Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Поход на байдарках по Днепру

Остров Хортица, самый крупный остров на Днепре, расположен в центре Запорожья, одного из крупнейших индустриальных центров Украины. Хортица окружена многочисленными малыми островами и растянувшимися

Ford kuga new 2013 тест драйв видео

Вы купили новый автомобиль и с гордостью показываете его своим друзьям и знакомым. Блестящая лакированная поверхность радует взгляд и привлекает внимание прохожих и зависть у встречных автомобилистов.

Арт-терапия для детей школьного возраста

. Условия формирования опыта. Для маленького ребенка характерно находиться в «плену эмоций», потому что он не может управлять ими. Его чувства быстро возникают и так же быстро исчезают. Начиная развивать

Купить окна в алматы

когда переехали в новейшую квартиру, через год нашли что старенькые хозяева, умолчали о таковой проблемы как плесень, эта противность была найдена когда подросший ребенок начал отдирать обои. . . в принципе,

Права администратора в windows 7

1-ая из их позволяет настроить системные характеристики, установить системные приложения и обеспечивает полный контроль над компом. 2-ая создана для ежедневной работы с большинством программ, папок и

Как разблокировать магнитолу форд 6000cd

Функции безопасности В каждом аудио блоке предусмотрен уникальный код, который шофер должен вводить для обеспечения работоспособности аудиоблока. Код должен быть введен повторно до работы блока,

Купить топливные брикеты в украине

Допустим, вам привезли кубический метр дров "много". Сколько же составляет реальный объем плотной древесной породы в этой куче дров? Для дров длиной приблизительно 30-35 см коэффициент пересчета из куба

Курсы парикмахеров-стилистов

Красота спасет мир. Вряд ли сегодня кто-то осмелится оспаривать эту истину. Поэтому умение наводить красоту и особенно, делать красивыми людей сегодня ценится очень высоко. По адресу http://kursy.zp.ua/zaporogye/parikmaher-stilist/index.php

Видеогайд по классу пилот

Мне очень было интерено узнать много нового на Видеогайд по классу пилот, я реально интересуюсь данной темой уже очень давно и знаю что там нормальные вещи можно найти. НУ имею ввиду посмотреть и почитать.

Монтажный элемент для подвесного унитаза Geberit

В последние годы появилась такая вещь, как подвесной унитаз. Есть у него определенные преимущества. Особенно это удобно, когда помещение не очень большое. Это удобная вещь, поскольку все трубы скрыты

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ПЕРЛИНА РОСІЙСЬКОЇ ТЕХНІКИ

Програма Всесвітнього інтелектуального фестивалю "Науково-технічний дозвілля - поколінню XXI століття" передбачає відвідування Політехнічного музею столиці.

Копія однієї з останніх моделей автомобіля "Руссо-Балт" З 24/40 в масштабі 1:43.

<

>

У Політехнічному музеї столиці демонструється унікальний експонат - легковий автомобіль "Руссо-Балт" моделі К12 / 20, побудований в 1911 році. Такі автомобілі виготовляло "Акціонерне товариство Російсько-Балтійського вагонного заводу" (АТ РБВЗ), засноване в Ризі в 1874 році. Спочатку воно випускало вагони (пасажирські, товарні, трамвайні), сільськогосподарські машини (парові і кінні молотарки, сівалки, плуги, сортування), нафтові і гасові двигуни, а потім і транспортні засоби військового обозу. З питань вагонобудування суспільство співпрацювало з вітчизняними заводами і зарубіжними фірмами, в тому числі з бельгійською "Фондю", де з 1906 року почали будувати автомобілі. На "Руссо-Балті" швидко усвідомили, що прийшов час освоювати нову продукцію в дусі часу, і ось з ініціативи члена правління М. В. Шидловського вирішили організувати автомобільний відділ, загальне керівництво яким доручили інженеру І. А. Фрязінскому.

Незважаючи на багаторічний досвід роботи, в заводському колективі не виявилося потрібних фахівців. Тому в 1907 році на завод запросили 26-річного бельгійського інженера, швейцарця за походженням Жульєна Поттера - конструктора фірми "Фондю", що мав досвід розробки автомобілів. У червні 1908 року розпочав своїх нових обов'язків. На заводі не вистачало обладнання, спеціальних верстатів, оснащення, матеріалів. Однак адміністрація заводу від задуму випускати автомобілі не відмовилася, і в цьому велика заслуга колективу перед вітчизняним автомобілебудуванням.

Для складання перших автомобілів деякі вузли - радіатор, магнето, колінвал, спідометр - виписували з-за кордону. Але заводські інженери поступово освоювали їх виготовлення, а це зажадало оснащення заводу новими верстатами, будівництва нових цехів і дільниць - ливарного, термічного, кузовного, випробувального.

Восьмого червня (26 травня) 1911 був побудований перший автомобіль "Руссо-Балт" моделі С24 / 30, що означало: 24 - розрахункова потужність двигуна в кінських силах і 30 - максимальна потужність. Таке позначення збереглося на всіх моделях "Руссо-Балтов".

Автомобілі на Російсько-Балтійському заводі випускали серіями від 3 до 50 штук. При освоєнні виробництва відразу ж прийняли метричну систему заходів, довівши точність обробки деталей до сотих часток міліметра. Складання вузлів і агрегатів виконували спеціалізовані групи робітників. Така прогресивна технологія склалася під впливом досвіду власного серійного випуску вагонів і за зразком організації виробництва американськими автомобілебудівниками. Завдяки цьому на "Руссо-Балті" добилися повної взаімозаменями деталей і складальних одиниць в одній партії випускамих автомобілів.

Слідом за головною машиною марки С24 / 30 виготовили ще дві, а дещо пізніше побудували другу серію машин марки К12 / 15. Так почалося серійне автомобілебудування Росії.

У 1910 році максимальну потужність двигунів моделі До збільшили до 20 л. с., а через три роки - до 24 л. с. Тоді ж з'явилися "Руссо-Балти" моделей Е24 / 35 і Д35 / 60. Крім легкових машин АТ РБВЗ випускало невеликими серіями вантажівки, автобуси, санітарні, поштові та інші автомобілі.

Визнанням якості і зростання популярності "Руссо-Балтов" сприяли спортивні успіхи: перше ж виступ у змаганнях принесло автомобілю перемогу. У пробігу Петербург - Рига і назад (серпень 1909 року) на дистанції 1177 кілометрів він пройшов відстань у один кінець за 8 годин з середньою швидкістю близько 70 км / год без штрафних очок. Високий результат приніс заводу цілком заслужену золоту медаль: з 19 машин - учасників змагань лише 8 прийшли до фінішу. Цей пробіг назавжди залишився пам'ятною подією в історії вітчизняного автомобілебудування.

Всього за 1910-1914 роки "Руссо-Балти" різних моделей брали участь в п'яти виставках, в тому числі в двох міжнародних автомобільних салонах, де були відзначені п'ятьма золотими медалями, і в шістнадцяти різних змаганнях. Найвідомішим з них став перший виступ автомобіля Росії в міжнародному змаганні - ралі Петербург - Монако. На машині третьої серії моделі С24 / 30 із заводським номером 14, побудованої в 1909 році, йшов гонщик і журналіст, редактор журналу "Автомобіліст"
А. П. Нагель. Він стартував 31 грудня 1911 року в 17-градусний мороз і на восьмий день успішно фінішував першим з 87 учасників, отримавши відразу кілька перших призів, а в загальній класифікації ставши дев'ятим. За успішний виступ в міжнародному змаганні Нагель був нагороджений орденом Святої Анни 3-го ступеня, а від Імператорського автомобільного суспільства отримав позолочений кубок.

Російсько-Балтійський завод успішно розвивався, нарощуючи випуск і асортимент автомобілів. Здавалося, в самому недалекому майбутньому він зможе повністю звільнитися від імпортної залежності. Але вибухнула перша світова війна, яка змусила терміново евакуювати завод подалі від лінії фронту. Автомобільний відділ перевели в Петроград (на колишній Російсько-Балтійський моторний завод, Калашниковської набережна, 56/58) і під Москву (сьогодні - територія заводу ім. Хрунічева в Філях), куди доставили близько 300 комплектів автомобілів. Після революції, в 1922 році, на заводі, що називався на той час Першим бронетанкових і автомобільним (БТАЗ-1), зібрали 5 машин і почали готувати до збірки ще 58. Проте завод віддали в концесію німецької фірмі "Юнкерс", що випускала авіамотори, автомобільне виробництво перевели на аналогічний БТАЗ-2 на Преображенській площі Москви. Через рік там зібрали ще два "Руссо-Балта", і на цьому їх випуск припинили, хоча залишалося ще понад 200 комплектів автомобілів різних моделей. Всього ж на Російсько-Балтійському заводі виготовили 625 автомобілів, істотно більше, ніж на всіх інших заводах - Г. А. Леснер, П. П. Ільїна, Ю. І. Меллера та інших.

Автомобілі Російсько-Балтійського заводу вважалися безповоротно втраченими. Але співробітники Політехнічного музею організували цілеспрямований пошук цікавого пам'ятника вітчизняної техніки. У 1965 році їх багаторічна робота увінчалася успіхом. За допомогою ДАІ Російської Федерації вдалося розшукати автомобіль "Руссо-Балт" моделі К12 / 20 в місті Кимри Тверській області. Машина з реєстраційним номером 5681 належала автомобілісту-ветерану, механіку по опалювальних котлів А. А. Орлову, який купив її в 1929 році. Морозною зимою 1941/42 року йому не вдалося замінити зношені шини, і він на час лютих холодів поставив автомобіль в дров'яної сарай, допустивши при цьому велику помилку - не злив воду. Вода замерзла, і блок циліндрів розтріснувся.

З тих пір автомобіль простояв у сараї 25 років. У 1966 році його придбала кіностудія ім. Горького і, переконавшись в непридатність для зйомок, подарувала машину Політехнічного музею. За вказівкою міністра автомобільної промисловості СРСР автомобіль "Руссо-Балт" передали на реставрацію в Науковий автомоторний інститут (НАМИ).

Пройшов майже рік, і ось до парадного під'їзду Політехнічного музею підкотив сяючий свіжою фарбою, незвично рокочучий "Руссо-Балт". З того часу він красується в експозиції музею. І лише одного разу, в 1988 році, його вивезли з Політехнічного і відправили в Музей транспорту Брюсселя. Там машина користувалася величезним успіхом у розпещеної автомобільними шедеврами європейської публіки.

Автомобіль "Руссо-Балт" К12 / 20 має штамповану з листової сталі раму, на якій встановлено кузов типу "торпедо" і - вперше в Росії - чотирициліндровий рядний двигун з цільним блоком. Карбюратор власної конструкції, зчеплення - сухе, конусное, коробка передач - триступенева, з заднім ходом. Компонування автомобіля класична: двигун - попереду, з приводом на задні колеса через карданний вал в захисному кожусі і диференціал. Колеса - "артилерійського типу", зібрані на дванадцяти дерев'яних спицях з пневматичними шинами. Для освітлення дороги встановлені ацетиленові ліхтарі з малогабаритними газогенераторами. Брезентовий тент "американського типу" відкидається назад і при необхідності може зніматися. Рульова колонка - справа; в салоні - три двері, причому дві - зліва, а за правим від водія, який не відчиняється бортом розташовані важелі перемикання передач і стоянкового гальма. В цілому автомобіль "Руссо-Балт" моделі К12 / 20 повністю відповідав як вимогам моди і комфорту свого часу, так і дорожніх умов Росії.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов