Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Огляд найбільших моделей Audi з повним приводом Quattro

  1. Audi Quattro Coupe
  2. Audi Sport Quattro
  3. Audi RS2 Avant
  4. Audi RS4 Avant
  5. Audi RS6 5.0 TFSI Avant
  6. Audi S4
  7. Audi TT RS
  8. Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10

Наша сеть партнеров Banwar

джерело: InsideLine Переклад: Drom.ru Автор: Джетро Бовінгдон Фото: Пол Баршонь

при передруці посилання на джерела тексту і перекладу обов'язкове!

Зараз ви, звичайно, вже знаєте історію Quattro, системи повного приводу від Audi.

Ви пам'ятаєте її початок - крихітний військовий автомобіль, зібраний Volkswagen і названий Iltis. Ви пам'ятаєте, як вона назавжди змінила хід розвитку ралійної дисципліни, то, як вона зарекомендувала себе на треку, залишивши далеко позаду всі інші системи повного приводу практично у всіх категоріях, і то, як всі найбільші пілоти ралі пересіли на Quattro.

Дізнавшись і усвідомивши все це, починаєш шукати відповіді на запитання, чому не всі їздять на Quattro? А коли з кузова тягача виїжджає Audi Sport Quattro, за ним викочується свіжий RS2, потім - RS4, що виглядає так, ніби готовий «порвати» будь-якого, хто наблизиться до нього ближче, ніж на 10 метрів, починаєш розуміти, що і тебе починає затягувати в цей загадковий вир під назвою Quattro.

Якщо вам хочеться зрозуміти, звідки береться це божевільний ентузіазм щодо Quattro, погляньте на ці автомобілі: Audi Quattro Coupe, Audi Sport Quattro, Audi RS2, Audi RS4, Audi RS6 5.0 TFSI, Audi S4, Audi TT RS і Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10.

Audi Quattro Coupe

Audi Quattro Coupe

Важко повірити в те, що це прямолінійний бойове купе справила таке глибоке вплив на світ. Саме його вважають родоначальником, саме від нього пішло все, що стосується Quattro.

Audi Quattro Coupe 1980 виглядає, можна сказати, витончено, завдяки цим тонким стійок кузова і маленьким колесам. Його турбований рядний п'ятициліндровий мотор об'ємом 2,1 літра виробляє 197 л.с. потужності і 285 Нм крутного моменту, з місця до сотні він розгониться за 7 секунд, максимальна швидкість складає 220 км / год, що цілком пристойно навіть за нинішніми мірками, але суть в тому, що цей «король» подорожей з пункту А в пункт Б по пересіченій місцевості на сьогоднішній день можна порівняти за швидкістю з яким-небудь «остигає» хетчбеком.

Рядний мотор з п'ятьма циліндрами запускається зі знайомим нам глибоким свистом, а наступний за ним незвичайний «наспів» дивним чином заспокоює. Чекаєш зіткнутися зі значною «турбо-ямою», але через те, що потужність не надто велика, вона подається досить плавно і цілком передбачувано, сильно зростаючи лише після 3 500 оборотів. Їде машина не дуже плавно, незграбно перевалюючись через нерівності, до того ж ми виявили значні крен кузова в поворотах. Як тільки Quattro виходить з повороту, він стає спокійним і нейтральним і прискорюється швидко й охоче. Зчеплення у цієї машини просто відмінне, чого і слід було очікувати.

А ось що нас здивувало, так це керованість. Кермо у Quattro досить легкий і неквапливий, але при цьому дуже інформативний. Він вібрує і здригається, на ньому створюється ідеальне зусилля, і він дає вам почуття впевненості. Десь на шляху до Audi наших днів ця чудова риса була втрачена, і це дуже сумно.

Десь на шляху до Audi наших днів ця чудова риса була втрачена, і це дуже сумно

Audi Sport Quattro

Audi Sport Quattro

1984 рік. Машини групи «Б» ось-ось запалять світ ралі. Купе Audi Quattro відмінно виступив в чемпіонаті 1983 года, але нові правила техрегламенту для автомобілів групи «Б» ставлять під загрозу його лідерство. Безкомпромісні ралійні авто нового покоління - легкі, сухорляві, зі среднемоторной компонуванням, такі, як Peugeot 205 T16 - без праці обженуть більший, важкий і громіздкий Quattro.

Було потрібно екстремальне рішення, і цим екстремальним рішенням став Audi Sport Quattro 1984 з колісною базою на 32 см коротше, ніж у стандартного авто. Його вага становить 1 297 кг при потужності в 302 к.с., що дозволяє йому розганятися з місця до 100 км / год за 4,8 секунди. Додатковий забір повітря через ніздрю в капоті і відведення гарячого через «зябра» в крилах - відмінні риси видатного ралійного автомобіля від Audi за всю історію марки.

Кермо важкий, але дуже чуйний, зчеплення жорстке, та й двигун не відрізняється плавністю, особливо після досягнення позначки в 3 500 оборотів в хвилину. У поворотах майже немає крену, зате вдосталь інформації на кермі. Завдяки короткій базі Sport Quattro повертає легко і охоче, причому з таким ентузіазмом він змінює баланс в залежності від ступеня відкриття дросельної заслінки і впливу на педаль гальма. При агресивному водінні можна навіть пустити машину в занос і як слід подріфтіть. Вражаючий автомобіль. Справжній повний привід.

Audi RS2 Avant

Audi RS2 Avant

Саме тут класика починає переплітатися з сучасністю. RS2 компактний і прямолінійний, у нього відмінна оглядовість за рахунок тонких стійок кузова, та й за якістю збірки в цілому він зробив крок далеко вперед у порівнянні з купе Quattro. Тут присутні перші риси сучасних прекрасних інтер'єрів Audi: широкі планки з вуглеволокна обрамляють приладову панель і двері, сріблясті датчики благородно мерехтять на суворій інструментальної панелі.

Audi RS2 1994 - це спільний проект Quattro GmbH (відділення Audi з розробки високопродуктивних компонентів для автомобілів) і Porsche, створений на базі Audi 80 Avant. Porsche розробив двигун, підвіску і гальма, машина допрацьовувалася на заводі Porsche в Цуффенхаузене. Вироблявся з березня 1994 по липень 1995 року, RS2 знайшов статус легенди завдяки своєму 2,2-літровому турбірованному рядному 5-циліндровому мотору, неабияк модифікованому за допомогою великих за розміром турбін, нового інтеркулера, більш агресивних распредвалов і форсунок з більшою пропускною здатністю. З потужністю 315 к.с. і обертовим моментом 409 Нм, що надходять до системи повного приводу на основі центрального диференціала Torsen з електронним блокуванням заднього диференціала, RS2 розганяється до сотні за 4,8 секунди.

За сьогоднішніми мірками RS2 здається занадто тонким, він трясеться і підстрибує на численних купині і нерівностях. Він хороший виключно на рівній поверхні, швидкий, але незграбний, ефективний, але якийсь безрадісний. Двигун - звір, особливо після 3 500 оборотів, так що RS2 по-своєму добре, але не про такий автомобіль ми мріяли в середині 1990-хх.

Audi RS4 Avant

Audi RS4 Avant

Дванадцять років розділяють рядний п'ятициліндровий турбомотор RS2 і 4,2-літровий V8 RS4. У проміжку між ними також випускалися «гарячі» Audi, але, незважаючи на моторність, вони були позбавлені витонченості, незважаючи на відмінну якість збірки, вони були надмірно прямолінійні. З іншого боку, цей Audi RS4 2006 року, створений на базі среднеразмерного седана покоління В7, виявився реальною загрозою для BMW M3. Його V-подібний 8-циліндровий мотор цілком міг бути розроблений в надрах підрозділу М: він розвиває 414 к.с. на 7 800 оборотах в хвилину. Сотню RS4 розмінює за 4,8 секунди, як і Sport Quattro, але по відчуттях він швидше. Підвіска у нього - просто казка. Це перший автомобіль із сімейства Quattro, у якого розподіл крутного моменту по осях складає 50/50 і при цьому може перерозподілятися в співвідношенні 40% на передню вісь і 60% на задню, щоб зробити поведінку повнопривідного авто більш схожим на поведінку автомобіля із заднім приводом. Цей RS4 також оснащувався контролем крену, гідравлічною системою, стабілізуючою положення кузова в повороті, яка при цьому не порушує загального балансу. Так що керувати цим автомобілем і раніше приємно.

RS4 досить пластичний, хоча при цьому чудово контролює кожен з своїх 1 650 кг. Він сухорлявий і атлетичний, але він не пригнічує дорогу, він дихає з нею в унісон. Кермо трохи легкий, але при цьому впевнений, восьмипоршневі супорта міцні, а V8 в компанії чудовою шестиступінчастою коробкою передач постійно підбиває впертися в відсічення (8 250 об / хв). Рідко можна зустріти автомобіль, здатний повністю використовувати наявний у нього потенціал (але ж мова йде про немаленьких 414 к.с.). А подати все це з такою легкістю і такою витонченістю - взагалі схоже на диво.

А подати все це з такою легкістю і такою витонченістю - взагалі схоже на диво

Audi RS6 5.0 TFSI Avant

0 TFSI Avant

На папері Audi RS6 2008 року, спроектований, як і всі моделі RS, інженерами Quattro GmbH, виглядає дивовижно. У нього повний привід з розподілом моменту по осях в співвідношенні 40/60 (перед / зад) і 5-літровий V10 з двома турбінами, що розвиває 572 к.с. Незважаючи на солідну вагу - 1 985 кг, RS6 здатний розігнатися з місця до 100 км / год за 4,4 секунди. Якщо чесно, то цей автомобіль, по відчуттях, набагато, набагато швидше RS4, можливо, навіть швидше R8 Spyder - настільки одномоментно і в такому обсязі він видає наявну в його розпорядженні тягу.

Тим не менш, це не RS4. Ні, RS6 - чудовий автомобіль, неймовірний автомобіль, просто йому не вистачає тієї легкості, яка так вигідно відрізняє RS4. Він є чудовим доказом того, що повний привід, в поєднанні з широченними покришками і масивними гальмами, не знає собі рівних за частиною швидкості при будь-якій погоді. RS6 може повністю відкрити дросельну заслінку на першій передачі і при цьому не потурбувати систему стабілізації навіть на вологому покритті, так що все 650 Нм крутного моменту в вашому повному розпорядженні в будь-який момент, коли вам заманеться втиснути ваші внутрішні органи в хребет. Це лякаюче швидкий автомобіль, хоч і обтяжений великою масою і значними габаритами.

Audi S4

Audi S4

Зовнішність у Audi S4 цілком звичайна. Справді, на тлі RS6 або Точеного RS4 модель S4 виглядає як непоказний рядовий седан. Але це чудовий автомобіль, куди більш інтелігентний, ніж важкий і неефективний RS6. Він позбувся громіздкого V8 від старого S4, отримавши натомість 3-літровий V6 з суперчаржером і системою безпосереднього вприскування палива. Цей мотор легше і ефективніше, він потужніший попередника: в ньому 328 к.с. і 440 Нм крутного моменту. У нього вже знайоме нам розподіл крутного моменту по осях 40/60, плюс в задній осі у нього особливий диференціал, що дозволяє дати більше крутного моменту на заднє зовнішнє колесо, щоб зменшити недостатню обертальність.

Більшість S4 комплектуються семиступінчастою трансмісією з двома зчепленнями, але у цього автомобіля шестиступінчаста механіка, зовсім як у RS4. V6 з механічним нагнітачем чудовий, він відмінно тягне на низах і плавно видає всю міць у міру наближення до 7 000-ї позначки. А як він звучить! Ви не станете нудьгувати за більш мягкоголосому V8 колишнього S4.

Завдяки спортивному диференціалу і електронній системі Drive Select можна регулювати зусилля на кермі, час реакції дроселя і настройки підвіски, що дозволяє відтворити те чарівництво, яке було притаманне RS4. S4 їде навіть краще колишньої моделі, кермо на вході в поворот дуже точний, а якщо як слід натиснути на газ, то можна відчути, як задня вісь виходить з повороту, утримуючи S4 на потрібній траєкторії. Це лякає і захоплює одночасно, оскільки усвідомлюєш, що йдеш по чудовою траєкторії на межі зчеплення, отримуючи при цьому максимум. Безперечно, S4 - недооцінений автомобіль.

Audi TT RS

Audi TT RS

Audi TT RS 2009 року безсоромно користується загальною любов'ю до Quattro, незважаючи на свою технічну незвичність для Audi - у нього поперечно розташований мотор і система повного приводу Haldex. Audi TT RS отримав абсолютно новий 2,5-літровий рядний п'ятициліндровий турбований мотор з системою безпосереднього вприскування палива - звучить як оцифрована версія оригінального мотора купе Quattro, тільки зліше. Це дуже швидке маленьке купе. Його турбо-мотор видає 335 к.с. і 450 Нм крутного моменту, і це всього на 1 450 кг ваги, так сотню він розмінює за 4,5 секунди. Це злісний маленький монстр з характером і стрімкістю гепарда.

На практиці TT RS веде себе як передньопривідний автомобіль з неперевершеним зчепленням, якому задні колеса потрібні лише для того, щоб не дати кузову виїхати в іншу сторону. Це дуже ефективний апарат з масою механічного зчеплення і неймовірною потужністю, хоча не варто чекати від нього розваг чи взаємодії. Він жорсткий, скаче по купинах, кермо у нього важкий, тупий і трохи в'язкий, і незважаючи на те, що гальма просто чудові, їм не вистачає витонченості. Audi TT RS ломиться з пункту А в пункт Б напролом, плювати на ваш комфорт.

Audi TT RS ломиться з пункту А в пункт Б напролом, плювати на ваш комфорт

Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10

2 FSI V10

З високоспритний V10, розташованим в центрі кузова, що бере свій початок від Lamborghini Gallardo, Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10 зовсім не нагадує одного з сімейства Quattro. І все ж саме він втілює все те, чого домагалися Audi і Quattro GmbH всі ці роки.

Відкинемо всі суперкаровую лушпиння і сконцентруємося на основному. R8 чудовий в усьому. Їде він чудово; не тільки краще, ніж всі тут присутні, він навіть краще за багатьох середньорозмірних люксових седанів. Кермо легкий, плавний і в той же час гранично точний, він чудово інформує вас про все, що відбувається на дорозі. Тунель механічної трансмісії, оброблений металом у стилі Ferrari, чудовий, хід важеля перемикання передач легкий і неймовірно швидкий. На невисоких швидкостях R8 бездоганний.

Як це найчастіше буває, той автомобіль, який хороший на невеликій швидкості, на високій - просто чудовий. Заради зручності їзди тут не довелося жертвувати рівнем контролю, так що в поворотах R8 практично не крениться і залишається на заданій траєкторії, навіть якщо дорога намагається скинути його. Баланс цілком типовий для автомобіля Quattro, присутня легка недостатня обертальність, але це лише відкриває гамбіт, а не ендшпіль. Система повного приводу дозволяє вам без зусиль впоратися з недостатньою поворачиваемостью і знайти золоту середину або перейти до акуратної контрольованої надлишкової поворотності.

Як же бути з усією атрибутикою суперкара: з відчуттям важливості, динаміки, абсолютного багатства? І в цьому аспекті R8 на належному рівні. Посадка в ньому, як і годиться, низька, хоча і трохи більше вертикальна, ніж очікуєш, попереду бачиш те саме, що і в інших Audi, хоча все це подано по-новому. Відчуваєш себе всередині чогось безперечно екзотичного. Інтер'єр R8 не такий помітний, як у старих суперкарів, так що особливого захоплення, коли сідаєш в нього, не виникає, але в той же час ніщо не відволікає вас від самого важливого - від управління цим чудовим автомобілем.

Шасі розкривається не відразу (спочатку може здається, що підвіска R8 злегка жестковата, але після досвіду агресивної їзди розумієш, що всі ці умовиводи - повна нісенітниця), зате потенціал V10 відчувається з перших же моментів. Він звучить м'якше і мелодичнее, ніж «гавкаючий» Lamborghini, але при цьому з гіпнотизує непохитністю видає весь свій вражаючий потенціал.

Тільки через кілька хвилин, протягом яких вбирає всі ці нові відчуття, раптом усвідомлюєш, що тут ще й дах знімається. Звичайно, так ще краще чути чарівний голос V10, можна відчути, як цей могутній мотор нагріває повітря навколо, але в плані саме відчуттів мало що може зрівнятися Audi R8 5.2 FSI Coupe.

Audi R8 Spyder - це вінець концепції Quattro, фінал 30-річних досліджень і доробок. Почалося все з простого «заліза», покликаного підвищити прохідність, потім ідея еволюціонувала в систему, що забезпечує комфортне пересування в будь-яких погодних умовах, а потім перейшла в розряд обраних рішень для максимальної динаміки на відкритих трасах. Дивлячись на Audi R8 Spyder, Audi TT RS, Audi S4, Audi RS6 5.0 TFSI, Audi RS4, Audi RS2 і ралійний Audi Sport Quattro, а так само на оригінальний Audi Quattro, розумієш, який був проведений шлях.

0 TFSI, Audi RS4, Audi RS2 і ралійний Audi Sport Quattro, а так само на оригінальний Audi Quattro, розумієш, який був проведений шлях

Дізнавшись і усвідомивши все це, починаєш шукати відповіді на запитання, чому не всі їздять на Quattro?
Як же бути з усією атрибутикою суперкара: з відчуттям важливості, динаміки, абсолютного багатства?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов