Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Поход на байдарках по Днепру

Остров Хортица, самый крупный остров на Днепре, расположен в центре Запорожья, одного из крупнейших индустриальных центров Украины. Хортица окружена многочисленными малыми островами и растянувшимися

Ford kuga new 2013 тест драйв видео

Вы купили новый автомобиль и с гордостью показываете его своим друзьям и знакомым. Блестящая лакированная поверхность радует взгляд и привлекает внимание прохожих и зависть у встречных автомобилистов.

Арт-терапия для детей школьного возраста

. Условия формирования опыта. Для маленького ребенка характерно находиться в «плену эмоций», потому что он не может управлять ими. Его чувства быстро возникают и так же быстро исчезают. Начиная развивать

Купить окна в алматы

когда переехали в новейшую квартиру, через год нашли что старенькые хозяева, умолчали о таковой проблемы как плесень, эта противность была найдена когда подросший ребенок начал отдирать обои. . . в принципе,

Права администратора в windows 7

1-ая из их позволяет настроить системные характеристики, установить системные приложения и обеспечивает полный контроль над компом. 2-ая создана для ежедневной работы с большинством программ, папок и

Как разблокировать магнитолу форд 6000cd

Функции безопасности В каждом аудио блоке предусмотрен уникальный код, который шофер должен вводить для обеспечения работоспособности аудиоблока. Код должен быть введен повторно до работы блока,

Купить топливные брикеты в украине

Допустим, вам привезли кубический метр дров "много". Сколько же составляет реальный объем плотной древесной породы в этой куче дров? Для дров длиной приблизительно 30-35 см коэффициент пересчета из куба

Курсы парикмахеров-стилистов

Красота спасет мир. Вряд ли сегодня кто-то осмелится оспаривать эту истину. Поэтому умение наводить красоту и особенно, делать красивыми людей сегодня ценится очень высоко. По адресу http://kursy.zp.ua/zaporogye/parikmaher-stilist/index.php

Видеогайд по классу пилот

Мне очень было интерено узнать много нового на Видеогайд по классу пилот, я реально интересуюсь данной темой уже очень давно и знаю что там нормальные вещи можно найти. НУ имею ввиду посмотреть и почитать.

Монтажный элемент для подвесного унитаза Geberit

В последние годы появилась такая вещь, как подвесной унитаз. Есть у него определенные преимущества. Особенно это удобно, когда помещение не очень большое. Это удобная вещь, поскольку все трубы скрыты

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Половина АЗС Києва продають небезпечний бензин

  1. АВТОР:
  2. Орфографічна помилка в тексті:

11 червня 2007, 9:26 Переглядів:

Фото "Сегодня".

Бензин нині недешевий, і подвійно прикро буває усвідомлювати, що тобі за твої ж гроші залили явну "бодягу". Яка, до речі, не тільки погіршує економічність і ходові якості автомобіля, але і цілком може привести до серйозних поломок. Чим і де нас заправляють, "Сегодня" з'ясовувала лабораторними методами.

ЩО МИ ПЕРЕВІРЯЛИ

Перевірити ми вирішили 95-й: ним заправляється більшість власників іномарок, які "ніжніше" "Волг" і "Жигулів" і привередливее до якості палива.

А предметом нашої уваги стали найбільші мережеві оператори. По-перше, тому, що більшість водіїв вважає за краще заправлятися на "серйозних" заправках. По-друге, великі мережеві оператори, як правило, мають велику кількість АЗС по всій Україні. І якщо є порядок на одній заправці, то велика ймовірність, що він буде і на інший, розташованої в іншому місті.

І, нарешті, якість палива на всіх заправках одного оператора більш-менш постійно. Споживачеві залишається тільки вибрати влаштовує його мережу. А звірити свій вибір з думкою лабораторії допоможе ця стаття.

ЯК МИ відбирати зразки

Сам процес відбору проводився за всіма правилами: команда з двох чоловік під'їжджала на заправку і заливала 2 літри палива в абсолютно чисту металеву суху тару.

Після цього відібраний бензин відразу ж переливався в дві нові лабораторні пляшки ємністю 1 літр. Пляшки герметично закупорюють, опломбовуватися і отримували порядковий номер (наносився на надміцний самоклеящуюся наклейку). Назва АЗС, номер колонки та інші дані вносилися до акта відбору. Обидва представники підписували і сам акт, і пломбувальні наклейки.

Після збору зразки знеособлено, під порядковими номерами були доставлені в акредитовану лабораторію (див. "Паспорт лабораторії"). Одна пляшка використовувалася лабораторією для проведення аналізу, друга залишена в якості арбітражного зразка.

ЗА ЯКИМИ ПАРАМЕТРАХ ТЕСТУВАЛИ

Октанове число. Характеризує детонационную стійкість бензину. Якщо зовсім просто, детонація - здатність палива займатися по всьому об'єму, вибухати. А вибух, як відомо, руйнує: в першу чергу кільця, поршні й інші деталі двигуна. Виміри проводилися по моторному методу, як жорсткішого.

Фракційний склад. Визначає, з яких саме фракцій полягає паливо і як вони впливають на випаровуваність. Ми не стали втомлювати читача описом результатів перегонки фракцій в лабораторних умовах, обмежилися лише загальним показником - "відповідає" або "не відповідає" нормативному документу.

Масова частка ММА (монометиланіліну). Після заборони до використання тетаретіла свинцю для "підгонки" октанового числа до норми одна з найдешевших і загальновживаним прісадкок - ММА. Дана присадка в великих кількостях "гальмує" процеси згоряння - і машина "тупить", "не їде".

А ще ММА - потенційна смола: передозування призводить до утворення відкладень, закоксовування поршневих кілець і заклинювання клапанів. Нарешті, Монометиланіліни є отрутою. Його зміст ДСТУ не регулюється, проте допуски, які видаються виробникам сумішевих палив, обмежують вміст 1,6%.

Отже, зміст в бензині ММА більш 1.6% - за нашим законодавством - не кримінал, але характеризує якість палива не з кращого боку.

Масова частка ароматичних вуглеводнів. Без них - ніяк, однак "ароматика" вище норми негативно впливає на якість палива: утворює нагар, підвищує токсичність вихлопу і призводить до погіршення процесів горіння - бензин виходить "тупий", підвищується його витрата. Крім того, "ароматика" - основне джерело утворення канцерогенів в продуктах згоряння.

Масова частка бензолу. Як і ароматика, призводить до нагару в камері згоряння, поступово виводить з ладу двигун і негативно впливає на екологічні показники вихлопу. Підвищений вміст бензолу найчастіше говорить про "бодяженіі" бензину дешевими побічним продуктами коксохімічного виробництва. Крім усього, бензол - високотоксична сполука, що викликає ракові захворювання.

Вміст заліза. Будь-які металлсодержащие присадки - це швидка смерть каталізатора і датчика залишкового кисню. Крім того, при згорянні метал осідає трудноудалимой нагаром на свічках, клапанах, порушених та інших деталях. Для свічок це особливо "смертельно": вони перестають працювати дуже швидко.

Найгірше в тому, що, за українськими ДСТУ, металлсодержащие присадки до застосування не тільки не заборонені, але навіть не нормуються. Хоча, допуски, що видаються виробникам, все-таки обмежують вміст заліза: не більше 37 мг / л. Загалом, звинуватити власника АЗС в тому, що вам залили неякісне паливо, якщо воно містить залізо в межах допуску, неможливо. Навіть якщо такий бензин вивів з ладу каталізатор вартістю в кілька тисяч доларів. Але ж "фірмова" заправка такого собі дозволити не може, чи не так? З цього і виходили.

Вміст води і механічних домішок. Ні води, ні механічних домішок, здатних забити паливні фільтри і вивести з ладу інжектор, в паливі бути не повинно.

ЩО МИ НЕ ПЕРЕВІРЯЛИ

Чи не перевіряли паливо на вміст свинцю - присадка на його основі (тетраетіл свинцю) давно законодавчо заборонена до використання при промисловому виробництві палива. Як переконують фахівці, етилованого бензину в Україні просто немає.

Також не перевіряли вміст сірки - це (при сучасних технологіях) швидше за екологічний показник, який не впливає на економічність і ефективність бензину. Може, не "по-грінпісовскі", але нехай про цей параметр піклуються контролюючі органи під час перевірок НПЗ. Ну, і, нарешті, ми не стали "ловити" АЗС на недоливу - як показує практика проведення тестів, подібне порушення вже давно відсутня.

ОЦІНКА ТЕСТА СПЕЦІАЛІСТОМ

Микола Мартинюк, керівник випробувального центру УкрНДІ НПП "МАСМА" (головного інституту України з нафтопереробки):

Вважаю, що для споживчого тесту параметри дослідження обрані вдало. Дійсно, найбільш показові характеристики бензину - октанове число, "ароматика", бензол, фракційний склад, сірка. Ці параметри дозволяють визначити дотримання технології виготовлення. Додаткові дослідження за такими показниками, як вміст заліза, монометиланіліну і механічних домішок дозволяють додатково визначити походження палива і ступінь шкоди, що завдається двигуну.

РЕЗУЛЬТАТИ - СЛОВАМИ

Почнемо з поганого. Не пройшов тест навіть за досить лояльному українському ДСТУ 4063-2001 лише один зразок, відібраний на АЗС БРСМ-Нафта. Паливо містило кількість бензолу, більш ніж в два рази (!) Перевищує норму. Це не заводський, явно сумішевих бензинів, та ще й приготовлений невміло і з явним "прібодяжіваніем" рідких продуктів коксохімії.

До решти зразків по вітчизняним стандартам причепитися не можна, де-юре вони "в нормі". Але, як ми писали, що поважають себе трейдери повинні дбати про якість бензину не тільки з юридичних норм, а й виходячи з фактичної безпеки для двигуна.

Отже, залізо виявлено в чотирьох зразках Так що швидка "смерть" каталізаторів, датчиків залишкового кисню, свічок запалювання та "іржавий" наліт на інших деталях - в даному випадку "подаруночки", які "серйозні" АЗС дозволяти собі не повинні.

На думку фахівців, поява заліза в досліджених бензинах може бути пов'язано з ненавмисним змішуванням стандартного заводського із залишками сумішевого бензину (наприклад, на нафтобазі) або з свідомим придбанням сумішевих бензинів, при виробництві яких використовувалися залізовмісні присадки. Але навіть якщо залізо в паливі виявилося випадково, все одно залишаються питання до системи вхідного контролю мережі.

Монометиланіліни виявлений лише в бензині все тієї ж БРСМ-Нафти, що зайвий раз підтверджує походження цього палива.

По інших же параметрам все АЗС витримали випробування гідно. Особливо радує той факт, що октанове число ні у одного зразка не було навіть "на межі" дозволеного. До речі, абсолютно незрозумілий наступний нюанс: залізовмісні присадки застосовуються для підвищення саме ОЧ.

Навіщо потрібно було додавати цю речовину в бензин, який продається на АЗС Klo? Адже по октані "Кловська" паливо лише злегка не дотягли до дев'яносто восьмого! Навіть без застосування присадок ОЧ у даного зразка залишилося б в межах норми. Навіщо було "покращувати" нормальний бензин? Странненькие. Непонятненько.

І, нарешті, про приємне.

У двох зразках вміст бензолу і "ароматики" настільки низький, що такий бензин відповідає швидше європейським стандартам. Решта три проби порадували нас швидше вітчизняним, але явно заводським якісним паливом.

Отже, ймовірність заправитися в Києві на іменитих мережевих АЗС по-справжньому якісним 95-м - п'ятдесят на п'ятдесят! Як на нашу думку - не дуже хороші результати.

ПАСПОРТ ЛАБОРАТОРІЇ

Повне найменування: Випробувальний Центр ТОВ "Випробувальний Центр паливо-мастильних матеріалів"

Дата освіти: жовтень 1996р.

Юридична адреса: м Київ, вул. Суворова, 1.

Акредитація на технічну компетентність і незалежність: Національним агентством акредитації України 02 жовтня 2003р, запис в Реєстрі № UA 6.002. Н. 591.

Бере участь у випробуваннях з метою сертифікації продукції в системі УкрСЕПРО, співпрацює з Управлінням у справах захисту прав споживачів. Виконує арбітражні оцінки проб якості палива для провідних СТО.

Повні реквізити АЗС

Перш за все хочеться відзначити, що в таблиці і в описі ми дали назву АЗС не по чеку, вибитому після відбору, а виходячи з вивіски, укріпленої на заправці. Адже автомобілісту навряд чи цікаво, називається чи офіційно точка "ПП Наливайко" або якось ще. Він приймає рішення "Заправлятися - НЕ заправлятися", виходячи з вивіски. Повні ж найменування і адреси АЗС - нижче.

1. ТНК: ТОВ "Каскад-Центр", пр-т Червонозоряний, 123.

2. "БРСМ-Нафта": ТОВ "ВП Груп", вул. Жуковського, 22.

3. Klo: ПП "Автомагсервіс", пр-т Академіка Глушкова, 10.

4. WOG: ТД "Контіні. - Галичина", вул. Саперно-Слобідська, 104.

5. "УкрТатНафта": ТОВ "УТН-Схід", Залізничне шосе, 1а.

6. "Лукойл": ПІІ "Лукойл-Україна", вул. В. Васильківська, 139а.

7. "Укрнафта": ВАТ "Укрнафта", АЗС № 09/011, пр. Червонозоряний, 115.

8. "ОККО": ТОВ "Концерн ГАЛНАФТАГАЗ", Чоколівський б-р, 42.

9. ANP: ТОВ НК "Альфа Нафта", б-р Дружби Народів, 42.

10. Shell: НК "Альянс Столиця", Кільцева дорога, 22.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Половина АЗС Києва продають небезпечний бензин". інші Останні новини України дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Ніколаєнко Олександр

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

Але ж "фірмова" заправка такого собі дозволити не може, чи не так?
Навіщо потрібно було додавати цю речовину в бензин, який продається на АЗС Klo?
Навіщо було "покращувати" нормальний бензин?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов