Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
шины 205 60 r16 зима бу
  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Перевірка сигналу шини CAN

  1. використовуваний кабель
  2. Стосовно перевірки
  3. Осцилографування K-CAN, PT-CAN, F-CAN
  4. Порядок вимірювання опору з согласующим опором K-CAN, PT-CAN і F-CAN
  5. K-CAN
  6. PT-CAN, F-CAN
  7. Вказівка!
  8. Шина CAN не працює

Це керівництво служить для перевірки розпізнавання правильності подачі сигналу високого рівня CAN і низького рівня CAN на з'єднання з шиною.

використовуваний кабель

кабель для універсального

Стосовно перевірки

  • Перевірка напруги (осцилограф): Для перевірки напруги повинна бути приєднана АКБ і включено запалювання.
  • Вимірювання опору: Під час вимірювання опору необхідно, щоб вимірюваний об'єкт перед виміром був приведений в знеструмленому стан. Для цього від'єднується акумуляторна батарея. Почекати 3 хвилини поки розрядяться всі конденсатори в системі.

Інформація по шині CAN

Шина CAN (Controller Area Network) є послідовною системою шин зв'язку і відрізняється наступними ознаками:

  • поширення сигналу відбувається в обох напрямках.
  • Кожне повідомлення приймають всі абоненти шини. Кожен абонент шини сам вирішує, чи буде він використовувати повідомлення,
  • Додаткові абоненти шини додаються простим паралельним включенням.
  • Шинна система утворює систему з задає пристроєм. Кожен абонент шини може бути задає або виконавчим пристроєм, в залежності від того, чи підключений він в якості передавача або приймача.
  • Як засіб передачі використовується двопровідне з'єднання. Позначення проводів: низький рівень CAN і високий рівень CAN.
  • Як правило, кожен абонент шини може підтримувати зв'язок по шині з усіма іншими абонентами шини. Обмін даними по шині регулюється за правилами доступу. Основною відмінністю між шиною передачі даних K-CAN (кузовна шина CAN), шиною PT-CAN (шина CAN двигуна і трансмісії) і шиною F-CAN (шина CAN ходової частини) є:
    • K-CAN: швидкість передачі даних ок. 100 Кбіт / с. Можливий однопровідною режим.
    • PT-CAN: швидкість передачі даних ок. 500 Кбіт / с. Однопровідною режим неможливий.
    • F-CAN: швидкість передачі даних ок. 500 Кбіт / с. Однопровідною режим неможливий.

Задає пристрій: задає пристрій є активним партнером по зв'язку, від якого виходить ініціатива зв'язку. Задає пристрій має пріоритет і управляє зв'язком. Воно може посилати пасивного абоненту шини (виконавчому пристрою) повідомлення по системі шин і після запиту приймати його повідомлення.

Виконавчий пристрій: виконавчий пристрій є пасивним учасником зв'язку. Воно отримує команду отримувати і передавати дані.

Система з задає пристроєм: в системі з задає пристроєм учасники зв'язку можуть в певний момент часу брати на себе роль задає або виконавчого пристрою.

Осцилографування K-CAN, PT-CAN, F-CAN

Для більшої ясності, чи працює шина CAN бездоганно, необхідно поспостерігати зв'язок по шині. При цьому немає необхідності аналізувати окремі біти, а потрібно лише переконатися, що шина CAN працює. Осцилографування показує: "шина CAN очевидно працює без порушень".

При вимірюванні за допомогою осцилографа напруги між проводом низького рівня CAN (або високого CAN-High) і масою отримують прямокутний сигнал в межах напруги:

  • K-CAN:

    Низький рівень CAN щодо маси: U хв = 1 В і U макс = 5 В

    Високий рівень CAN щодо маси: U хв = 0 В і U макс = 4 В

Ці значення є приблизними і можуть відрізнятися, в залежності від навантаження шини, на величину до 100 мВ.

Налаштування осцилографа для вимірювання на шині K-CAN:

CH1: Щуп 1, ранг 2 В / справ; з'єднання DC CH2: Щуп 2, ранг 2 В / справ; з'єднання DC Час: 50 мс / справ

CH1: Щуп 1, ранг 2 В / справ;  з'єднання DC CH2: Щуп 2, ранг 2 В / справ;  з'єднання DC Час: 50 мс / справ

Мал. 1: Вимірювання K-CAN: CH1 низький рівень CAN, CH2 високий рівень CAN

При вимірюванні за допомогою осцилографа напруги між проводом низького рівня CAN (або високого CAN-High) і масою отримують прямокутний сигнал в межах напруги:

Ці значення є приблизними і можуть відрізнятися, в залежності від навантаження шини, на величину до 100 мВ.

Налаштування осцилографа для вимірювання на шині PT-CAN (або F-CAN):

CH1: Щуп 1, ранг 1 В / справ; з'єднання DC CH2: Щуп 2, ранг 1 В / справ; з'єднання DC Час: 10 мс / справ CH1: Щуп 1, ранг 1 В / справ;  з'єднання DC CH2: Щуп 2, ранг 1 В / справ;  з'єднання DC Час: 10 мс / справ

Малюнок 2: Вимірювання PT-CAN: CH1 низький рівень CAN, CH2 високий рівень CAN

Порядок вимірювання опору з согласующим опором K-CAN, PT-CAN і F-CAN

Процес перевірки вимірювання опору:

  • Шина CAN повинна знаходитися в знеструмленому стані
  • Чи не повинні бути підключені інші вимірювальні прилади (паралельне включення вимірювальних приладів)
  • Вимірювання проводиться між проводами низького рівня CAN і високого рівня CAN
  • Фактичні значення можуть відрізнятися від заданих значень на кілька Ом.

K-CAN

На шині K-CAN можна провести окреме вимірювання опору, так як опір змінюється в залежності від логіки включення ЕБУ!

PT-CAN, F-CAN

Для запобігання відображення сигналу два абонента шини CAN (з максимальним віддаленням в мережі PT-CAN) навантажуються опором 120 Ом. Обидва навантажувальних опору включаються паралельно і утворюють еквівалентний опір 60 Ом. При відключеному напрузі живлення це еквівалентний опір можна виміряти між лініями передачі даних. Крім цього, можна окремо виміряти окремі опору.

Вказівки по вимірюванню з опором 60 Ом: Завершити з'єднання від шини легкодоступний ЕБУ. Виміряти опір на роз'ємі між проводами CAN низького і високого рівнів.

Вказівка!

Чи не на всіх автомобілях є згода опір на шині CAN Наявність вбудованого узгоджувального опору на підключеному автомобілі можна перевірити за відповідною електричній схемі.

Шина CAN не працює

Якщо шина передачі даних K-CAN або PT-CAN не працює, то, можливо, є КЗ або обрив проводу CAN високого або низького рівнів. Або несправний ЕБУ.

Для локалізації причини несправності рекомендується діяти таким чином:

  • По черзі від'єднувати абонентів шини CAN до тих пір, поки не буде знайдений блок, який є причиною несправності (= ЕБУ X).
  • Перевірити дроти до ЕБУ X на відсутність КЗ або обриву.
  • При можливості перевірити ЕБУ X.
  • Така послідовність дій призводить до успіху тільки в тому випадку, якщо коротке замикання має перевіряється провід від ЕБУ до шини CAN. Якщо провід в шині CAN сам має коротке замикання, то потрібно перевірити джгут проводів.

Ми залишаємо за собою право на помилки, смислові помилки і технічні зміни.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов