Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля) - Колеса.ру

  1. Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля) Пристрасті після...
  2. Чому Е-мобіль називається саме так?
  3. Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?
  4. Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?
  5. Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?
  6. Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?
  7. Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...
  8. Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?
  9. Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?
  10. Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?
  11. Чи вміють Е-мобілі розганятися?
  12. Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?
  13. Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?
  14. Наскільки надійні «Е-мобілі»?
  15. Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?
  16. Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля)
  17. Що таке Е-мобіль?
  18. Чому Е-мобіль називається саме так?
  19. Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?
  20. Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?
  21. Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?
  22. Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?
  23. Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...
  24. Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?
  25. Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?
  26. Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?
  27. Чи вміють Е-мобілі розганятися?
  28. Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?
  29. Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?
  30. Наскільки надійні «Е-мобілі»?
  31. Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?
  32. Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля)
  33. Що таке Е-мобіль?
  34. Чому Е-мобіль називається саме так?
  35. Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?
  36. Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?
  37. Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?
  38. Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?
  39. Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...
  40. Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?
  41. Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?
  42. Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?
  43. Чи вміють Е-мобілі розганятися?
  44. Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?
  45. Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?
  46. Наскільки надійні «Е-мобілі»?
  47. Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?
  48. Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля)
  49. Що таке Е-мобіль?
  50. Чому Е-мобіль називається саме так?
  51. Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?
  52. Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?
  53. Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?
  54. Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?
  55. Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...
  56. Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?
  57. Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?
  58. Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?
  59. Чи вміють Е-мобілі розганятися?
  60. Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?
  61. Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?
  62. Наскільки надійні «Е-мобілі»?
  63. Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?

Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля)

Наша сеть партнеров Banwar

Пристрасті після офіційної презентації е-мобілів злегка вляглися. Портал Kolesa.Ru, підводить проміжні підсумки бурхливої предсерийной діяльності компанії «Е-Авто», задається актуальними питаннями і висловлює одне великий сумнів.

Що таке Е-мобіль?

Що таке Е-мобіль

- Новий російський автомобільний бренд, створений під патронажем і за участю великого російського бізнесмена Михайла Прохорова, який створив компанію «Міський автомобіль». Вона орієнтована на масовий випуск дешевих вітчизняних гібридних легкових автомобілів вітчизняної ж розробки.

Чому Е-мобіль називається саме так?

- Інтернет-конкурс на кращу назву для «народного автомобіля» провалився: глобальна павутина зустріла ідею уїдливо, кінцевий варіант назви народився всередині самого проекту. Ім'я автора словосполучення «Е-мобіль» невідомо, відомо лише, що одним з 5 кращих (з усього лише ста надісланих) варіантів було «Аз».

Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?

Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»

- Багато в чому тому, що компанія «Е-Авто» належить групі "Онексім", власником якої дійсно є Михайло Прохоров. Але тільки на 49%, а решта 51% акцій знаходяться в руках петербурзької компанії «Яровит-Моторс».

Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?

- Теоретично «так». Кількість малолітражок, що збираються СП «Е-Авто», (при оптимальному попиті) може в півтора рази перевищити обсяг виробництва АВТОВАЗа. Воно в змозі досягти приблизно 800 тис. Примірників машин щорічно. А за заявами виробників вартість «міського автомобільчика» складе 350-450 тис. Руб., Що цілком можна порівняти з цінником Priora (295 000 - 348 000 рублів) і Kalina (262 000 - 339 000 рублів).

Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?

Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях

- За запевненням керівників проекту, будівництво заводу під Саратовом для виробництва цих машин почнеться в 2011 році, збірка - в 2012-му; тоді ж Е-мобілі почнуть сходити з конвеєра. Заводів, до речі, заплановано багато: згідно з початковим проектом, одне складальне виробництво буде виробляти не більше 10 тисяч Е-машин в рік. Тому в кожному місті, де буде затребувані Е-автомобілі, не виключено створення власного Е-заводу.

Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?

- Першими на конвеєр підуть е-мікровен, е-крос-купе та е-фургон (компактний «вантажівка», розрахований на 500 кг вантажу). На виставці, де була офіційна презентація всієї Е-лінійки, була представлена ​​і основа всіх моделей - платформа з двигуном, генератором, коробкою передач і двома газовими балонами. Тому і ходові характеристики всіх трьох «е-шек» виявилися майже однаковими.

Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...

Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі

- Уже однієї назви досить, щоб зрозуміти, що «е-крос-купе» схожий на зменшений в масштабі BMW X6 ( читати тест-драйв ). Хоча, щось є і від - не смійтеся, будь ласка - Bentley Continental GT . Правда, силует кузова і форма кузовних панелей - єдині схожі риси баварського, британського і російського автомобілів. Міський автомобільчик е-мікровен своїми формами нагадує Skoda Fabia останнього покоління ( читати тест-драйв ). Що стосується е-вантажівки, то він, здається, такий один. По крайней мере, поки до нового Chevrolet Spark НЕ приварять вантажний кузов ...

По крайней мере, поки до нового   Chevrolet Spark   НЕ приварять вантажний кузов

Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?

Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі

- Е-мобілі отримають гібридні двигуни, що складаються з 60-сильних електродвигунів, літій-іонних акумуляторів і 0,6-літрового бензинового мотора, здатного працювати і на зрідженому природному газі. Правда, максимум їх швидкісних можливостей буде обмежений на позначці 120 км / ч; більшого, на думку розробників, для міського автомобіля і не треба.

Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?

Яка економічність і запас ходу Е-мобілів

- Знову-таки по завіреннях конструкторів, Е-фургон буде витрачати 4 л на 100 км, а у легкових варіантів е-мобіля на «сотню» буде йти всього 3,5 літра пального. Палива в повному баку не вистачить, щоб проїхати з Пітера до Москви. Творці проекту говорять про 400 кілометрах з одного бака без дозаправки. Їх, баків, у Е-мобіля два: для бензину і для природного газу відповідно. А ще всі Е-мобілі заплановані повноприводними.

Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?

- Гібриди є, але в основному, це дуже дорогі автомобілі, надзвичайно далекі від народу. Наприклад, Lexus LS600h L вартістю від 5 836 000 рублей або BMW ActiveHybrid X6 за 4 990 000 рублей. Але є і більш доступна Toyota Prius ( читати тест-драйв ), Вартістю від 1 103 000 рублей, а незабаром з'явиться і компактний гібрид Honda CR-Z. Приблизно за аналогічну суму.

Чи вміють Е-мобілі розганятися?

- Питання філософське. Потужність е-двигунів складе всього 60 «коней», а різниця в розгоні автомобілів залежить від їх маси. Найшвидшим виявилося крос-купе: 8 секунд до «сотні». Мікровен трохи повільніше - 10 секунд. Фургон разогоняется за 15 секунд - в основному, за рахунок більшої маси, ніж у соплатформенником.

Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?

- Зовсім необов'язково. У салоні досить просторо, і навіть височенний (204 см) Михайло Прохоров помістився за кермом без праці. Характерна особливість: в машинах немає тунелю статі. Додаткове ребро жорсткості тут просто не потрібно. Що до цікавих і корисних опцій, то в список оснащення ввійдуть мультифункціональний кермо, ж / к дисплей спідометра, електросклопідйомники, 16-17 дюймові колеса, активні системи безпеки (ABS і ESR), круїз-контроль, система навігації GPS / ГЛОНАСС, а також 4G Інтернет Yota.

Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?

Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном

- Однією Росією амбіції «Е-Авто» не обмежуються. Зараз вирішується можливість організації складальних виробництв за кордоном і вихід на закордонні ринки. Так що - тримайся, Тата Nano, росіяни йдуть ?!

Наскільки надійні «Е-мобілі»?

Наскільки надійні «Е-мобілі»

- Питання виникло не на порожньому місці: на презентації автомобіля запущений лише з третього разу двигун змусив засумніватися в хорошій якості збірки і надійності окремих елементів машини. Втім, час для доведення і притирання деталей ще є. Хоча для автомобільного проект дуже швидкоплинний: збір учасників проекту під одним брендом стався менше року тому.

Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?

Наскільки серйозний проект «Е»

- Як сказав би Михайло Жванецький: «Ну ось! Нарешті! Підійшли до найголовнішого »!

Дійсно, до сих пір не покидає відчуття несерйозності, що відбувається: презентація різнокольорових автомобілів при відсутності бази, де збиратимуть машини, пафосна презентація на Тверській, амбіції, не поєднуються з досвідом. ... В найкоротший термін фінансову підтримку отримала красива, але не підкріплена ТЕХНОЛОГІЯМИ ВИРОБНИЦТВА ідея, що претендує на звання «національної автомобільної». Так, епатажно стартували багато марки, і не один мільйон витрачалися на штучні ідеї. Але масове виробництво так не запускав ще ніхто.

Втім, новітня історія російського автопрому небагата на перемоги. І може саме частки авантюризму не вистачало всім для прориву «а-ля Прохоров» ?!

Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля)

Пристрасті після офіційної презентації е-мобілів злегка вляглися. Портал Kolesa.Ru, підводить проміжні підсумки бурхливої предсерийной діяльності компанії «Е-Авто», задається актуальними питаннями і висловлює одне великий сумнів.

Що таке Е-мобіль?

Що таке Е-мобіль

- Новий російський автомобільний бренд, створений під патронажем і за участю великого російського бізнесмена Михайла Прохорова, який створив компанію «Міський автомобіль». Вона орієнтована на масовий випуск дешевих вітчизняних гібридних легкових автомобілів вітчизняної ж розробки.

Чому Е-мобіль називається саме так?

- Інтернет-конкурс на кращу назву для «народного автомобіля» провалився: глобальна павутина зустріла ідею уїдливо, кінцевий варіант назви народився всередині самого проекту. Ім'я автора словосполучення «Е-мобіль» невідомо, відомо лише, що одним з 5 кращих (з усього лише ста надісланих) варіантів було «Аз».

Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?

Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»

- Багато в чому тому, що компанія «Е-Авто» належить групі "Онексім", власником якої дійсно є Михайло Прохоров. Але тільки на 49%, а решта 51% акцій знаходяться в руках петербурзької компанії «Яровит-Моторс».

Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?

- Теоретично «так». Кількість малолітражок, що збираються СП «Е-Авто», (при оптимальному попиті) може в півтора рази перевищити обсяг виробництва АВТОВАЗа. Воно в змозі досягти приблизно 800 тис. Примірників машин щорічно. А за заявами виробників вартість «міського автомобільчика» складе 350-450 тис. Руб., Що цілком можна порівняти з цінником Priora (295 000 - 348 000 рублів) і Kalina (262 000 - 339 000 рублів).

Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?

Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях

- За запевненням керівників проекту, будівництво заводу під Саратовом для виробництва цих машин почнеться в 2011 році, збірка - в 2012-му; тоді ж Е-мобілі почнуть сходити з конвеєра. Заводів, до речі, заплановано багато: згідно з початковим проектом, одне складальне виробництво буде виробляти не більше 10 тисяч Е-машин в рік. Тому в кожному місті, де буде затребувані Е-автомобілі, не виключено створення власного Е-заводу.

Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?

- Першими на конвеєр підуть е-мікровен, е-крос-купе та е-фургон (компактний «вантажівка», розрахований на 500 кг вантажу). На виставці, де була офіційна презентація всієї Е-лінійки, була представлена ​​і основа всіх моделей - платформа з двигуном, генератором, коробкою передач і двома газовими балонами. Тому і ходові характеристики всіх трьох «е-шек» виявилися майже однаковими.

Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...

Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі

- Уже однієї назви досить, щоб зрозуміти, що «е-крос-купе» схожий на зменшений в масштабі BMW X6 ( читати тест-драйв ). Хоча, щось є і від - не смійтеся, будь ласка - Bentley Continental GT . Правда, силует кузова і форма кузовних панелей - єдині схожі риси баварського, британського і російського автомобілів. Міський автомобільчик е-мікровен своїми формами нагадує Skoda Fabia останнього покоління ( читати тест-драйв ). Що стосується е-вантажівки, то він, здається, такий один. По крайней мере, поки до нового Chevrolet Spark НЕ приварять вантажний кузов ...

По крайней мере, поки до нового   Chevrolet Spark   НЕ приварять вантажний кузов

Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?

Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі

- Е-мобілі отримають гібридні двигуни, що складаються з 60-сильних електродвигунів, літій-іонних акумуляторів і 0,6-літрового бензинового мотора, здатного працювати і на зрідженому природному газі. Правда, максимум їх швидкісних можливостей буде обмежений на позначці 120 км / ч; більшого, на думку розробників, для міського автомобіля і не треба.

Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?

Яка економічність і запас ходу Е-мобілів

- Знову-таки по завіреннях конструкторів, Е-фургон буде витрачати 4 л на 100 км, а у легкових варіантів е-мобіля на «сотню» буде йти всього 3,5 літра пального. Палива в повному баку не вистачить, щоб проїхати з Пітера до Москви. Творці проекту говорять про 400 кілометрах з одного бака без дозаправки. Їх, баків, у Е-мобіля два: для бензину і для природного газу відповідно. А ще всі Е-мобілі заплановані повноприводними.

Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?

- Гібриди є, але в основному, це дуже дорогі автомобілі, надзвичайно далекі від народу. Наприклад, Lexus LS600h L вартістю від 5 836 000 рублей або BMW ActiveHybrid X6 за 4 990 000 рублей. Але є і більш доступна Toyota Prius ( читати тест-драйв ), Вартістю від 1 103 000 рублей, а незабаром з'явиться і компактний гібрид Honda CR-Z. Приблизно за аналогічну суму.

Чи вміють Е-мобілі розганятися?

- Питання філософське. Потужність е-двигунів складе всього 60 «коней», а різниця в розгоні автомобілів залежить від їх маси. Найшвидшим виявилося крос-купе: 8 секунд до «сотні». Мікровен трохи повільніше - 10 секунд. Фургон разогоняется за 15 секунд - в основному, за рахунок більшої маси, ніж у соплатформенником.

Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?

- Зовсім необов'язково. У салоні досить просторо, і навіть височенний (204 см) Михайло Прохоров помістився за кермом без праці. Характерна особливість: в машинах немає тунелю статі. Додаткове ребро жорсткості тут просто не потрібно. Що до цікавих і корисних опцій, то в список оснащення ввійдуть мультифункціональний кермо, ж / к дисплей спідометра, електросклопідйомники, 16-17 дюймові колеса, активні системи безпеки (ABS і ESR), круїз-контроль, система навігації GPS / ГЛОНАСС, а також 4G Інтернет Yota.

Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?

Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном

- Однією Росією амбіції «Е-Авто» не обмежуються. Зараз вирішується можливість організації складальних виробництв за кордоном і вихід на закордонні ринки. Так що - тримайся, Тата Nano, росіяни йдуть ?!

Наскільки надійні «Е-мобілі»?

Наскільки надійні «Е-мобілі»

- Питання виникло не на порожньому місці: на презентації автомобіля запущений лише з третього разу двигун змусив засумніватися в хорошій якості збірки і надійності окремих елементів машини. Втім, час для доведення і притирання деталей ще є. Хоча для автомобільного проект дуже швидкоплинний: збір учасників проекту під одним брендом стався менше року тому.

Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?

Наскільки серйозний проект «Е»

- Як сказав би Михайло Жванецький: «Ну ось! Нарешті! Підійшли до найголовнішого »!

Дійсно, до сих пір не покидає відчуття несерйозності, що відбувається: презентація різнокольорових автомобілів при відсутності бази, де збиратимуть машини, пафосна презентація на Тверській, амбіції, не поєднуються з досвідом. ... В найкоротший термін фінансову підтримку отримала красива, але не підкріплена ТЕХНОЛОГІЯМИ ВИРОБНИЦТВА ідея, що претендує на звання «національної автомобільної». Так, епатажно стартували багато марки, і не один мільйон витрачалися на штучні ідеї. Але масове виробництво так не запускав ще ніхто.

Втім, новітня історія російського автопрому небагата на перемоги. І може саме частки авантюризму не вистачало всім для прориву «а-ля Прохоров» ?!

Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля)

Пристрасті після офіційної презентації е-мобілів злегка вляглися. Портал Kolesa.Ru, підводить проміжні підсумки бурхливої предсерийной діяльності компанії «Е-Авто», задається актуальними питаннями і висловлює одне великий сумнів.

Що таке Е-мобіль?

Що таке Е-мобіль

- Новий російський автомобільний бренд, створений під патронажем і за участю великого російського бізнесмена Михайла Прохорова, який створив компанію «Міський автомобіль». Вона орієнтована на масовий випуск дешевих вітчизняних гібридних легкових автомобілів вітчизняної ж розробки.

Чому Е-мобіль називається саме так?

- Інтернет-конкурс на кращу назву для «народного автомобіля» провалився: глобальна павутина зустріла ідею уїдливо, кінцевий варіант назви народився всередині самого проекту. Ім'я автора словосполучення «Е-мобіль» невідомо, відомо лише, що одним з 5 кращих (з усього лише ста надісланих) варіантів було «Аз».

Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?

Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»

- Багато в чому тому, що компанія «Е-Авто» належить групі "Онексім", власником якої дійсно є Михайло Прохоров. Але тільки на 49%, а решта 51% акцій знаходяться в руках петербурзької компанії «Яровит-Моторс».

Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?

- Теоретично «так». Кількість малолітражок, що збираються СП «Е-Авто», (при оптимальному попиті) може в півтора рази перевищити обсяг виробництва АВТОВАЗа. Воно в змозі досягти приблизно 800 тис. Примірників машин щорічно. А за заявами виробників вартість «міського автомобільчика» складе 350-450 тис. Руб., Що цілком можна порівняти з цінником Priora (295 000 - 348 000 рублів) і Kalina (262 000 - 339 000 рублів).

Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?

Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях

- За запевненням керівників проекту, будівництво заводу під Саратовом для виробництва цих машин почнеться в 2011 році, збірка - в 2012-му; тоді ж Е-мобілі почнуть сходити з конвеєра. Заводів, до речі, заплановано багато: згідно з початковим проектом, одне складальне виробництво буде виробляти не більше 10 тисяч Е-машин в рік. Тому в кожному місті, де буде затребувані Е-автомобілі, не виключено створення власного Е-заводу.

Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?

- Першими на конвеєр підуть е-мікровен, е-крос-купе та е-фургон (компактний «вантажівка», розрахований на 500 кг вантажу). На виставці, де була офіційна презентація всієї Е-лінійки, була представлена ​​і основа всіх моделей - платформа з двигуном, генератором, коробкою передач і двома газовими балонами. Тому і ходові характеристики всіх трьох «е-шек» виявилися майже однаковими.

Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...

Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі

- Уже однієї назви досить, щоб зрозуміти, що «е-крос-купе» схожий на зменшений в масштабі BMW X6 ( читати тест-драйв ). Хоча, щось є і від - не смійтеся, будь ласка - Bentley Continental GT . Правда, силует кузова і форма кузовних панелей - єдині схожі риси баварського, британського і російського автомобілів. Міський автомобільчик е-мікровен своїми формами нагадує Skoda Fabia останнього покоління ( читати тест-драйв ). Що стосується е-вантажівки, то він, здається, такий один. По крайней мере, поки до нового Chevrolet Spark НЕ приварять вантажний кузов ...

По крайней мере, поки до нового   Chevrolet Spark   НЕ приварять вантажний кузов

Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?

Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі

- Е-мобілі отримають гібридні двигуни, що складаються з 60-сильних електродвигунів, літій-іонних акумуляторів і 0,6-літрового бензинового мотора, здатного працювати і на зрідженому природному газі. Правда, максимум їх швидкісних можливостей буде обмежений на позначці 120 км / ч; більшого, на думку розробників, для міського автомобіля і не треба.

Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?

Яка економічність і запас ходу Е-мобілів

- Знову-таки по завіреннях конструкторів, Е-фургон буде витрачати 4 л на 100 км, а у легкових варіантів е-мобіля на «сотню» буде йти всього 3,5 літра пального. Палива в повному баку не вистачить, щоб проїхати з Пітера до Москви. Творці проекту говорять про 400 кілометрах з одного бака без дозаправки. Їх, баків, у Е-мобіля два: для бензину і для природного газу відповідно. А ще всі Е-мобілі заплановані повноприводними.

Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?

- Гібриди є, але в основному, це дуже дорогі автомобілі, надзвичайно далекі від народу. Наприклад, Lexus LS600h L вартістю від 5 836 000 рублей або BMW ActiveHybrid X6 за 4 990 000 рублей. Але є і більш доступна Toyota Prius ( читати тест-драйв ), Вартістю від 1 103 000 рублей, а незабаром з'явиться і компактний гібрид Honda CR-Z. Приблизно за аналогічну суму.

Чи вміють Е-мобілі розганятися?

- Питання філософське. Потужність е-двигунів складе всього 60 «коней», а різниця в розгоні автомобілів залежить від їх маси. Найшвидшим виявилося крос-купе: 8 секунд до «сотні». Мікровен трохи повільніше - 10 секунд. Фургон разогоняется за 15 секунд - в основному, за рахунок більшої маси, ніж у соплатформенником.

Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?

- Зовсім необов'язково. У салоні досить просторо, і навіть височенний (204 см) Михайло Прохоров помістився за кермом без праці. Характерна особливість: в машинах немає тунелю статі. Додаткове ребро жорсткості тут просто не потрібно. Що до цікавих і корисних опцій, то в список оснащення ввійдуть мультифункціональний кермо, ж / к дисплей спідометра, електросклопідйомники, 16-17 дюймові колеса, активні системи безпеки (ABS і ESR), круїз-контроль, система навігації GPS / ГЛОНАСС, а також 4G Інтернет Yota.

Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?

Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном

- Однією Росією амбіції «Е-Авто» не обмежуються. Зараз вирішується можливість організації складальних виробництв за кордоном і вихід на закордонні ринки. Так що - тримайся, Тата Nano, росіяни йдуть ?!

Наскільки надійні «Е-мобілі»?

Наскільки надійні «Е-мобілі»

- Питання виникло не на порожньому місці: на презентації автомобіля запущений лише з третього разу двигун змусив засумніватися в хорошій якості збірки і надійності окремих елементів машини. Втім, час для доведення і притирання деталей ще є. Хоча для автомобільного проект дуже швидкоплинний: збір учасників проекту під одним брендом стався менше року тому.

Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?

Наскільки серйозний проект «Е»

- Як сказав би Михайло Жванецький: «Ну ось! Нарешті! Підійшли до найголовнішого »!

Дійсно, до сих пір не покидає відчуття несерйозності, що відбувається: презентація різнокольорових автомобілів при відсутності бази, де збиратимуть машини, пафосна презентація на Тверській, амбіції, не поєднуються з досвідом. ... В найкоротший термін фінансову підтримку отримала красива, але не підкріплена ТЕХНОЛОГІЯМИ ВИРОБНИЦТВА ідея, що претендує на звання «національної автомобільної». Так, епатажно стартували багато марки, і не один мільйон витрачалися на штучні ідеї. Але масове виробництво так не запускав ще ніхто.

Втім, новітня історія російського автопрому небагата на перемоги. І може саме частки авантюризму не вистачало всім для прориву «а-ля Прохоров» ?!

Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля)

Пристрасті після офіційної презентації е-мобілів злегка вляглися. Портал Kolesa.Ru, підводить проміжні підсумки бурхливої предсерийной діяльності компанії «Е-Авто», задається актуальними питаннями і висловлює одне великий сумнів.

Що таке Е-мобіль?

Що таке Е-мобіль

- Новий російський автомобільний бренд, створений під патронажем і за участю великого російського бізнесмена Михайла Прохорова, який створив компанію «Міський автомобіль». Вона орієнтована на масовий випуск дешевих вітчизняних гібридних легкових автомобілів вітчизняної ж розробки.

Чому Е-мобіль називається саме так?

- Інтернет-конкурс на кращу назву для «народного автомобіля» провалився: глобальна павутина зустріла ідею уїдливо, кінцевий варіант назви народився всередині самого проекту. Ім'я автора словосполучення «Е-мобіль» невідомо, відомо лише, що одним з 5 кращих (з усього лише ста надісланих) варіантів було «Аз».

Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?

Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»

- Багато в чому тому, що компанія «Е-Авто» належить групі "Онексім", власником якої дійсно є Михайло Прохоров. Але тільки на 49%, а решта 51% акцій знаходяться в руках петербурзької компанії «Яровит-Моторс».

Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?

- Теоретично «так». Кількість малолітражок, що збираються СП «Е-Авто», (при оптимальному попиті) може в півтора рази перевищити обсяг виробництва АВТОВАЗа. Воно в змозі досягти приблизно 800 тис. Примірників машин щорічно. А за заявами виробників вартість «міського автомобільчика» складе 350-450 тис. Руб., Що цілком можна порівняти з цінником Priora (295 000 - 348 000 рублів) і Kalina (262 000 - 339 000 рублів).

Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?

Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях

- За запевненням керівників проекту, будівництво заводу під Саратовом для виробництва цих машин почнеться в 2011 році, збірка - в 2012-му; тоді ж Е-мобілі почнуть сходити з конвеєра. Заводів, до речі, заплановано багато: згідно з початковим проектом, одне складальне виробництво буде виробляти не більше 10 тисяч Е-машин в рік. Тому в кожному місті, де буде затребувані Е-автомобілі, не виключено створення власного Е-заводу.

Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?

- Першими на конвеєр підуть е-мікровен, е-крос-купе та е-фургон (компактний «вантажівка», розрахований на 500 кг вантажу). На виставці, де була офіційна презентація всієї Е-лінійки, була представлена ​​і основа всіх моделей - платформа з двигуном, генератором, коробкою передач і двома газовими балонами. Тому і ходові характеристики всіх трьох «е-шек» виявилися майже однаковими.

Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...

Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі

- Уже однієї назви досить, щоб зрозуміти, що «е-крос-купе» схожий на зменшений в масштабі BMW X6 ( читати тест-драйв ). Хоча, щось є і від - не смійтеся, будь ласка - Bentley Continental GT . Правда, силует кузова і форма кузовних панелей - єдині схожі риси баварського, британського і російського автомобілів. Міський автомобільчик е-мікровен своїми формами нагадує Skoda Fabia останнього покоління ( читати тест-драйв ). Що стосується е-вантажівки, то він, здається, такий один. По крайней мере, поки до нового Chevrolet Spark НЕ приварять вантажний кузов ...

По крайней мере, поки до нового   Chevrolet Spark   НЕ приварять вантажний кузов

Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?

Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі

- Е-мобілі отримають гібридні двигуни, що складаються з 60-сильних електродвигунів, літій-іонних акумуляторів і 0,6-літрового бензинового мотора, здатного працювати і на зрідженому природному газі. Правда, максимум їх швидкісних можливостей буде обмежений на позначці 120 км / ч; більшого, на думку розробників, для міського автомобіля і не треба.

Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?

Яка економічність і запас ходу Е-мобілів

- Знову-таки по завіреннях конструкторів, Е-фургон буде витрачати 4 л на 100 км, а у легкових варіантів е-мобіля на «сотню» буде йти всього 3,5 літра пального. Палива в повному баку не вистачить, щоб проїхати з Пітера до Москви. Творці проекту говорять про 400 кілометрах з одного бака без дозаправки. Їх, баків, у Е-мобіля два: для бензину і для природного газу відповідно. А ще всі Е-мобілі заплановані повноприводними.

Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?

- Гібриди є, але в основному, це дуже дорогі автомобілі, надзвичайно далекі від народу. Наприклад, Lexus LS600h L вартістю від 5 836 000 рублей або BMW ActiveHybrid X6 за 4 990 000 рублей. Але є і більш доступна Toyota Prius ( читати тест-драйв ), Вартістю від 1 103 000 рублей, а незабаром з'явиться і компактний гібрид Honda CR-Z. Приблизно за аналогічну суму.

Чи вміють Е-мобілі розганятися?

- Питання філософське. Потужність е-двигунів складе всього 60 «коней», а різниця в розгоні автомобілів залежить від їх маси. Найшвидшим виявилося крос-купе: 8 секунд до «сотні». Мікровен трохи повільніше - 10 секунд. Фургон разогоняется за 15 секунд - в основному, за рахунок більшої маси, ніж у соплатформенником.

Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?

- Зовсім необов'язково. У салоні досить просторо, і навіть височенний (204 см) Михайло Прохоров помістився за кермом без праці. Характерна особливість: в машинах немає тунелю статі. Додаткове ребро жорсткості тут просто не потрібно. Що до цікавих і корисних опцій, то в список оснащення ввійдуть мультифункціональний кермо, ж / к дисплей спідометра, електросклопідйомники, 16-17 дюймові колеса, активні системи безпеки (ABS і ESR), круїз-контроль, система навігації GPS / ГЛОНАСС, а також 4G Інтернет Yota.

Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?

Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном

- Однією Росією амбіції «Е-Авто» не обмежуються. Зараз вирішується можливість організації складальних виробництв за кордоном і вихід на закордонні ринки. Так що - тримайся, Тата Nano, росіяни йдуть ?!

Наскільки надійні «Е-мобілі»?

Наскільки надійні «Е-мобілі»

- Питання виникло не на порожньому місці: на презентації автомобіля запущений лише з третього разу двигун змусив засумніватися в хорошій якості збірки і надійності окремих елементів машини. Втім, час для доведення і притирання деталей ще є. Хоча для автомобільного проект дуже швидкоплинний: збір учасників проекту під одним брендом стався менше року тому.

Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?

Наскільки серйозний проект «Е»

- Як сказав би Михайло Жванецький: «Ну ось! Нарешті! Підійшли до найголовнішого »!

Дійсно, до сих пір не покидає відчуття несерйозності, що відбувається: презентація різнокольорових автомобілів при відсутності бази, де збиратимуть машини, пафосна презентація на Тверській, амбіції, не поєднуються з досвідом. ... В найкоротший термін фінансову підтримку отримала красива, але не підкріплена ТЕХНОЛОГІЯМИ ВИРОБНИЦТВА ідея, що претендує на звання «національної автомобільної». Так, епатажно стартували багато марки, і не один мільйон витрачалися на штучні ідеї. Але масове виробництво так не запускав ще ніхто.

Втім, новітня історія російського автопрому небагата на перемоги. І може саме частки авантюризму не вистачало всім для прориву «а-ля Прохоров» ?!

Чому Е-мобіль називається саме так?
Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?
Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?
Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?
Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?
Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?
Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?
Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?
Чи вміють Е-мобілі розганятися?
Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов