Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

підручних ІНСТРУМЕНТ

Наша сеть партнеров Banwar

Мінімальний набір інструментів автолюбителя.

Головки тріскачок закріплюють на ручці жорстко (на фото - внизу) або шарнірно (вгорі). Тріскачками з хитними головками зручно працювати в важкодоступних місцях.

Для деяких робіт, наприклад для ремонту дверей, потрібна ударна викрутка.

Універсальний знімач для вилучення кілець підшипників з маточин.

Динамометрический ключ з задатчиком моменту затягування.

<

>

У кожного автолюбителя є своє уявлення про те, що повинно входити в набір інструментів для машини. У цьому сенсі багатомільйонну армію російських автомобілістів можна умовно розділити на три групи: "користувачі", "умільці" і "майстра".
До "користувачам" відносяться ті автовласники, чиє спілкування з автомобілем крім їзди зводиться до заправки його бензином, підкачування шин або, в крайньому випадку, заміні проколотого колеса. Всі інші роботи, від миття машини і чищення салону до ремонту будь-якої складності, "користувачі" воліють самі не проводити, а звертаються за допомогою до фахівців. Професійні ремонтники люблять водіїв цієї категорії за те, що вони не лізуть у "нутрощі" автомобіля і не ламають нічого зайвого. Скажемо відразу, що в нашій країні "користувачів" поки меншість.
"Умільці" самостійно міняють масло в двигуні і трансмісії, можуть прокачати гальма, замінити ремінь генератора і навіть стартер. Багато з них відважно залазять в мотор і в коробку передач, змінюють зчеплення і хрестовини карданів, правда, не завжди без втрат для цих агрегатів і вузлів. Після такого самостійного ремонту часто не залишається нічого іншого, як звернутися до професіоналів. Там, де було потрібно всього лише відрегулювати вільний хід педалі зчеплення, після втручання "умільця" професіоналу доводиться замінювати весь механізм, а в разі, коли можна було вчасно замінити термостат, справа доходить до капітального ремонту заклинило в результаті перегріву двигуна. Втім, багато "умільців" можуть цілком кваліфіковано визначити несправність і, оцінивши свої можливості, вчасно відмовитися від самостійних спроб полагодити автомобіль. Як правило, при складному ремонті вони звертаються на станцію техобслуговування.
"Майстри" майже ніколи не користуються послугами сервісу, вони намагаються все роботи проводити самостійно. Серед представників цієї, на жаль, нечисленною категорії автомобілістів багато справжніх фахівців. Їх машини працюють як годинник і рідко ламаються. "Майстри" люблять вдосконалити свій автомобіль: частенько модернізують електропроводку, встановлюють різноманітні додаткові електричні пристрої. Але якщо така машина потрапить до нового власника, йому, втім, як і професійного ремонтникові, буде досить складно розібратися в тому, що створив з нею "майстер".
Наскільки відрізняються інтереси і можливості автомобілістів, настільки різняться їхні потреби в інструментах. "Користувача" цілком задовольнить самий елементарний набір: колісний ключ, домкрат з невеличкої дерев'яної підставкою, насос з манометром, а краще - компресор, "свічковий" ключ, ключі розмірами 8,10 і 13 мм і дві викрутки - хрестова і шлицевая.
Інша річ - "умільці". Крім уже перерахованих інструментів їм потрібні ключі розмірами від 5 до 22 мм. Найкраще користуватися ключами, що мають з одного боку "ріжкову" головку, а з іншого - накидну. Накидні головки з 12-ю гранями зручніше шестигранних, особливо коли доводиться мати справу з болтами або гайками, розташованими в важкодоступних місцях. Власникам вітчизняних машин знадобляться ключі розмірами 8, 10, 13, 17 і 19 мм, причому їх потрібно мати в двох примірниках. Другий ключ стане в нагоді, наприклад, при розбиранні вузлів підвіски (виконуючи цю операцію, часто доводиться відкручувати гайки і одночасно притримувати головки болтів). Два ключа корисно мати також при вивінчіваніі шпильок.
Не обійтися "умільцю" і без набору торцевих головок. Як і накидні, дванадцятигранні торцеві головки зручніше шестигранних. Набори вітчизняних головок, наприклад новосибірські, нітрохи не поступаються за міцністю німецьким, австрійським або італійським і істотно краще китайських, малайзійських і турецьких. Змінні торцеві головки надягають на спеціальні комірчики-храповики, звані тріскачками. Вітчизняні тріскачки в більшості випадків не витримують великих навантажень і тому недовговічні. Крім того, крок зубів храповика у них досить великий, і працювати ними в важкодоступних місцях незручно. Краще не поскупитися і купити "фірмову" тріскачку. Такі зарубіжні виробники, як "Snap-on" (США), "Stal-Wile" (Німеччина), "Metrinch" (Італія) та багато інших, випускають першокласний інструмент і дають на нього довічну гарантію.


Набір інструментів "умільця" буде неповним без кількох викруток: двох-трьох шліцеві з жалом шириною 4, 6 і 8-10 мм, двох хрестових з цівкою діаметром 5 і 8 мм. Корисною може виявитися і так звана ударна викрутка (спеціальний пристрій, в якому закріплюється наконечник у формі жала викрутки). При ударі молотком по бойку такої викрутки жало повертається на невеликий кут. Без цього інструменту не обійтися, наприклад, при ремонті дверей (ударної викруткою відвертають петлі) і коробок передач.
Потрібні також два молотка: легкий вагою 250-300 грамів і важкий вагою 500-700 грамів на дерев'яних ручках. Користуються попитом молотки з металевими ручками гірше дерев'яних тим, що закріпити розбовталося молоток на металевій ручці важче.
Не зайвими будуть і кілька вимірювальних приладів: звичайна металева лінійка довжиною 500 мм, штангенциркуль на 130-150 мм, набір щупів для вимірювання зазорів і найпростіший автотестер, за допомогою якого можна перевірити напругу, число обертів двигуна, падіння напруги в ланцюзі деяких споживачів і кут замкнутого стану контактів переривника. Непогано мати і омметр, але в багатьох випадках його може замінити звичайна контрольна лампа. "Умільцеві" потрібні як мінімум два ареометра: один - для вимірювання щільності електроліту в акумуляторної батареї, інший - для визначення температури замерзання тосолу або антифризу.
"Майстри" крім усього перерахованого користуються ще й спеціальним інструментом. Перш за все, це великі слюсарні лещата і кувалда вагою від 1 до 2 кілограмів. Крім цього їм потрібні набір спеціальних і універсальних знімачів (без них часто не розібрати підшипникові вузли, вузли підвіски і рульового управління) і кілька оправок для установки підшипників і монтажу сальникових ущільнень.
Не обійтися "майстру" і без динамометричного ключа. Вони бувають декількох типів. Деякий час назад були поширені динамометричні ключі з довгою ручкою з пружинного стали зі стрілкою і шкалою. Для загвинчування гайок цей ключ хороший, але точність визначення моменту затягування у нього невисока. Більш високу точність забезпечують ключі з "годинниковим" циферблатом, але через масивності корпусу користуватися ними незручно. Найточніший і зручний з відомих динамометричних ключів - довгий ключ з трубчастої рукояткою, на одному кінці якої кріпиться тріскачка, а на іншому - задатчик необхідного моменту затягування. Коли гайку затягують до заданого моменту, в ключі лунає гучний клацання.
"Майстру" напевно стане в нагоді компактна паяльна лампа або газовий пальник, наприклад, при розбиранні старих приіржавілого одна до іншої деталей або запрессовке поршневих пальців в шатуни у деяких моделей двигунів.
З вимірювальних інструментів "майстру" потрібні мікрометри з межами вимірювань 50, 75 і 100 мм і Нутрометри (їм вимірюють внутрішні розміри циліндрів). Для більш точного регулювання клапанів багато водіїв з тих, хто робить це самостійно, вважають за краще замість щупів користуватися спеціальними лінійками з тензометрами. За допомогою цього пристрою можна вводити поправку на температуру двигуна і регулювати зазори, коли він перебуває не тільки в холодному, але і в гарячому стані. При цьому важливо знати температуру деталей. Зараз це не проблема: багато сучасних електричні тестери забезпечені вбудованими датчиками вимірювання температури. І, нарешті, "майстер" повинен мати стробоскоп для регулювання системи запалювання і манометр для вимірювання тиску масла в двигуні.
Якщо "майстер" збере у себе в гаражі або майстерні всі рекомендовані нами інструменти, йому, швидше за все, не доведеться звертатися на станцію техобслуговування. З їх допомогою він зможе відрегулювати або відремонтувати свій автомобіль самостійно.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов