Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ознаки несправності регулятора тиску палива. Все, що потрібно знати

  1. На що звертаємо увагу?
  2. перевіряємо РДТ

Наша сеть партнеров Banwar

Хочете «безболісної» їзди - запам'ятайте ознаки несправності регулятора тиску палива напам'ять Хочете «безболісної» їзди - запам'ятайте ознаки несправності регулятора тиску палива напам'ять. Саме від нього залежить безперебійна робота двигуна. Сенс пристрою в тому, що на мембрану клапана з одного боку тисне паливо, а на звороті - пружина колектора впуску. І своєчасне зрівнювання взаємних процесів забезпечує нормальне функціонування движка.
Поломка регулятора веде до падіння тиску, мотор починає працювати нестабільно і нестійкий. Як мінімум, це заважає їздити. Перебої в роботі двигуна можуть також позначитися і на швидкості розгону, і на інших параметрах.
Якщо знехтувати тривожними сигналами - чекайте затяжного і дорогого ремонту. Адже ситуація може погіршитися в будь-яку хвилину. Звичайно, тиск залежить не тільки від регулятора. В першу чергу звичайно перевіряються цілісність паливних магістралей і стан паливного насоса. Регулятор слід за ними в черзі, як одна з основних можливих причин порушення масляного обміну і якісної мастила агрегату.


Ознаки несправності регулятора тиску палива можна визначити на слух (деякі). Інші виявляються в змінах поведінки машини. Природно, такі зміни аж ніяк не в кращу сторону. Тому, як тільки вони виникають - відразу ж треба робити відповідні рухи.

На що звертаємо увагу?


В першу чергу, пора поцікавитися «здоров'ям» регулятора тиску палива, якщо вашу увагу привернули такі симптоми:

  • движок працює вкрай нестійке. Причому не «троїть», як при проблемах зі свічками; звук мотора нерівний - НЕ бурчання, а немов поїзд погуркувало на стиках;
  • на холостих обертах двигун може і зовсім стихнути . Зрозуміло, що такий симптом притаманний багатьом захворюванням: неправильного монтажу приводного ременя, залитим свічок, засміченому карбюратора ... Так що якщо є в наявності тільки він - перевіряти, швидше за все, доведеться багато вузлів;
  • при русі мотор працює ривками, спостерігаються «провалювання»;
  • ненормований витрата бензину (Або дизельного палива). Знову ж, ознака може говорити про різні проблеми, так що бажано «ставити діагноз» за сукупністю симптомів;
  • в відпрацьованих газах перевищено рівень чадного газу (що перевіряється відповідним приладом або - просто «на нюх»);
  • при перемиканні на підвищену передачу розгін слабкий, повільний. Машина втрачає властиву їй прийомистість;
  • на педаль газу реакція з запізненням і слабка (якщо це не характерна риса вашого авто - для деяких ВАЗів і «китайців» така поведінка цілком нормативно).

Якщо виявлені кілька з описаних ознак, а інші складові паливної системи в нормі, доведеться перевірити сам регулятор.

перевіряємо РДТ


У минулі часи, катаючись виключно на ВАЗах і ГАЗах, народні умільці для самостійної перевірки придумали універсальний «наколінний» спосіб, що не вимагає ніякого устаткування.
Елементарні дії: відключався / перетискають перепускний клапан і візуально спостерігалася вихідний струмінь.
З поширенням інжекторів і відходом в минуле карбюраторів спосіб став недієвим. (Див. " Відмінності інжектора від карбюратора ") Нині для перевірки знадобиться манометр. Втім, цілком годиться шинний, який є майже у кожного автовласника.
Вакуумний шланг знімається, між паливним шлангом і штуцером підключається манометр, двигун заводиться і тримається на холостих. За час вимірювання тиск у паливній системі зобов'язана піднятися з 0,3 бар до 0,7.
Якщо цього не відбулося, змінюється вакуумний шланг, і вимірювання повторюються. Не допоміг і цей «хід конем» - справа точно в регуляторі тиску палива. Ремонту він не підлягає, так що йдемо в магазин запчастин за новим.


Установка купленої запчастини проводиться в зворотній послідовності. Закінчивши монтаж, варто завестися і послухати движок, щоб переконатися, що всі проблеми вирішені.
Наостанок зазначимо: не варто піднімати тривогу і вишукувати ознаки несправності регулятора тиску палива, ледь двигун чхнув. РДТ - річ досить надійна і не так вже й часто «летить». А якщо вже це сталося - ви швидко зрозумієте, в чому справа.

На що звертаємо увагу?
На що звертаємо увагу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов