одне позбавлення

Кабінет міністрів пропонує позбавляти водійських прав за три грубих порушення в рік і карати автомобілістів за небезпечну їзду. Очевидно, що це частина проведеної владою в останні роки політики щодо посилення ПДР і правил доступу громадян до керування автомобілем.

Грубими порушеннями автори законопроекту вважають серйозне перевищення швидкості, проїзд на червоне світло, розворот з рухом заднім ходом в недозволеному місці, виїзд на зустрічну смугу і відмова надати дорогу пішоходам і транспорту, що має переважне право проїзду. При цьому позбавлення прав буде загрожувати тільки в тому випадку, якщо всі ці порушення запротокольовані співробітниками ДІБДР. Штрафи, виписані за недотримання ПДР, яке визначено засобами відеофіксації, не повинні «йти в залік».

Штрафи, виписані за недотримання ПДР, яке визначено засобами відеофіксації, не повинні «йти в залік»

Більшість порушень, як видно з наведеного переліку, дійсно відносяться до розряду серйозних, що створюють небезпеку для життя і здоров'я учасників дорожнього руху. Вони і зараз караються строго, що, втім, не заважає деяким лихачам здійснювати по кілька десятків таких порушень в рік.

Правопорушення без наявності водійських прав

штраф

від 10 000 до 30 000 рублів

Якщо закон буде прийнятий, ті, хто звик плювати на будь-які правила і навіть готовий заплатити за свої гріхи, змушені будуть задуматися. Адже суд зможе позбавити таких «рецидивістів» водійського посвідчення на термін від одного року до півтора років. Передбачено спеціальне покарання і для тих, хто здійснює правопорушення, взагалі не маючи прав на керування автомобілем. Їм загрожують штрафи від 10 тис. До 30 тис. Руб.

У нову статтю КпАП - 12.38 «Систематичне порушення правил експлуатації, використання транспортного засобу і керування транспортним засобом» передбачається включити адміністративні правопорушення, «які є основними причинами ДТП». Тобто Уряд розраховує таким чином знизити смертність від ДТП. Ну а для цього треба рішуче боротися з водіями, які систематично порушують ПДР.

Ви за червоних або за більшовиків?

Безглуздий питання, яке звучало досить дивно ще на початку минулого століття, сьогодні може звучати приблизно так: «Ви за безпечну їзду або за суворі правила?» Насправді, посилення санкцій - це, як правило, реакція на небажання дотримуватися норм, встановлені у благо самих учасників дорожнього руху.

Статті / Автоправо

Право на знижку: нові правила оплати штрафів з 1 січня 2016 року

Читачі, які постійно стежать за нашими матеріалами, могли помітити, що ми вже повідомляли про цю потурання, яку дає Федеральний закон від 22 грудня 2014 р № 437-ФЗ «Про внесення змін до Кодексу ...

01.01.2016

Можна міркувати про корупційні чинники, про можливе збільшення числа і суми хабарів, які дозволяють порушникам уникнути заслуженого покарання, навіть про деяке «обвинувальному ухилі» правосуддя в адміністративних справах. Однак всі ми в кінцевому підсумку зацікавлені в підвищенні безпеки на дорогах країни. І так званий ексцес виконавця не повинен ставити хрест на спробах припинити порушення з боку однієї особи.

До речі, судова практика (її тепер можна відстежувати в Інтернеті) показує, що щодня водіям вдається скасувати одне або кілька рішень, згідно з якими їх позбавили прав або оштрафували за порушення правил дорожнього руху, якщо співробітники ГИБДД діяли незаконно, перевищували свої повноваження або невірно трактували ту чи іншу дорожню ситуацію.

Тому водії повинні знати не тільки ПДР, а й процесуальні закони. Якщо штраф накладено в порушення закону, його обов'язково треба оскаржувати. Багато хто відмовлявся це робити, мотивуючи своє рішення тим, що штраф не настільки високий, щоб витрачати на його скасування свій дорогоцінний час. Тепер такий підхід буде безглуздим.

Адже навіть за три мінімальних штрафу в 500 рублів можна «за сукупністю діянь» позбутися прав.

Тому позитивною стороною законопроекту можна назвати те, що він стимулює активізацію боротьби за свої права в прямому і переносному сенсі. Щоб не позбутися водійських прав, треба відстоювати свої громадянські права, в тому числі право на судове оскарження дій посадових осіб. Звичайно, це має сенс тільки в тому випадку, якщо грубого порушення насправді не було, якщо інспектор його «придумав» або якщо винуватцем був хтось інший.

Лихачам всюди у нас небезпечна дорога

Підписана Дмитром Медведєвим постанову, яка вносить в ПДР поняття «небезпечне водіння», стало, як відомо, результатом публічного обговорення, учасники якого дружно засуджували лихачів, агресивно поводяться на дорозі, але побоювалися довільного трактування даного терміна. За словами Медведєва, зміни повинні дисциплінувати тих, хто обурливо поводиться на дорозі.

Введення нового поняття, таким чином, не стало несподіванкою. І було заздалегідь відомо, що небезпечним водінням назвуть «неодноразове вчинення одного або декількох наступних один за одним дій», причому таких дій, які можуть привести до ДТП.

Явище, яке відразу впадає в очі, якщо дивитися на жваву магістраль, важко описати строгими визначеннями. Однак в остаточному підсумку експерти домовилися, що реальну небезпеку становлять:

  • відмова поступитися при перестроюванні дорогу транспортному засобу, який користується переважним правом руху
  • відмова дотримуватися безпечної дистанції
  • відмова дотримуватися бічний інтервал, перестроювання при інтенсивному русі
  • різке гальмування, якщо воно не потрібно для запобігання ДТП
  • перешкоджання обгону.

Санкції за такі дії поки не прописані: одні кажуть, що штраф буде дорівнює 5 тисячам рублів, інші вважають, що це занадто м'яке покарання. Однак тут, звичайно, важливіше практика реалізації нової норми.

Буквально, але на око

Щоб усім було зрозуміло, як виглядає «небезпечне водіння», ГИБДД розмістило на спеціальному сайті відеоролики. Однак вони відразу ж викликали питання у автомобілістів.

Наприклад, «шашки» або перестроювання при інтенсивному русі, коли всі смуги руху зайняті, крім випадків повороту наліво або направо, розвороту, зупинки або об'їзду перешкоди. В одному випадку таке перестроювання відбувається через суцільну лінію розмітки, і тут порушення наявності. А в іншому випадку - розмітка переривчаста. Водій, правда, не означає заздалегідь свій маневр сигналом «поворотника», що теж свідчить про недотримання ним правил дорожнього руху. Однак саме перестроювання в даному випадку дозволено. Але диявол, як то кажуть, криється в деталях. Чи то на трасі занадто багато машин (а це скільки?), То відстань між ними замало (а яким воно повинно бути?), То чи маневри занадто часто повторюються (а який між ними повинен бути часовий інтервал?).

Виходить, що трактувати таке порушення зобов'язаний співробітник ДІБДР. І визначати число машин, допустима відстань між ними, інтенсивність перебудувань і так далі він буде на око. Але у кожної людини своє уявлення про невизначених чітко умовах. Ніхто так і не сказав, стільки предметів складають купу. Також і тут. В одному випадку, припустимо, за три-чотири перестроювання в хвилину ніхто водія навіть не дорікне, а в іншому - йому інкримінують горезвісне «небезпечне водіння». В одному випадку він вдало вклинився між автомобілями, наступними один за одним з дистанцією в 30 метрів, в іншому - його оштрафують, хоча просвіт був більше 50 метрів. І таких прикладів можна наводити безліч.

Чи є постраждалі або свідки

Статті / Автоправо

Казка про просічками: чим небезпечне позбавлення прав за систематичні порушення ПДР

Однак в МВС тут же розробили нову пропозицію - доповнити КпАП новою статтею (12.38) «Систематичне порушення правил експлуатації, використання транспортного засобу і керування транспортним ...

09.12.2015

Хотілося б посперечатися з головою Руху автомобілістів Росії Віктор Похмелкін, який пояснює посилення покарань за порушення правил дорожнього руху бажанням розширити сферу правопорушень, санкції за які виписуються вручну. За його словами, «через поширення електронних видів фіксації правопорушень кількість співробітників ГИБДД на дорогах істотно скоротилося, скоротилися і корупційні можливості цих людей». Однак більшість автолюбителів згодні з таким висновком. І вони справедливо побоюються поборів і необгрунтованих претензій.

Як же уникнути волюнтаризму при фіксації небезпечного водіння? Юристи, які представляють інтереси водіїв в судах, завжди вважають за краще мати якісь об'єктивні докази, а не тільки протокол і показання свідків. Звичайно, в ідеалі карати за небезпечне водіння слід при наявності двох компонентів: відеофайлу і заяви потерпілих. Відеоролик, який можуть об'єктивно оцінити експерти, повинен бути переглянутий в спокійній обстановці, щоб висновок враховував всі обставини. Але, головне, крім показань інспектора, який побачив порушення, в справі повинні бути скарги «потерпілих», тобто інших водіїв, яким лихач завадив спокійно їхати по своєму маршруту.

Кому-то це вимога здасться зайвим, але в нинішніх умовах, коли у суддів «немає підстави не довіряти співробітнику поліції», говорити про небезпеку водіння можна тільки за умови, що комусь довелося побоюватися за своє життя або майно. В іншому випадку ми отримаємо лише батіг, використовувати який інспектор може не стільки для запобігання ДТП, скільки для свого збагачення.

Опитування

Ви - за посилення правил дорожнього руху або проти?

Але що ж насправді турбує водіїв, які бачать в поправках тільки мінуси?
Ви за червоних або за більшовиків?
Безглуздий питання, яке звучало досить дивно ще на початку минулого століття, сьогодні може звучати приблизно так: «Ви за безпечну їзду або за суворі правила?
А це скільки?
А яким воно повинно бути?
А який між ними повинен бути часовий інтервал?
Як же уникнути волюнтаризму при фіксації небезпечного водіння?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов