Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Перевірка датчика тиску масла.

Наша сеть партнеров Banwar

подробиці

Система аварійного тиску масла, є дуже важливою системою контролю в автомобілі. Якщо ця система не працює, то виникає велика ймовірність при виникненні несправності в двигуні, зіпсувати його. Тому потрібно відповідально ставитися до контролю за тиском масла. Однією з одиниць контролю є сам датчик тиску масла.

    Датчики тиску масла можна розділити на два види:
  1. Аварійний датчик, який сигналізує про відсутність тиску на лампочку
  2. Аварійний датчик, який сигналізує про відсутність тиску на лампочку

    Рис 1 - Датчик аварійного тиску масла.

  3. Датчик контролю тиску масла, передає свідчення на стрілочний покажчик (мається не на всіх авто)

Датчик контролю тиску масла, передає свідчення на стрілочний покажчик (мається не на всіх авто)

Рис 2 - Датчик контролю тиску масла.

Що стосується першого, то там зовсім все просто.

Рис 3 - Мембрана всередині датчика тиску масла.

Усередині датчика знаходиться мембрана (Рис 3), чутлива до тиску масла. Коли ми включаємо запалювання, тиск масла в системі відсутній, контакти 3 всередині датчика замкнені (Рис 4а). Електричне коло у нас замкнута, отже, лампа аварійного тиску масла горить, кажучи про те, що система контролю справна. Ми заводимо двигун, тиск масла зростає, впливаючи на мембрану 4. Мембрана діформіруется і штовхає штовхач 1б, який розриває контакти і лампа гасне. Якщо в системі з якихось причин тиск падає, до того на яке розрахований датчик, то мембрана повертається в своє звичне положення і штовхач знову замикає контакти. Лампа спалахує, повідомляючи нам про падінні тиску масла в системі .

Лампа спалахує, повідомляючи нам про   падінні тиску масла в системі

Рис 4 - Схема роботи датчика аварійного тиску масла.

Для перевірки датчика тиску масла нам потрібно мультиметр, насос з манометром і сам датчик. Мультиметр ставимо на прозвонку ланцюга. Встаємо кінцями приладу на датчик. Він повинен показати нульове опір (короткий). Далі не забираючи решт приладу з датчика, зробимо качок насосом. У цей момент, коли ми качаємо насосом, ланцюжок у нас повинна розірватися і прилад повинен показати нескінченність. Якщо виконавши, попередню процедуру ви отримали такий же результат, тоді датчик можна вважати справним.

Другий вид датчиків влаштований наступним чином:

Другий вид датчиків влаштований наступним чином:

Рис 5 - Датчик контролю тиску масла в розрізі.

Всередині знаходиться повзунок 2 (Рис 5), який переміщається по платівці з намотаною на ній нихромовой дротом 1. І в залежності від тиску, опір датчика змінюється. Під дією тиску масла мембрана 3 (Рис 6) деформується, переміщуючи штовхач 4, який в свою чергу впливає на механізм змінює опір 2. З огляду на це опору, стрілка на приладі 1 показує нам відповідний тиск.

Рис 6 - Схема контролю тиску масла.

    Якщо ми хочемо переконатися в тому, що наш датчик працює в потрібних межах тиску, то ми можемо виконати наступний експеримент:
  • Беремо невеликий відрізок шланга потрібного діаметру, з одного боку потрібно приробити такий же перехідник як на насосі, з іншого боку ми вставляємо датчик. Якщо шланг виявиться злегка великим по діаметру, то його слід обжати зверху дротом. Система повинна бути герметична.
  • Нам буде потрібно графік (або просто табличка з контрольними точками), який повинен відображати, при якому тиску, яке повинно бути опір на датчику. Такий графік повинен бути в керівництві по вашому автомобілю.
  • Далі беремо запаску і накачуємо її до потрібного тиску. Тут, звичайно, у нас не вийде прогнати по всім контрольним точкам, але деякі висновки про роботу датчика ми зробити зможемо.

Якщо ви перевіряєте працездатність датчика (знятого з якогось б / у двигуна) перед установкою на свій автомобіль, тоді датчик слід перевірити ще й на герметичність. Розводимо мильний розчин. Нагнітаючи тиск насосом, змочуємо розчином розвальцьовані стики на датчику. Якщо мильний розчин не піниться, значить все в порядку, такий датчик можна сміливо ставити на двигун.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов