Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ньюKAMIKAZE - Збірка квадрокоптера на рамі RoboCat (частина 3) - Перезбірка на SPRacingF3

  1. переродження
  2. теорія апгрейда
  3. практичні проблеми

Минуло багато часу з моменту написання попередній частині і тільки зараз я готовий продовжити. Спочатку я планував написати одну статтю по налаштуванню ПК, де на початку коротко згадав би про зміни в "залозі", але ближче до фіналу стаття сильно роздулася, так що я розділив її на дві частини. У цій частині тільки про перезібравши і хардварних зміни, а про налаштування - в наступній.

дисклеймер
У багатьох аспектах, дана стаття висловлює суб'єктивну думку автора. Сперечатися з ним марно, він упертий.

переродження

Так вийшло, що ПК для даного квадрокоптера я вибрав правильний, але не оптимальний. По-перше, здавалося б ПК з барометром і компасом (10DoF) створений саме для таких випадків як у мене. Але на практиці невеликий квадрокоптер має дуже щільну компоновку, при якій дроти живлення різних компонентів можуть давати сильні шуми і наведення на компас, що вкрай небажано. Виникає питання, а для чого взагалі потрібні ці контролери? Тепер я вже не знаю. По-друге, коли я купував ПК для даного квадрокоптера, Naze32 вже продавався за зниженою ціною, а контролери на процесорі F3 вже почали своє переможний хід. На сьогоднішній день вже F4 прийшов на зміну F3. Що ж до Naze32, то вона є незворотнім застаріла. Виражається це, в першу чергу, в нестачі пам'яті. Версія прошивки з навігацією для цього ПК дуже урізана. Основний польотний функціонал збережений, але ось зручність обслуговування і "красивості" на кшталт світлодіодного підсвічування залишилися "за кадром". Припускаю, що з виходом новіших версій прошивки ситуація тільки погіршуватиметься.

теорія апгрейда

"Не було б щастя, та нещастя допомогло" мені з вибором польотного контролера на заміну. Під нещастям тут мається на увазі збірка іншого квадрокоптера , Завдяки чому у мене залишився незадіяний SPRacingF3 Acro , Який я і вирішив використовувати.

Також в минулому збірці мене сильно засмутив GPS-модуль, який опинився майже бутафорським. Його теж необхідно було міняти і для цього я купив рекомендований багатьма пілотами U-blox NEO-M8N з магнетометр HMC5883L. Єдине, чого мені в такому разі не вистачало - барометр. Підходив будь-хто, що працює по протоколу I2C.

Невеликий ліричний відступ. У даного ПК є і Deluxe-версія з барометром і компасом (не плутати з більш пізнім контролером SPRacingF3 Evo). Для використання стороннього компаса, необхідно видалити штатний. Особисто я б з такою процедурою не впорався, благо є простіший варіант - перерізати SDA-доріжку, що йде до чіпу компаса на платі ПК. Нижче фото від Олексія Станкевича, що показує, де саме перерізати.

У зв'язку зі зміною апаратури , Приймач я змінив на Turnigy TGY-iA6C, а з дрібниць додав пискавку.

З проводкою і підключенням сенсорів до ПК в теорії було все просто, бо щедра інженерна рука наділила SPRacingF3 роз'ємами в достатній кількості. Картина вийшла така: GPS підключається до UART2 (саме так мануал і радить), до I2C паралельно йдуть компас і барометр (шина дозволяє підключити до 127 пристроїв одночасно), а для OSD залишаються UART1 і UART3, але так як перший Запаралеленими з USB, я використовував UART3. Треба пам'ятати, що UART3 видає тільки 3,3, в той час як Micro MinimOSD необхідно 5В. З цієї причини вона у мене харчується від PDB, так що до ПК я підключив тільки дроти Tx і Rx. До речі, вільний UART1 потім можна буде використовувати для підключення Bluetooth-модуля, який не конфліктує з USB. Підключення нового приймача не відрізнялося від попередника, за винятком того, що треба було підвести vbat в гнізда B-Det (щоб отримати свідчення заряду батареї на передавачі).

Оновлена ​​схема проводки виглядає так:

А це терморегулятори GPS-модуля Ublox NEO-M8N:

практичні проблеми

ПК я встановив без корпусу, але на демпфуючих колечках , Які знизять вібрації на гіроскопі і акселерометрі. До речі, тепер, завдяки інакше припаяним роз'ємів, я зміг розгорнути ПК на 90 градусів, щоб USB-роз'єм знаходився збоку.

GPS, пищалка і приймач теж підключилися і заробили без проблем. А ось далі сталося те, що називається різницею між теорією і практикою. Перший барометр, який я купив - BMP280 . У нього є один нюанс: для роботи в режимі I2C необхідно замкнути контакти GND і SDO. Схема його підключення до SPRacingF3 виглядає так:

SDA -> SDI
SCL -> SCK
VCC -> 5V
GND -> GND + SDO

Проблема була в тому, що барометр ніяк не хотів працювати в парі з HMC5883L. Окремо кожен з сенсорів працював коректно, але при паралельному підключенні, ПК починав сильно гальмувати і швидко зависав. До сих пір не знаю достеменно, в чому була проблема, але є припущення, що обидва датчика використовували один і той же адресу. Щоб перевірити це, необхідна Ардуіно, якої у мене немає. У підсумку я купив інший барометр - GY-63 на чіпі MS5611. Він заробив без проблем.

При кріпленні барометра треба обов'язково пам'ятати, що він повинен бути захищений не тільки від вітру і всіляких повітряних потоків, а й від прямих променів сонця. Я накрив його поролоном, засунув в пластикову коробочку, яку заплави в термоусадку.

На цьому все, тепер настройка і польоти.

Автор: Lentyay

Виникає питання, а для чого взагалі потрібні ці контролери?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов