Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Плюси і мінуси Москвич-412

  1. ***

Наша сеть партнеров Banwar

Про старих радянських машинах доводиться розповідати по-особливому: ну ніяк не застосуєш до них критерії, за якими міряють сучасний автопром. І це здорово - адже ці розповіді дають зрозуміти, за що любили автомобілі раніше. І за що ненавиділи.

М осквіч-412, що з'явився еволюційним розвитком моделі 408, був запущений на МЗМА (який пізніше став заводом АЗЛК) в 1967 році, а роком пізніше - на Іжевському автозаводе.В відміну від Запорожця , Який в 1970-і роки був хоч і жаданим, але все-таки не престижним автомобілем, Москвич-412 являв собою справжній «радянський люкс», і навіть з'явилися в 1971-му Жигулі не змогли відразу змістити його з п'єдесталу - вже дуже багато у нього було шанувальників. Є вони і зараз. Та й машини в досить великій кількості на ходу - іншим вже по 50 років, але вони їздять собі, періодично радуючи або засмучуючи власників.

Про старих радянських машинах доводиться розповідати по-особливому: ну ніяк не застосуєш до них критерії, за якими міряють сучасний автопром

На фото: Москвич-412 '1964-75

Ненависть # 5: поточні сальники

Ну як засмучуючи? Швидше, просто змушуючи перейнятися. Поточні сальники на радянських автомобілях - це, взагалі кажучи, анекдот (шкода, що формат статті ніяк не сприяє анекдотів, але коли-небудь стоїть його розповісти). Загалом, приблизно до «нуль-перше» Жигулів вважалося абсолютно нормальним, що сальники течуть. Зокрема, сальники заднього моста на Москвичах текли завжди, і нікому навіть не спадало на думку викорінювати цю проблему, потрібно було лише періодично доливати масла - ну просто ось так це було спроектовано та виготовлено. Пробачити, зрозуміти і прийняти. Так що у цій «ненависті» лише п'яте місце.

Так що у цій «ненависті» лише п'яте місце

На фото: Москвич-412ІЕ '1969-76

Любов # 5: «фішки» і стиль

За мірками 1970-х «чотириста дванадцятий» був дуже стильним автомобілем, і треба сказати, стиль виявився тим самим, що пережив моду - машина і сьогодні виглядає досить гармонійно. І «динамічний» силует, і плавники задніх ліхтарів - все це начебто зовсім недавно вважалося архаїкою, але сьогодні ... вам же не спадає на думку критикувати Мерилін Монро за фігуру?

вам же не спадає на думку критикувати Мерилін Монро за фігуру

На фото: Москвич-412ІЕ '1967-68

Сьогодні вигляд Москвича-412 - канонічний образ для підручника з історії автопрому. Як вам салон із сидіннями з білого або червоного шкірозамінника? А радіоприймач , Який міг стояти в автомобілі, а міг витягувати з передньої панелі (не просто так, а через «розблокування» поворотом окремого ключа в спеціальному замку) і ставати автономним , Тому що у нього була власна батарея, антена і динамік? Уау! Які, нафіг, Жигулі?

Ненависть # 4: малоефективна пічка на ранніх машинах

Частина невдоволень автомобілем у нинішніх власників «чотириста дванадцятих» проявляється як раз в тому, що він, мовляв, холодний. Але не варто поспішати з висновками: більш досвідчені товариші на це цілком справедливо заперечують, що велика частина проблем з цим автомобілем виникає через недогляд і недбайливості господаря - не забувайте, це ж тачка з тієї епохи, в якій техніка вимагала трохи більшого догляду, ніж регулярна долівка омивайкі.

На фото: Москвич-412 '1969-82

Але ось в машинах ранніх років випуску дійсно були проблеми з обігрівачем - його радіатор був схильний до завоздушіванію, через що тепла в салон поставляв мало. Такі варіанти нині в ціні для реставраторів , Що цінують максимальну автентичність, але інші власники воліють ефективніші «грубки», що з'явилися на Москвичах в 1970-х роках.

Любов # 4: силовий агрегат

Створений на ЗМЗ 1,5-літровий мотор волею долі став для «чотириста на дванадцяту» єдиним протягом усього його життєвого шляху - нагадаємо, на АЗЛК модель випускали до 1975-го, а на Іжевському автозаводі аж до 1998-го. Але на ранній стадії він співслужив відмінну службу моделі і, по суті, створив їй реноме. Мотор «піковий», їздити на ньому було складніше, ніж на Жигулівське, але форсувався він меншими витратами і при цьому мав прекрасний ресурс, завдяки чому і заробив для Москвича спортивну славу - в першу чергу, раллийную. Що до коробки, то все передачі починали нормально включатися тільки через рік після початку експлуатації, але чіткість зберігалася на десятиліття, та й тягнутися за «непарними», на відміну від Жигулів, не доводилося. Головне - не намагатися увіткнути п'яту, адже там у Москвича задня ...

Ненависть # 3: ергономіка і безпека з 1960-х

Ось яскравий приклад «ненависті» родом з сьогоднішнього дня - в перші роки випуску Москвича лаяти його за ергономіку або рівень безпеки не прийшло б в голову нікому. Але вже коли ці машини досі в строю, їм доводиться мати справу з нинішніми власниками (які часто вже не перші) і з їх думкою. Посадка з прямою спиною, маленьке ліве дзеркало і відсутність правого, тонкий обід керма - ось короткий список сучасних «претензій» до Москвича. Зате тонкі передні стійки кузова забезпечують чудову оглядовість. Тільки не думайте про пасивної безпеки кузова або про готовність Москвича до екстремальних маневрів на кшталт «лосиного» тесту.

На фото: Москвич-412 '1969-82

Любов # 3: вантажопідйомність

Обсяг багажника «чотириста на дванадцяту» становить 350 літрів, а паспортна вантажопідйомність - всього 340 кг. Як ви розумієте, ключове слово тут - «паспортна». Ресорна задня підвіска цих машин дозволяла завантажувати їх так, що і в страшному сні не може привидітися ніжним пружинки ваших Соляріс. Яких тільки знущань Москвичі не терпів (просто перечитайте, що ми писали з цього приводу про Запорожці і помножте на два) і, найдивніше, продовжують терпіти: «Сьогодні з батьком їздили на москвіченке здавати металобрухт. Завантажили 300 кг чермета, Москвич прийняв позу «атакуючого таргана» і поїхали ... », - радісно пише в своєму блозі користувач TRD22. І це вони з батьком ще багажник на дах не поставили ...

І це вони з батьком ще багажник на дах не поставили

На фото: Москвич-412ІЕ '1969-76

Ненависть # 2: перегрівається бензонасос

Так, рідний москвічёвскій бензонасос дійсно схильний до перегріву - зараз на них їздять тільки фанати старого гарту, яких, втім, чимало. Але проблема в тому, що перегріваючись, насос перестає качати, і автомобіль глухне. Ті, кому набридли дідівські способи на кшталт поставлений на насос мокрою ганчірочки, змінюють рідної вузол на аналогічний від автомобілів ВАЗ, але, так як і вони зазначеної схильності повністю не позбавлені, то частина «тюнерів» йде далі і ставить електричні бензонасоси наднизького тиску - такі підходять , наприклад, від карбюраторних Ford Scorpio або Sierra.

Любов # 2: прохідність

Всього 75 силоньок, 108 «ньютонометров» і покришок НИИШП-Ралі на задній осі цілком вистачало, щоб перетворити Москвич в майже всюдихід. Так, привід задній, незалежна двухричажка тільки спереду, (ззаду - нерозрізний міст), але дорожній просвіт в 173 мм в поєднанні з базою в 2 400 мм дозволяє цій машині показувати чудеса прохідності. Згодом навіть з'явилася модель 21406 «для села», де кліренс був ще більше, а движок - дефорсирован під доступніший А-76 ... Втім, подібні переробки здійснювалися повсюдно і в гаражах, але про «гаражному тюнінг» - далі.

Втім, подібні переробки здійснювалися повсюдно і в гаражах, але про «гаражному тюнінг» - далі

На фото: Москвич-412ІЕ '1967-68

Ненависть # 1: немає шумоізоляції

Чи не погана або недостатня, а просто відсутня - така шумоізоляція в Москвичах. Ні, формально вона подекуди присутній, але виключно формально. Непідготовлений «юзер», вперше потрапив на «борт 412» з заведеним мотором, відчуває себе в консервній банці, по якій б'ють велосипедними ланцюгами. На щастя, це той аспект конструкції Москвича, який відмінно піддається поліпшенню, ніж власники з величезним ентузіазмом і займаються.

Любов # 1: невибагливість і надійність

Ні, Москвич-412 не ввійшов в історію як еталон надійності - він випускався занадто довго , І хоч і спробував наздогнати часом, перетворившись в АЗЛК-2140 , Його репутація загубилася на тлі більш сучасних моделей. Однак для 1970-х років це був прекрасний автомобіль, причому в першу чергу саме з точки зору невибагливості, пристосованості до реалій СРСР. Він фактично уникнув «дитячих хвороб» (крім примхливого обігрівача особливо і пригадати нічого), що для радянського автомобіля майже нонсенс. Він міг бути відремонтований в будь-якому гаражі, причому за копійки. Він любив догляд, але дарував комфорт і позитив. Відмінний пам'ятник епохи. А для тих, хто володіє ним зараз - справжня машина часу.

А для тих, хто володіє ним зараз - справжня машина часу

На фото: Москвич-412 '1969-82

***

Багато хто вважає, що бути хоч якось придатним для щоденної експлуатації «чотириста дванадцятий», розроблений в 1960-х (а по суті - виріс з конструкції стародавнього «чотириста восьмого») сьогодні може бути тільки з поправкою на повсюдний на «улучшайзінг» : горезвісна доопрацювання карба К-126 (а краще - заміна на «допіленний» «Солекс» від ВАЗ-2109), заміна розподільника запалювання на безконтактний від Волги, рідного масляного фільтра - на жигулівський з перехідником, термостата - на фольксвагеновский від Passat B3 ... і так далі. Знаходяться й ті, хто любить цю машину в первозданному вигляді. Але і перші, і другі мають до Москвичеві найніжніші почуття. Ненавистю тут і не пахне. Пахне розігрітим маслом - видать, сальники знову потекли ...

Пахне розігрітим маслом - видать, сальники знову потекли

На фото: Москвич-412ІЕ '1969-76

Вам же не спадає на думку критикувати Мерилін Монро за фігуру?
Як вам салон із сидіннями з білого або червоного шкірозамінника?
Які, нафіг, Жигулі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов