Наша сеть партнеров Banwar
Рестайлінгову Гранту представили в червні на Московському салоні, а на початку вересня перші моделі надійшли до офіційних дилерів.
Сімейство Гранта крім седана і лифтбека поповнилося хетчбеком і моделі в кузові універсал, правда, популярну Калину 2 вирішено зняти з виробництва.
За словами виробника зміни торкнулися кузова Гранти по 150 позиціях. Передня частина виконана в корпоративному стилі Х. Виробництвом нової оптики займалася узбецько - корейська SP.
Відмінні фари Калини 2 на чотирьох лампах вирішили замінити на цоколь H4 ближній / дальній на одній лампі, що сильно позначилася на якості освітлення. Ближнє світло, на жаль, дуже ближній, є помітна галка, добре освітлена права узбіччя, але їхати швидше 80 км / год не комфортно, а дальнє світло з вузьким пучком освітлення не передає достатньому освітленні. Калина 2 в цьому плані була значно краще.
Форсунки омивача переїхали з капота вниз лобового скла. Ворсові підкрилки тепер на всіх арках, а не тільки ззаду, як це було на попередній Гранта.
Кришка багажника тепер відкривається за допомогою електро-кнопочки, личинка замка відсутній. Якщо акумулятор розрядився, потрапити в багажник можна через салон.
Формально ціна нової Лади Гранти в кузові седан стартує від 420 тис. Рублів з двигуном 11186 і механікою, за комплектацію з роботом доведеться доплатити 100 тис. Рублів, а з чотирьох діапазонним автоматом Jatko в комплектації комфорт ще 160 тисяч, причому якщо на Механіці є система стабілізації, то в комплектації з автоматичною трансмісією система стабілізації відсутня.
Що стосується підвіски або силових агрегатів Гранта ніяк не змінилася. Найпотужніший силовий агрегат з індексом 21127 потужністю 196 л / сил. Даний двигун легко відрізнити від інших силових агрегатів по системі зміни довжини впускного колектора. Механічна коробка пятідіапазонний з тросовим перемиканням. На Гранту з автоматом встановлюється двигун 21126 на 98 л / сил без зміни довжини колектора.
Салон оновленої Гранти став набагато приємніше, якщо раніше вона сильно поступалася Калині , То тепер салон Калини переїхав в Гранту. Центральна консоль один в один, за винятком деяких дизайнерських елементів. Мультимедійної системи у новій Гранти не буде, тому що не користується попитом, зате вирішили додати регулювання переднього сидіння по висоті
Всі кнопочки підсвічені білим, а прилади з помаранчевої окантовкою в стилі Веста Крос.
Нова Лада Гранта на автоматі краще в російському автопромі, що можна придумати для переміщення по великому місту. Чотирьох передач на дозволених швидкостях цілком вистачає. Швидке реагування на натиснення педалі газу, коробка з четвертої передачі швидко стрибає на другу, причому, якщо зробити кілька разів, коробка адаптується до водія. Витрата палива трохи напружує по трасі, становить майже 9 літрів, в місті ще вище. На Грант з механікою витрата по трасі близько 6 літрів. Плюс до цього обгони на трасі утруднені, тому що при швидкості 80 км на годину машина їде на третій передачі і при натисканні на газ в підлогу, машина не включає другу, не дозволяють обертів двигуна, а динаміка цього разу третьої передачі ніяка.
У підвісці і керованості ніяких одкровень немає, підвіска тільки з газонаповненими амортизаторами, причому седан їде набагато приємніше, краще плавність ходу і шумоізоляція у чотирьох дверного кузова теж краще. Гранта в кузові хетчбек на цій же підвісці жестковата, відзначає весь дріб'язок дорожнього покриття і стики. Єдиний плюс такої підвіски машина не охоче йде в занос і від редукторних підсилювачів корейської фірми вирішили відмовитися на користь безредукторних від «автоелектроніки».
Задоволення від керованості бюджетної Гранти досить мало - неінформативне кермо, вкрай малі реакції, великий крен кузова які приносять удари в поворотах, тому в поворотах краще не поспішати, а пригальмовувати.
Недорогі комплектації нової Гранти виглядають дуже хорошим пропозицією на ринку, за відносно просторий автомобіль з всеїдною підвіскою і не обтяжливим змістом, але за ціну 600 тисяч Гранти в комплектації Люкс можна придбати Весту , Яка набагато приємніше.
оцінка статті