Наша сеть партнеров Banwar
Хочете «безболісної» їзди - запам'ятайте ознаки несправності регулятора тиску палива напам'ять. Саме від нього залежить безперебійна робота двигуна. Сенс пристрою в тому, що на мембрану клапана з одного боку тисне паливо, а на звороті - пружина колектора впуску. І своєчасне зрівнювання взаємних процесів забезпечує нормальне функціонування движка.
Поломка регулятора веде до падіння тиску, мотор починає працювати нестабільно і нестійкий. Як мінімум, це заважає їздити. Перебої в роботі двигуна можуть також позначитися і на швидкості розгону, і на інших параметрах.
Якщо знехтувати тривожними сигналами - чекайте затяжного і дорогого ремонту. Адже ситуація може погіршитися в будь-яку хвилину. Звичайно, тиск залежить не тільки від регулятора. В першу чергу звичайно перевіряються цілісність паливних магістралей і стан паливного насоса. Регулятор слід за ними в черзі, як одна з основних можливих причин порушення масляного обміну і якісної мастила агрегату.
Ознаки несправності регулятора тиску палива можна визначити на слух (деякі). Інші виявляються в змінах поведінки машини. Природно, такі зміни аж ніяк не в кращу сторону. Тому, як тільки вони виникають - відразу ж треба робити відповідні рухи.
На що звертаємо увагу?
В першу чергу, пора поцікавитися «здоров'ям» регулятора тиску палива, якщо вашу увагу привернули такі симптоми:
- движок працює вкрай нестійке. Причому не «троїть», як при проблемах зі свічками; звук мотора нерівний - НЕ бурчання, а немов поїзд погуркувало на стиках;
- на холостих обертах двигун може і зовсім стихнути . Зрозуміло, що такий симптом притаманний багатьом захворюванням: неправильного монтажу приводного ременя, залитим свічок, засміченому карбюратора ... Так що якщо є в наявності тільки він - перевіряти, швидше за все, доведеться багато вузлів;
- при русі мотор працює ривками, спостерігаються «провалювання»;
- ненормований витрата бензину (Або дизельного палива). Знову ж, ознака може говорити про різні проблеми, так що бажано «ставити діагноз» за сукупністю симптомів;
- в відпрацьованих газах перевищено рівень чадного газу (що перевіряється відповідним приладом або - просто «на нюх»);
- при перемиканні на підвищену передачу розгін слабкий, повільний. Машина втрачає властиву їй прийомистість;
- на педаль газу реакція з запізненням і слабка (якщо це не характерна риса вашого авто - для деяких ВАЗів і «китайців» така поведінка цілком нормативно).
Якщо виявлені кілька з описаних ознак, а інші складові паливної системи в нормі, доведеться перевірити сам регулятор.
перевіряємо РДТ
У минулі часи, катаючись виключно на ВАЗах і ГАЗах, народні умільці для самостійної перевірки придумали універсальний «наколінний» спосіб, що не вимагає ніякого устаткування.
Елементарні дії: відключався / перетискають перепускний клапан і візуально спостерігалася вихідний струмінь.
З поширенням інжекторів і відходом в минуле карбюраторів спосіб став недієвим. (Див. " Відмінності інжектора від карбюратора ") Нині для перевірки знадобиться манометр. Втім, цілком годиться шинний, який є майже у кожного автовласника.
Вакуумний шланг знімається, між паливним шлангом і штуцером підключається манометр, двигун заводиться і тримається на холостих. За час вимірювання тиск у паливній системі зобов'язана піднятися з 0,3 бар до 0,7.
Якщо цього не відбулося, змінюється вакуумний шланг, і вимірювання повторюються. Не допоміг і цей «хід конем» - справа точно в регуляторі тиску палива. Ремонту він не підлягає, так що йдемо в магазин запчастин за новим.
Установка купленої запчастини проводиться в зворотній послідовності. Закінчивши монтаж, варто завестися і послухати движок, щоб переконатися, що всі проблеми вирішені.
Наостанок зазначимо: не варто піднімати тривогу і вишукувати ознаки несправності регулятора тиску палива, ледь двигун чхнув. РДТ - річ досить надійна і не так вже й часто «летить». А якщо вже це сталося - ви швидко зрозумієте, в чому справа.
На що звертаємо увагу?