Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Остання дюжина: 12 класичних позашляховиків, ще продаються в Росії

Наша сеть партнеров Banwar

Плем'я класичних рамних позашляховиків з нерозрізними мостами несе втрати - в грудні цього року йде на спочинок ветеран Land Rover Defender. І залишається їх небагато: АвтоВесті зібрали "могутню дюжину" - останні позашляховики "старої школи", які ще можна купити новими в Росії.

Вітряну мода вже давно намагаються переконати публіку, що, мовляв, класичні позашляховики на рамі, з балками-мостами спереду і ззаду є анахронізм і старовину замшіла. Такі собі бородаті старовіри, які заперечують ідеї сучасності та прогресу. І тануть, тануть їхні ряди! З недавніх втрат - офіційно залишив Росію в 2011 році Nissan Patrol Y61, за яким багато наших автомобілісти сумують досі. Тепер ось старий "Деф" йде на пенсію ... Гей, хто ще живий залишився ?!

У противників "старої школи", звичайно, свої аргументи. Високий центр ваги робить такі позашляховики не дуже стійкими до перевороту, на асфальті вони рулятся посередньо, обтічність кузова - трохи краще, ніж у цегли, апетит і вага - чималі, від важких мостів по кузову біжать вібрації безпружинних мас ...

Тільки суворих шанувальників такої техніки цими аргументами не залякати. Адже вони пам'ятають і про плюси. Проста і кондова конструкція "старорежимних" позашляховиків більш живуча на бездоріжжі і розбитих дорогах, а на пересіченій місцевості залежна підвіска всіх коліс дає б про льшие робочі ходи. Ліфтованную таку підвіску простіше, а під навантаженням або при скачках по ямах вона не просідає, як незалежна підвіска, втрачаючи сантиметри дорожнього просвіту.

Та й не тільки любителі грязей і екстремальних позашляхових експедицій народжують попит на такі машини. У світі ще повно регіонів з поганими дорогами (і це не тільки Росія), де потрібен витривалий і прохідний всюдихід, причому для повсякденних потреб, а не тільки для джиперских покатушек. І нижче ми зібрали, по суті, останні класичні позашляховики з нерозрізними мостами спереду і ззаду, які сьогодні можна купити новими в Росії. (Примітка редакції. В даний спецобзор про мостові позашляховики НЕ включені машини з незалежними підвісками спереду, тобто Mitsubishi Pajero / Pajero Sport, Toyota LC Prado, SsangYong Kyron / Rexton і їм подібні).

УАЗ

Найбільший модельний ряд - на УАЗі, який, схоже, залишився одним з останніх в світі заводів-заповідників, який всю свою історію спеціалізується на "ідеологічно вірних" позашляховиках. Виріб від УАЗа не тільки відоме своєю прохідністю, але і володіє ідеальними якостями для продажу і життя в Росії: дешево, просто, сердито і багато запчастин. При необхідності успішно допрацьовується напилком і лагодиться кувалдою.

Плем'я класичних рамних позашляховиків з нерозрізними мостами несе втрати - в грудні цього року йде на спочинок ветеран Land Rover Defender

За минулий рік в Росії продано 21 056 "Патріотів", 3037 Patriot Pickup і 3740 "Хантером".

Частина нині випускається модельного ряду УАЗа йде корінням ще в еру Брежнєва. Так, знаменитий мікроавтобус на прізвисько "Буханець" (від 420 000 рублів) з періодичними змінами клепають аж з 1965 року! Перше покоління бортового вантажівки, охрещеного в народі "пуголовків" виробляли з 1966 і по 1985 рік, коли в серію пішло змінене сімейство, яке випускається і понині (від 415 000 рублів). Ну а в основі зібраного з 2003 року УАЗ Hunter (Від 430 000 рублів) - старий добрий УАЗ-469 на прізвисько "Козел", який родом з початку 70-х. До речі, для "Хантера" 2015 рік - теж останній, модель знімають з виробництва через спад продажів.

Сама "молода" і сучасна на сьогодні модель УАЗу - це Patriot, що випускається з 2005 року і знову оновлений в 2014 році. В "патріотичне" сімейство входять п'ятидверний універсал (від 599 000 рублів), 4-дверний пікап (від 594 000 рублів) і вантажна 2-дверна версія "Карго" (від 490 000 рублів) з подовженою базою і бортовою платформою. Базовий силовий агрегат для всього сімейства - бензиновий ЗМЗ-409 обсягом 2,7 л і потужністю 128 к.с. в парі з 5-ступінчастою МКПП. За 113-сильний дизель ЗМЗ треба доплатити ще 70 000 рублей.

ГАЗ

Раз ми згадали про стародавню уазовской "Буханець", не забудемо і її більш сучасного конкурента - газовской повнопривідний мікроавтобус "Соболь Бізнес". Випускається з низькою або високою дахами і набитися в нього може від 6 до 10 пасажирів. А для доставки веселій компанії в глухомань ГАЗ пропонує на "Соболя" два типу повного приводу на вибір: постійний повний або більш економічний варіант з переднім мостом. Само собою, є знижений ряд у раздатке і навіть блокування диференціала заднього моста.

Само собою, є знижений ряд у раздатке і навіть блокування диференціала заднього моста

Механізм примусового блокування заднього міжколісного діфференціаала для "Соболя" поставляє американська компанія Eaton.

Двигунів для повнопривідного "Соболя" пропонують два. Базовий газовской мінівен з бензиновим мотором УМЗ (2, 9 л, 107 к.с.) і постійним повним приводом сьогодні коштує від 691 000 рублів (з переднім мостом - на 7000 рублів дорожче), а найдешевший варіант з американо-китайським дизелем Cummins ISF (2,8 л, 120 к.с.) обійдеться в суму від 884 000 рублей.

Suzuki Jimny

Найменший у світі представник клану "справжніх" позашляховиків випускається з 1998 року і останній раз оновлювався в 2012 році. При зовнішньої кумедності і розмірах трохи більше "Оки" (3695х1600х1705 мм), Jimny побудований на повноцінної лонжеронной рамі, має нерозрізні мости спереду і ззаду з могутніми реактивними тягами, длинноходную пружинну підвіску, жорстко підключається передній міст і раздатку зі зниженим рядом (2,00 з "механікою" і 2,64 з автоматом).

Основні покупці Jimny - не тільки рибалки-мисливці (80%), але навіть і жінки, часто беруть його як маленький сіті-кар, що не боїться бордюрів. Шануймо позашляховик і в середовищі джиперів, де нерідко стає об'єктом позашляхового тюнінга, після якого часто перетворюється в "місяцехід".

Додайте сюди коротку колісну базу, мізерні звіси кузова і споряджений вага всього в 1 тонну з копійками - і виходить серйозний "пройдисвіт". Мал клоп, да повзучий, особливо, якщо поставити на нього гуму гостріші! Для остаточного щастя "Джімнік" не вистачає всього двох речей: межколесних блокувань і тяговитого дизеля. Але заводських блокувань на нього і не пропонували (їх можна поставити в тюнінг-майстерень), а ось турбодизель був: Jimny, оснащений 1,5-літровим двигуном Renault K9K dCi (86 к.с.) і 5-ступінчастою "механікою", поставлявся в Європу до 2011 року.

Але в Росії "Джімнік", на жаль, офіційно продавався і продається тільки з бензиновим двигуном об'ємом всього 1,3 і потужністю 85 к.с. (момент - 110 Нм). За машину з механічною КПП просять 889 000 рублей, за 4-діапазонний автомат - від 969 000 до 1 009 000 рублей. Російські продажі за минулий рік - 1218 позашляховиків.

Jeep Wrangler

Нинішній Jeep Wrangler покоління JK, що випускається з 2007 року - останній масовий класичний позашляховик Америки. Випускається в трьох-або дверному кузові в комбінації зі знімним пластиковим і складаний брезентовим дахами. Унікальний тим, що з попутно з нього можна повністю зняти бічні двері і скласти вперед лобове скло, перетворивши позашляховик в пляжний фан-кар.

Унікальний тим, що з попутно з нього можна повністю зняти бічні двері і скласти вперед лобове скло, перетворивши позашляховик в пляжний фан-кар

Дебют нового покоління Jeep Wrangler очікується на початку 2017 року, але яким буде спадкоємець знаменитого "пройдисвіта", до сих пір остаточно не ясно.

Окремо в модельному ряду Wrangler варто позашляхова версія Rubicon. Відрізняється сталевими захисними порогами кузова, жорсткими примусовими блокуваннями міжколісних "Діффа" обох мостів і відключається стабілізатором поперечної стійкості на передній осі, що збільшує кут схрещування осей на бездоріжжі. У трансмісії - більш "тягові" передавальні числа шестерень в мостах і, особливо, в раздатке, де передавальне відношення "поніжайкі" збільшено з 2,7 до 4,0, що до сих пір є рекордом серед серійних позашляховиків!

У Росії Wrangler продається з бензиновим мотором V6 (3,6 л, 284 к.с.) і 4-циліндровим дизелем (2,8 л, 200 к.с.). Але ціни кусаються: трьохдверка коштує мінімум 2 500 000 рублів, п'ятидверний Wrangler Unlimited - від 2 650 000 рублей. За минулий рік в нашій країні продані 534 нових "Ренглер".

Toyota Land Cruiser 70

Ще одна мрія джипера і "тих, хто в темі" - легендарна Toyota Land Cruiser 70. Модель з'явилася в 1984 році і на численні прохання фанатів "семидесятки" Toyota досі періодично відновлює серійний випуск і навіть модернізує цього ветерана. Кузови - пікап (2 або 4 двері) або універсал (3 або 5 дверей), мотори - бензиновий 4-літровий V6 (228 к.с.), рядний 6-циліндровий дизель об'ємом 4,2 л (128 к.с.) або дефорсований до 202 кінських сил 4,5-літровий турбодизель V8 від Toyota Land Cruiser 200. Коробка передач - 5-ступінчаста механічна, передній міст підключається водієм, а обидва межколесних диференціала мають жорсткі примусові блокування.

Коробка передач - 5-ступінчаста механічна, передній міст підключається водієм, а обидва межколесних диференціала мають жорсткі примусові блокування

Toyota Land Cruiser 70 офіційно продається в Австралії, Африці, на Близькому Сході і в ряді країн Азії. Але в Росію його возять тільки "неофіціалів".

До Росії Land Cruiser 70 свіжих років випуску (на ринку фігурують машини 2012-2014 року з мізерним пробігом що хоч з натяжкою, але дозволяє включити їх в наш огляд) потрапляють виключно за "сірими" каналам - офіційно Toyota цю модель у нас не продає, і продавати не збирається. Причому через малі обсяги випуску і високу собівартість Toyota Land Cruiser 70 доріг навіть за кордоном. А в Росії, після доставки, розмитнення і маржі "сірого" продавця, цінник на цю утилітарну і просту по оснащенню машину може легко починатися з 2,5 млн рублів і впритул підходити до позначки в 4 млн рублів, в залежності від комплектації та року випуску ! Не дивно, що продажі свіжих "семідесяток" в Росії невеликі - в рік набирається всього кілька десятків машин "на цінителя".

Mercedes-Benz G-Class

Не менш легендарний "Гелендваген" народжений в початку 1979 року для військових потреб. Конструкція класична: рама, потужні нерозрізні мости "по колу", знижений ряд у роздавальній коробці ... Плюс постійний повний привід, причому з жорсткими блокувань як міжосьового, так і обох міжколісних диференціалів.

Російських нуворишів не лякають ціни на Mercedes-Benz G-Class і його продажу в нашій країні тільки ростуть: у 2013 році продали 740 позашляховиків, а в "кризовому" 2014-му - вже 1002 штуки.

Круто? Раніше здавалося, що так. Однак в 2014 році в Росії почали офіційно продавати жахливий пікап G 63 AMG 6x6 на шасі тривісного всюдихода Mercedes-Benz G 320 CDI для армії Австралії. Але виріб від AMG виявилося навіть крутіше армійського донора. На "панчохи" штатних мостів німці наділи портальні ступичні редуктори, що разом з покришками зовнішнім діаметрів 94 см збільшило кліренс з 215 до 460 мм, а глибину прохідного броду - до 1 метра! Штатні амортизатори замінили на спортивні, фірми Ohlins, щоб краще стрибати по купинах. Донорський 185-сильний турбодизель в 3 л поступився місцем 5,5-літровому 544-сильному V8 з двома турбінами, а 5-ступінчастий автомат поміняли на 7-діапазонний. В результаті розгін до 100 км / год займає 6 секунд і "максималка" досягає 160 км / год. Плюс постійний повний привід, блокування всіх диференціалів (а їх тут 5 штук), а також система зміни тиску в шинах - до появи G 63 AMG 6x6 на цивільних серійних позашляховиках така "фішка" була тільки у Hummer H1.

За екзотичний G 63 AMG 6х6 в Росії доведеться викласти майже 19 000 000 рублів! І адже беруть: за 2014 рік у Росії офіційні дилери продали 8 таких монстрів.

Дивно, але при всій своїй позашляховому потенціал (особливо у G 63 AMG 6x6) продаються в Росії нові "Геліки" - єдині в цьому огляді позашляховики, вже далекі від ідеології офф-роуда. Захмарна ціна і зашкалює рівень понтів не передбачають частого використання цих автомобілів на бездоріжжі - гробити на ньому ці розкішні машини просто шкода. І дорого: G-Class з 3-літровим дизельним V6 (211 к.с.) сьогодні коштує від 5 100 000 рублів, бензиновий V8 об'ємом 5,5 л і віддачею в 387 "коней" починається з 6 500 000 рублів. Cамая дешева версії AMG з 5,5-літровим наддувним V8 (544 к.с.) коштує вже від 9 100 000 рублів.

Автор Олександр Євдокимов

Гей, хто ще живий залишився ?
Круто?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов