Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Новий Mercedes-Benz M-Class: перше знайомство на тірольських дорогах

Наша сеть партнеров Banwar

Починаючи з 25 серпня протягом двох тижнів відвідувачі аеропорту Мюнхена могли бачити незвичайну картину: на другому ярусі між терміналами 1 і 2 в кілька рядів вишикувалися автомобілі різних кольорів, що нагадують Mercedes ML

Починаючи з 25 серпня протягом двох тижнів відвідувачі аеропорту Мюнхена могли бачити незвичайну картину: на другому ярусі між терміналами 1 і 2 в кілька рядів вишикувалися автомобілі різних кольорів, що нагадують Mercedes ML. Це і справді були ML'кі, але нові, третього покоління.

Чому Мюнхен

Чому Мюнхен? Невже мерседесовци вирішили похуліганити на батьківщині суперника? Швидше це дійсно найближчий аеропорт до тих місць в австрійських Альпах, де був прокладений показовий маршрут - швидкісні ділянки автобанів, покручені дороги по невеликих доглянутим тірольським містечках. Нас навіть один раз направили в вузенький провулок - просто навколо невеликого сільського будиночка, очевидно, щоб продемонструвати маневреність цього великого корабля.

Зовнішній вигляд

В рисах нового ML збереглися типові для Mercedes елегантність і спортивність, але, як кажуть журнальні дизайнери, йому «додали повітря». Він став свіжої і сучаснішою.

Він став свіжої і сучаснішою

Якщо подумки прикрити фари і задні ліхтарі, то новий ML можна сплутати з попередником. Насправді автомобіль абсолютно новий, не дарма йому присвоїли новий заводський індекс W166. Попередній W164, який випускався з 2005 року, восени 2008 року зазнав настільки легкому косметичному рестайлінгу, що індекс не змінювався.

На обличчі автомобіля домінує потужна решітка радіатора з лакованої зіркою по центру. Трохи застарілі і маленькі «круглі» дзеркала і задні «ліхтарики» попереднього ML тепер стали більшими і заграли модними гранями. Зате передня оптика тепер не така плоска і масивна - завдяки її обтічності новий ML має унікальний для класу SUV коефіцієнт лобового опору 0,32. У дизайні екстер'єру та інтер'єру з'явилися хромовані елементи, але в акуратній скромною дозуванні, без фанатизму.

Бічна поясна лінія піднялася і, відповідно, зменшилася площа бічних вікон. Звиклим до захищеності пасажирам таких автомобілів це повинно сподобатися. Компактні пропорції разом з великою колісною базою і короткими свесамі зберегли автомобілю колишню спортивну нотку. Збережена з колишніх версій задня широка і похила стійка збереже впізнаваність ML. Як і раніше під склом прихований перехід від задніх бокових вікон до скла задніх дверей. Разом з новими задніми блок-фарами зі світлодіодними волоконно-оптичними технологіями і великим спойлером на даху вимальовується загальний гармонійний дизайн. Задній бампер красиво і практично прикритий хромованою пластиною завантажувального зони.

Аеродинамічний оптимізовані колеса можуть бути розміром від 17 до 20 дюймів. Для естетів буде запропоновані 21-дюймоввие колеса від AMG. ML став довшим (+ 24мм = 4804мм) і ширше (+ 16мм = 1926мм), але нижче (-19мм = 1796мм) свого попередника. База залишилася колишньою 2915мм.

Двигуни і трансмісія

Справжня сенсація знаходиться під капотом нового ML: нові покоління дизелів BlueTEC і бензинових двигунів BlueDIRECT встановлюють нову планку економічності, яку не взяли поки навіть гібриди конкурентів. Базова модифікація з 4-циліндровим мотором, який «возить» навіть новий S-Клас, ML 250 BlueTEC 4MATIC «їсть» всього 6 л / 100 км. Це майже на 30% економічніше найекономічнішою версії попереднього покоління ML 300 CDI BlueEFFICIENCY 4MATIC. Таку «непристойну» економію тільки зовсім недавно почали демонструвати автомобілі на кілька класів менше. А тут майже три тонни металу в повному завантаженні! На одному баку дальність "польоту" нового ML до 1500 км - а це світовий рекорд для класу SUV!

Як можна було досягти такої економії ?! Ніяких революційних відкриттів, просто акуратно по-німецьки зібрали всі накопичені до сьогоднішнього дня знання і технології економії і впровадили їх в цьому автомобілі. Саме синергія інженерів різних спеціалізацій дозволила досягти такого ефекту.

1. Система управління генератором
2. відключається компресор кондиціонера
3. Оптимізована ремінна передача з відключається муфтою
4. Високоекономічні бензинові і дизельні двигуни
5. Оптимізована 7- ступінчаста автоматична трансмісія 7G-TRONIC PLUS з терморегуляцією трансмісійного масла, з новим гидротрансформатором і поліпшеним амортизатором
6. Ефективний клімат-контроль з вбудованим радіатором і датчиком запотівання
7. Система старт-стоп з електронним управлінням
8. Руль з електропідсилювачем
9. Оптимізована аеродинаміка (Сd = 0.32)
10. Система вихлопу з оптимальним протидією і системою зниження токсичності
11. Підшипники коліс зі зниженим тертям
12. Керований насос подачі палива
13. Знижений опір коченню
14. Зниження ваги за рахунок використання легких матеріалів
15. Керовані насоси подачі масла і охолоджуючої рідини

Зразкова економічність спирається на комплексний пакет заходів під загальною назвою BlueEFFICIENCY, який є воістину прикладом інженерного мистецтва. Самі інженери Mercedes назвали це «технологією інтелектуального аналізу енергії».

На додаток до функції старт-стоп, яка входить в стандартну комплектацію, ці заходи включають нову 7-ступінчасту автоматичну коробку передач 7G-TRONIC PLU S з новими настройками і оптимізованими підшипниками, а також новою системою управління. Понижена вага автомобіля і коефіцієнт тертя осьових приводів, ГУР замінений економним електропідсилювачем, оптимізований ремінний привід газорозподілу і контроль енергоспоживання всіх допоміжних систем і насосів, застосування шин з низьким опором коченню зіграли свою роль в зниженні витрат палива. До речі, деякі технології на кшталт понижуючого тертя напилення на циліндрах перекочували з лабораторій придворного тюнінгового ательє AMG.

З рекордним коефіцієнтом лобового опору 0,32 новий M-Class (ML 250 BlueTEC) встановлює кращий показник для даного класу автомобілів. Численні моделювання як з цифровою моделлю, так і з реальним кузовом в в аеродинамічній трубі забезпечили ідеальну обтічність автомобіля. В результаті такого підходу ось як виглядають ключові моменти економії палива в порівнянні з попередником:

Як опцію можна замовити 93-літровий паливний бак, в результаті дальність пробігу на одній заправці може скласти від 1000 до до 1500 км в залежності від двигуна.

З моменту початку продажів (в Європі це листопад 2011, у нас приблизно початок 2012) Mercedes Benz ML буде пропонуватися з такими двигунами:

ML 250 BlueTEC 4MATIC: 2143куб.см, 204л.с., 500Нм, Євро-6, 0-100км / ч за 9,0 с, макс. швидкість 210км / год, середня витрата палива 6,0-6,5л / 100 км, викиди CO2 158г / км (замінить 3,0-літровий V6 від попереднього ML 300 CDI BlueEFFICIENCY 4MATIC)

ML 350 BlueTEC 4MATIC: 2987куб.см V6, 258л.с., 620Нм, Євро-6, 0-100км / ч за 7,4 с, макс. швидкість 224км / год, середня витрата палива 6,8-7,4л / 100 км, викиди CO2 179г / км (замінить ML 350 CDI 4MATIC)

ML 350 4MATIC BlueEFFICIENCY: 3498куб.см V6, 306л.с., 370Нм Euro-5, 0-100км / ч за 7,6 с, макс. швидкість 240км / год, середня витрата палива 8,5-8,8л / 100 км, викиди СО2 199г / км (замінить ML 350 4MATIC)

Цікаво, що в назві моделей Mercedes пішов від підказки виду палива. Ніяких CDI в назві. Спробуйте самі вгадати яка з моделей бензинова, а яка дизельна Цікаво, що в назві моделей Mercedes пішов від підказки виду палива

Для борців за екологію буде приємно усвідомлювати, що ML менше інших забруднює атмосферу. Це досягнуто застосуванням в дизельних ML технології BlueTEC. Простими словами це означає, що в автомобілі є додатковий бак для спеціальної рідини з не дуже пристойним назвою штучна сечовина , Яка змішуючись з соляркою нейтралізує шкідливі речовини.

Горловина заливки сечовини знаходиться поруч з горловиною бака, але 25 літрів цієї «зеленої» рідини вистачає на 25000км
Горловина заливки сечовини знаходиться поруч з горловиною бака, але 25 літрів цієї «зеленої» рідини вистачає на 25000км. Тому власнику автомобіля не треба з нею возитися - рівень буде поповнюватися на планових ТО.

Пам'ятайте, як раніше це виглядали вихлопні труби ML? 2! Ні, 4! І обов'язково з величезними хромованими набалдашниками!

Тепер же свою екологічну спрямованість Mercedes підкреслює відсутність вихлопних труб.

Тепер же свою екологічну спрямованість Mercedes підкреслює відсутність вихлопних труб

Точніше, вихлопна труба, безумовно, є, її просто не видно. Вона захована за спідницею бампера.

Вона захована за спідницею бампера

Автомобілі Mercedes ніби вибачаючись за виснаження надр планети в минулому і підкреслюючи мізерно малий рівень шкідливого вихлопу, змінюють парадигму з "Подивіться який я могутній і ненажерливий" на "Я практично електромобіль".

поза доріг

Навіть в базі на 6-циліндрових версіях ML є кнопка Offroad, що адаптує параметри протибуксувальну системи для їзди по бездоріжжю. КПП буде трохи пізніше перемикатися на більш високі передачі, педаль газу стане м'якше, а ABS налаштуватися на максимально ефективне гальмування на пухкому грунті.

Якщо цих можливостей і кліренсу в 202мм комусь здасться мало, треба замовляти комплектацію Airmatic, де активна пневмопідвіска може збільшувати дорожній просвіт до 255мм. Кардинальним зброєю проти бездоріжжя є пакет On & Offroad. З точки зору "заліза" пакет складається з двоступеневої раздатки із заниженою передачею і блокується міжосьового диференціала. Разом з Airmatic пакет збільшить кліренс до 285мм, а також дозволить перепливати броди глибиною до 60см.

Знижує передача дозволяє уникнути перегріву гідротрансформатора АКПП. У пакет входять також автоматичне блокування центрального диференціала і захист двигуна. Знижує передача і міжосьовим блокування управляються обертовим селектором на центральній консолі, який пропонує 6 режимів руху: автомат, два для оффрроад, зима, спорт і буксирування.

Позашляхові якості пакету On & Offroad можуть поставити в безвихідь навіть шанувальників старого доброго рамного позашляховика. На полігоні в покинутому кар'єрі серед альпійських скель ML'ке влаштували страшні випробування - вивішування коліс, калюжі глибиною в 60 см, ділянки з нахилом до 50 градусів, підйоми і спуски з нахилом до 80% як би спеціально политі рясним дощем.

Після того як я проїхав всю трасу за кермом і ще два рази на задньому сидінні готовий битися об заклад на пляшку класного віскі, що ML поб'є Touareg і Range Rover в подібному заїзді. Можливо, він буде рівним і однокровному гелендевагену. При можливості як-небудь проведемо таке порівняння.

допоміжні системи

У новому М-class встановлені як вже відомі за новими E- і S-class допоміжні системи, так і зовсім нові: система стабілізації ETC , До 9 подушок безпеки, система Attention Assist drowsinessdetection , Що не дозволяє засипати за кермом, система Pre-Safe , Яка постійно оцінює ситуацію навколо машини і попереджає водія про можливе зіткнення, датчики тиску в шинах, функція адаптивних стоп-сигналів AdaptiveBrakeLights і система допомоги при екстреному гальмуванні ElectronicBrakeAssist, інтелектуальна система освітлення IntelligentLightSystem, функція нічного бачення з розпізнаванням пішоходів, система контролю швидкості SpeedLimitAssist, система попередження сходу зі смуги LaneKeepingAssist, система моніторингу об'єктів, що знаходяться в «сліпій зоні», BlindSpotAssist , Адаптивний круїз-контроль, система допомоги при парковці ActiveParkAssist , Камера заднього виду і система автоматичного гальмування в небезпечній ситуації ..

Як на дорозі, так і на бездоріжжі корисною буде нова система активних стабілізаторів ACTIVE CURVE SYSTEM, яка опціонально доступна в поєднанні з пневмопідвіскою AIRMATIC і з пакетом Оn & OFFROAD. Ця система використовує активні стабілізатори поперечної стійкості на передній і задній осях і компенсує кут крену кузова в поворотах, збільшуючи маневреність і задоволення від водіння. На бездоріжжі стабілізатори розмикаються, що дозволяє збільшити ступінь вивішування коліс, а на трасі вони затискаються істотно знижуючи крен автомобіля.

Роботу ACTIVE CURVE SYSTEM журналістам демонстріовала відома гонщиця, учасниця DTM і Paris Dakar Ellen Lohr. Спочатку вона розповіла як працює система:

Потім хвацько прокотила і по ходу пояснила де і як відбувається спрацьовування системи:

Найяскравіше враження на трасі від використання адаптивного круїз-контролю. Це щось! Автомобіль «чіпляється» за їхав попереду і разом з ним повторює всі його прискорення-гальмування, аж до зупинки. Педалі надовго можна залишити в спокої. Залишається просто рулить і не втрачати пильність (по звичкою не чіпаєш педалі і при вимкненому круїзі, а це вже небезпечно, про що «кричить» червона лампочка на табло при критичному наближенні до попереду йде «спонсору»).

Безпека

Філософія Mercedes-Benz, яку так поважають шанувальники бренду, включає цілісну концепцію безпеки. Відповідно до неї кузов нового М-класу зробили ще більш міцним на випадок лобового зіткнення або удару ззаду. У нього імплантували нові ще більш енергоємні зони деформації, що знизить наслідки можливих аварій. Крім того новий М-клас став ще більш гуманним по відношенню до пішоходів ..

салон

Концепція дизайну інтер'єру викликає чітке відчуття благополуччя, яке так властиво власникам автомобілів топ-класу Mercedes-Benz. Салон здасться знайомим, але він став набагато роскошней. Залежно від матеріалів і колірної гами він може нагадувати і каюту дорогий яхти, і салон приватного літака, і кабінет депутата.

Залежно від матеріалів і колірної гами він може нагадувати і каюту дорогий яхти, і салон приватного літака, і кабінет депутата

Нові крісла забезпечать високу комфорт і оптимальну бічну підтримку. Вони мають всі електричні регулювання, включаючи поперековий упор (його висоту теж можна міняти).

Вони мають всі електричні регулювання, включаючи поперековий упор (його висоту теж можна міняти)

Приємним сюрпризом стануть регульовані по нахилу спинки задніх сидінь, а також спеціальна ніша в підлокітнику, що дозволяє перевозити лижі.

Приємним сюрпризом стануть регульовані по нахилу спинки задніх сидінь, а також спеціальна ніша в підлокітнику, що дозволяє перевозити лижі

Склавши задні сидіння можна отримати відсік для вантажу об'ємом 2010 літри - це рекорд в класі.

Склавши задні сидіння можна отримати відсік для вантажу об'ємом 2010 літри - це рекорд в класі

Тільки для перших покупців нового Mercedes ML буде доступна спеціальна обмежена версія Edition1: зовнішній стайлінг AMG, спортивний пакет і ексклюзивний інтер'єр. Вставки з нелакованого структурованого дерева з часом покриються мікроподряпин, що додасть салону особливий яхтовий затишок. Торпеда обшита шкірою - це дійсно по багатому. Пластмаса, нехай навіть і найякісніша, залишилася в минулому. З'явилися алюмінієві елементи декору на панелі приладів, перемикачах. Дуже ненав'язливо і стильно. Як запонки у дорогий сорочки або срібний утримувач краватки. Ціни починаються з € 66283 для ML 250 BlueTEC4MATIC Edition 1, а доставка автомобіля європейським покупцям почнеться в листопаді цього року.

Ціни починаються з € 66283 для ML 250 BlueTEC4MATIC Edition 1, а доставка автомобіля європейським покупцям почнеться в листопаді цього року

Приємно здивувала шумо- і віброізоляція салону, яка дозволить без втоми подорожувати на довгі дистанції. Це забезпечує новий дуже жорсткий кузов, значні удосконалення в системі приводу і в ходової частини, аеро-акустична форма кузова і грамотне використання нового типу ізоляційних матеріалів.

Тиха музика або тихий голос можна почути навіть на високій швидкості - шум вітру, мотора і коліс залишилися десь далеко за бортом. Про музику потрібно сказати окремо. У стандарті новий M-Class має аудіосистему, що включає CD-проігриваетль, розуміє MP3 / WMA / AAC (і це радує, тому що попередній не вмів читати навіть mp3), приймач з двома тюнерами, кольоровий дисплей з діагоналлю екрана 14,7 , USB- і AUX-IN роз'єми, телефонну клавіатуру. Bluetooth-інтерфейс підключить телефон до бортової системи гучного зв'язку з голосовим управлінням і забезпечить не тільки розмови, але і потокове аудіо для передачі музики. Опціонально можна замовити 6-дисковий DVD-чейнджер і екран діагоналлю 17,8см з високою роздільною здатністю, за допомогою якого тепер можна виходити в інтернет. В M-класі це вперше. Стандартною функцією такої системи буде Speed ​​Limit Assist, яка розпізнає дорожні знаки і виводить їх ізобращеніе на приладовій панелі.

Шанувальникам якісного саунду краще вибрати систему Harman Kardon Logic 7, яка забезпечить звук класу hi-end. Фактично це концертний зал на колесах. Як джерело звуку крім диска тут може бути iPod / iPhone, флешка або навіть вбудований багатогігабайтними вінчестер, на якому також зберігаються і навігаційні карти. До речі, навігацію по Україні тепер зможе забезпечувати штатна навігаційна система. Тепер ніяких плутаються проводів і навігаторів на присосках.

Меню всіх систем, включаючи навігацію, дуже добре перевели на безліч мов, включаючи російську. Правда, не обійшлося без казусів в скороченнях:
Меню всіх систем, включаючи навігацію, дуже добре перевели на безліч мов, включаючи російську

Зате говорити навігатор, очевидно, вчили інші люди. Він навчений прекрасного мови Пушкіна: «Будь ласка, незабаром змістити вправо, а потім приготуйтеся до повороту направо на трасу номер ...».

Тим, хто вважає за краще подорожувати на задньому сидінні сподобається наявність їх підігріву, багатозонний клімат-контроль і екрани мультимедійної системи. Це опції за доплату.
У попередньому поколінні ML d далеких подорожах при пролной пассажірозагрузке відчувався брак вентиляції заднім пасажирам. Дефлектор був тільки по центру і його відверто не вистачало крайнім пасажирам, якщо їх ззаду троє. Тепер є два додаткових регульованих дефлектора на бічних стійках і вентиляція досить освіжаюча.

Много в новому ML доопрацьованих дрібниць, Які на перший погляд и не побачиш. Наприклад, важіль круїз-контролю перенесений під багатофункціональний лівий перемикач (раніше він був вище і іноді їм ненавмисно «включав повороти»). Непомітні раніше на зворотному боці керма кнопки ручного управління КПП перетворилися в більш зручні формульні «пелюстки». Ще помітив, що тепер стартове (вертикальне) положення перемикача світла - Автомат. Тобто німці надійшли як і з КПП - автомат, так автомат, навіщо напівзаходи? І прибрали механіку взагалі. Тепер і світло за замовчуванням включається тільки автоматично.

Раніше початкове положення було Викл:

Також було багато нарікань на дрібне, але прикре непорозуміння - за допомогою перемикача на кермі не можна було «ганяти» за фіксованими FM-станцій. Можна було тільки сканувати ефір. Для перемикання переднастроєних улюблених станцій потрібно було рукою намацувати кнопки на музичній системі по центру консолі. Це дійсно було не дуже зручно.

У новому ML це непорозуміння виправили, тепер на кермі є пятікнопочний джойстик, що дозволяє вибирати зручний алгоритм пошуку.

У новому ML це непорозуміння виправили, тепер на кермі є пятікнопочний джойстик, що дозволяє вибирати зручний алгоритм пошуку

Сонячні козирки подвійні - тепер якщо сонце сліпить збоку, то одну частину козирка можна розгорнути в бік, а друга буде на звичному місці.

Як спереду, так і ззаду простір для ніг збільшено на 34мм спереду і на 25 мм ззаду. При моєму зрості в 185 на задньому сидінні відстань від колін до сидіння було не менше 10 см:

Коли?

Для тестів автомобіля німці склали черговість залежно від обсягів продажів цієї моделі по країнам. Приємно, що Україна разом з Росією потрапила фактично у другий захід після США і Китаю. Навіть Німеччина тестувала ML після нас Для тестів автомобіля німці склали черговість залежно від обсягів продажів цієї моделі по країнам

Офіційна світова презентація позашляховика пройде на Франкфуртському мотор шоу в другій половині вересня. Зате у моїх співвітчизників є унікальний шанс побачити новий ML на Столичному Автошоу 2011 9-11 вересня . Приїжджайте, не часто бувають такі ексклюзиви.

У Mercedes впевнені в успіху ML. Доктор Йоахим Шмідт, член ради директорів Mercedes-Benz Cars, що займається продажу і маркетинг сказав наступне: «M-Клас уособлює історію успіху. У світі продано більше ніж 1,2 млн ML минулих поколінь, що дозволило йому стати найбільш продаваним позашляховиком в своєму сегменті. Використовуючи високий рівень лояльності наших клієнтів ми будемо розвивати цей успіх. Ми дуже розраховуємо на новий M-Class, впевнені, що він внесе важливий вклад в наш зростання продажів в найближчі роки »..

У майбутньому варто очікувати появу заряджених і гібридних версій ML. Можливо, якщо це не жарт одного з авторитетних німецьких журналів, в недалекому майбутньому з'явиться купеподібний конкурент BMW X6 і недавно розсекречені Audi Q6. Як би він міг виглядати проілюстрував своїм малюнком авторитетний російський дизайнер гоночних трас і автодромів Михайло Горбачов :

Незважаючи на суттєве оновлення автомобіля ціни на новий ML залишаться практично такими ж, як і у попередника. "Ну буде дорожче десь на 50 Євро" - чи то жартома, чи то всерйоз сказав з цього приводу представник Mercedes. Ціни в Європі вже відомі:

ML 250 BlueTEC 4MATIC € 54,978
ML 350 BlueTEC 4MATIC € 58,726.50
ML 350 4MATIC BlueEFFICIENCY € 56,763

Ціни в Україні поки невідомі, але по моїм відчуттям автомобіль в нормальній комплектації з потрібними системами без особливого фанатизму буде коштувати близько $ 110-130 тис. Вважаю це золотою серединою між топовими комплектаціями Touareg і Cayenne.

Додано: 10 Вересня 2011 року в рамках презентації нового Mercedes ML Генеральний директор компанії "Автокапітал" Ярослав Пригара повідомив , Що ціна на новий Mercedes-Benz ML в Україні стартує з € 46500. Така революційна для нової моделі ціна обумовлена бажанням виробника утримати лідируючі позиції в цьому сегменті. Як і на попередній кузов (164), ціна на W166 ексклюзивна. Крім того, до цього призвели результати продажів на українському ринку - це найбільш продавана модель Mercedes-Benz.

Кількість сполучень модифікацій, комплектацій і опцій у нового Mercedes ML перевищує кілька тисяч варіантів, як у S-Класу. Так що замовляючи машину, пацани, треба буде багато думати ..

Є навіть такі екзотичні аксесуари, як спортивний велосипед марки Mercedes.

Якщо Ви дочитали до цього місця, значить є шанувальником марки Mercedes або навіть реальним покупцем нового ML. Тому в якості бонусу пропоную на дессерт подивитися симпатичний професійний 12-хвилинний фільм по темі:

Если ви нашли помилки, будь ласка, віділіть фрагмент тексту и натісніть Ctrl + Enter.

Чому Мюнхен?
Невже мерседесовци вирішили похуліганити на батьківщині суперника?
Як можна було досягти такої економії ?
Пам'ятайте, як раніше це виглядали вихлопні труби ML?
Тобто німці надійшли як і з КПП - автомат, так автомат, навіщо напівзаходи?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов