Наша сеть партнеров Banwar
Полку іноземців з російською "пропискою" ось-ось прибуде! Ні, мова не про чергове старіючому актора, що не бажає платити податки на своїй скачується в соціалізм і рецесію батьківщині. А про новий субкомпактного кросовері Ford EcoSport.
Офіційно оголошено, що автомобіль, призначений для країн, що розвиваються ринків Бразилії та Індії, встане на конвеєр російського підприємства компанії в Татарстані. Відбудеться це в 2014 році, тому ніяких точних даних про ціни і комплектації для Росії поки немає. Зате стали відомі подробиці про технічну «начинку» кросовера в версії для нашої країни.
Подібно до свого «старшого брата» Ford Kuga, зовні нагадує збільшений в розмірах Focus, новий EcoSport виглядає як сильно «гладкого» Fiesta. Нічого дивного: новачок побудований на платформі Фієсти і запозичив у неї все три мотора, якими він оснащується на даний момент.
Базовим для екоспорт став 1.0-літровий 125-сильний турбомотор сімейства EcoBoost, з яким в компанії носяться зараз як з писаною торбою. Портал Kolesa.Ru вже повідомляв, фордівці намір до 2015 року довести щорічний об'єм виробництва машин, оснащених цим движком, до 300 000 примірників.
В якості альтернативи трьохциліндрової «турбозажігалке» Ford пропонує два 1.5-літрові мотори, теж турбированних: бензиновий EcoBoost потужністю 112 л. с. і 91-сильний дизель TDCi. Останній розвиває незвичайний момент в 204 Нм в діапазоні від 2 000 до 2 750 об / хв.
У салоні нового EcoSport панує все той же новий фордовский фірмовий стиль, знайомий нинішнім власникам моделей Focus, Fiesta і Kuga. Оригінально виглядає шкала топливомера, «причаїлася» в самому низу приладової панелі між неправильної форми «колодязями» спідометра і тахометра.
Заради збільшення обсягу багажника фордовци розмістили запасне колесо на задніх дверях: як на «дорослих» позашляховиках! Ось тільки на машинах, представлених в Індії (на фото праворуч), навіть в дорогих комплектаціях «запаска» висить, відкрита всім вітрам. Хочеться вірити, що в Росії EcoSport отримає пластиковий короб для «п'ятого колеса» - подібно європейської версії (фото зліва).
Ще один реверанс в сторону позашляхового стилю: задні двері - не підйомною, а орна. Що, в принципі, логічно, враховуючи висить на ній «запаску». Обсяг багажника у EcoSport спочатку невеликий: всього 362 літра. Але є цікаві варіанти трансформації задньої частини салону. Спинки задніх сидінь можна окремо відкинути вперед або встановити складені задні сидіння вертикально позаду передніх. В останньому випадку обсяг багажного відділення збільшується до 705 літрів. Як запевняють фордівці, цього цілком достатньо, щоб занурити в EcoSport пральну машину.
Над російськими цінами на EcoSport, як уже говорилося, в Ford ще розмірковують. Але, з огляду на, що конкурувати новому субкомпактні кросоверу належить перш за все з Nissan Juke і Opel Mokka, неважко здогадатися, що і коштувати він буде порівнянних з ними грошей. Тобто близько 700 000 рублів на «базі».
Якщо ж фордівці ризикнуть зазіхнути на російські позиції Renault Duster (а це, нагадаємо, - найпопулярніший на нашому ринку кросовер), то ми можемо отримати навіть більш «смачні» ціни. Хоча дешевше Фокуса EcoSport в будь-якому випадку не стане ...