Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Основні несправності і технічне обслуговування гальмівної системи

Завдання кожного велосипедиста - стежити за їх справністю і чуйністю. Саме тому сервісний центр Langtu надає цілий ряд послуг, пов'язаних з ремонтом і обслуговуванням вузлів головної системи безпеки. Серед них: регулювання дискових гальм велосипеда, заміна колодок, позбавлення від повітря в гідролінії і багато іншого.
Якими бувають гальма
На сьогоднішній день існує чотири види гальмівних систем, які встановлюються на велосипеди. Всі вони мають свої переваги і недоліки, з якими доводиться миритися любителям велосипедної їзди. Гальма бувають таких видів: ножні (педальні); ободниє (v-brake - «вібрейки»; с- brake- «сібрейкі»); дискові механічні; дискові гідравлічні.
ножні гальма
Раніше широко поширений тип гальм, що працюють завдяки ланцюгової передачі. Щоб зробити зупинку, необхідно покрутити педалі у зворотний бік. Всі радянські велосипеди були оснащені барабанними гальмами, але зустрічається і на сучасних варіантах з передачею «сінлг-спід». Ремонт гальмівної системи велосипеда був потрібний не часто, проте складність обслуговування досить висока. Якщо ваш гальмо спрацьовує пізніше, ніж через чверть обороту педалей у зворотний бік, варто віддати велосипед на ремонт досвідченому ВЕЛОМАЙСТЕР. За рахунок того, що ціна на новий пристрій відносно невелика, часто замість ремонту проводиться повна заміна гальмівної системи велосипеда.
ободниє гальма

Це найпопулярніший тип гальм на сьогодні. Принцип їх дії полягає в наступному: при додатку зусилля, яке передається через трос до гальмівних важелів, гальмівні колодки на гальмівних важелях щільно прилягають до обода колеса, завдяки чому і забезпечується гальмування. Ободниє гальма бувають кантільоверниє, кліщів і V-brake.
кантільоверниє гальма
Їх механізм складається з двох важелів з гальмівними колодками, прикріплених до півот на вилці. За допомогою пари тяг трос пересуває важелі, після чого і відбувається гальмування. Цей механізм простий і надійний, проте зустрічається все рідше і рідше. Він витісняється іншими іншими типами гальм з більш ефективної силою гальмування.
Кліщів гальма (С-brake)
Найчастіше застосовуються на шосейних велосипедах, а й там на заміну їм поступово приходять інші типи гальм. Назва гальм красномовно говорить про його конструкції: гальмівні колодки притискаються до обода вигнутими важелями, які зовні нагадують кліщі.
V-brake гальма
Це найпопулярніший тип гальм на сьогодні
Гальма V-brake кріпляться за таким же принципом, що і кантільоверниє гальма. Гальмівний трос підведений збоку до верхньої частини гальмівного важеля. Гальмівний важіль стискає обидві частини гальма з картриджними гальмівними колодками. Така система паралельного притискання колодок дозволяє забезпечувати ефективне гальмування. Картріджниє гальмівні колодки до того ж можна легко міняти за допомогою звичайного шестигранника. На даний момент цей тип гальм найбільш поширений. Він використовується на велосипедах майже всіх типів.
Незважаючи на те що цим гальмах давно була придумана якісна і більш дієва заміна, вони до сих пір встановлюються на велосипедах.


Серед очевидних переваг можна відзначити:

  • легкість в обслуговуванні;
  • дешевизну складових системи;
  • повсюдна доступність змінних елементів.

Налаштування велосипедних гальм типу «вібрейки» не вимагає великих знань і навичок, проте доведеться проявити стриманість і терпіння, особливо якщо регулювати необхідно дешеві варіанти. Колодки, що затискають обода під час зупинки колеса, з часом зношуються і потребують заміни.


Дискові гальма


Ця категорія зачіпає відразу два види гальмівних систем: механічну і гідравлічну. Кожна хороша по-своєму, проте у них є і недоліки, які пов'язані з поломкою або часткової непрацездатністю. Як і у випадку з «вібрейки», заміна гальмівних колодок - періодична, але необхідний захід, що дозволяє відновити чутливість і плавність зупинки.
механіка
У випадку з механікою, причина ослаблення її роботи може бути пов'язана з наступними причинами:

  • потрапляння бруду в гальмівні колодки;
  • недостатнє натяг троса;
  • пил і бруд в «сорочці»;
  • повний знос троса;
  • знос гальмівних колодок.

Навіть якщо трос вашої механіки не луснув, це ще не свідчить про його нормальному функціонуванні. Так, такі гальма будуть працювати, однак їх чуйність сильно впаде, а необхідність в підтягуванні виникатиме все частіше. Привезіть велосипед в нашу майстерню на обстеження - можливо, вам вже давно пора змінити трос.
Навіть якщо трос вашої механіки не луснув, це ще не свідчить про його нормальному функціонуванні
Обслуговування дискових гальм на велосипеді - обов'язкова міра, яку необхідно проводити кожен раз при появі найменших підозр на погіршення роботи. Вартість послуги з'ясовуйте на місці в майстерні UAvelo або зателефонувавши по телефону.
гідравліка
Основна перевага гідравлічних гальм - в їх чуйності і якості гальмування. Плавність натискання ручки по всій довжині, а також легко контрольована сила гальмування - ось що робить цю систему такою затребуваною. Однак за перевагами йдуть і недоліки. Заміна гальмівних колодок на дискових гальмах велосипеда коштує відносно дорого, власне, як і будь-яка інша робота, пов'язана з обслуговуванням цієї системи. Ціна на хорошу гідравліку зазвичай в 1,5-2 рази вище, ніж на механіку.

Слід зазначити, що дані гальма є найефективнішими, навіть при найнесприятливіших умовах (дощ, пил, бруд-вони працюють справно). Чи не зношують обід і навіть при невеликій деформації обода вони не знижують свою ефективність.
Налаштування проводиться досить рідко, але в разі поломки, такий як потрапляння повітря в гідролінію, ремонт в польових умовах перетворюється на справжнє випробування. При відсутності необхідних інструментів і обладнання можна повністю позбутися гальм до наступної веломастерні.
Регулювання дискових гальм
Налаштування переднього дискового гальма на велосипеді нічим не відрізняється від настройки заднього. Це відноситься до будь-якого типу двох систем. В більшості своїй настройка механіки - це збільшення натяг троса, а гідравліки - регулювання тиску гальмівної рідини в гидровлической системі, регулювання гальмівних колодок і їх положення по відношенню до ротора, заміна гальмівної рідини.
Обидві системи можуть регулюватися по положенню колодок, ходу ручки і т. Д. Перераховані вище завдання, скоріше, просто асоціюють слово «настройка» з найпопулярнішими діями по відношенню до цих гальмах.
Увага!
Багато гідравлічні системи не терплять довгого зберігання велосипеда в перевернутому вигляді, це може стати причиною потрапляння повітря в гідролінію. В результаті необхідно буде провести складну процедуру по прогону нової рідини. Фірма Langtu забезпечила свої сервісні центри професійним обладнанням, яке дозволяє безпомилково вирішити подібну проблему. Також обслуговування гідравлічних гальм велосипеда проводиться в повній відповідності з заявленими вимогами їх виробника.
Що пропонує веломайстерня UAvelo
Наша веломайстерня в центрі Дніпра обладнана всім необхідним обладнанням та інструментами для вирішення найскладніших і кропітких завдань. У їх число входить ремонт дискових гальм велосипеда, яка має на увазі:

  • пропалювання забруднених маслом колодок;
  • усунення витоку масла;
  • повну заміну гідролінії;
  • регулювання ходу гальмівної ручки;
  • вирівнювання ротора;
  • установку правильного положення калипера.


А також багато іншого, що могло б стати причиною некоректної роботи або повної відмови ваших гальм! Обслуговування гальмівних колодок велосипеда або заміна рідини в гідравліки - одні з найскладніших і дорогих процедур, оскільки надання цих послуг має на увазі наявність великого запасу часу.
Якщо ваш велосипед був куплений у нас, значить, ви автоматично стали володарем річної гарантії. Це означає, що перше технічне обслуговування гідравлічного гальма або будь-якого іншого здійснюється абсолютно безкоштовно. Зверніть увагу Наша компанія настійно не рекомендує їздити на велосипеді зі слабкими гальмами, інакше зростає ризик виникнення аварійних ситуацій. Якщо ви не впевнені в правильності їх роботи, краще перестрахуватися.
Приходьте в майстерню для проведення ТО! Регулярно стежте за своїм велосипедом, і він прослужить вам довгі роки!
гідравліка
Ми виробляємо ремонт і ТО наступних вузлів велосипедів:

  • колеса велосипеда
  • Рульове управління
  • Велосипедна рама В
  • велосипедні вилки
  • привід велосипеда

за матеріалами

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов