Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Перевірка сигналу шини CAN

  1. використовуваний кабель
  2. Стосовно перевірки
  3. Осцилографування K-CAN, PT-CAN, F-CAN
  4. Порядок вимірювання опору з согласующим опором K-CAN, PT-CAN і F-CAN
  5. K-CAN
  6. PT-CAN, F-CAN
  7. Вказівка!
  8. Шина CAN не працює

Наша сеть партнеров Banwar

Це керівництво служить для перевірки розпізнавання правильності подачі сигналу високого рівня CAN і низького рівня CAN на з'єднання з шиною.

використовуваний кабель

кабель для універсального

Стосовно перевірки

  • Перевірка напруги (осцилограф): Для перевірки напруги повинна бути приєднана АКБ і включено запалювання.
  • Вимірювання опору: Під час вимірювання опору необхідно, щоб вимірюваний об'єкт перед виміром був приведений в знеструмленому стан. Для цього від'єднується акумуляторна батарея. Почекати 3 хвилини поки розрядяться всі конденсатори в системі.

Інформація по шині CAN

Шина CAN (Controller Area Network) є послідовною системою шин зв'язку і відрізняється наступними ознаками:

  • поширення сигналу відбувається в обох напрямках.
  • Кожне повідомлення приймають всі абоненти шини. Кожен абонент шини сам вирішує, чи буде він використовувати повідомлення,
  • Додаткові абоненти шини додаються простим паралельним включенням.
  • Шинна система утворює систему з задає пристроєм. Кожен абонент шини може бути задає або виконавчим пристроєм, в залежності від того, чи підключений він в якості передавача або приймача.
  • Як засіб передачі використовується двопровідне з'єднання. Позначення проводів: низький рівень CAN і високий рівень CAN.
  • Як правило, кожен абонент шини може підтримувати зв'язок по шині з усіма іншими абонентами шини. Обмін даними по шині регулюється за правилами доступу. Основною відмінністю між шиною передачі даних K-CAN (кузовна шина CAN), шиною PT-CAN (шина CAN двигуна і трансмісії) і шиною F-CAN (шина CAN ходової частини) є:
    • K-CAN: швидкість передачі даних ок. 100 Кбіт / с. Можливий однопровідною режим.
    • PT-CAN: швидкість передачі даних ок. 500 Кбіт / с. Однопровідною режим неможливий.
    • F-CAN: швидкість передачі даних ок. 500 Кбіт / с. Однопровідною режим неможливий.

Задає пристрій: задає пристрій є активним партнером по зв'язку, від якого виходить ініціатива зв'язку. Задає пристрій має пріоритет і управляє зв'язком. Воно може посилати пасивного абоненту шини (виконавчому пристрою) повідомлення по системі шин і після запиту приймати його повідомлення.

Виконавчий пристрій: виконавчий пристрій є пасивним учасником зв'язку. Воно отримує команду отримувати і передавати дані.

Система з задає пристроєм: в системі з задає пристроєм учасники зв'язку можуть в певний момент часу брати на себе роль задає або виконавчого пристрою.

Осцилографування K-CAN, PT-CAN, F-CAN

Для більшої ясності, чи працює шина CAN бездоганно, необхідно поспостерігати зв'язок по шині. При цьому немає необхідності аналізувати окремі біти, а потрібно лише переконатися, що шина CAN працює. Осцилографування показує: "шина CAN очевидно працює без порушень".

При вимірюванні за допомогою осцилографа напруги між проводом низького рівня CAN (або високого CAN-High) і масою отримують прямокутний сигнал в межах напруги:

  • K-CAN:

    Низький рівень CAN щодо маси: U хв = 1 В і U макс = 5 В

    Високий рівень CAN щодо маси: U хв = 0 В і U макс = 4 В

Ці значення є приблизними і можуть відрізнятися, в залежності від навантаження шини, на величину до 100 мВ.

Налаштування осцилографа для вимірювання на шині K-CAN:

CH1: Щуп 1, ранг 2 В / справ; з'єднання DC CH2: Щуп 2, ранг 2 В / справ; з'єднання DC Час: 50 мс / справ

CH1: Щуп 1, ранг 2 В / справ;  з'єднання DC CH2: Щуп 2, ранг 2 В / справ;  з'єднання DC Час: 50 мс / справ

Мал. 1: Вимірювання K-CAN: CH1 низький рівень CAN, CH2 високий рівень CAN

При вимірюванні за допомогою осцилографа напруги між проводом низького рівня CAN (або високого CAN-High) і масою отримують прямокутний сигнал в межах напруги:

Ці значення є приблизними і можуть відрізнятися, в залежності від навантаження шини, на величину до 100 мВ.

Налаштування осцилографа для вимірювання на шині PT-CAN (або F-CAN):

CH1: Щуп 1, ранг 1 В / справ; з'єднання DC CH2: Щуп 2, ранг 1 В / справ; з'єднання DC Час: 10 мс / справ CH1: Щуп 1, ранг 1 В / справ;  з'єднання DC CH2: Щуп 2, ранг 1 В / справ;  з'єднання DC Час: 10 мс / справ

Малюнок 2: Вимірювання PT-CAN: CH1 низький рівень CAN, CH2 високий рівень CAN

Порядок вимірювання опору з согласующим опором K-CAN, PT-CAN і F-CAN

Процес перевірки вимірювання опору:

  • Шина CAN повинна знаходитися в знеструмленому стані
  • Чи не повинні бути підключені інші вимірювальні прилади (паралельне включення вимірювальних приладів)
  • Вимірювання проводиться між проводами низького рівня CAN і високого рівня CAN
  • Фактичні значення можуть відрізнятися від заданих значень на кілька Ом.

K-CAN

На шині K-CAN можна провести окреме вимірювання опору, так як опір змінюється в залежності від логіки включення ЕБУ!

PT-CAN, F-CAN

Для запобігання відображення сигналу два абонента шини CAN (з максимальним віддаленням в мережі PT-CAN) навантажуються опором 120 Ом. Обидва навантажувальних опору включаються паралельно і утворюють еквівалентний опір 60 Ом. При відключеному напрузі живлення це еквівалентний опір можна виміряти між лініями передачі даних. Крім цього, можна окремо виміряти окремі опору.

Вказівки по вимірюванню з опором 60 Ом: Завершити з'єднання від шини легкодоступний ЕБУ. Виміряти опір на роз'ємі між проводами CAN низького і високого рівнів.

Вказівка!

Чи не на всіх автомобілях є згода опір на шині CAN Наявність вбудованого узгоджувального опору на підключеному автомобілі можна перевірити за відповідною електричній схемі.

Шина CAN не працює

Якщо шина передачі даних K-CAN або PT-CAN не працює, то, можливо, є КЗ або обрив проводу CAN високого або низького рівнів. Або несправний ЕБУ.

Для локалізації причини несправності рекомендується діяти таким чином:

  • По черзі від'єднувати абонентів шини CAN до тих пір, поки не буде знайдений блок, який є причиною несправності (= ЕБУ X).
  • Перевірити дроти до ЕБУ X на відсутність КЗ або обриву.
  • При можливості перевірити ЕБУ X.
  • Така послідовність дій призводить до успіху тільки в тому випадку, якщо коротке замикання має перевіряється провід від ЕБУ до шини CAN. Якщо провід в шині CAN сам має коротке замикання, то потрібно перевірити джгут проводів.

Ми залишаємо за собою право на помилки, смислові помилки і технічні зміни.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов