Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Одноциліндровий чотиритактний двигун внутрішнього згоряння принцип роботи.

Наша сеть партнеров Banwar

подробиці

У наш час на автомобілях використовуються чотиритактні багатоциліндрові двигуни. Для того, щоб ви могли самостійно ремонтувати двигун і визначати характер несправності, спочатку необхідно дізнатися його пристрій і принцип роботи. Для того щоб уявити як же він все таки працює, розглянемо принцип роботи одноциліндрового чотиритактного бензинового двигуна. Відмінність у них тільки в кількості циліндрів.

Рис 1 - одноциліндровий чотиритактний двигун внутрішнього згоряння в розрізі.

1 - глушник. 2 - пружина клапана. 3 - карбюратор. 4 - впускний клапан. 5 - поршень. 6 - свічка запалювання. 7 - випускний клапан. 8 - шатун. 9 - маховик. 10 - розподільний вал. 11 - колінчастий вал.

    Принцип роботи одноциліндрового чотиритактного двигуна наступний:
  1. Такт впуску. Такт - це процес, що відбувається в циліндрі за один хід поршня.

    Такт впуску

    Рис 2 - Такт впуску.

    1 - впускний клапан. 2 - свічка запалювання. 3 - випускний клапан. 4 - шатун.

    Напрямок обертання колінчастого вала відбувається за годинниковою стрілкою. Спочатку поршень у нас знаходиться у верхній мертвій точці ВМТ. За перший такт колінчастий вал робить підлогу обороту (180 градусів), тим самим переміщаючи поршень з ВМТ в нижню мертву точку НМТ. Коли поршень переміщається вниз, у нас в циліндрі створюється розрядження. Одночасно з переміщенням поршня відкривається впускний клапан 1, в кінці першого такту клапан відкриється повністю. Завдяки створеного розрядці в циліндрі засмоктується горюча суміш, яка представляє собою змішані пари бензину з повітрям. Не забуваємо, що в циліндрі у нас ще присутні продукти згоряння від попереднього циклу. У підсумку це все змішується і у нас виходить робоча суміш. Детальніше про такті впуску .

  2. Такт стиску.

    Такт стиску

    Рис 3 - Такт стиску.

    Наступний оборот на 180 градусів призводить переміщення з НМТ у ВМТ. У цьому такті обидва клапана у нас закриті, що призводить робочу суміш до стиснення і підвищенню тиску до 1.8 МПа і температури 600 градусів Цельсія. Детальніше про такті стиснення .
  3. Такт розширення. Робочий хід.

    Робочий хід

    Рис 4 - Такт розширення. Робочий хід.

    По закінченню стиснення відбувається займання робочої суміші від іскри створюваної свічок 2 і її згоряння. Що призводить до збільшення температури до 2500 градусів Цельсія і тиску до 5 МПа. За рахунок різкого підвищення тиску, поршень починає переміщатися вниз, штовхаючи шатун 4, який в свою чергу здійснює обертальний дію на колінчастий вал. У цьому такті відбувається корисна робота, теплова енергія перетворюється в механічну. При підході поршня до НМТ починає відкриватися випускний клапан 3, через який відводяться відпрацьовані гази. В результаті температура у нас падає до 1200 градусів, а тиск до 0.65 МПа. Детальніше про такті робочого ходу .
  4. Такт випуску.

    Такт випуску

    Рис 5 - Такт випуску.

    У цьому такті у нас повністю відкривається випускний клапан 3. Поршень переміщається з нижньої мертвої точки до вищої, виштовхуючи відпрацьовані гази. Далі гази потрапляють в випускний колектор, потім пройшовши через глушник в атмосферу. В кінці такту температура в циліндрі падає до 500 градусів, а тиск до 0.1 МПа. Повністю циліндр від відпрацьованих газів не звільняється, якийсь їхній відсоток залишається і бере участь в подальшому такті. Детальніше про такті випуску .

В процесі роботи двигуна всі перераховані такти повторюються циклічно. При 3 такті, де відбувається робочий хід поршня, механічна енергія від коленвала передається маховика, яку він накопичує і використовує її в наступних тактах. Завдяки маховика робота двигуна стає рівною і стійкою.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов