- Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля) Пристрасті після...
- Чому Е-мобіль називається саме так?
- Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?
- Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?
- Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?
- Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?
- Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...
- Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?
- Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?
- Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?
- Чи вміють Е-мобілі розганятися?
- Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?
- Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?
- Наскільки надійні «Е-мобілі»?
- Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?
- Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля)
- Що таке Е-мобіль?
- Чому Е-мобіль називається саме так?
- Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?
- Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?
- Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?
- Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?
- Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...
- Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?
- Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?
- Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?
- Чи вміють Е-мобілі розганятися?
- Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?
- Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?
- Наскільки надійні «Е-мобілі»?
- Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?
- Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля)
- Що таке Е-мобіль?
- Чому Е-мобіль називається саме так?
- Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?
- Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?
- Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?
- Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?
- Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...
- Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?
- Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?
- Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?
- Чи вміють Е-мобілі розганятися?
- Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?
- Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?
- Наскільки надійні «Е-мобілі»?
- Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?
- Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля)
- Що таке Е-мобіль?
- Чому Е-мобіль називається саме так?
- Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?
- Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?
- Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?
- Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?
- Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...
- Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?
- Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?
- Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?
- Чи вміють Е-мобілі розганятися?
- Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?
- Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?
- Наскільки надійні «Е-мобілі»?
- Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?
Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля)
Наша сеть партнеров Banwar
Пристрасті після офіційної презентації е-мобілів злегка вляглися. Портал Kolesa.Ru, підводить проміжні підсумки бурхливої предсерийной діяльності компанії «Е-Авто», задається актуальними питаннями і висловлює одне великий сумнів.
Що таке Е-мобіль?
- Новий російський автомобільний бренд, створений під патронажем і за участю великого російського бізнесмена Михайла Прохорова, який створив компанію «Міський автомобіль». Вона орієнтована на масовий випуск дешевих вітчизняних гібридних легкових автомобілів вітчизняної ж розробки.
Чому Е-мобіль називається саме так?
- Інтернет-конкурс на кращу назву для «народного автомобіля» провалився: глобальна павутина зустріла ідею уїдливо, кінцевий варіант назви народився всередині самого проекту. Ім'я автора словосполучення «Е-мобіль» невідомо, відомо лише, що одним з 5 кращих (з усього лише ста надісланих) варіантів було «Аз».
Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?
- Багато в чому тому, що компанія «Е-Авто» належить групі "Онексім", власником якої дійсно є Михайло Прохоров. Але тільки на 49%, а решта 51% акцій знаходяться в руках петербурзької компанії «Яровит-Моторс».
Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?
- Теоретично «так». Кількість малолітражок, що збираються СП «Е-Авто», (при оптимальному попиті) може в півтора рази перевищити обсяг виробництва АВТОВАЗа. Воно в змозі досягти приблизно 800 тис. Примірників машин щорічно. А за заявами виробників вартість «міського автомобільчика» складе 350-450 тис. Руб., Що цілком можна порівняти з цінником Priora (295 000 - 348 000 рублів) і Kalina (262 000 - 339 000 рублів).
Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?
- За запевненням керівників проекту, будівництво заводу під Саратовом для виробництва цих машин почнеться в 2011 році, збірка - в 2012-му; тоді ж Е-мобілі почнуть сходити з конвеєра. Заводів, до речі, заплановано багато: згідно з початковим проектом, одне складальне виробництво буде виробляти не більше 10 тисяч Е-машин в рік. Тому в кожному місті, де буде затребувані Е-автомобілі, не виключено створення власного Е-заводу.
Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?
- Першими на конвеєр підуть е-мікровен, е-крос-купе та е-фургон (компактний «вантажівка», розрахований на 500 кг вантажу). На виставці, де була офіційна презентація всієї Е-лінійки, була представлена і основа всіх моделей - платформа з двигуном, генератором, коробкою передач і двома газовими балонами. Тому і ходові характеристики всіх трьох «е-шек» виявилися майже однаковими.
Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...
- Уже однієї назви досить, щоб зрозуміти, що «е-крос-купе» схожий на зменшений в масштабі BMW X6 ( читати тест-драйв ). Хоча, щось є і від - не смійтеся, будь ласка - Bentley Continental GT . Правда, силует кузова і форма кузовних панелей - єдині схожі риси баварського, британського і російського автомобілів. Міський автомобільчик е-мікровен своїми формами нагадує Skoda Fabia останнього покоління ( читати тест-драйв ). Що стосується е-вантажівки, то він, здається, такий один. По крайней мере, поки до нового Chevrolet Spark НЕ приварять вантажний кузов ...
Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?
- Е-мобілі отримають гібридні двигуни, що складаються з 60-сильних електродвигунів, літій-іонних акумуляторів і 0,6-літрового бензинового мотора, здатного працювати і на зрідженому природному газі. Правда, максимум їх швидкісних можливостей буде обмежений на позначці 120 км / ч; більшого, на думку розробників, для міського автомобіля і не треба.
Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?
- Знову-таки по завіреннях конструкторів, Е-фургон буде витрачати 4 л на 100 км, а у легкових варіантів е-мобіля на «сотню» буде йти всього 3,5 літра пального. Палива в повному баку не вистачить, щоб проїхати з Пітера до Москви. Творці проекту говорять про 400 кілометрах з одного бака без дозаправки. Їх, баків, у Е-мобіля два: для бензину і для природного газу відповідно. А ще всі Е-мобілі заплановані повноприводними.
Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?
- Гібриди є, але в основному, це дуже дорогі автомобілі, надзвичайно далекі від народу. Наприклад, Lexus LS600h L вартістю від 5 836 000 рублей або BMW ActiveHybrid X6 за 4 990 000 рублей. Але є і більш доступна Toyota Prius ( читати тест-драйв ), Вартістю від 1 103 000 рублей, а незабаром з'явиться і компактний гібрид Honda CR-Z. Приблизно за аналогічну суму.
Чи вміють Е-мобілі розганятися?
- Питання філософське. Потужність е-двигунів складе всього 60 «коней», а різниця в розгоні автомобілів залежить від їх маси. Найшвидшим виявилося крос-купе: 8 секунд до «сотні». Мікровен трохи повільніше - 10 секунд. Фургон разогоняется за 15 секунд - в основному, за рахунок більшої маси, ніж у соплатформенником.
Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?
- Зовсім необов'язково. У салоні досить просторо, і навіть височенний (204 см) Михайло Прохоров помістився за кермом без праці. Характерна особливість: в машинах немає тунелю статі. Додаткове ребро жорсткості тут просто не потрібно. Що до цікавих і корисних опцій, то в список оснащення ввійдуть мультифункціональний кермо, ж / к дисплей спідометра, електросклопідйомники, 16-17 дюймові колеса, активні системи безпеки (ABS і ESR), круїз-контроль, система навігації GPS / ГЛОНАСС, а також 4G Інтернет Yota.
Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?
- Однією Росією амбіції «Е-Авто» не обмежуються. Зараз вирішується можливість організації складальних виробництв за кордоном і вихід на закордонні ринки. Так що - тримайся, Тата Nano, росіяни йдуть ?!
Наскільки надійні «Е-мобілі»?
- Питання виникло не на порожньому місці: на презентації автомобіля запущений лише з третього разу двигун змусив засумніватися в хорошій якості збірки і надійності окремих елементів машини. Втім, час для доведення і притирання деталей ще є. Хоча для автомобільного проект дуже швидкоплинний: збір учасників проекту під одним брендом стався менше року тому.
Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?
- Як сказав би Михайло Жванецький: «Ну ось! Нарешті! Підійшли до найголовнішого »!
Дійсно, до сих пір не покидає відчуття несерйозності, що відбувається: презентація різнокольорових автомобілів при відсутності бази, де збиратимуть машини, пафосна презентація на Тверській, амбіції, не поєднуються з досвідом. ... В найкоротший термін фінансову підтримку отримала красива, але не підкріплена ТЕХНОЛОГІЯМИ ВИРОБНИЦТВА ідея, що претендує на звання «національної автомобільної». Так, епатажно стартували багато марки, і не один мільйон витрачалися на штучні ідеї. Але масове виробництво так не запускав ще ніхто.
Втім, новітня історія російського автопрому небагата на перемоги. І може саме частки авантюризму не вистачало всім для прориву «а-ля Прохоров» ?!
Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля)
Пристрасті після офіційної презентації е-мобілів злегка вляглися. Портал Kolesa.Ru, підводить проміжні підсумки бурхливої предсерийной діяльності компанії «Е-Авто», задається актуальними питаннями і висловлює одне великий сумнів.
Що таке Е-мобіль?
- Новий російський автомобільний бренд, створений під патронажем і за участю великого російського бізнесмена Михайла Прохорова, який створив компанію «Міський автомобіль». Вона орієнтована на масовий випуск дешевих вітчизняних гібридних легкових автомобілів вітчизняної ж розробки.
Чому Е-мобіль називається саме так?
- Інтернет-конкурс на кращу назву для «народного автомобіля» провалився: глобальна павутина зустріла ідею уїдливо, кінцевий варіант назви народився всередині самого проекту. Ім'я автора словосполучення «Е-мобіль» невідомо, відомо лише, що одним з 5 кращих (з усього лише ста надісланих) варіантів було «Аз».
Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?
- Багато в чому тому, що компанія «Е-Авто» належить групі "Онексім", власником якої дійсно є Михайло Прохоров. Але тільки на 49%, а решта 51% акцій знаходяться в руках петербурзької компанії «Яровит-Моторс».
Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?
- Теоретично «так». Кількість малолітражок, що збираються СП «Е-Авто», (при оптимальному попиті) може в півтора рази перевищити обсяг виробництва АВТОВАЗа. Воно в змозі досягти приблизно 800 тис. Примірників машин щорічно. А за заявами виробників вартість «міського автомобільчика» складе 350-450 тис. Руб., Що цілком можна порівняти з цінником Priora (295 000 - 348 000 рублів) і Kalina (262 000 - 339 000 рублів).
Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?
- За запевненням керівників проекту, будівництво заводу під Саратовом для виробництва цих машин почнеться в 2011 році, збірка - в 2012-му; тоді ж Е-мобілі почнуть сходити з конвеєра. Заводів, до речі, заплановано багато: згідно з початковим проектом, одне складальне виробництво буде виробляти не більше 10 тисяч Е-машин в рік. Тому в кожному місті, де буде затребувані Е-автомобілі, не виключено створення власного Е-заводу.
Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?
- Першими на конвеєр підуть е-мікровен, е-крос-купе та е-фургон (компактний «вантажівка», розрахований на 500 кг вантажу). На виставці, де була офіційна презентація всієї Е-лінійки, була представлена і основа всіх моделей - платформа з двигуном, генератором, коробкою передач і двома газовими балонами. Тому і ходові характеристики всіх трьох «е-шек» виявилися майже однаковими.
Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...
- Уже однієї назви досить, щоб зрозуміти, що «е-крос-купе» схожий на зменшений в масштабі BMW X6 ( читати тест-драйв ). Хоча, щось є і від - не смійтеся, будь ласка - Bentley Continental GT . Правда, силует кузова і форма кузовних панелей - єдині схожі риси баварського, британського і російського автомобілів. Міський автомобільчик е-мікровен своїми формами нагадує Skoda Fabia останнього покоління ( читати тест-драйв ). Що стосується е-вантажівки, то він, здається, такий один. По крайней мере, поки до нового Chevrolet Spark НЕ приварять вантажний кузов ...
Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?
- Е-мобілі отримають гібридні двигуни, що складаються з 60-сильних електродвигунів, літій-іонних акумуляторів і 0,6-літрового бензинового мотора, здатного працювати і на зрідженому природному газі. Правда, максимум їх швидкісних можливостей буде обмежений на позначці 120 км / ч; більшого, на думку розробників, для міського автомобіля і не треба.
Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?
- Знову-таки по завіреннях конструкторів, Е-фургон буде витрачати 4 л на 100 км, а у легкових варіантів е-мобіля на «сотню» буде йти всього 3,5 літра пального. Палива в повному баку не вистачить, щоб проїхати з Пітера до Москви. Творці проекту говорять про 400 кілометрах з одного бака без дозаправки. Їх, баків, у Е-мобіля два: для бензину і для природного газу відповідно. А ще всі Е-мобілі заплановані повноприводними.
Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?
- Гібриди є, але в основному, це дуже дорогі автомобілі, надзвичайно далекі від народу. Наприклад, Lexus LS600h L вартістю від 5 836 000 рублей або BMW ActiveHybrid X6 за 4 990 000 рублей. Але є і більш доступна Toyota Prius ( читати тест-драйв ), Вартістю від 1 103 000 рублей, а незабаром з'явиться і компактний гібрид Honda CR-Z. Приблизно за аналогічну суму.
Чи вміють Е-мобілі розганятися?
- Питання філософське. Потужність е-двигунів складе всього 60 «коней», а різниця в розгоні автомобілів залежить від їх маси. Найшвидшим виявилося крос-купе: 8 секунд до «сотні». Мікровен трохи повільніше - 10 секунд. Фургон разогоняется за 15 секунд - в основному, за рахунок більшої маси, ніж у соплатформенником.
Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?
- Зовсім необов'язково. У салоні досить просторо, і навіть височенний (204 см) Михайло Прохоров помістився за кермом без праці. Характерна особливість: в машинах немає тунелю статі. Додаткове ребро жорсткості тут просто не потрібно. Що до цікавих і корисних опцій, то в список оснащення ввійдуть мультифункціональний кермо, ж / к дисплей спідометра, електросклопідйомники, 16-17 дюймові колеса, активні системи безпеки (ABS і ESR), круїз-контроль, система навігації GPS / ГЛОНАСС, а також 4G Інтернет Yota.
Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?
- Однією Росією амбіції «Е-Авто» не обмежуються. Зараз вирішується можливість організації складальних виробництв за кордоном і вихід на закордонні ринки. Так що - тримайся, Тата Nano, росіяни йдуть ?!
Наскільки надійні «Е-мобілі»?
- Питання виникло не на порожньому місці: на презентації автомобіля запущений лише з третього разу двигун змусив засумніватися в хорошій якості збірки і надійності окремих елементів машини. Втім, час для доведення і притирання деталей ще є. Хоча для автомобільного проект дуже швидкоплинний: збір учасників проекту під одним брендом стався менше року тому.
Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?
- Як сказав би Михайло Жванецький: «Ну ось! Нарешті! Підійшли до найголовнішого »!
Дійсно, до сих пір не покидає відчуття несерйозності, що відбувається: презентація різнокольорових автомобілів при відсутності бази, де збиратимуть машини, пафосна презентація на Тверській, амбіції, не поєднуються з досвідом. ... В найкоротший термін фінансову підтримку отримала красива, але не підкріплена ТЕХНОЛОГІЯМИ ВИРОБНИЦТВА ідея, що претендує на звання «національної автомобільної». Так, епатажно стартували багато марки, і не один мільйон витрачалися на штучні ідеї. Але масове виробництво так не запускав ще ніхто.
Втім, новітня історія російського автопрому небагата на перемоги. І може саме частки авантюризму не вистачало всім для прориву «а-ля Прохоров» ?!
Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля)
Пристрасті після офіційної презентації е-мобілів злегка вляглися. Портал Kolesa.Ru, підводить проміжні підсумки бурхливої предсерийной діяльності компанії «Е-Авто», задається актуальними питаннями і висловлює одне великий сумнів.
Що таке Е-мобіль?
- Новий російський автомобільний бренд, створений під патронажем і за участю великого російського бізнесмена Михайла Прохорова, який створив компанію «Міський автомобіль». Вона орієнтована на масовий випуск дешевих вітчизняних гібридних легкових автомобілів вітчизняної ж розробки.
Чому Е-мобіль називається саме так?
- Інтернет-конкурс на кращу назву для «народного автомобіля» провалився: глобальна павутина зустріла ідею уїдливо, кінцевий варіант назви народився всередині самого проекту. Ім'я автора словосполучення «Е-мобіль» невідомо, відомо лише, що одним з 5 кращих (з усього лише ста надісланих) варіантів було «Аз».
Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?
- Багато в чому тому, що компанія «Е-Авто» належить групі "Онексім", власником якої дійсно є Михайло Прохоров. Але тільки на 49%, а решта 51% акцій знаходяться в руках петербурзької компанії «Яровит-Моторс».
Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?
- Теоретично «так». Кількість малолітражок, що збираються СП «Е-Авто», (при оптимальному попиті) може в півтора рази перевищити обсяг виробництва АВТОВАЗа. Воно в змозі досягти приблизно 800 тис. Примірників машин щорічно. А за заявами виробників вартість «міського автомобільчика» складе 350-450 тис. Руб., Що цілком можна порівняти з цінником Priora (295 000 - 348 000 рублів) і Kalina (262 000 - 339 000 рублів).
Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?
- За запевненням керівників проекту, будівництво заводу під Саратовом для виробництва цих машин почнеться в 2011 році, збірка - в 2012-му; тоді ж Е-мобілі почнуть сходити з конвеєра. Заводів, до речі, заплановано багато: згідно з початковим проектом, одне складальне виробництво буде виробляти не більше 10 тисяч Е-машин в рік. Тому в кожному місті, де буде затребувані Е-автомобілі, не виключено створення власного Е-заводу.
Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?
- Першими на конвеєр підуть е-мікровен, е-крос-купе та е-фургон (компактний «вантажівка», розрахований на 500 кг вантажу). На виставці, де була офіційна презентація всієї Е-лінійки, була представлена і основа всіх моделей - платформа з двигуном, генератором, коробкою передач і двома газовими балонами. Тому і ходові характеристики всіх трьох «е-шек» виявилися майже однаковими.
Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...
- Уже однієї назви досить, щоб зрозуміти, що «е-крос-купе» схожий на зменшений в масштабі BMW X6 ( читати тест-драйв ). Хоча, щось є і від - не смійтеся, будь ласка - Bentley Continental GT . Правда, силует кузова і форма кузовних панелей - єдині схожі риси баварського, британського і російського автомобілів. Міський автомобільчик е-мікровен своїми формами нагадує Skoda Fabia останнього покоління ( читати тест-драйв ). Що стосується е-вантажівки, то він, здається, такий один. По крайней мере, поки до нового Chevrolet Spark НЕ приварять вантажний кузов ...
Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?
- Е-мобілі отримають гібридні двигуни, що складаються з 60-сильних електродвигунів, літій-іонних акумуляторів і 0,6-літрового бензинового мотора, здатного працювати і на зрідженому природному газі. Правда, максимум їх швидкісних можливостей буде обмежений на позначці 120 км / ч; більшого, на думку розробників, для міського автомобіля і не треба.
Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?
- Знову-таки по завіреннях конструкторів, Е-фургон буде витрачати 4 л на 100 км, а у легкових варіантів е-мобіля на «сотню» буде йти всього 3,5 літра пального. Палива в повному баку не вистачить, щоб проїхати з Пітера до Москви. Творці проекту говорять про 400 кілометрах з одного бака без дозаправки. Їх, баків, у Е-мобіля два: для бензину і для природного газу відповідно. А ще всі Е-мобілі заплановані повноприводними.
Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?
- Гібриди є, але в основному, це дуже дорогі автомобілі, надзвичайно далекі від народу. Наприклад, Lexus LS600h L вартістю від 5 836 000 рублей або BMW ActiveHybrid X6 за 4 990 000 рублей. Але є і більш доступна Toyota Prius ( читати тест-драйв ), Вартістю від 1 103 000 рублей, а незабаром з'явиться і компактний гібрид Honda CR-Z. Приблизно за аналогічну суму.
Чи вміють Е-мобілі розганятися?
- Питання філософське. Потужність е-двигунів складе всього 60 «коней», а різниця в розгоні автомобілів залежить від їх маси. Найшвидшим виявилося крос-купе: 8 секунд до «сотні». Мікровен трохи повільніше - 10 секунд. Фургон разогоняется за 15 секунд - в основному, за рахунок більшої маси, ніж у соплатформенником.
Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?
- Зовсім необов'язково. У салоні досить просторо, і навіть височенний (204 см) Михайло Прохоров помістився за кермом без праці. Характерна особливість: в машинах немає тунелю статі. Додаткове ребро жорсткості тут просто не потрібно. Що до цікавих і корисних опцій, то в список оснащення ввійдуть мультифункціональний кермо, ж / к дисплей спідометра, електросклопідйомники, 16-17 дюймові колеса, активні системи безпеки (ABS і ESR), круїз-контроль, система навігації GPS / ГЛОНАСС, а також 4G Інтернет Yota.
Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?
- Однією Росією амбіції «Е-Авто» не обмежуються. Зараз вирішується можливість організації складальних виробництв за кордоном і вихід на закордонні ринки. Так що - тримайся, Тата Nano, росіяни йдуть ?!
Наскільки надійні «Е-мобілі»?
- Питання виникло не на порожньому місці: на презентації автомобіля запущений лише з третього разу двигун змусив засумніватися в хорошій якості збірки і надійності окремих елементів машини. Втім, час для доведення і притирання деталей ще є. Хоча для автомобільного проект дуже швидкоплинний: збір учасників проекту під одним брендом стався менше року тому.
Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?
- Як сказав би Михайло Жванецький: «Ну ось! Нарешті! Підійшли до найголовнішого »!
Дійсно, до сих пір не покидає відчуття несерйозності, що відбувається: презентація різнокольорових автомобілів при відсутності бази, де збиратимуть машини, пафосна презентація на Тверській, амбіції, не поєднуються з досвідом. ... В найкоротший термін фінансову підтримку отримала красива, але не підкріплена ТЕХНОЛОГІЯМИ ВИРОБНИЦТВА ідея, що претендує на звання «національної автомобільної». Так, епатажно стартували багато марки, і не один мільйон витрачалися на штучні ідеї. Але масове виробництво так не запускав ще ніхто.
Втім, новітня історія російського автопрому небагата на перемоги. І може саме частки авантюризму не вистачало всім для прориву «а-ля Прохоров» ?!
Огляд е-мобіля: технічні характеристики е-мобіля, (ціна е-мобіля, двигун е-мобіля)
Пристрасті після офіційної презентації е-мобілів злегка вляглися. Портал Kolesa.Ru, підводить проміжні підсумки бурхливої предсерийной діяльності компанії «Е-Авто», задається актуальними питаннями і висловлює одне великий сумнів.
Що таке Е-мобіль?
- Новий російський автомобільний бренд, створений під патронажем і за участю великого російського бізнесмена Михайла Прохорова, який створив компанію «Міський автомобіль». Вона орієнтована на масовий випуск дешевих вітчизняних гібридних легкових автомобілів вітчизняної ж розробки.
Чому Е-мобіль називається саме так?
- Інтернет-конкурс на кращу назву для «народного автомобіля» провалився: глобальна павутина зустріла ідею уїдливо, кінцевий варіант назви народився всередині самого проекту. Ім'я автора словосполучення «Е-мобіль» невідомо, відомо лише, що одним з 5 кращих (з усього лише ста надісланих) варіантів було «Аз».
Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?
- Багато в чому тому, що компанія «Е-Авто» належить групі "Онексім", власником якої дійсно є Михайло Прохоров. Але тільки на 49%, а решта 51% акцій знаходяться в руках петербурзької компанії «Яровит-Моторс».
Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?
- Теоретично «так». Кількість малолітражок, що збираються СП «Е-Авто», (при оптимальному попиті) може в півтора рази перевищити обсяг виробництва АВТОВАЗа. Воно в змозі досягти приблизно 800 тис. Примірників машин щорічно. А за заявами виробників вартість «міського автомобільчика» складе 350-450 тис. Руб., Що цілком можна порівняти з цінником Priora (295 000 - 348 000 рублів) і Kalina (262 000 - 339 000 рублів).
Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?
- За запевненням керівників проекту, будівництво заводу під Саратовом для виробництва цих машин почнеться в 2011 році, збірка - в 2012-му; тоді ж Е-мобілі почнуть сходити з конвеєра. Заводів, до речі, заплановано багато: згідно з початковим проектом, одне складальне виробництво буде виробляти не більше 10 тисяч Е-машин в рік. Тому в кожному місті, де буде затребувані Е-автомобілі, не виключено створення власного Е-заводу.
Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?
- Першими на конвеєр підуть е-мікровен, е-крос-купе та е-фургон (компактний «вантажівка», розрахований на 500 кг вантажу). На виставці, де була офіційна презентація всієї Е-лінійки, була представлена і основа всіх моделей - платформа з двигуном, генератором, коробкою передач і двома газовими балонами. Тому і ходові характеристики всіх трьох «е-шек» виявилися майже однаковими.
Щось смутно знайоме нам нагадують Е-автомобілі ...
- Уже однієї назви досить, щоб зрозуміти, що «е-крос-купе» схожий на зменшений в масштабі BMW X6 ( читати тест-драйв ). Хоча, щось є і від - не смійтеся, будь ласка - Bentley Continental GT . Правда, силует кузова і форма кузовних панелей - єдині схожі риси баварського, британського і російського автомобілів. Міський автомобільчик е-мікровен своїми формами нагадує Skoda Fabia останнього покоління ( читати тест-драйв ). Що стосується е-вантажівки, то він, здається, такий один. По крайней мере, поки до нового Chevrolet Spark НЕ приварять вантажний кузов ...
Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?
- Е-мобілі отримають гібридні двигуни, що складаються з 60-сильних електродвигунів, літій-іонних акумуляторів і 0,6-літрового бензинового мотора, здатного працювати і на зрідженому природному газі. Правда, максимум їх швидкісних можливостей буде обмежений на позначці 120 км / ч; більшого, на думку розробників, для міського автомобіля і не треба.
Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?
- Знову-таки по завіреннях конструкторів, Е-фургон буде витрачати 4 л на 100 км, а у легкових варіантів е-мобіля на «сотню» буде йти всього 3,5 літра пального. Палива в повному баку не вистачить, щоб проїхати з Пітера до Москви. Творці проекту говорять про 400 кілометрах з одного бака без дозаправки. Їх, баків, у Е-мобіля два: для бензину і для природного газу відповідно. А ще всі Е-мобілі заплановані повноприводними.
Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?
- Гібриди є, але в основному, це дуже дорогі автомобілі, надзвичайно далекі від народу. Наприклад, Lexus LS600h L вартістю від 5 836 000 рублей або BMW ActiveHybrid X6 за 4 990 000 рублей. Але є і більш доступна Toyota Prius ( читати тест-драйв ), Вартістю від 1 103 000 рублей, а незабаром з'явиться і компактний гібрид Honda CR-Z. Приблизно за аналогічну суму.
Чи вміють Е-мобілі розганятися?
- Питання філософське. Потужність е-двигунів складе всього 60 «коней», а різниця в розгоні автомобілів залежить від їх маси. Найшвидшим виявилося крос-купе: 8 секунд до «сотні». Мікровен трохи повільніше - 10 секунд. Фургон разогоняется за 15 секунд - в основному, за рахунок більшої маси, ніж у соплатформенником.
Е-автомобілі будуть компактними і дешевими. Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?
- Зовсім необов'язково. У салоні досить просторо, і навіть височенний (204 см) Михайло Прохоров помістився за кермом без праці. Характерна особливість: в машинах немає тунелю статі. Додаткове ребро жорсткості тут просто не потрібно. Що до цікавих і корисних опцій, то в список оснащення ввійдуть мультифункціональний кермо, ж / к дисплей спідометра, електросклопідйомники, 16-17 дюймові колеса, активні системи безпеки (ABS і ESR), круїз-контроль, система навігації GPS / ГЛОНАСС, а також 4G Інтернет Yota.
Чи будуть Е-автомобілі продаватися за кордоном?
- Однією Росією амбіції «Е-Авто» не обмежуються. Зараз вирішується можливість організації складальних виробництв за кордоном і вихід на закордонні ринки. Так що - тримайся, Тата Nano, росіяни йдуть ?!
Наскільки надійні «Е-мобілі»?
- Питання виникло не на порожньому місці: на презентації автомобіля запущений лише з третього разу двигун змусив засумніватися в хорошій якості збірки і надійності окремих елементів машини. Втім, час для доведення і притирання деталей ще є. Хоча для автомобільного проект дуже швидкоплинний: збір учасників проекту під одним брендом стався менше року тому.
Головне. Наскільки серйозний проект «Е»?
- Як сказав би Михайло Жванецький: «Ну ось! Нарешті! Підійшли до найголовнішого »!
Дійсно, до сих пір не покидає відчуття несерйозності, що відбувається: презентація різнокольорових автомобілів при відсутності бази, де збиратимуть машини, пафосна презентація на Тверській, амбіції, не поєднуються з досвідом. ... В найкоротший термін фінансову підтримку отримала красива, але не підкріплена ТЕХНОЛОГІЯМИ ВИРОБНИЦТВА ідея, що претендує на звання «національної автомобільної». Так, епатажно стартували багато марки, і не один мільйон витрачалися на штучні ідеї. Але масове виробництво так не запускав ще ніхто.
Втім, новітня історія російського автопрому небагата на перемоги. І може саме частки авантюризму не вистачало всім для прориву «а-ля Прохоров» ?!
Чому Е-мобіль називається саме так?Чому Е-мобілі називають «автомобілями Прохорова»?
Чи отримає «АвтоВАЗ» потужного конкурента у вигляді Е-мобіля?
Де будуть виробляти Е-мобілі, і коли вони з'являться на вулицях?
Які машини з Е-лінійки почнуть виробляти в першу чергу?
Які двигуни будуть встановлюватися на Е-мобілі?
Яка економічність і запас ходу Е-мобілів?
Які ще гібриди є в Росії, і чи будуть «наші» Е з ними конкурувати?
Чи вміють Е-мобілі розганятися?
Значить, і від оснащення нічого хорошого чекати не доведеться?