Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Покажчик тиску масла

  1. 1.Зачем потрібен покажчик тиску масла в автомобілі?
  2. 2. Несправності покажчика тиску масла
  3. 3. Плюси і мінуси покажчика тиску масла

Наша сеть партнеров Banwar

Як правило, кожен водій користується різноманітними контрольно-вимірювальними приладами, спостереження за показниками яких дає водієві можливість постійно контролювати роботу двигуна Як правило, кожен водій користується різноманітними контрольно-вимірювальними приладами, спостереження за показниками яких дає водієві можливість постійно контролювати роботу двигуна. У більшості автомобілів такі контрольно-вимірювальні прилади розміщуються на спеціальному пульті управління безпосередньо двигуном. Під час експлуатації двигуна прийнято вимірювати температуру масла і води, напруга на клемах акумулятора , А також частоту обертання валу двигуна. Чи не обходять стороною і тиск води, повітря, а також масла. Як показує практика, одні параметри потрібно контролювати постійно, а інші - періодично. Як правило, температурні показники води і масла перевіряють кожну годину роботи двигуна, а спостереження за тиском масла проводиться постійно.

Для останнього використовують покажчик тиску масла, про який ми і поговоримо в нашій статті нижче. Отже, ми постараємося відповісти на питання про те, навіщо потрібен цей спеціальний прилад, як встановити його на свій автомобіль і багато іншого. Що ж, почнемо.

1.Зачем потрібен покажчик тиску масла в автомобілі?

Зачем потрібен покажчик тиску масла в автомобілі

У своїй сутності, датчик, або покажчик тиску масла є приладом, який перетворює механічне зусилля в електричний сигнал різної напруги. Після розшифровки останнього можна говорити про тиск в системі мастила в режимі реального тривалого часу. Так навіщо ж потрібен цей прилад і за яким принципом він працює? Давайте про все по порядку.

Кожен автолюбитель просто зобов'язаний знати про те, що масло подається в місця тертя різними способами. Найбільш поширеним способом є розбризкування, для здійснення якого в распредвали, наприклад, роблять спеціальні отвори. Отже, для того щоб забезпечити якісний процес розбризкування вкрай необхідно подбати про створення тиску.

Якщо рівень тиску йде на спад, причиною чого стає зниження кількості масла в системі або очевидна поломка масляного насоса, це може привести до збільшення тертя вузлів. Така проблема може просто привести до швидкого зносу або заклинювання деталей. Тому, щоб не довести до таких наслідків і своєчасно попередити цю несправність, стандартну систему змащення обладнають датчиком тиску.

Як показує практика, зчитуватися сигнал може по-різному. У більшості випадків водій взагалі не бачить детальних свідчень, а керується виключно приводиться в роботу сигналізатором з піктограмою, яка, в свою чергу, являє собою маслянку на панелі приладів, в той момент коли тиск масла доходить до критично низького рівня. Деякі автомобілі комплектуються окремим стрілочним приладом, який відображає рівень тиску масла в автомобілі на своїй спеціальною шкалою. На сьогоднішній день багато сучасних автомобілів можуть похвалитися датчиком, який не тільки контролює стан тиску масла в двигуні, а й оптимізує роботу всього двигуна.

Отже, сподіваємося що на питання про необхідність цього приладу в автомобілі ми відповіли Отже, сподіваємося що на питання про необхідність цього приладу в автомобілі ми відповіли. Тепер ми переходимо до іншого питання. Так за яким же принципом проводиться робота покажчика тиску масла? Загалом, дія більшості датчиків тиску здійснюється за принципом трансформації одного виду енергії в іншу. Для початку, первинні перетворювачі виробляють механічне зусилля, яке, в свою чергу, або має безпосередній вплив на чутливий елемент вимірювального приладу, а саме стрілочні манометри, або трансформується в електричний сигнал.

Як правило, сучасні автомобілі мають в своєму розпорядженні датчики тиску саме другого типу. Вся справа в тому, що зчитування і інтерпретація електричного сигналу може проводитися комп'ютерним блоком управління.

Якщо говорити суто про процес передачі інформації про тиск масла на датчик, можна умовно розділити пристрій датчика тиску масла на два типи: пристрій старого і сучасного зразка. Говорячи про перший зразку, відразу згадується старенький ГАЗ 69, укомплектований стандартним стрілочним приладом на приладовій панелі, який в поєднанні з датчиком був своєрідною різновидом манометра. На приладах старого зразка процес вимірювання тиску масла грунтувався на деформації пружного чутливого елемента (мембрани). У період деформації, мембрана виробляла тиск на шток, який, по своїй черговості, проводив стиснення рідини в герметичній трубці. З протилежного боку рідина виробляла тиск на інший шток, який рухав механічну стрілку вгору. Такий вимірювальний прилад в автомобілі отримав назву дифманометра.

Якщо говорити про більш сучасних автомобілях, які обладнуються модернізованим покажчиком нового зразка, можна сказати, що вимірювання тиску масла виробляє датчик-перетворювач, вмонтований в блок циліндрів. Вся інформація транспортується у вигляді електронного сигналу в бортовий комп'ютер або на електронну шкалу. Для того, щоб процес вимірювання стався в корпусі датчика існує спеціальний проміжний перетворювач, який зобов'язується трансформувати механічне зусилля в електричний сигнал.

Саме такі сучасні прилади мають в своєму розпорядженні жорстку металеву мембрану, яка оснащується резистором і виконує роль чутливого елемента Саме такі сучасні прилади мають в своєму розпорядженні жорстку металеву мембрану, яка оснащується резистором і виконує роль чутливого елемента. Резистор, в свою чергу, робить заміну опору у відповідь на деформацію. Це опір здатне перетворюватися вимірювальної схемою в електричний сигнал, який транспортується по дротах або через CAN-шину.

шкала показань манометра , В залежності від того, в якій країні перебуває виробництво приладів, може бути градуйована в Ньютона на кв.м, Паскалях, атмосферах або кілограм-силах на квадратний сантиметр, а також барах.

2. Несправності покажчика тиску масла

Якщо ми вже заговорили про несправності покажчика тиску масла, ми повинні акцентувати увагу на тому, що причин поломки є кілька. Все залежить від того, електронним або механічним є датчик. Якщо ваш автомобіль обладнаний електронним датчиком, який явно «барахлить», для початку вам слід провести діагностику дроти і його з'єднання з самим датчиком, потрібно перевірити не переплутано чи провід, а також якість з'єднання.

Якщо ви є власником більш старого автомобіля, і покладаєтеся на механічний покажчик тиску масла, вам варто провести відкручування трубки або шланга, за якими до датчика підходить масло, і перевірити їх на засмічення. Якщо ви нічого зайвого не виявили, але датчик все одно нічого не показує, швидше за все причина в ньому самому.

В такому випадку слід подумати про вихід з ладу самого датчика В такому випадку слід подумати про вихід з ладу самого датчика. Як можна це перевірити? Дуже просто! Проводимо заміну датчика на завідомо справний (не залежно від його типу), або ж приєднати спеціальний манометр в місце закрутки датчика і завести двигун. При робочому двигуні потрібно спостерігати за показаннями манометра: якщо тиск є потрібно робити заміну датчика, якщо його не спостерігається, то у вас є привід для побоювань. Що ж може статися зі стрілочними приладами і датчиками для них? Як правило, дуже сильний потік струму, який надходить на нагрівальну спіраль, може вплинути на біметалічну пласіку, яка може вже остаточно деформуватися. В цьому випадку відбувається плавка пластмасового кронштейна її кріплення. У слідстві, вказівний прилад буде показувати неправильно. Як показує практика, в датчику зазвичай відбувається перегоряння спіралі і окислення контактів.

У свою чергу, величина струму, що надійшов на спіраль, може піднятися вгору через підвищення напруги в бортовій ланцюга. Часто також це трапляється через помилки в роботі ремонтників. Вся справа в тому, що якщо для діагностики працездатності стрілочного приладу подати на нього «землю», ток потече прямо черезнагрівальну спіраль, причому величина струму виявиться набагато більше штатної, крім того, потік струму буде проходити систематично, а не в переривчастому режимі, як і личить. У підсумку в приладі розплавиться все що тільки може розплавитися, причому дуже навіть швидко.

Як показує практика, не всі, особливо власники іномарок, можуть розшукати і розпізнати датчик тиску масла. Як правило, місцезнаходження датчика обумовлено моделлю автомобіля, тому він може перебувати в різних місцях на двигуні. Найчастіше відбувається вкручування його досить близько до масляного фільтру, або вкручують в бічну масляну магістраль. З останньої і пов'язана наступна несправність покажчика тиску масла, про яку ми розповімо нижче. Отже, датчик може давати збій через витік масла з магістралі.

На практиці, витік може бути маленькою і майже непомітною На практиці, витік може бути маленькою і майже непомітною. Потрібно звернути особливу увагу на те, куди саме випливає масло: всередину двигуна або назовні. Якщо під час руху автомбіля ви спостерігаєте другий варіант, вам потрібно терміново виконати ремонт, адже двигун ризикує і зовсім залишитися без масла. Причиною такої несправності може бути видавлений гумка з-під фільтра або ж дірка в самому фільтрі. Причинами внутрішньої витоку масла можуть бути зношені деталі КШМ, зокрема, корінні вкладиші коленвала, а також всякі втулки розподілвалів і балансирів. У тому випадку, якщо в автомобілі заклинив редуктор тиску, що знаходиться в масляному насосі, він «поспішить» викинути левову частку масла прямо в піддон.

Другий більш редкосний, але все ж неприємною причиною втрати тиску масла може стати засмічена магістраль, або ж забиті якимось сміттям, або нагаром, накопичилося в двигуні, який ніколи або вже дуже давно не бачив ремонту, фільтри.

У тому випадку, коли забитий фільтр, тиск масла буде скидатися крізь редуктор тиску, а в двигун масло так і не буде надходити. Можна розглянути і варіант з розрідженням масла, яке в більшості випадків трапляється при попаданні палива в масло. В цьому випадку, тиск масла пропадає не відразу, а здійснює поступове зниження. В результаті ви можете спостерігати як на покажчику тиску масла загорян лампочка. Будьте впевнені, що в цьому випадку ваш двигун вже вкрай потребує капремонту.

3. Плюси і мінуси покажчика тиску масла

Як правило, якщо говорити про переваги і недоліки покажчиків тиску масла, кожен водій, в ході експлуатації даного приладу, здатний сам вирішити в чому їх плюс, а в чому мінус виходячи з моделі автомобіля Як правило, якщо говорити про переваги і недоліки покажчиків тиску масла, кожен водій, в ході експлуатації даного приладу, здатний сам вирішити в чому їх плюс, а в чому мінус виходячи з моделі автомобіля.

Все залежить від того, як експлуатується автомобіль і чи проводиться своєчасна діагностика несправностей. Покажчики тиску масла тим і гарні, що при найменшій несправності ви зможете провести ремонт. Як стверджують фахівці, завжди можна підігнути пластинку механічним способом і забезпечити таким чином більшу чи меншу чутливість прібора.Также, за допомогою паяльника, можна поправити кронштейн кріплення біметалічною пластинки. Взагалі лагодження такого пристрою не забере у вас багато часу і силових витрат, а головне, великого міркування.

Як правило, електронні покажчики тиску масла прості в виготовлення, надійні, точні - тому вони зажили загальної популярності і поширення в сучасних автомобілях.

1.Зачем потрібен покажчик тиску масла в автомобілі?
1.Зачем потрібен покажчик тиску масла в автомобілі?
Так навіщо ж потрібен цей прилад і за яким принципом він працює?
Так за яким же принципом проводиться робота покажчика тиску масла?
Як можна це перевірити?
Що ж може статися зі стрілочними приладами і датчиками для них?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов