Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Полювання на Газель: все-все про нову півторатонку УАЗ Карго

Наша сеть партнеров Banwar

Вже менше ніж через два місяці Ульяновський автомобільний завод повинен випустити першу партію вантажівок Карго другого покоління. Вони будуть серйозно відрізнятися від нинішньої моделі, тому що УАЗ вирішив вивести їх в окреме сімейство, додавши до існуючої машині вантажопідйомністю 800 кг ще й «важку» півторатонну версію, яка має конкурувати на ринку з Газеллю.

Неофіційні відомості про новий Карго почали з'являтися ще до Нового року, а до кінця січня потік інформації про це УАЗі, здається, зніс все греблі, тому ми зводимо в одне досьє все вже відомі деталі і кілька нових фактів про нього.

Газель як бізнес-модель

Про вантажівці підвищеної вантажопідйомності в своїй комерційній лінійці УАЗ мріяв дуже давно, адже перед очима приклад газовской полуторки, яка не тільки є найпопулярнішим комерційним автомобілем в Росії, але і за своїми обсягами випуску порівнянна з бестселерами ринку легковиків: Газель у нас популярнішими , Ніж Ларгус, Шеви Нива і Toyota Camry.

УАЗ час від часу експериментував з аналогами Газелі. Ще в 2010 році завод показав тривісний вантажівка з алюмінієвої вантажною платформою, який так і залишився в статусі експериментального зразка. Крім того, на початку цього року в інтернет потрапили фотографії ще одного прототипу ульяновського вантажівки, який представляє собою гібрид УАЗа і ГАЗу: Карго з заднім мостом від Газелі і без приводу на передню вісь.

Експериментальний УАЗ Карго з заднім мостом від Газелі (фото ex-roadmedia.ru)

Найдивовижніше в цій машині - її доля: після закінчення випробувань прототип був списаний і проданий, в результаті чого потрапив в приватні руки і став надбанням громадськості. Серійний півторатонний Карго по концепції буде схожий на цей вантажівка, проте відмінностей у нього чимало.

монопривод

Отже, роботи над версією Карго вантажопідйомністю 1,5 т почалися ще в 2014 році, але вперше про швидку появу такої модифікації уазовци заявили лише у вересні 2015 го на виставці Комтранс в Москві. Тодішній заступник директора УАЗа Олексій Володін (з листопада по грудень 2016 року він очолював Департамент автопрому в Мінпромторгу) розповідав, що такий Карго отримає посилену раму зі збільшеною колісною базою і буде випускатися не тільки в варіанті 4x4, але і з приводом виключно на задні колеса.

Початок виробництва намічено на квітень. Причому цю інформацію ще в кінці грудня випадково злила газета Мотор - корпоративне видання Заволзького моторного заводу (він, як і УАЗ, входить до складу холдингу Sollers). ЗМЗ налагоджує випуск нового заднього моста і поворотних кулаків для полуторки, про що і відрапортувала газета.

Економ-дизайн

Одночасно із запуском цієї модифікації УАЗ запровадить на всіх Карго оригінальну передню частину. Від нинішньої вона відрізняється більш крупними гратами радіатора, іншим бампером і спрощеними фарами - по площі вони будуть менше патріотовскіх і позбавлені світлодіодних денних ходових вогнів.

Рестайлінговий УАЗ Карго в версії вантажопідйомністю 1,5 т

Днями один з жителів Ульяновська виклав на своїй сторінці в Facebook шпигунські фото прототипу модернізованого Карго. Судячи по знімках, в ході оновлення машина отримає ще й нормальні бічні дзеркала - великі і на подвійному кронштейні, а не плоскі блюдця, як у Карго нинішнього покоління. Ще одна цікава деталь, яка помітна на фотографіях, - односхилі колеса на задній осі, хоча раніше завод експериментував з двосхилими.

Ще одна цікава деталь, яка помітна на фотографіях, - односхилі колеса на задній осі, хоча раніше завод експериментував з двосхилими

Півторатонку видають колісні маточини з шістьма болтами замість звичних п'яти

Рестайлінг переслідує дві мети: по-перше, він дозволить дистанціювати утилітарну модель від лінійки позашляховиків Патріот, а по-друге, знизить собівартість кабіни, адже бампер і решітку навіть не будуть фарбувати.

Тримісний кабіна

Ще однією цікавою особливістю модернізованого вантажівки стане можливість тримісній компонування кабіни. При замовленні такої опції Карго буде укомплектований двомісним пасажирським сидінням і новим кожухом центрального тунелю, в якому відформовані місця для ніг центрального пасажира, а важіль КПП зміщений до водія. Новий кожух був запатентований близько місяця тому, і його зображення можна знайти в базі Роспатенту.

Новий кожух центрального тунелю

модернізований мотор

Оновлений Карго буде оснащуватися модернізованою версією бензинового мотора ЗМЗ-409 обсягом 2,7 л. За рахунок зміни фаз газорозподілу, підвищення ступеня стиснення і застосування нових поршнів він буде розвивати трохи більше нинішніх 135 к.с. В даний час ЗМЗ проводить стендові випробування вдосконаленого двигуна.

З'явиться і дизель, причому іноземного виробництва, - він буде використовуватися не тільки на Карго, але і в лінійці Патріота.

Нагадаємо, що в ході минулорічної модернізації УАЗ виключив з гами сімейства Патріот дизель ЗМЗ-514, оскільки той користувався дуже обмеженим попитом і не відповідав екологічним нормам Євро-5. Однак в жовтні глава холдингу Sollers Вадим Швецов пообіцяв, що протягом року з'явиться новий дизельний агрегат, причому «покупної».

За неофіційною інформацією, в 2015-2016 рр. УАЗ вів переговори з індійською компанією Mahindra і китайським концерном BAIC на предмет використання їх дизельних агрегатів на своїх позашляховиках.

Індійці запропонували УАЗу мотор mHawk EV, який має робочий об'єм 2,2 л і розвиває 120 к.с. і 290 Нм крутного моменту. На батьківщині він ставиться на позашляховик Mahindra Scorpio, дуже схожий з Патріотом по габаритними показниками.

З портфоліо китайців УАЗ пригледів мотор Yuchai YC4Y, що має робочий об'єм 2,2 л і три варіанти потужності: 122, 136 або 150 к.с. (Крутний момент - 280, 300 і 360 Нм відповідно). У Піднебесній цей двигун встановлюється на велику кількість автомобілів різного класу - позашляховики, пікапи і легкі комерційні автомобілі.

Китайські автомобілі, в яких застосовувалися (або розглядалися до застосування) дизелі Yuchai

До теперішнього моменту немає достовірної інформації про те, на користь якого з постачальників УАЗ зробив вибір. За деякими відомостями, ульяновци віддали перевагу китайський варіант. По-перше, він вигідніше за співвідношенням «ціна-якість», а по-друге, у УАЗа давно налагоджені тісні ділові відносини з компанією BAIC. Зокрема, фари для Патріота випускаються на одному із заводів цього концерну.

Ціна: дешевше Газелі?

Яка різниця в ціні буде між важким Карго і бортовий Газеллю, достовірно поки невідомо. Але в цьому питанні можна орієнтуватися на різницю між нинішнім Карго вантажопідйомністю 800 кг і бортовим Соболем з бензиновим мотором УМЗ Evotech і трансмісією 4x4. Як не дивно, ціни майже однакові: в базовій комплектації за ульяновців дилери просять 750-770 тисяч рублів, а за нижегородца - близько 780 тисяч. На підставі цього можна припустити, що УАЗ Карго буде трохи дешевше Газелі хоча б для того, щоб нав'язати ринкову боротьбу.

Ціна: дешевше Газелі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов