Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ПЕРЛИНА РОСІЙСЬКОЇ ТЕХНІКИ

Наша сеть партнеров Banwar

Програма Всесвітнього інтелектуального фестивалю "Науково-технічний дозвілля - поколінню XXI століття" передбачає відвідування Політехнічного музею столиці.

Копія однієї з останніх моделей автомобіля "Руссо-Балт" З 24/40 в масштабі 1:43.

<

>

У Політехнічному музеї столиці демонструється унікальний експонат - легковий автомобіль "Руссо-Балт" моделі К12 / 20, побудований в 1911 році. Такі автомобілі виготовляло "Акціонерне товариство Російсько-Балтійського вагонного заводу" (АТ РБВЗ), засноване в Ризі в 1874 році. Спочатку воно випускало вагони (пасажирські, товарні, трамвайні), сільськогосподарські машини (парові і кінні молотарки, сівалки, плуги, сортування), нафтові і гасові двигуни, а потім і транспортні засоби військового обозу. З питань вагонобудування суспільство співпрацювало з вітчизняними заводами і зарубіжними фірмами, в тому числі з бельгійською "Фондю", де з 1906 року почали будувати автомобілі. На "Руссо-Балті" швидко усвідомили, що прийшов час освоювати нову продукцію в дусі часу, і ось з ініціативи члена правління М. В. Шидловського вирішили організувати автомобільний відділ, загальне керівництво яким доручили інженеру І. А. Фрязінскому.

Незважаючи на багаторічний досвід роботи, в заводському колективі не виявилося потрібних фахівців. Тому в 1907 році на завод запросили 26-річного бельгійського інженера, швейцарця за походженням Жульєна Поттера - конструктора фірми "Фондю", що мав досвід розробки автомобілів. У червні 1908 року розпочав своїх нових обов'язків. На заводі не вистачало обладнання, спеціальних верстатів, оснащення, матеріалів. Однак адміністрація заводу від задуму випускати автомобілі не відмовилася, і в цьому велика заслуга колективу перед вітчизняним автомобілебудуванням.

Для складання перших автомобілів деякі вузли - радіатор, магнето, колінвал, спідометр - виписували з-за кордону. Але заводські інженери поступово освоювали їх виготовлення, а це зажадало оснащення заводу новими верстатами, будівництва нових цехів і дільниць - ливарного, термічного, кузовного, випробувального.

Восьмого червня (26 травня) 1911 був побудований перший автомобіль "Руссо-Балт" моделі С24 / 30, що означало: 24 - розрахункова потужність двигуна в кінських силах і 30 - максимальна потужність. Таке позначення збереглося на всіх моделях "Руссо-Балтов".

Автомобілі на Російсько-Балтійському заводі випускали серіями від 3 до 50 штук. При освоєнні виробництва відразу ж прийняли метричну систему заходів, довівши точність обробки деталей до сотих часток міліметра. Складання вузлів і агрегатів виконували спеціалізовані групи робітників. Така прогресивна технологія склалася під впливом досвіду власного серійного випуску вагонів і за зразком організації виробництва американськими автомобілебудівниками. Завдяки цьому на "Руссо-Балті" добилися повної взаімозаменями деталей і складальних одиниць в одній партії випускамих автомобілів.

Слідом за головною машиною марки С24 / 30 виготовили ще дві, а дещо пізніше побудували другу серію машин марки К12 / 15. Так почалося серійне автомобілебудування Росії.

У 1910 році максимальну потужність двигунів моделі До збільшили до 20 л. с., а через три роки - до 24 л. с. Тоді ж з'явилися "Руссо-Балти" моделей Е24 / 35 і Д35 / 60. Крім легкових машин АТ РБВЗ випускало невеликими серіями вантажівки, автобуси, санітарні, поштові та інші автомобілі.

Визнанням якості і зростання популярності "Руссо-Балтов" сприяли спортивні успіхи: перше ж виступ у змаганнях принесло автомобілю перемогу. У пробігу Петербург - Рига і назад (серпень 1909 року) на дистанції 1177 кілометрів він пройшов відстань у один кінець за 8 годин з середньою швидкістю близько 70 км / год без штрафних очок. Високий результат приніс заводу цілком заслужену золоту медаль: з 19 машин - учасників змагань лише 8 прийшли до фінішу. Цей пробіг назавжди залишився пам'ятною подією в історії вітчизняного автомобілебудування.

Всього за 1910-1914 роки "Руссо-Балти" різних моделей брали участь в п'яти виставках, в тому числі в двох міжнародних автомобільних салонах, де були відзначені п'ятьма золотими медалями, і в шістнадцяти різних змаганнях. Найвідомішим з них став перший виступ автомобіля Росії в міжнародному змаганні - ралі Петербург - Монако. На машині третьої серії моделі С24 / 30 із заводським номером 14, побудованої в 1909 році, йшов гонщик і журналіст, редактор журналу "Автомобіліст"
А. П. Нагель. Він стартував 31 грудня 1911 року в 17-градусний мороз і на восьмий день успішно фінішував першим з 87 учасників, отримавши відразу кілька перших призів, а в загальній класифікації ставши дев'ятим. За успішний виступ в міжнародному змаганні Нагель був нагороджений орденом Святої Анни 3-го ступеня, а від Імператорського автомобільного суспільства отримав позолочений кубок.

Російсько-Балтійський завод успішно розвивався, нарощуючи випуск і асортимент автомобілів. Здавалося, в самому недалекому майбутньому він зможе повністю звільнитися від імпортної залежності. Але вибухнула перша світова війна, яка змусила терміново евакуювати завод подалі від лінії фронту. Автомобільний відділ перевели в Петроград (на колишній Російсько-Балтійський моторний завод, Калашниковської набережна, 56/58) і під Москву (сьогодні - територія заводу ім. Хрунічева в Філях), куди доставили близько 300 комплектів автомобілів. Після революції, в 1922 році, на заводі, що називався на той час Першим бронетанкових і автомобільним (БТАЗ-1), зібрали 5 машин і почали готувати до збірки ще 58. Проте завод віддали в концесію німецької фірмі "Юнкерс", що випускала авіамотори, автомобільне виробництво перевели на аналогічний БТАЗ-2 на Преображенській площі Москви. Через рік там зібрали ще два "Руссо-Балта", і на цьому їх випуск припинили, хоча залишалося ще понад 200 комплектів автомобілів різних моделей. Всього ж на Російсько-Балтійському заводі виготовили 625 автомобілів, істотно більше, ніж на всіх інших заводах - Г. А. Леснер, П. П. Ільїна, Ю. І. Меллера та інших.

Автомобілі Російсько-Балтійського заводу вважалися безповоротно втраченими. Але співробітники Політехнічного музею організували цілеспрямований пошук цікавого пам'ятника вітчизняної техніки. У 1965 році їх багаторічна робота увінчалася успіхом. За допомогою ДАІ Російської Федерації вдалося розшукати автомобіль "Руссо-Балт" моделі К12 / 20 в місті Кимри Тверській області. Машина з реєстраційним номером 5681 належала автомобілісту-ветерану, механіку по опалювальних котлів А. А. Орлову, який купив її в 1929 році. Морозною зимою 1941/42 року йому не вдалося замінити зношені шини, і він на час лютих холодів поставив автомобіль в дров'яної сарай, допустивши при цьому велику помилку - не злив воду. Вода замерзла, і блок циліндрів розтріснувся.

З тих пір автомобіль простояв у сараї 25 років. У 1966 році його придбала кіностудія ім. Горького і, переконавшись в непридатність для зйомок, подарувала машину Політехнічного музею. За вказівкою міністра автомобільної промисловості СРСР автомобіль "Руссо-Балт" передали на реставрацію в Науковий автомоторний інститут (НАМИ).

Пройшов майже рік, і ось до парадного під'їзду Політехнічного музею підкотив сяючий свіжою фарбою, незвично рокочучий "Руссо-Балт". З того часу він красується в експозиції музею. І лише одного разу, в 1988 році, його вивезли з Політехнічного і відправили в Музей транспорту Брюсселя. Там машина користувалася величезним успіхом у розпещеної автомобільними шедеврами європейської публіки.

Автомобіль "Руссо-Балт" К12 / 20 має штамповану з листової сталі раму, на якій встановлено кузов типу "торпедо" і - вперше в Росії - чотирициліндровий рядний двигун з цільним блоком. Карбюратор власної конструкції, зчеплення - сухе, конусное, коробка передач - триступенева, з заднім ходом. Компонування автомобіля класична: двигун - попереду, з приводом на задні колеса через карданний вал в захисному кожусі і диференціал. Колеса - "артилерійського типу", зібрані на дванадцяти дерев'яних спицях з пневматичними шинами. Для освітлення дороги встановлені ацетиленові ліхтарі з малогабаритними газогенераторами. Брезентовий тент "американського типу" відкидається назад і при необхідності може зніматися. Рульова колонка - справа; в салоні - три двері, причому дві - зліва, а за правим від водія, який не відчиняється бортом розташовані важелі перемикання передач і стоянкового гальма. В цілому автомобіль "Руссо-Балт" моделі К12 / 20 повністю відповідав як вимогам моди і комфорту свого часу, так і дорожніх умов Росії.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов