Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Honda cbr125r видео

Очень неплохой Японский мотоцикл, хорошо и качественно собран. Красивый и дерзкий дизайн как раз очень хорошо показан на Honda cbr125r видео. Мотоцикл имеет среднюю мощность и неубиваемый двигатель,

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Переробка комп'ютерного блоку живлення

Аналіз інформації по переробці комп'ютерних імпульсних блоків живлення (далі ДБЖ), розміщеної в Інтернеті, наштовхнув на думку переробити ІБП для радіоаматорських цілей
Аналіз інформації по переробці комп'ютерних імпульсних блоків живлення (далі ДБЖ), розміщеної в Інтернеті, наштовхнув на думку переробити ІБП для радіоаматорських цілей. Зважаючи на велику різноманітність варіантів виконання блоків живлення довелося розробляти свою методику переробки.

Одного разу попалися мені два зовні абсолютно однакових ІБП, але на платі у одного з них виробником не були заставлені з два десятка деталей! Взагалі, було перероблено більше десятка ДБЖ. Переробці піддалися ДБЖ з ШІМ-контролером TL494 (або його відповідні аналоги).

Умовно ДБЖ можна розділити на дві категорії:
- ДБЖ раннього випуску (без висновків VSB і PS-ON), які не запускаються без навантаження по шині +5 В (часто зустрічав випадки навантаження цієї шини резистором 5 Ом / 10 Вт, а це додаткове джерело тепла в корпусі ДБЖ), стабілізація напруги -тільки по шині +5 В, запускаються відразу після подачі напруги;
- ДБЖ пізнього випуску, мають висновки VSB, PS-ON, PG, +3,3 В, високий рівень стабілізації по шині +12 В і запускаються тільки після замикання виведення PS-ON на корпус (GND).

Отже, після розтину ДБЖ насамперед необхідно очистити його від пилу. Потім зняти вентилятор охолодження і змастити його машинним маслом, для цього відклеюють фірмову наклейку і виколупують гумову пробку.

Роз'єми для підключення мережного шнура і монітора, а також перемикач 115/230 В також знімаємо - на цьому місці будуть розміщені амперметр і резистор регулювання вихідної напруги. Мережевий шнур слід припаяти безпосередньо до плати. Електролітичні конденсатори на шині +12 В замінюємо на 25-вольт.

Далі слід отпаять дроти від джерел +5, -5, -12 В і +3,3 В. Решта дроти шин +12 В (оранжевого кольору) і GND (чорного кольору) будуть підпаяні до вихідних гнізд.

Підпоюємо перменная резистор

На друкованій платі до висновку 1 ШІМ-контролера TL494 (рис.1 а чи б - в залежності від варіанту виконання ІБП) і загального проведення підпоюємо змінний резистор Rрег. опором 47 кому. Зменшуючи опір резистора Rper, намагаємося підняти напругу шини +12 В, але при напрузі 12,5 - 13В повинна спрацьовувати захист ІБП, і він повинен виключатися. За це відповідає вузол захисту від перевищення вихідної напруги, що починається зазвичай з стабілітрона (рис.2 або б - в залежності від варіанту виконання ІБП).

Вузол захисту від перевищення вихідної напруги

Його необхідно відшукати на платі і випаять на час експериментів. Якщо стабілітрон варто в іншому місці схеми, то знайти його можна, вимірюючи падіння напруги на ньому (близько 4 -5 або 10-12 В).

Далі запускаємо ІБП і, зменшуючи опір резистора Rper. піднімаємо напруга на шині +12 В до максимуму (+16 - 20 В, в залежності від конкретного екземпляра ІБП). На платі Випаюємо все резистори, підключені до висновку 1 ШІМ-контролера, і збираємо ланцюг регулювання вихідної напруги (рис.3).

3)

Ланцюг регулювання вихідної напруги

Резистором R2 підбираємо верхня межа регулювання (зазвичай +16 В).

Повернемося до захисту від перевищення вихідної напруги.

Є два варіанта:
- підібрати ланцюжок з малопотужних діодів включених послідовно з стабілітроном (рис 4а);
- зібрати схемку на тиристори (рис.4б), головна умова захисту - спрацьовування при напрузі, на 1 - 1,5 В перевищує напруги верхньої межі регулювання.
Далі, для зменшення акустичного шуму, послідовно з плюсовим проводом вентилятора включаємо резистор опором 10 -15 Ом потужністю 1 Вт (рис.5).

Монтуємо вихідні клеми.

Для поліпшення роботи ДБЖ включаємо ланцюжок з резистора і двох конденсаторів, відповідно до малюнка. В розрив плюсового (оранжевого) дроти підключаємо амперметр.

Мною був виготовлений УКХ підсилювач потужності на транзисторі КТ931, і для його харчування необхідно було напругу 20 - 27 В. Пропоную варіант з'єднання двох ДБЖ в один (рис.6).

6)

Варіант з'єднання двох ДБЖ в один

Все тут просто, на дрібницях зупинятися не буду, єдине - в ДБЖ 1 необхідно не забути в місцях кріплення плати 1 до корпусу розрізати доріжки до GND і встановити діоди VD1 - VD4. Амперметр на малюнку не показаний.

UR5YCW

Що ще почитати по темі:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов