Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Opel Astra: В гостях у Баскервілів

  1. перевірений метод
  2. Погоня
  3. Містер дизель
  4. Хто ж може виявитися господарем?

Наша сеть партнеров Banwar

Ці рядки з детектива «Собака Баскервілів» Артура Конан Дойля самі собою спливають в пам'яті, коли бачиш пейзажі Дартмура (височина на півострові Корнуолл в південно-західній частині Великобританії). Саме в цих краях знаходиться знаменитий Баськервіль-хол, і саме тут розгорталися події, описані в повісті. На цих же зелених, але не дуже веселих рівнинах і пагорбах мені доведеться зустрітися з ... ні, ні, ні з собакою Баскервілів, а з куди більш добродушним і приємним створенням.

Воно не дуже велике, але вельми працьовите. У ньому відчувається твердість характеру. Корпус сильний, середньої довжини. Рухи легені. Все це відноситься до породи Дартмур - симпатичних, міцно складених верхових поні, яких вивели в цій місцевості. Але з таким же успіхом цьому опису відповідає нова Astra Caravan, про яку піде мова.

перевірений метод

Коли дивлюся на Caravan в профіль, згадую перші враження від нової Astra з кузовом хетчбек. Гострий ніс, виразні фари з трьома круглими лінзами, великі колеса з яскравим малюнком дисків - зовнішність Astra не по-німецьки емоційна. І універсал в цьому їй нітрохи не поступається.

Людина, що відрізняється спостережливістю і живим розумом, може зробити ряд зауважень.

Кузовні звиси Astra Caravan чи відчутно більше, ніж хетчбека. Однак очевидно, що машина зросла. Отже, збільшилася колісна база. З довідкової літератури вдалося дізнатися, що колісна база універсала значно більше, ніж хетчбека (якщо бути точним, то на 89 мм). Це настільки нетипово для автомобілебудування в цілому і так властиво моделям Opel останніх поколінь! Наприклад, за тим же алгоритмом був побудований універсал Vectra.

Водійське місце таке ж, як в хетчбек. Всі ті ж великі зручні шкали приладів і масивна центральна консоль з керуванням безліччю функцій. Хіба що скло в дзеркалі заднього виду тут знаходиться подалі.

Збільшена колісна база Astra Caravan дорівнює базі седана Opel Vectra! Так що тепер заднім пасажирам в моделі С-класу буде настільки ж комфортно і просторо, як в улюбленому кріслі біля каміна. Тим більше що тут передбачені додаткові повітроводи, і навіть можна замовити окремий блок управління аудіосистемою з індивідуальним підключенням навушників.

Якщо ж багаж не поміщається, стане в нагоді інша опція. Задній диван (в стандарті розділений 60:40, а за доплату можна замовити 40:20:40) нової Astra Caravan зсувається вперед на 105 мм. За рахунок цього можна виграти додаткові 40 л об'єму багажника. Втім, якщо вже заговорили про місткості, потрібно спробувати всі варіанти. Отже, складаємо задній ряд, переднє пасажирське крісло (складна спинка - опція), і в салоні можна перевозити довгоміри до 2,7 метра!

Якщо ж стандартного обсягу багажника досить, його вміст прикриває від сторонніх очей шторка. Варто натиснути на ручку, і вона змотується в спеціальний циліндричний пенал за задніми сидіннями.

У самому ж багажнику можна легко підтримувати порядок не гірше, ніж в бібліотеці. Допомагає в цьому цікава система FlexOrganiser. Якби ми її проігнорували, явно викликали б обурення Холмса: «Боже мій! Невже там не глянули? »На щастя, в своїй справі ми знаємо толк. Отже, подивимося. Ця система складається з двох пар напрямних, розміщених уздовж всього багажника (по ним пересуваються кріплення), і декількох сіток. З їх допомогою можна фіксувати вантажі або використовувати сітки як кишені для поклажі.

Одним словом, салон по можливостям трансформації дасть фору іншому мінівену. До речі, може, нова Zafira і буде побудована на платформі не звичайного хетчбека Astra, а її версії Caravan? Але не будемо забігати наперед і повернемося до нашої поїздці.

... З боків висока зелена огорожа зі старих тисів. Посередині - доріжка футів вісім завширшки. Пора б по ній і проїхати.

Погоня

«- Сліди?
- Сліди.
- Чоловічі або жіночі?
Доктор Мортімер якось дивно подивився на нас і відповів майже пошепки:
- Містер Холмс, це були відбитки лап величезного собаки! »

Але ж ні, це не сліди тварини. Спрямований малюнок протектора і ширина сліду в 225 мм свідчать про те, що тут пронеслася найпотужніша модифікація з мотором 2.0 Turbo, сила мотора якої прирівнюється до двох сотень кінських.

Від турбированного двигуна того ж об'єму, але потужністю 170 л. с., про який ми розповідали в звіті про першому тесті хетчбека Astra ( «АЦ» № 12'2004), новачок відрізняється перенастроює турбіною і газорозподільним механізмом. Розгін до «сотні» займає трохи більше 8 секунд. Особливо вражає прискорення на перших двох передачах, які пролітають буквально миттєво.

Як правило, їздові якості машин з кузовом універсал гірше, ніж хетчбеків: у них нижче швидкість проходження віражів, масивна задня частина створює велику інерцію, за рахунок чого машини більше схильні до надмірної обертальності і крену. Але до Astra це не має ніякого відношення. Колісна база авто виросла, що забезпечило стійкість у віражах. Автомобіль тримається досить впевнено, проте сильно лихачити з відключеною ESP все ж не варто.

«Холмс задумався.
- У двох словах справа йде так, - сказав він нарешті. - Ви вважаєте, що якась зла сила робить Дартмур небезпечним для Баскервілів. Правильно я вас зрозумів? »

Ні в якому разі. Зі злими силами (інерцією, бічним прискоренням, слизьким дорожнім покриттям) Astra Caravan бореться тими ж методами, що і хетчбек. Найбільш яскраві представники цього пакета-оберега системи ESP Plus і IDS Plus (для модифікацій з двигуном 2,0 л - це стандартне обладнання). Остання дозволить не тільки одним натисканням клавіші на центральній консолі зробити амортизатори відчутно жорсткіше, але і забезпечує кращу чуйність педалі газу, а підсилювач керма робить тугим.

Керуючи новим універсалом, згадую слова Хельмута Шіхо (Helmut Schicho), який відповідає за розробку шасі нової Astra. Ще під час тесту хетчбека він звертав нашу увагу на відмінне поведінку новинки в віражах - і це при тому, що задня підвіска напівзалежна. Вона набагато легше піддається адаптації до різних модифікацій кузова і, що важливо, компактніше незалежної «багаторичажки», завдяки чому звільняється додаткове місце для багажу. До речі, вантажопідйомність нового універсала складає 525 кг.

Приїхавши на швидкому 2,0-літровому 200-сильному Astra Caravan в пункт зміни екіпажів, звертаю увагу, що інша група на авто з менш потужними моторами має велике значення відстала, так що доведеться почекати мінімум десять хвилин.

Холмс спитав би:

"- Чому ви так думаєте?
- Тому що попіл двічі впав з його сигари ».

Звертаючи увагу на спритність машини, волею-неволею замислюєшся про витрату пального. У «сіті» такий «екіпаж» з'їсть ніяк не менше 13 літрів палива на сто кілометрів. Мотор адже високофорсованих. Але тим, кому це не по кишені, теж не варто засмучуватися. У гамі силових агрегатів безліч варіантів, найбільш перспективним з яких представляється двигун 1,6 л (105 л. С.).

Містер дизель

Посилення позицій дизельних моторів в Європі вже давно не секрет. Для нової Astra Caravan їх пропонується відразу чотири, по парі об'ємом 1,7 і 1,9 л. Ми звернули увагу на менш об'ємний 1.7 CDTI, зокрема, на його найпотужнішу версію - 100 л. с. Цей мотор вимагає вмілого підходу. Рівень його крутного моменту лише трохи менше, ніж у самого потужного бензинового (240 проти 262 Нм), проте необхідно стежити, щоб стрілка тахометра не покидала моментную зону від 2000 до 3000 об / хв. Для ефективного підбору оптимального передавального числа, крім стандартної 5-ступінчастою, передбачена (за доплату) ще і 6-ступінчаста механічна КПП зі зближеними передавальними числами.

Хоча звук роботи дизельного мотора досить чітко чути в салоні, у нього є вагома перевага - відмінна економічність. На сотню кілометрів в міському режимі руху йому потрібно всього 6,4 л ДТ.

Хто ж може виявитися господарем?

Відповідь на питання «хто потенційний покупець такого автомобіля», може виявитися найнесподіванішим.

«- Як на мене, - почав Ватсон, намагаючись у міру сил слідувати методу свого приятеля, - це успішний медик середніх років, до того ж усіма шанований, оскільки друзі наділяють його такими знаками уваги».

Широка лінійка моторів - від спокійних і економічних до потужних, майже гоночних - дозволяє припустити, що ця машина з однаковим успіхом підійде і консервативному сім'янинові, і молодій людині, який веде активний спосіб життя. До слова, на нашому ринку ціна нової Astra вельми приваблива завдяки українській збірці. Так, хетчбек з мотором 1,4 л коштує мінімум 12898 євро, а універсал з тим же двигуном - 13732 євро.

«Ось і все, дорогий мій Ватсон. А якщо вам потрібен більш детальний звіт про це з ряду геть що виходить справі, то мені доведеться заглянути в свої записи. Але я, здається, нічого суттєвого не упустив ».

Інакше кажучи, докладніше про нову Astra Caravan - після її тесту в Києві.

Від малого до великого

Для новинки пропонуються мотори потужністю від 80 до 200 л Для новинки пропонуються мотори потужністю від 80 до 200 л. с. Базовий двигун 1,4 л (90 л. С.), За ним слідує 1,6 л (105 л. С.), Який цілком може стати найпопулярнішим з усієї гами. Якщо такої потужності мало, підійдуть двигуни 1,8 л (125 л. С.) Або 2,0 л (170 л. С.). І нарешті сама екстремальна версія 2,0 turbo (200 л. С.). Є в лінійці і турбодизелі: два об'ємом 1,7 л (80 і 100 л. С.) І пара 1,9 л (120 і 150 л. С.).

Як стандартна КПП пропонується 5-ступінчаста "механіка", а для модифікацій з двигунами потужністю 150 л. с. і вище - 6-ступінчаста. Автоматизована коробка передач Easytronic пропонується в якості опції для двигуна 1,6 л.

Класична АКПП, як і у хетчбека, встановлюється за доплату тільки з бензиновим мотором 1,8 л.

Загальні даніЗагальні дані

Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4515/1797/1500 Колісна база, мм 2703 Колія передн. / Задня, мм 1488/1488 Кліренс, мм 130 Маса спорядж. / Повн., кг 1280/1805 Об'єм багажника, л 500 - 540 * - 1590 Об'єм бака, л 55 Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передн. / Задн. неза. / неза. Підсилювач керма електрогідр 225/45 R17 195/65 R15 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. турбо диз. з непоср. впр. турбо Расп. і к-ть цил. / кл. на цил. R4 / 4 Обсяг, см куб. 1998 1686 Мощн., КВт (к. С.) / Об / хв 147 (200) / 5400 74 (100) / 4400 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 262/4200 240/2300 Трансмісія Тип приводу передній КПП мех. 6-ст. хутро. 5-ст. (6-ст.) ** Експлуатаційні показники Макс. швидкість, км / год 230 180 Розгін 0 - 100 км / ч, з 8,4 12,5 Расх. траса-місто, л / 100 км 7,2 - 13,2 4,2 - 6,4 * Другий ряд крісел максимально зрушать вперед
** 6 ступінчаста КПП для 1.7 CDTi встановлюється за доплату

Андрій Волощенко
фото Opel

Редакція дякує корпорацію «УкрАвто» за допомогу в організації поїздки

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Невже там не глянули?
До речі, може, нова Zafira і буде побудована на платформі не звичайного хетчбека Astra, а її версії Caravan?
Чоловічі або жіночі?
Правильно я вас зрозумів?
Хто ж може виявитися господарем?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов