Наша сеть партнеров Banwar
Що спільного між велосипедом і рідкокристалічним монітором? І той і інший дозволяють побачити нові місця, а ще й в першому, і в другому випадках все вже винайдено і що-небудь ще доізобресті складно. На великий можна спробувати навісити щось додатково по дрібниці: катафоти, фари, стоп-сигнал. На монітор ж «сині писалки" не прикрутиш, потрібно збирати всіх працівників ASUS в Тайбеї і влаштовувати «мозковий штурм». Анонімні стікери теж приймаються.
ПУП (Підрозділ наполегливих пристосувань) придумало для монітора цікаву і рідко зустрічається систему кріплення монітора на підставі. Вона дозволяє в досить широких межах регулювати висоту (мінімальна висота верхнього краю девайса від площини стола - 420 мм, максимальна - 520 мм).
Для людей високих це дуже стане в нагоді - їм не потрібно буде дивитися на монітор зверху вниз і «ловити» правильну передачу кольору за допомогою нахилу екрану (яка можливість на всякий випадок також передбачена). Крім цього на тильній стороні круглої основи є обертається пластина, завдяки якій апарат легко можна повернути вправо і вліво. Всі дії виконуються без особливих зусиль, незважаючи на це, вибране положення монітора стабільно зберігається.
Урі (Управління роз'ємів і інтерфейсів) забезпечило монітор майже всіма можливими «соединителями»: D-Sub, DVI і двома HDMI (а ще воно порекомендувало покласти в комплект поставки по одному кабелю для кожного типу підключення). В останньому випадку розрахунок явно робився на те, що девайс буде фізично приєднаний до двох пристроїв одночасно, наприклад до комп'ютера і медіаплеєра. Це дуже зручно - ніякої зайвої суєти з проводами. Також неподалік знаходяться два аудіороз'єми - In і Out. Свої динаміки у монітора теж є.
Комісія по ПІУ (підсвічування і кутах) зі свого «асортименту» вибрала для монітора найсучасніші комплектуючі: матову IPS-матрицю, LED-підсвічування, завдяки яким забезпечується казково високий контраст (80 000 000: 1). Простіше кажучи, монітор забезпечує відмінну картинку, видиму з будь-якої точки. Вертикальні кути в цілому здаються «слабший», зате горизонтальні - вище всяких похвал. Якщо вимірювати їх в «людях», то їх (кутів) спокійно вистачить на п'ятьох людей стандартної комплекції або трьох сумоїстів, хто дивиться матч колег з відстані приблизно в півтора метра.
Незважаючи на те що кольорово-яскравості параметри за замовчуванням обрані непогані, вимогливі індивідуалісти можуть їх підлаштувати, рухаючи «повзунки» в драйверах відеокарти або за допомогою кнопок на самому моніторі. Для других абП (Відділ логічних образів) у співпраці з ЛО (Лабораторією оптимізації) придумали досить непогано організоване екранне меню, яким можна керувати за допомогою п'яти кнопок, що знаходяться внизу праворуч. Для швидкого налаштування передбачено також кілька готових профілів типу Game Mode ( «Ігровий режим»), Night View Mode ( «Нічний режим») і т. П.
А ось корективи ДПІ (Департаменту підрахунку вимірювань) залишили подвійне враження. З одного боку, перемикання монітора в 3D-режим однією кнопкою дійсно відбувається, і завдяки наявним в комплекті стереоокулярам будь-яка двомірна неадаптованість картинка стає псевдотрехмерной, однак зображення далеко від досконалості - у верхній третині екрану воно натурально двоїться. Можна підібрати такий стан монітора, яке мінімізує цей ефект - двоїння майже пропадає, але зображення буде як би «завалено» назад, що також не дуже добре. Можливо, це тестовий семпл такої.
У загальному і цілому монітор вийшов. У нього чудові можливості по фізичній налаштування екрану, дуже гнучкі можливості по підключенню до декількох джерел сигналу, рівномірне підсвічування і відмінні для свого класу кольору і кути огляду. Навіть деякі глюки в 3D-режимі (технологія поки ще далека від досконалості), особливо якщо його розглядати як якийсь бонус, нездатні зіпсувати враження від безумовно якісного продукту. UP
джерело www.upweek.ru
+1734
0
Що спільного між велосипедом і рідкокристалічним монітором?