Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Перерване екскурсія: Ford Excursion - найбільший позашляховик планети

Ford Excursion - найбільший позашляховик планети - перейшов в розряд старих автомобілів

Наша сеть партнеров Banwar

В автомобільному світі однією з прикмет кінця ХХ століття було збільшення габаритів кожного нового покоління машин в порівнянні з попереднім і поява у багатьох автовиробників надвеликих флагманів В автомобільному світі однією з прикмет кінця ХХ століття було збільшення габаритів кожного нового покоління машин в порівнянні з попереднім і поява у багатьох автовиробників надвеликих флагманів. Здавалося, зростання буде нескінченним. Однак межа розумних габаритів легкового автомобіля було знайдено вже в 1999 році. Він склав 5758/2032/2037 мм. Саме стільки місця займає в просторі найбільший з серійних легкових автомобілів - Ford Excursion.

При спорядженої масі більше трьох тонн і повної більше чотирьох, за загальноприйнятою класифікацією Excursion потрапляє в вантажівки. Правда, автомобілі, спочатку придбані в Росії в офіційного дилера, проходять по документам як категорія «В». У решти ж, як правило, стоїть позначка «С». По-перше, це відповідає істині, а по-друге, дешевше обходиться на митниці.

Найвеличніший!
Найвеличніший У всіх Excursion три ряди си-дений. Але якщо у дешевої версії XLS спереду встановлений тримісний цільний диван, то у Limited і з'явилася пізніше версії Eddie Bauer замість нього стоять два окремі крісла з підлокітниками. Опціонально такі ж крісла могли встановити і на другий ряд, але переважна більшість Excursion в Росії існують саме в восьмимісному виконанні.

Поява такого мастодонта в дорожньому потоці відразу ж притягує погляд, тим більше що зустрічається він на московських вулицях значно рідше, ніж поступається йому 20 см довжини Chevrolet Suburban. Воно й не дивно. Офіційні поставки найбільшого з Ford тривали всього три роки - з 2000 по 2003-й. За даними російського представництва компанії, за цей час було продано всього близько 120 машин. При цьому основна частка припала на перший рік поставок. Всі автомобілі були виключно в найдорожчій комплектації Limited, в більшій чи меншій мірі доповненої опціонним оснащенням. Тому і ціна на них починалася від $: 68 000, а верхня межа був помітно далі сотні тисяч. Що ж до автомобілів, побігати по дорогах Нового Світу, то їх продовжують ввозити до сих пір. Число таких машин не відомо нікому, але воно перевищує обсяг офіційних продажів.

Рідкісний, навіть в Америці
Рідкісний, навіть в Америці   Треба сказати, що і у себе на батьківщині Excursion - відносна рідкість Треба сказати, що і у себе на батьківщині Excursion - відносна рідкість. Автомобіль виявився занадто великий навіть за американськими мірками. Загалом, як би там не було, а, досягнувши максимуму продажів в 2000 році, Excursion почав швидко втрачати популярність, і обсяги його виробництва стали знижуватися. Мова про те, щоб зняти автомобіль з конвеєра, зайшла ще в 2003 році, але машина протрималася до кінця минулого вересня і навіть піддалася рестайлінгу.

Оскільки, на відміну від «домашнього» ринку, в нашій країні продавалися виключно повнопривідні Excursion, задньопривідний варіант, що відрізняється по трансмісії і підвісці, ми розглядати не будемо.


мотори
мотори   Навіть побіжного погляду на   Ford   Excursion досить, щоб зрозуміти: перед нами - класичний зразок американської школи побудови позашляховиків Навіть побіжного погляду на Ford Excursion досить, щоб зрозуміти: перед нами - класичний зразок американської школи побудови позашляховиків. З могутньої рамою з відкритого П-образного профілю, на нерозрізних мостах, з ресорами по колу і переднім приводом. Під стать конструкції і двигуни - невбивані гіганти невисокою літрової потужності, розраховані на мільйонні пробіги. Офіційно в Росію поставляли машини з 6,8-літровим бензиновим V10 серії Trion (310 к.с. при 4250 об / хв, 576 Нм при 3250 об / хв і 7,3-літровим турбодизелем V8 (275 к.с. при 2300 об / хв, 680 Нм при 1600 об / хв). Бензиновий варіант набагато популярніше. Але навіть цей двигун у фахівців московських сервіс-центрів вважається «ексклюзивом». Що ж стосується другого варіанта, то таких машин взагалі лічені одиниці. І ужеслі на 6 , 8-літровий Triton багато запчастини доведеться замовляти з США, то для дизелі-ля на московському складі знайдуться хіба що найнеобхідніші «витратні матеріали», д і то лише в разі неймовірною удачі. Набагато простіше обслуговування автомобіля, оснащеного 5,4-літровим V8 Triton (260 к.с. при 4500 об / хв, 475 Нм при 2500 об / хв). Цей мотор, хоч офіційно ніколи і не поставлявся в складі Excursion, дуже популярний в якості силового агрегату більш поширеного Expedition. Правда, у цього двигуна є «підводні камені». Наприклад, заміна свічок на фірмовому сервісі обійдеться в 4,5 тисячі рублів. Просто тому, що дістатися до цих свічок можна, тільки знявши впускні колектори, і кваліфікований механік при наявності спеціальних інструментів витрачає на всю епопею 2,5 години. А ось на 10-циліндровому двигуні заміна свічок простіша і дешевша. Але майте на увазі: порахувати її можуть по тим же самим розцінками (все залежить від сервісу), міняти ж свічки в будь-якому випадку доведеться кожні 10-15 тисяч кілометрів. Що поробиш, якщо вони «не дружать» з російськими присадками, що підвищують октанове число бензину. Обидва бензинові двигуни відрізняються солідним апетитом, причому як по паливу, так і по маслу. В результаті навіть зовсім новий мотор може споживати до півлітра олії на тисячу кілометрів! Це - в межах норми. В іншому ж двигуни не приносять власникам якихось особливих клопотів і служать по кілька сотень тисяч кілометрів навіть на такому важкому автомобілі. Завдяки цій особливості проблеми, пов'язані з віковим зносом мотора, у «російських» Excursion ще поки не з'явилися.

Як надійний і довговічний агрегат можна охарактеризувати і 7,3-літровий дизель. Це справжній вантажний мотор, зустрічається під капотом Excursion виключно в турбированном варіанті. Але, незважаючи на чудові тягові і гідні економічні характеристики, дизелі поширення у нас не отримали. Ремонтники з ними знайомі погано. Відомо лише, що паливна апаратура, незважаючи на простоту і надійність, дуже не любить води і бруду в солярці. Втім, відсутність великої ремонтної практики ще раз підтверджує надійність мотора, ставить до 2004 року, коли його змінив інший турбодизель - 6літровий V8 більш сучасної конструкції (325 к.с. при 3300 об / хв, 755 Нм при 2000 об / хв). Але про нього інформації ще менше, тому що в Росію машини з цим мотором не потрапляли.

Трансмісія
Автомобілі з 6-літровим дизелем комплектувалися новим 5ступенчатим «автоматом» Ford 5R110W TorqShift. На всі інші версії встановлювалася 4-ступінчаста АКПП Ford 4R100 (з електронним управлінням і підвищує передачею) незалежно від двигуна. Цей агрегат досить поширений і перевірений часом - його встановлюють на Expedition і пікапи серії F з 1998 року. Завдяки популярності на ринку, і, як наслідок, доступності запчастин, в разі ремонту АКПП машина, швидше за все, не вийде надовго з експлуатації. Втім, клопоту ця коробка не доставляє. Єдине, до чого вона дуже вимоглива - це до рівня масла, причому вона не терпить як недолив, так і перелив. Інші елементи трансмісії Excursion - «раздатка» NV273, кардани і мости - уніфіковані тільки з F-250, зате мають фантастичний запас міцності. Передавальне число головних пар, як правило, 3,73: 1, проте зустрічаються 5,4-літрові Excursion з головними парами 4,1: 1. Обидва типи мостів можуть бути оснащені LSDблокіровкамі диференціалів.

Щодо слабкою ланкою трансмісії можна назвати кардани, точніше, їх хрестовини. На передньому і задньому кардані вони відрізняються, а тому заміна обійдеться в 9800 і 12 000 рублів за пару відповідно.


Олексій ІСАЄВ
Технічний експерт ORD
З запчастини є ВАРІАНТИ

Я б не став надмірно драматизувати ситуацію з обслуговуванням Ford Excursion. Справа в тому, що з механіки цей автомобіль мало відрізняється від евакуаторів, зроблених на базі пікапів F-350 і F-450. А свого часу їх чимало було привезено в Росію. Причому, ввозилися до нас ці автомобілі здебільшого в досить похилому віці. Що, втім, не заважає їм експлуатуватися донині. Причина подібної живучості досить проста - ходова частина американських машин, призначених для комерційного використання, робиться за дещо іншими принципами. По-перше, підвіска вимагає регулярного шпріцовкі (при їзді по мокрій дорозі це потрібно робити дуже часто). А по-друге, шарніри цих машин мають металеві вкладиші, і поява люфту в них - ще не привід для заміни. Головне, щоб зазор не вийшов за межі, зазначені в документації, а вони досить значні. І, по-третє, до вищезазначених пікапів випускається достатня кількість неоригінальних запчастин (формально не призначених для Ford Excursion), що відрізняються доступною ціною і пристойним качеcтве.


підвіска
Як не дивно, але самим хворим і витратним в експлуатації місцем цього гіганта вважається підвіска. Хоча ходова частина Ford Excursion зроблена на совість і на вигляд дуже міцна, інспектувати її стан треба раз в 10 тисяч км. Автомобіль дуже важкий для гонок по вибоїстих путівцях, та й розбитий асфальт він не дуже любить. Звичайно, підвіска буде м'яко відпрацьовувати витрушує душу нерівності, але на скільки її при цьому вистачить? Нехай Excursion і побудований за всіма канонами позашляхового жанру (навіть «поніжайка» 2,72: 1), але створювався він аж ніяк не для участі в трофі-рейдах. Та й реальна прохідність через геометрії і надмірної ваги у нього зовсім невисока. Спеціалізація такого автомобіля - буксирування важких причепів. Тому в спорті Excursion буде гарний тільки в ролі «технічки»: зачепили причіп з «бойової» машиною, взяли весь необхідний інструмент, гору запчастин і польове спорядження, завантажилися всією командою і поїхали на гонку за три тисячі кілометрів ... І ще: у любителів динамічного стилю (благо величезні мотори це дозволяють) в число першорядних «расходников» обов'язково потраплять гальма. Машина обладнана вентильованими дисковими механізмами на всіх колесах, і заміна колодок на будь-який з осей обійдеться в 3500-6200 рублів. Диски рекомендується міняти кожну другу-третю зміну колодок, що додатково полегшить гаманець на 11,5 тисяч.

Тепер коротко про вікові проблеми. У дуже багатьох машин 2000 року вже помітно просіли передні амортизатори. Кожна з них коштує 11 300 рублів, а робота по її установці - 3920.Жалоб на задні ресори (вони також малолистові) ще жодного разу не надходило. Мабуть, вся справа в специфіці національної експлуатації. У нас мало хто їздить на Excursion з повним завантаженням, тому на «морду» припадає левова частка маси автомобіля, а зад залишається недовантаженим. Інший раз при покупці п'ятирічної машини потрібно відразу ж міняти втулки ресор, інші «гумки» і ... подушки кріплення кузова до рами.

кузовні деталі
наскільки Ford Excursion доріг в експлуатації, настільки ж він доріг у відновленні після аварії. Незважаючи на те, що в легенях ДТП цей велетень практично не страждає, серйозне зіткнення обійдеться в кругленьку суму. Так, новий капот коштує 20 500 рублів, переднє крило - 11 050, а лобове скло - 11 650. Про заміну рами і зовсім страшно подумати - ця деталь потягне більше ніж на 140 тисяч ...


Олександр ОВДІЙ
власник Ford Excursion V10 6,8 2000 року випуску
Олександр ОВДІЙвласник  Ford Excursion V10 6,8 2000 року випускуДУЖЕ ЛЕГКИЙ В УПРАВЛІННІДУЖЕ ЛЕГКИЙ В УПРАВЛІННІ

Я люблю великі автомобілі. У мене до цього були Chevrolet Tahoe, GMC Jimmy. На мій погляд, «американці» - самі комфортабельні машини. А велика комфортабельна машина - це зручно. І на дорозі, по крайней мере, ілюзія безпеки створюється. Цю машину я брав новою в салоні. За п'ять років вона пробігла 52 тисячі кілометрів. Так ось, за цей час з нею нічого серйозного ні разу не сталося. Один раз полетів "парктроник", і нещодавно щось почалося з рульовим демпфером. І все! В управлінні машина дуже легка, не дивлячись на великі габарити. Хоча в Москві паркуватися важко. Але у мене вона для дачі і далеких поїздок. У місті я їжджу на двох легковиках - власної і службової. Прохідність у Excursion не особливо гарна. Tahoe в цьому плані краще, але на хорошій гумі Ford пре - будь здоров. У цієї машини варто відсічення по швидкості на 155 км / ч - мені цього вистачає. В експлуатації машина дорога. Повний ТО майже під тисячу доларів виходить, а іноді ще дорожче. Природно, в гараж вона не входить ні по довжині, ні по ширині, ні по висоті, довелося гараж повністю переробляти, варити заново. Що ж до витрати палива, то у мене виходить в 22-23 літра 92-го бензину по місту. Що взимку, що влітку ...


висновок
висновок   Незважаючи на гадану простоту і «дубовость» конструкції,   Ford   Excursion - жива насмішка над любителями поміркувати про дешевизну в експлуатації машин з блакитним овалом на радіаторі Незважаючи на гадану простоту і «дубовость» конструкції, Ford Excursion - жива насмішка над любителями поміркувати про дешевизну в експлуатації машин з блакитним овалом на радіаторі. Ситуацію ускладнює ще й те, що у нас практично відсутній ринок неоригінальних і старих запчастин до цієї моделі, до того ж ще далеко не скрізь візьмуться за ремонт такого гіганта. Справа навіть не в нестачі досвіду роботи з цією моделлю у майстрів. Машина може просто не поміститися в ремонтний бокс. Та й підйомник, здатний утримати на вазі таку махину, треба ще пошукати: стандартний «легковий» механізм розрахований на три тонни.

Що ж до ціноутворення на ринку старих автомобілів, то воно складається з декількох чинників. Перші з них - апетит продавця, «свіжість» машини і число всіляких «наворотів» в салоні. Так, за щойно привезений з-за океану багато укомплектований екземпляр середини 2005 року можуть попросити до 95 тисяч доларів. Машини з російської родоводу, як правило, коштують не більше 60 тисяч.

Необхідно також відзначити, що навіть найдешевші серед наявних у продажу варіантів знаходяться в дуже пристойному стані. При цьому рідко в кого Excursion на спідометрі більше сотні тисяч кілометрів пробігу. Воно й зрозуміло: такий автомобіль не використовують кожен день, тим більше в якості роз'їзного. І справа тут не у витратах. На ньому дійсно незручно переміщатися по місту. За всіма відчуттями, це справжній вантажівка. Правда, «вантажівка» з приємним салоном і м'який на ходу. Але що з того толку, коли ти не можеш в'їхати на ньому у двір? До поганий маневреності додається і недостатня для такого гіганта оглядовість. У його мертвих зонах може сховатися середніх розмірів легковик. У пробці весь час доводиться бути напоготові, щоб кого-небудь ненароком не переїхати. Добре хоч дзеркала дуже інформативні (вони істотно більше, ніж у того ж Suburban). Але в тісноті навіть вони намагаються за що-небудь зачепитися. Загалом, приємно розслабитися і отримати задоволення від переміщення в просторі, впевненого розгону і хорошої музики в динаміках можна лише на порожньому шосе. Звичайно, враження одного дня за кермом Ford Excursion - ще не показник, і до габаритів машини можна звикнути до ювелірної точності. Але ж суть автомобіля від цього не зміниться.

Редакція дякує за допомогу в підготовці матеріалу сервісний центр «Major» тел. (495) 747-43-33

текст: Євген КОНСТАНТИНОВ
фото: Олександр ДАВИДЮК,
Олексій ВАСИЛЬЄВ

Звичайно, підвіска буде м'яко відпрацьовувати витрушує душу нерівності, але на скільки її при цьому вистачить?
Але що з того толку, коли ти не можеш в'їхати на ньому у двір?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов