Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Плюси і мінуси основних видів велосипедних гальм (барабанні, дискові, V-brake, роллерниє)

  1. Велосипедні гальма бувають різних типів:
  2. Дуже сильно вибір гальма залежить від двох основних причин:
  3. барабанні гальма
  4. ободниє гальма
  5. Цікаве відео про налаштування V-brake гальм
  6. Відео та про налаштування Дискових гальм
  7. роллерниє гальма
  8. До переваг роллерних гальм відносять, то що:
  9. Недоліки роллерних гальм:
  10. стременні гальма
  11. Ще про гальма можна почитати тут:

Наша сеть партнеров Banwar

Змінено: 24.12.2018

Гальмо - найважливіша деталь велосипеда, що відповідає за безпеку руху і тому перевіряти його необхідно перед кожною поїздкою.

Велосипедні гальма бувають різних типів:

Ми коротко розповімо про всі ці типах гальм, але відзначимо, що на велосипедах, що продаються в нашому магазині, встановлені тільки 3 види гальм, як найпоширеніші. Це - барабанні (ножні), обідні типу V-brake і механічні дискові.

Кожен з цих гальм має свої плюси і мінуси і призначений для цілком конкретних варіантів використання. Головне завдання будь-якого гальма - зупинити велосипед. І всі вони її вирішують.

Дуже сильно вибір гальма залежить від двох основних причин:

  • режиму експлуатації велосипеда: де, як і коли Ви збираєтеся їздити;
  • Вашого фінансового становища.

Наприклад, дискові - найдорожчі, а вібрейковие - значно дешевше. Звичайно, якщо питання грошей для Вас взагалі не варто, то дискові гідравлічні гальма - дуже хороший вибір. Але, чесно кажучи, і тут не все так однозначно - не всі в нашому житті вирішують гроші.

Отже, спробуємо розібратися по-порядку. Отже, спробуємо розібратися по-порядку

Почнемо зі старих, добрих барабанних гальм.

барабанні гальма

Гальма цієї конструкції використовуються в дорожніх велосипедах уже не один десяток років. Їх конструкція проста і технологічно давно відпрацьована. Використовуються в основному в дорожніх і міських велосипедах з однією передачею (в нашому магазині це міські велосипеди Dorozhnik Retro 2016 і Dorozhnik Comfort Male 2016 ).

Принцип роботи: гальмівні колодки знаходяться всередині втулки заднього колеса і приводяться в дію при натисканні велосипедистом педалі назад. Якщо гальмо встановлений на передньому колесі, то він приводиться в дію при натискання на гальмівну ручку, встановлену на кермі і гальмівного троса.

Практично завжди встановлюються на дитячих і одне швидкісних підліткових велосипедах. Іноді в поєднанні з переднім ручним V-brake гальмом. Це дуже вдала і надійна комбінація, яка використовує переваги їх обох і компенсує недоліки один одного.

Устнавліваются на передніх і задніх колесах, хоча найчастіше на задніх колесах одношвидкісних велосипедів.

Ножні гальма найбільш ефективні, коли педалі знаходяться в горизонтальному положенні і велосипедист починає, злегка натискаючи ногою, потихеньку пригальмовувати. Ну а якщо ситуація на дорозі стає екстремальної - дозволять зупинити мчить байк з мінімальним гальмівним шляхом.

Весь гальмівний механізм знаходиться всередині втулки заднього або переднього колеса. Обслуговування практично жодного не потрібно - служать весь термін життя велосипеда. Не схильні до ніяким погодних і механічних впливів, працюють «і в дощ і в спеку», в будь-якого бруду і на будь-який «вісімці», взимку і влітку. Чи не бояться падінь і ударів - саме тому ідеально підходять для дитячих і підліткових моделей.

Чи не бояться падінь і ударів - саме тому ідеально підходять для дитячих і підліткових моделей

Є у них і свої недоліки.

Для їх установки потрібні спеціальні втулки і на задньому колесі працюють тільки на одношвидкісних велосипедах.

При вертикально розташованих педалях незручно користуватися. В результаті доводиться витрачати дорогоцінні миті, щоб привести їх у дію. Іноді це критично важливо. Хоча досвідчені велосипедисти при їзді завжди тримають педалі або горизонтально, або одну вище інший, але не вертикально. Це дає можливість в потрібний момент відразу почати гальмувати або додати швидкості.

Якщо ланцюг злітає зі зірочки - гальма вже не працюють. Правда цю проблема, як і вертикально розташовані педалі, вирішується установкою на переднє колесо дублюючих гальм. Зазвичай це V-brake.

Іноді ще в якості недоліків кажуть, що вони мають більшу вагу, ніж вібрейки, втулка і спиці відчувають при гальмуванні значно більші навантаження, ніж на дискових і вібрейки, а при тривалому гальмуванні сильно нагріваються. Однак, для міських і дорожніх велосипедів, на яких встановлюють барабанні гальма , Це не має ніякого вирішального значення.

Принцип барабанних гальм так само використовується в планетарних втулках , Які поєднують в собі можливість перемикання передач і гальма. Принцип барабанних гальм так само використовується в   планетарних втулках   , Які поєднують в собі можливість перемикання передач і гальма

ободниє гальма

Бувають декількох видів і представлені на малюнку.

Ідея роботи. Гальмівні колодки притискаються до обода колеса і гальмують велосипед.

Ми зупинимося лише на V-brake типі. Зараз вони найбільш поширені і встановлені на більшості продаваних в нашому магазині моделей.

Пов'язано це з їх хорошим гальмівним зусиллям, малою вагою, низькою ціною (дуже проста конструкція), дешевизною і легкістю в обслуговуванні. Поміняти гальмівні колодки, підтягнути трос можна де завгодно за допомогою шестигранника.

Є й у них свої недоліки. Найголовніший - погане гальмування в мокру погоду. Якщо проїхати по глибокій калюжі або в дощ, то гальмівні колодки працюють гірше, не забезпечуючи необхідне гальмівне зусилля. Хоча тут є свої прийоми - при проїзді глибокої калюжі гальма сушать шляхом короткочасних натискань на ручку гальма.

Погано працюють якщо на колесі «вісімка», або неправильно налаштований зазор між ободом і колодкою. Потрібен час від часу підтягувати слабшає тросик.

При попаданні на обід колеса піску або бруду він і колодки швидко зношуються. Взагалі в грязі характеристики гальмування різко погіршуються. Хоча тут є нюанси. Перше, аж ніяк не всі велосипедисти їздять по великій бруду - занадто важке це заняття. Друге. В бруду занадто швидко не поїдеш і в гальмах великої необхідності немає. До того ж колесо в грязі взагалі втрачає контакт з поверхнею і тут вже ніякої гальмо не допоможе. Для того щоб бруд не заважала гальмування, ставлять спеціальні колодки з грязе-отводящими канавками.

При максимальному зусиллі на гальмо штани вилки і пір'я рами піддаються розширенню, хоча для усунення цього недоліку встановлюють спеціальні коромисла, що надають додаткову жорсткість.

При тривалому гальмуванні нагріваються обода коліс, що призводить до пошкодження покришок і швидкого зносу колодок. Хоча колодки - це витратні матеріали, коштують досить дешево і, як уже згадувалося вище, досить легко змінюються.

Ще як недолік наводять думку про те, що на колесі не можна встановити більш широкі покришки (ширше ніж 2,5 дюйма). По-моєму, думку - це вже надумано. Можна подумати, що простий бюджетний велосипедист постійно змінює собі покришки. Які стояли на велосипеді - ті найчастіше і залишаться на ньому до кінця терміну служби.

Як видно з перерахованих вище недоліків більшість з них для середнього велосипедиста не грають принципової ролі, так що ободниє гальма - практично кращий вибір за ціною і якістю роботи для бюджетних велосипедів з перемиканням швидкостей.

Цікаве відео про налаштування V-brake гальм

Дискові гальма.

Прийшли в велосипеди з мотоспорту і бувають двох видів - механічні і гідравлічні.

Ідея роботи проста дискових механічних гальм. До прикріпленому до втулки колеса сталевому диску справа і зліва притискаються гальмівні колодки за допомогою спеціального механізму.

У механічних гальмах зусилля від ручки передається на колодки через трос, саме такі продаються в нашому магазині. У гідравлічних - за допомогою несжимаемой гальмівної рідини, що знаходиться в шлангу високого тиску. Гідравлічні дискові гальма, хоча і є в даний час найефективнішими, коштують досить дорого і в моделях, представлених в нашому магазині, не встановлені.

Для гірського велосипеда це найефективніший тип гальм. Працюють, так само як і ножні барабанні гальма, при будь-яких температурах, їм не страшні «вісімки» на колесах, в них не потрапляє бруд і ніяк не страждають обода коліс, так як при гальмуванні нагрівається ротор. Не вимагають постійних підстроювань (особливо гідравлічні), легко дозувати зусилля купкою гальма. Ще одна «фішка» дискових гальм - швидкість спрацьовування. Через коротке важеля хід ручки менше ніж на вібрейки. І не потрібно тиснути ручку гальма до упору. Так, гальмівні колодки більш зносостійкі, хоча і дорожче колодок для ободних гальм.

Серед недоліків дискових гальм, перш за все, хочеться відзначити їх ціну. Вона значно вище, ніж у V-brake. Вони важче вібрейки і вимагають підвищеної жорсткості амортизаційної вилки. Сюди ж відносять і складність заміни колодок. Так, є момент, якщо при мастилі велосипеда ви випадково потрапили маслом на ротор і поїхали - швидше за все, доведеться міняти колодки, тому що вони просочаться маслом. Так що змащуйте уважно, не капає маслом.

З дисковими гальмами потрібно бути акуратніше при транспортуванні і зберіганні. Якщо погнеться ротор - гальмо перестане працювати і взагалі їхати на велосипеді буде проблематично. Випрямити його дуже складно - потрібно міняти.

Так само при наявності заднього дискового гальма - проблемно встановити на велосипед багажник. Потрібні багажники спеціальної конструкції.

Врахуйте ось ще що. Якщо Ви хочете зараз купити велосипед з ободнимі гальмами, а потім проапгрейдить його до дискових, то коштувати це буде дуже дорого, і не факт що взагалі вийде. Чи не на кожен велосипед з V-brake можна встановити дискові гальма. Так що якщо хочете диски - краще підкопи грошей і відразу купите байк з дисковими гальмами .

Хочеться зупинитися ще на одному аспекті дискових гальм. Чим більше діаметр ротора, тим вище ефективність гальмування. Як кажуть вони більш "стопового".

якщо вага байкера 100 кг і навіть більше або при майбутніх поїздках планується, що навантаження на велосипед буде порядку цих величин (наприклад, будете брати в велопохід важкі рюкзаки), то тим більше просто необхідно брати ротор як мінімум діаметром 180 мм, а ще краще 203 мм. Якщо з грошима сутужно, а дискові гальма потрібні, краще ставте на переднє колесо ротор більшого діаметру, ніж на заднє. Це пов'язано з тим, що переднє колесо при гальмуванні грає велику роль, ніж заднє.

У нашому магазині всі типи гальм оптимально підібрані до тих моделям, на яких встановлені. Тому перед покупкою уважно проаналізуйте де, як і коли Ви збираєтеся їздити, а так само оціните свій бюджет.

Відео та про налаштування Дискових гальм

роллерниє гальма

Попередні три види гальм - найпоширеніші на території пострадянських країн. Кожен з них, як говорилося вище, мають свої плюси і мінуси.

Інженери компанії Shimano вирішили сконструювати гальма, що поєднують в собі плюси всіх попередніх типів і не мають їх мінусів. Від дискових гальм вони повинні були перейняти ефективність і потужність, від барабанних - надійність і невибагливість в обслуговуванні.

Ідея роллерних гальм в тому, що гальмівний барабан закріплений на лівій стороні втулки (серій Nexus і Nexave), яка і гальмується, сповільнюючи обертання колеса.

Ідея роллерних гальм в тому, що гальмівний барабан закріплений на лівій стороні втулки (серій Nexus і Nexave), яка і гальмується, сповільнюючи обертання колеса

Саме гальмування відбувається за рахунок сили тертя, що виникає між гальмівними колодками і робочою поверхнею гальмового барабана. Гальмівні колодки розсуваються роликовим механізмом при натисканні на ручку гальма. А зусилля від ручки на роликовий механізм передається за допомогою троса. Для відводу тепла, що виникає при гальмуванні, на зовнішньому корпусі барабана встановлюється радіатор.

Схематично принцип роботи роллерного гальма показаний на малюнку праворуч.

До переваг роллерних гальм відносять, то що:

  • Гальма дуже потужні і надійні.
  • Працюють незалежно від наявності «вісімок» на колесі.
  • Регулювання майже не потрібно. Вони працюють роками і не вимагають ніякого техобслуговування, так само як і барабанні.
  • Їх можна встановлювати на швидкісні велосипеди.
  • Гальмо добре захищений корпусом від дощу, снігу, пилу і бруду.


Не можна сказати, що ідея створити ідеальний гальмо зовсім не відбулася. Однак, як завжди буває в житті і у цих гальм проявилися свої недоліки. Почасти вони пов'язані з комерційним принципами компанії Shimano, почасти з законами фізики і прийнятими інженерними рішеннями.

Недоліки роллерних гальм:

  • Ці гальма сумісні не з усіма видами втулок. В результаті для апгрейда велосипеда потрібно було купувати і міняти ще і втулку. А з цим пов'язаний і перебір всього колеса, що, природно, не викликало ентузіазму у більшості велолюбителів.
  • При вичавленому гальмі можливо крутіння колеса назад, що, погодьтеся, зовсім не добре.
  • Конструкція цього гальма така, що сам факт установки його на втулку гальмує її обертання і погіршує накат сам по собі, навіть без натискання на ручку гальма. Це гальмування не настільки сильно, але все-таки є.
  • Незважаючи на радіатор, гальмо все-одно гріється, так як колодки розташовані в замкнутому просторі. Це тепло передається на підшипники втулки, що теж не покращує їх працездатність.
  • Так само вони не підходять до деяких типів амортизаційних вилок - хоча сказати, що це великий недолік можна.
  • Як говорилося вище, гальмо добре захищений від дощу, снігу, пилу і бруду. Однак при зануренні у воду або попаданні води всередину корпусу мастило вимивається, і гальмо починає погано працювати.
  • Вага гальм вийшов більше, ніж у інших типів, та й ціна кусається

Як би там не було, але цей тип гальм не отримав на території країн СНД великого поширення, хоча в магазинах його можна знайти і встановити.

стременні гальма

У висновку скажемо пару слів про них. Це старий тип гальм і зараз не використовується.

Принцип роботи - гальмівна колодка треться об протектор колеса. На фотографії нижче добре видно їх принцип роботи.

Підходять тільки для слікових покришок .

Ще про гальма можна почитати тут:

Як гальмувати взимку на велосипеді. які гальма краще.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов