Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Офф-роуд-баттл. «Нива» проти Prado

  1. «Салют, представся, будь ласка!» - «ВАЗ-2121 aka" Нива "aka Lada 4x4»
  2. «Хто сьогодні твій противник?» - «Кукурузник»
  3. Баттл за фактами
  4. раунд 1
  5. раунд 2
  6. раунд 3
  7. вердикт

Наша сеть партнеров Banwar

Два головних позашляховика нашої країни. Голосно сказано? О'кей, вони з числа головних. Хто сильніший на бездоріжжі - ви знаєте? Ми - ні. Точніше, ми цього не знали, поки не перевірили. Чи не заглядайте в кінець тексту і робіть ваші ставки.

Ця помаранчева «Нива», випущена в 1979 році, могла б давно відправитися в утиль або в кращому випадку возити з дачі картоплю, але отримала друге народження. Точніше, вже третє чи четверте. Тепер це - квадроцикл, кажучи умовно. Транспорт, щоб літати.

Куплена за 50 тис. Рублів, ще близько 200 тис. Вкладено в ремонт - і ось відмінний «автомобіль вихідного дня». Все, звичайно, залежить від того, як вам подобається проводити суботи та неділі. Ось, наприклад, змагання з джип-орієнтування та інші розважальні «покатушки» поза асфальтом - це для неї. Чи не хардкорних офф-роуд, що не автоспорт в серйозному сенсі, а просто витяг задоволення з самого процесу водіння за межами асфальту.

І ось на іншій чаші ваг Prado. Зрозуміло, що вони не конкурують між собою як потенційні покупки. Але конкурують де в чому іншому.

Prado, який ми взяли на тест, куплений у офіційного дилера цього літа, майже за 4 млн рублів, так що серед позашляховиків він відноситься до класу «полірування». Його дуже шкода буде подряпати. Зізнаюся, я відмовляв його власника від такої покупки. «Ну не будеш ти на ньому сунутися на серйозний офф-роуд!» - «Буду!» - «Домовилися».

«Салют, представся, будь ласка!» - «ВАЗ-2121 aka" Нива "aka Lada 4x4»

«Слідство ведуть знавці» по телевізору, Висоцький в котушковий магнітофоні, джинси, за які треба віддати фарцовщика всю місячну зарплату, і «Нива», на яку треба збирати все життя. Якщо в кінці 70-х така машина з'являлася на подвір'ї - це була велика подія. Серйозний мен приїхав.

Ні, не так.

MTV по телевізору, «Мумій Троль» в CD-плеєрі і журнал «Птюч» в бардачку татової «Ниви», яка, нарешті, стала твоєю, оскільки батя недавно придбав свою першу іномарку. Ну а ти став крутим перцем. На «Ниві»! «Дев'яносто дев'ята» - це для мажорів. Нормальний пацан - на «Ниві».

Нормальний пацан - на «Ниві»

Це вам не Lada 4x4, що не ремікс, а справжнісінький оригінал - ВАЗ-2121 «Нива»

В епоху Ютьюб і Айфона, Дудя і Монеточкі модель все ще залишається на конвеєрі, при цьому перебуваючи у статусі історичного артефакту. «Нива» - можливо, єдине не спірне доказ того, що радянська інженерна школа і промисловість дійсно були здатні привести на світ щось видатне. Крім автомата Калашникова, космічної ракети і атомної бомби. Що-небудь для людей.

У наші дні «Нива» розбурхує ностальгічні почуття багатьох. Про неї прийнято говорити або добре, або нічого. Але стривайте, вона ще жива! І власники цього конкретного екземпляра запевнили мене, що я можу палити на всі гроші і вона навіть не розвалиться ...

І власники цього конкретного екземпляра запевнили мене, що я можу палити на всі гроші і вона навіть не розвалиться

Вчора Lada 4x4 - одна з найдешевших машин на ринку, а якщо говорити про повний привід - то найдешевша. Але коли вона створювалася, це був не менше статусний автомобіль, ніж Prado сьогодні. Сама назва «Нива» вказує на те, що вона, за задумом, могла бути адресована колгоспникам, але жоден звичайний сільський житель дозволити собі таку покупку не міг. Судіть самі: спочатку за модель просили 10 500 руб. - приблизно 70 середніх міських зарплат! Пізніше ціну знизять до 9000 руб., Але справи це не змінює. Аж до початку 90-х, коли в країну прийшли Крузери, Паджеро, Діскавері і Гелендваген, «Нива» залишається зразком комфортного і престижного транспорту для бездоріжжя

«Хто сьогодні твій противник?» - «Кукурузник»

Prado, як відомо, був народжений приблизно в ту ж епоху, коли з'явилася «Нива». Перша модель, яку згодом ми дізналися під ім'ям Prado, пішла в серію в 1984 році. У певному сенсі тойотовци закладали в неї ті ж задуми, які тольяттинці закладали в свою. Це комфортна, громадянська лінійка позашляховиків, яка стала все далі йти від армійських уявлень про джипах.

У Росії Prado давно утримує звання найпопулярнішої моделі серед повнорозмірних позашляховиків іноземних марок. У минулому році було продано 13 500 Prado, 9000 «двухсоток», 5300 Туарегів і всього 258 штук Pajero (поставки переривалися). Але стара «Нива» не здає позицій і тримається далеко попереду - 27 600 штук.

На вторинному ринку Prado теж набагато більш поширений, ніж конкуренти. На Drom.ru - 6400 оголошень про продаж Land Cruiser Prado. Інших Крузер ( «двухсоток» та інших) - 6100, Pajero - 3100, Touareg - 2700. Що стосується «Ниви», вона тут не йде у відрив, але показує порівнянні цифри: 5600 оголошень про продаж всіх модифікацій - від ВАЗ-2121 до Lada 4x4.

Сьогодні у Prado своєрідний імідж. З одного боку, це один з останніх представників класичних рамних позашляховиків, що називається «тру». З іншого боку, тепер тут крісла з вентиляцією, трьохзонний «клімат», відеокамери кругового огляду, активний круїз-контроль, а з 2017 року ще й оновлений дизайн в дусі флагманської «двохсотки». Загалом, як пишуть на офіційному сайті Тойоти, тут «атмосфера влади». Або, якщо перефразувати, понти. Ну при ціні в 4 мільйони рублів це не гріх.

Нинішнє покоління Toyota Land Cruiser Prado вже немолодий: в серію воно пішло дев'ять років тому. А з вигляду не скажеш! Вся справа в тому, що в 2017 році модель пережила дуже значне оновлення. Без перебільшення можна сказати, що автомобіль тепер сприймається зовсім інакше. Нуднувата старомодна зовнішність, невиразний салон - все це залишилося в минулому. По частині дизайну і оснащення зроблено величезний крок вперед

Баттл за фактами

Спочатку проведемо інвентаризацію. З яким озброєнням суперники прийшли на битву? Обидва наших учасника практично в повному «стоці». Що передбачив виробник - тим і будуть нас дивувати. При всій різниці габаритів, цін і епох конструктивно це не такі вже різні машини: обидві мають постійний повний привід з чесним механічним диференціалом в центрі, в задній підвісці - нерозрізний міст з тягою Панара, спереду - незалежна підвіска.

У «Ниви» міжосьовий диференціал - вільний, а у Prado - самоблокується (Torsen). Але обидві машини дозволяють примусово заблокувати «центр», так що в цьому плані між ними паритет. Знижує передача є у обох суперників. І на цьому схожість закінчується.

У Prado є дві переваги, які, здавалося б, роблять всяке зіставлення безглуздим. По-перше, це блокування заднього диференціала. Теоретично вже це означає, що Toyota повинна гарантовано долати ділянки з діагональним вивішуванням коліс (якщо хоча б одне заднє здатне зачепитися), а «Нива» буде на них застрявати, безпорадно обертаючи одним переднім і одним заднім колесами, а два інших будуть твердо стояти на грунті нерухомо.

Другий козир - під капотом. Якби ми взяли базовий Prado 2.7 (163 к.с.), то ще можна було б сказати, що порівняння чесне. За питомою потужністю суперники були б порівняти: так, «Нива» вдвічі слабкіше, але вона і вдвічі легше ... Проте у нас V6 об'ємом 4,0 л і потужністю 249 сил, тобто за кількістю кінських сил на тонну перевага на боці Тойоти , причому величезний - в півтора рази.

А в чому козирі «Ниви»? Тільки в тому, що мініатюрний позашляховик має кращу геометричній прохідністю за рахунок короткої бази, а менша маса повинна дозволити легше проходити деякі ділянки. А ще в тому, що тестований екземпляр взутий в «злий» гуму BF Goodrich класу Mud-Terrain, а у Крузера штатні, але гідні покришки для бездоріжжя - Dunlop Grandtrek AT 265/60 R18.

Єдина технічне доопрацювання, яка є у цій «Ниви» - підсилювач керма. Прохідність він, звичайно, не збільшує, але сильно полегшує ситуацію, коли на бездоріжжі треба різко перекласти кермо з одного крайнього положення в інше. На ВАЗ-2121 його, звичайно, не було. У випускається зараз Лади 4х4 - гідропідсилювач. А на цей екземпляр встановили ЕУР від Пріори.

Можна довго розмірковувати, які переваги і недоліки у цих машин ключові, а які малозначні, але реальні результати на бездоріжжі часто бувають непередбачуваними. Щоб з'ясувати істину, ми вирушили в покинутий піщаний кар'єр в передмісті Саратова.

раунд 1

Місцеві джипери влаштували тут повноцінну внедорожную трасу, на якій у свій час проводилися змагання. За нашим задумом, машини повинні пройти однакові перешкоди. Починаємо рух зі штатним тиском в шинах, ну а далі - як піде. На піску стравлювати тиск доведеться як пити дати.

Першою в гору лізе «Нива». Про те, щоб спробувати дертися вгору без включення поніжайкі, немає й мови. 80-сильний мотор навіть на рівній ділянці не дозволяє взяти достатній розгін і затягнути машину в круту гору просто не здатний.

У зниженому ряду - інша справа, але перша, друга, третя спроби закінчуються провалом. Зубасті шини в пухкому піску не допомагають, а тільки заважають. Вони так активно риють пісок, що машина швидко втрачає хід і закопується. Добре хоч назад вдається з'їхати без сторонньої допомоги.

І коли ми зовсім вже було зібралися констатувати, що це місце «Ниві» не кориться, вона якимось дивом все-таки вибирається на верхівку пагорба.

Виводимо на трасу Prado.

Треба визнати, спочатку ми повелися дещо самовпевнено. Навіщо нам якісь «позашляхові автопілот», що ховаються під клавішею MTS (Multi-Terrain Select)? Адже це, напевно, для тих, хто перший раз виїжджає на офф-роуд? Блокування і поніжайка включаються окремими кнопками і ручкою, а іншого нам і не потрібно ...

Тойота бадьоро бере розгін, але на підйомі починає запинатися, ніби їй теж не вистачає тяги. Свою помилку ми зрозуміли після трьох невдалих спроб: електроніка скидає газ, щоб зменшити пробуксовку і спробувати підніматися "в натяг", а на піску це безглуздо. Prado завмирає, повільно обертаючи колесами під повним газом.

Переводимо MTS в положення Mud & Sand, при цьому система стабілізації сама відключається і, отже, пробуксовці заважати не буде.

Наступна спроба закінчується успіхом. Пісок летить на всі боки, мотор реве на максимальних обертах і все відбувається як за підручником: головне зберігати на колесах досить тяги. Тоді машину вдається витягнути вгору і не закопатися, незважаючи на постійну пробуксовку. Тому, до речі, в режимі Mud & Sand газ стає максимально чутливим: трохи притопил - і обороти на максимумі.

Що ж, поки нічия.

раунд 2

На другій точці нас чекала серія крутих підйомів, більш складних. Тут не просто колія, а низка западин і купин. У «Ниви» вивішується праве заднє колесо, а ліве переднє, хоч і стоїть на грунті, але розвантажено і тому відчайдушно буксує. Втім, виштовхувати машину з цієї пастки не довелося: назад вона спустилася самостійно.

Стає ясно, що пора стравлювати колеса. Само по собі це, звичайно, ніяк не допоможе уникнути діагонального вивішування, але тут справа в іншому. Опускаємо тиск до 0,8 атмосфери, і поведінку машини змінюється. Площа зони контакту стала більше - так менше схильності до пробуксовки. Вдається трохи раніше набрати швидкість і проскочити складна ділянка ходом.

Prado, на перший погляд, тут повинен показати клас. Ходи підвіски величезні - спробуй вивісив колесо! Тут просто немає таких великих нерівностей. А якщо що - задня блокування врятує.

Один підйом Тойота бере легко, а на другому відразу застряє. Так як грунтовно! Її не вдається зіштовхнути вниз зусиллями трьох осіб!

Розмотує динамічну стропу, чіпляємо до «Ниві» і тільки так визволяти Prado з полону.

Майстер-клас від від захисту картера на піску картина виглядає очевидною: Тойоті тут просто не вистачило кліренсу. Якщо дивитися на паспортні дані, то за величиною дорожнього просвіту машини повинні бути майже однакові: 215 мм у Prado і 220 мм у «Ниви». Але доопрацювання автомобілів поміняли співвідношення сил.

Ні, «Нива" не ліфтованную - це заборонено регламентом джиперских змагань в класі ТР0, а для власників машини важливо залишитися в рамках цієї демократичної категорії. Навіть те, що спереду тут стоять пружини від «шевіков», ніякої переваги не дає, оскільки пружини навмисно зрізані, щоб зберегти штатні параметри підвіски. І колеса можна вважати умовно стандартними: їх розміри вписуються в ті обмеження, які рекомендовані виробником. Проте Гудріч розмірності 215/75 R15 самі по собі збільшують кліренс за рахунок більш високого профілю в порівнянні зі старою доброю нівовськой гумою ВЛІ-5 175/80 R16.

Беремо рулетку: під редуктором заднього моста 240 мм, і спереду під захистом картера стільки ж. Тобто в реальності автомобіль на 20 мм вище стоку.

А що Тойота? Під редуктором заднього моста - 230 мм, а ось спереду стоїть нештатна силова захист раздатки і двигуна. Нижня точка - під мотором, там - 210 мм.

У порівнянні з паспортними даними «з'їдено» всього півсантиметра - це дуже небагато, і такий захист напевно себе не раз виправдає. Але коли треба перемогти суперника, у якого дорожній просвіт на 3 см більше, залишається або визнати свою поразку, або ... таранити перешкода цим захистом! З другого заходу Prado просто зрізає днищем все заважає на шляху виступи. Бере перешкода силою.

... «Нива» несеться через ліс до наступного перешкоди. Слідом їдемо і ми на Тойоті. Колія, що йде то вгору, то вниз між деревами виглядає битій і твердої, тому я вирішую випробувати роботу «позашляхового круїз-контролю» - тобто режим «Crawl» ( «повзти»). На спусках все працює ідеально, але на пухких підйомах доводиться, звичайно, піддати газу.

Prado легко злітає вгору, але далі підйом відразу переходить в спуск, і ви вже, напевно, здогадуєтеся, що відбувається. Захист картера двигуна висить в повітрі, а захист раздатки вперлася в «складки рельєфу». Тут будь-якого великого позашляховика елементарно не вистачить так званого кута поздовжньої прохідності (він же «кут рампи» або «кут перекату»). «Нива» за рахунок короткої бази (всього 2,2 м) легко перевалює через велику купину, що не чіпляючи днищем, а Крузеру з його базою майже на 60 см довше тут неминуче доводиться лягати на черево.

Історія з тросом повторюється.

раунд 3

Попереду починається щось на кшталт піщаних барханів: колії немає, тільки піщана цілина, яка плавними хвилями повинна вивести нас з кар'єру знову на твердий грунт. Дуже підступне місце. Коли проходиш його пішки, пісок здається щільним, але що буде, коли поїде Prado вагою під 2,5 тонни? Тут стравлювати шини треба обов'язково. І поки «Нива» носиться по піщаних схилах, ми чекаємо, коли тиск в шинах Тойоти впаде до необхідних 0,8. Щоб стравити 18-дюймові покришки Крузера, знадобилося значно більше часу, ніж у випадку з «Нивою», озутою в 15-дюймові колеса.

На приспущених шинах Крузеру стало набагато легше рухатися. На піщаній цілині - ніяких затримок.

Як, втім, і у «Ниви».

Знайти для вітчизняного позашляховика дійсно непрохідне місце в цьому кар'єрі ми так і не змогли. Уже піднявшись на поверхню, спеціально знайшли купину, на якій «Нива» вивісила два колеса, і тут уже потрібні були зусилля двох бравих хлопців, щоб з'їхати з цієї перешкоди. Але це вже «поза конкурсом», адже ми її засадили навмисно.

Заради ефектного кадру ми і Прадо засадили знову.

На цей раз була потрібна лопата. А ось сендтракі так і не стали в нагоді.

вердикт

Можливо, шанувальники Крузаков чекали, що Prado може обробити «Ниву» під горіх, але ми, зізнатися, вражені і тим результатом, який отримали. Toyota Land Cruiser Prado підтвердив, що здатний триматися на рівні бойової (нехай і близькою до стоку) «Ниви».

Ті, хто вболівали за «Ниву», посміхнуться: ну ось, в вашому Prado немає нічого видатного. Щоб ви не сказали! Адже головне тут те, що тойотовский «апарат» демонструє такі можливості, при цьому давно перетворившись в благородний, дуже комфортний транспорт, далеко пішов від утилітарних позашляховиків. При всіх елементах «красивого життя», які ще недавно зустрічалися тільки на представницьких седанах, своїх головних позашляхових якостей Крузер не розгубив.

Можна поміркувати про те, що якби ми раніше стравили колеса Крузера, то, може, він би і не застряг ні разу, але в цьому питанні ми поклалися на досвід власників цих машин: вони на свій розсуд вибирали момент, коли пора знижувати тиск. Тому маємо, що маємо: Тойоті двічі потрібен був трос, а «Ниві» - жодного разу.

Їзда по бездоріжжю не знає умовного способу. І значить, перемога, нехай і з незначною перевагою - за ВАЗ-2121.

PS Мова, звичайно, про обрані нами умови. Взимку картина виявиться інший, в осінню сльоту - теж. І не будемо забувати, що на бездоріжжі дуже багато залежить від гуми, від везіння і, безумовно, від водія.

Фотобонус

Голосно сказано?
Хто сильніший на бездоріжжі - ви знаєте?
З яким озброєнням суперники прийшли на битву?
А в чому козирі «Ниви»?
Навіщо нам якісь «позашляхові автопілот», що ховаються під клавішею MTS (Multi-Terrain Select)?
Адже це, напевно, для тих, хто перший раз виїжджає на офф-роуд?
А що Тойота?
Коли проходиш його пішки, пісок здається щільним, але що буде, коли поїде Prado вагою під 2,5 тонни?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов