Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Порівняльний тест Lexus RX, Land Rover Discovery Sport і BMW X3. Три пишемо, два в умі

  1. Технічні характеристики тестованіх автомобілів (дані віробніків)
  2. Безпека

Наша сеть партнеров Banwar

Цей порівняльний тест міг і не відбутися. Спочатку ми до останнього не були впевнені, що новенький з голочки BMW X3 встигнуть поставити на облік в ГИБДД. Потім уперся хлопці з Лексуса: на їхню думку, RX і X3 - не конкуренти. І навіть попросили зазначити свою точку зору в статті. Що ж, відзначаємо. І тільки Land Rover Discovery Sport спостерігав за суперниками з властивою британцеві незворушністю. Цей порівняльний тест міг і не відбутися

Німеччина, Англія, Японія. Рідкісний випадок, коли національність кросоверів не викликає питань. Відразу видно, хто звідки

Почасти в представництві Lexus праві, адже RX довше «ікс-третього» на 230 мм. Дивно інше: між Лексусом і Land Rover розрив ще більше - 300 мм. Однак питань з приводу «Диско» не виникло. Може, справа не в розмірах? Відкриваємо «прайси» і бачимо, що BMW X3 в початкових комплектаціях в нашому тріо найдоступніший - від 2 620 000 рублей. Ціни на версію xDrive 30d, як у нас, починаються від 3,5 млн. При цьому повнопривідний Lexus RX 200t не купити дешевше 3 079 000 рублей, а якщо це кросовер у версії Luxury (наш випадок), то доведеться заплатити всі 3 659 000 рублів.

Стартовий цінник на Discovery Sport теж не радує - 2 852 000 рублей. І це за машину зі слабеньким 150-сильним мотором! Версія з більш потужним турбодизелем в 190 сил потягне на 3,58 «ляма». Виходить, що BMW дешевше більшого Лексуса, що, в общем-то, логічно. Але тоді з ланцюжка випадає Land Rover: компактний, не надто потужний, але дорогий. Заплутавшись остаточно, ми послали маркетингову теорію куди подалі.

Заплутавшись остаточно, ми послали маркетингову теорію куди подалі

Lexus ніби випиляли фрезою з цільного шматка високоміцної сталі. Мабуть, місцями «фрезерувальники» навіть перестаралися ...

Порівнювати суперників на власні очі куди наочніше. Тим більше що у кожного свій, фірмовий почерк. Lexus RX - це в першу чергу стиль. Гострі грані, подштамповки ... Шкода, «злі» деталі фасаду дисонують з доброзичливим характером кросовера і погіршують геометричну прохідність. Зате відразу видно, за що відвалюються такі гроші.

Стайлінг BMW без викрутасів, проте задня частина кросовера виглядає важкувато. Відзначаємо здаються незрівнянно маленькими колеса, які насправді R18

Художники BMW, навпаки, дотримуються золотого правила: хороший дизайн - це якомога менше дизайну. Оглядаючи «ікс-третій», в розумі відкладаєш лише «ніздрі» решітки радіатора та впевнений «погляд» здвоєних фар. Але м'язи під сталевим костюмом строгого крою все одно не приховати - міцний малий!

Land Rover по-англійському стриманий. Сама запам'ятовується деталь дизайну - задня стійка зі зворотним ухилом

«Одяг» Discovery Sport - з позашляховим акцентом. Якось відразу тягне на пригоди ... В моєму випадку так і сталося: два роки тому враження від прем'єрного показу «Спорту» в Ісландії зіпсував «білий» ураган. Сила вітру зашкалювала за 60 м / сек. - близько 220 км / год! Кросовери грузли в снігу, з десяток машин здуло з дороги. Але нічого, все вибралися зі снігової заварухи цілими і неушкодженими. Загалом: якщо в розвідку - то на «Диско»! А якщо у сімейних справах?

Міцно збитий інтер'єр Discovery виконаний у фірмовому стилі. Недорогому пластику і средненькой графіку вже не дивуємося

Під побутові потреби краще пристосовані Lexus і Land Rover. В Discovery водій сидить високо, бачить далеко. Крісло з відмінним профілем і оптимальною довжиною подушки, але наповнювач надмірно жорсткий. Доведеться звикнути і до висувної шайбі управління трансмісією. У пробках іноді хочеться витягнути праву руку, проте прилаштувати її нікуди. З класичним селектором прасувати затори якось звичніше. Зате, поширив вільною рукою в районі підстаканників, можна знайти схованку для цінних речей. Крім того, по салону «Диско» розкидано аж шість USB-портів і три розетки: вистачить, щоб живити навігатор і зарядити гаджети, включаючи ті, що у задніх пасажирів.

У місному варіанті об'єм багажника Discovery Sport найскромніший - 479 л, а в двомісному найзначніший - одна тисяча шістсот дев'яносто вісім л. І навіть тут ми виявили пару розеток

Цікаво, але при самій скромній колісній базі Discovery Sport чи не самий просторий в нашій трійці. Перед колінами задніх пасажирів зазор сантиметрів в 25. З десяток - над головою. Але ж є ще й третій ряд крісел. Правда, самі англійці називають посадкову формулу «Спорту» 5 + 2: мовляв, задні місця - для діточок. І то правда: дорослий тут завиє ще до того, як кросовер рушить з місця. Добре хоч що середній ряд можна зрушити вперед на 160 мм, попутно збільшивши обсяг не особливо ємного багажника - 479 л.

Сложносочиненную панель Лексуса прикрашає 12,3-дюймовий дисплей мультимедійної системи. Шкіряно-дерев'яне кермо обігрівається лише на чверть

У м'яких передніх кріслах Лексуса утопаєш без жалю про відсутність бічної підтримки. Подушку можна подовжити за допомогою електроприводу, але до чого зайві рухи тіла? Lexus розслабляє. Склопідйомники чемно пригальмовують перед закриттям, підігріви і вентиляція крісел оснащені авторежимах, камери кругового огляду самі активуються по тривожним сигналам сонаров. При цьому оглядовість в хетчбекоподобном «ер-ІКСІ» на порядок краще, ніж в Discovery Sport.

Багажний відсік Лексуса вміщує 539-1612 л. Спинки можна скласти з багажника або салону

Пасажири заднього ряду Лексуса влаштуються з усіма зручностями. По-домашньому м'який диван і значний запас перед колінами дозволяють вальяжно розвалитися на сидіння. Можна підняти шторки на вікнах, включити підігрів, відкинути спинки ... Але щоб зарядити «мобільник», доведеться заглянути в надра центрального підлокітника - USB-роз'єму ззаду немає.

Нічого зайвого! У BMW не женуться за візуальними ефектами, віддаючи перевагу над ними вивірену ергономіку

У салоні BMW додаткових бонусів і зовсім не знайти. Розетка - одна на весь салон, другий ряд сидінь без підігріву, а сам диван прикручений до підлоги намертво. При найбільшій довжині колісної бази (2810 мм), X3 ще і найтісніший! Спинки передніх крісел оброблені жорстким пластиком у всіх кросоверів, але помічаєш це саме в «ікс-третьому». Однак оптимальний нахил спинки і вивірена форма подушки змушують визнати, що посадка на задньому дивані - найправильніша.

Багажник BMW - акуратний ящик з рівними стінками, місткістю 560-1600 л

У лівому передньому кріслі BMW рухаєш в пошуках підходящої пози. Прийняти її заважає розвинена бічна підтримка спинки. Валики регульовані, але навіть в розпущеному положенні людина середньої комплекції відчуває їх нав'язливу опіку. Зате в іншому - ідеал! Це стосується і посадки водія щодо органів управління, і самого інструментарію. Контрастні прилади - однозначно кращі в тріо. Управління «ай-драйвом» інтуїтивно зрозуміло, і якщо в Лексусі і Land Rover автоматичні режими клімат-контролю при невеликому плюсі ​​за бортом раз у раз вимагають коректування, то тут виставив один раз 21 ° і забув.

Сухі цифри розгону 0-100 км / ч (5,9 сек.) Не в силах описати феєрію прискорень. Здається, що під капотом BMW не ДВС, а потужна пружина, розпрямляється по команді акселератора

Дизельний BMW - ще і найпотужніший в нашій компанії. Рядна "шістка" із змінною геометрією направляючого апарату турбокомпресора видає 249 «налоговигодних» сил. Але по відчуттях їх мінімум на сотню більше. Ти просто тиснеш на педаль і через кілька секунд опиняєшся в потрібній точці. Відгуки акселератора в звичайному режимі не миттєві, але зв'язок з мотором пряма. А якщо активувати «Sport» ... то і вимикати не хочеться, настільки точно «ікс-третій» слід за педаллю газу.

Про налаштування гидромеханической коробки передач і сказати-то нічого. Робота «автомата» в більшості випадків залишається непомітною: бездоганна узгодженість двигуна і трансмісії! Дизель N57 і 8-ступінчастий Steptronic навіть ділити на два окремих вузла не варто - це єдине ціле!

Дизель N57 і 8-ступінчастий Steptronic навіть ділити на два окремих вузла не варто - це єдине ціле

Кренів немає. Зате є повне уявлення про те, як міцно шини тримаються за асфальт

Шасі - моноліт. Кермо «ікс-третього" не перетяжелена, через обід відмінно відчуваються навантаження і відведення. І, на жаль, те, як кросовер сповзає в бік при наїзді на розмітку. Але пряму він тримає твердо і майже не нишпорить на поздовжньої колійності. У поворотах - захват! На вході X3 нейтральний, а на виході трохи надмірний. Під тягою задня вісь докручувати сильніше, дозволяючи прописати дугу з невеликим ковзанням. Але у відмінній керованості є і зворотна сторона - жорстка підвіска. На нерівностях автомобіль підстрибує немов перекачаний м'яч. Однак пробоїв амортизаторів можна не побоюватися, а на дрібних ямках BMW і зовсім виявився найкомфортнішим з нашої трійці.

9-ступінчастий "автомат" від ZF, що встановлюється на Disco Sport, - бочка дьогтю в вагоні меду. Трансмісія грішить ривками і частими перемиканнями невлад

У трансмісії Discovery Sport на один щабель більше, ніж в «стептронік» BMW, - 9. Однак вже через десяток кілометрів задаєшся питанням - навіщо так багато ?! Майже кожне перемикання супроводжується ривком. Коробка раз у раз розривається між сусідніми передачами, а в щільному потоці алгоритм її роботи нагадує безглузде рівняння: 3-1 + 1 = 3. Підозрюємо, що 9 ступенів в «автоматі» ZF з'явилися не з волі інженерів, а за примхою маркетологів.

Але сам по собі 190-сильний турбодизель непоганий. Недолік «конячок» відчувається лише при обгонах. У менш напружених умовах виручає густа тяга на середніх оборотах. Звичайно, 420 Нм - це менше, ніж 560 пунктів під капотом BMW, але все ж таки - не мало. Шкода, торохтить дизелек так, ніби в минулому житті орав землю в тракторної упряжці. Жорсткі нотки виразно чутні всередині і зовні, на холостому ходу і при їзді. Завжди.

Завжди

На рівному асфальті Discovery Sport лише трішечки свербить, а на вибоїстій трясеться, ніби разом ослабли всі з'єднання в підвісці. Одна втіха - енергоємність як у Дефендер

Підвіска працює грубо, помічаючи навіть малі нерівності. Але з великими можна не панькатися: енергоємність пружних елементів ще вище, ніж у Х3. Однак цілісності, якої підкорює BMW, у «Диско» немає і в помині. Легка розхлябаність шасі помітна на всіх типах покриття. І щось постійно погуркувало в багажнику. Під час тест-драйву в Ісландії салони кросоверів теж видавали сторонні звуки. Тоді нас запевнили: це огріхи предсерийной збірки. На що будете нарікати в цей раз?

Звивистих доріг Land Rover не боїться. Крениться, незважаючи на високий кузов, помірно і дуже чіпко тримається за асфальт, навіть будучи взутим в шиповані шини. Рульове управління інформативно, але потоки зворотного зв'язку непогано б відфільтрувати: разом з навантаженнями на обід приходять стусани від нерівностей. А ще за кермом компактного Discovery Sport важко позбутися думки, що керуєш більшим автомобілем. Втім, кому-то такий обман припаде до смаку.

Втім, кому-то такий обман припаде до смаку

Lexus дуже плавний - результат вдалих налаштувань 6-ступеневої "автомата". Однак мотор слабенький, та до того ж дуже мляво реагує на подачу палива

Після грубуватого Land Rover Lexus спочатку сприймається плюшевою іграшкою. В салоні «японця» не чути ні вулиці, ні дороги, ні мотора - самий тихий кросовер в тріо. Плавність роботи автоматичної трансмісії створює відчуття, що передач тут не шість, а всього одна. Але варто додати темп, як ідилія тут же розсипається. Те, що RX 200t програє в розгоні малопотужного «Диско», - півбіди. Гірше, що між акселератором і турбомотором немає належної зв'язку. Можна продавити педаль на чверть, але натомість отримати лише натяк на прискорення. Звичайно, тут є додаткові режими: «S» і «S +». Але навмисну ​​гостроту в відгуках довго не витерпиш. Та й бензину шкода.

Залежно від темпу руху Lexus споживав від 13,5 до 15,0 л / 100 км. Land Rover в тих же умовах укладався в 11,5-12 л, а BMW X3 витрачав і того менше: 10,5-10,8 л «на сотню»

Поки мчиш по рівній дорозі, Lexus заколисує по-котячому м'яким ходом. На просідання асфальту кросовер навіть допускає невелику розкачку. Але варто колесам наїхати на горбок або тріщину, як амортизатори дубеют, перестаючи гасити удари. Якщо нерівностей багато, краще знизити швидкість до мінімуму. Немає ясності в поведінці «ер-ікси» і на звивистій шосе. Та й звідки їй узятися, якщо розмашистий кермо абсолютно порожній! Плюс (або мінус?) Запізнілі відгуки на зміну курсу. Плюс помітні крени кузова. Плюс неінформативні гальма ...

А якщо з'їхати з асфальту? Дуже впевнено з бездоріжжям розправляється Land Rover. Хто б сумнівався! У «Диско» найбільш значний дорожній просвіт (212 мм), повноприводна трансмісія Efficient Driveline з муфтою Haldex і три позашляхових режиму з різними настройками силового агрегату і допоміжної електроніки.

У «Диско» найбільш значний дорожній просвіт (212 мм), повноприводна трансмісія Efficient Driveline з муфтою Haldex і три позашляхових режиму з різними настройками силового агрегату і допоміжної електроніки

Discovery Sport - справжній боєць з бездоріжжям. В рівній мірі це заслуга правильної геометрії кузова та допоміжної електроніки з програмними настройками позашляхових режимів

У режимі «Пісок» двигун видає максимум тяги, а колеса допускають пробуксовку - то що потрібно на пухкому покритті. Правда, повністю відключити систему стабілізації неможливо, і часом її втручання знижує прохідність на підйомах. Зате імітація міжколісних блокувань легко справляється з вивішуванням коліс, Discovery невимушено вибирається з «діагональної» пастки

Навіть із заблокованою муфтою приводу задніх коліс Lexus частіше буксує, ніж їде. У пухкому піску не вистачає тяги мотора, а на перегини - допомоги електроніки

Перш ніж з'їжджати з укатаних доріг на Лексусі, потрібно добре подумати. По-перше, з такими свесами кузова легко пошкодити ошатні бампери. По-друге, електромагнітна муфта JTEKT в приводі задніх коліс спрацьовує із затримкою і блокується недостатньо жорстко. Кросовер закопується передньою віссю швидше, ніж тяга подається до задньої. І по-третє, Lexus абсолютно безпорадний при діагональному вивішуванні. RX не може зрушити з місця навіть коли колеса розвантажилися, але ще стосуються опорної поверхні.

Додаткових режимів для їзди за межами асфальту у BMW немає. Максимум, що є водієві - відключення системи стабілізації. Однак мехатронної трансмісії xDrive вистачає і цього

Але у Лексуса хоча б можна примусово заблокувати муфту окремою кнопкою, в BMW і цього не передбачено. Здужаємо чи що ?! Вирубуємо електроніку, переводимо двигун в спортивний режим і ... «ікс-третій» з другої спроби бере висоту, підкорити Discovery Sport, а потім, трохи побуксовав, розправляється і з діагональним вивішуванням. По пухкому піску «німець» і зовсім пересувається впевненіше інших, виїжджаючи з боліт завдяки відмінній тязі мотора, а вправу по підйому в піщану гору з місця взагалі вдалося виконати тільки на Х3! І знову ми відзначаємо найточніший акселератор, яким можна ювелірно контролювати пробуксовку коліс.

По короткому відеоролику наочно видно позашляхові можливості наших дуелянтів

Ні, BMW в нашій компанії аж ніяк не третій зайвий. Підтвердження тому - перемога над суперниками. По суті, у «ікс-третього» немає недоліків. Скажімо так: у конкурентів є неочевидні переваги, що дозволяють їм блиснути лише в окремих номінаціях. Чи не тому виникають проблеми при підборі учасників порівняльних тестів за участю талановитого «німця»?

Land Rover відстрілявся зі змінним успіхом. Якщо продуманий салон - потрапляння «в яблучко», то робота автоматичної трансмісії - постріл «в молоко». Однак червоніти маленькому «Диско» нема за що, адже він створювався з прицілом на легке бездоріжжя. І треба визнати, що за межами асфальту «британець» дуже хороший!

Lexus замикає трійку. Яскравий дизайн, зручний салон, багате оснащення ... Але, чесно кажучи, в статичному стані RX 200t дарує більше радості, ніж в динаміці. Винуватці - скупий до віддачі турбомотор і рассогласованное шасі. Радимо придивитися до кросоверів з V-подібною "шісткою", які хоч і дорожче 4-циліндрових версій, але більше відповідають духу марки. Повірте, це вже зовсім інший Lexus RX.

Технічні характеристики тестованіх автомобілів (дані віробніків)

Lexus RXBMW X3Land Rover Discovery Sport

Кузов Тип Універсал (SUV) Універсал (SUV) Універсал (SUV) Кількість Місць / дверей 5/5 5/5 7/5 Двигун Тип Бензиновий, з турбонаддувом Дизельний, з турбонаддувом Дизельний, з турбонаддувом Розташування двигуна Спереду поперечно Спереду поздовжньому Спереду поперечно Кількість и Розташування ціліндрів 4, в ряд 6, в ряд 4, в ряд Робочий об'єм, куб. см 1998 2993 2179 Потужність, к.с. при об / хв 238 / 4800-5600 249/4000 190/3500 Крутний момент, Нм при об / хв 350 / 1650-4000 560 / 1500-3000 420/1750 Трансмісія Привід Повний Повний Коробка передач 6-АКПП 8-АКПП 9 -АКПП Гальма Передні Дискові вентильовані Дискові вентильовані Дискові вентильовані Задні Дискові вентильовані Дискові вентильовані Дискові Підвіска Передня Незалежна, пружинна, McPherson Незалежна, пружинна, багатоважільна незалежна, пружинна, McPherson Задня незалежна, пружинна, багатоважільна незалежна, пружинна, багатоважільна незалежна, пружинна, многорича жная Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 4890x1895x1705 4657х1881х1661 4599x1895x1724 Колісна база, мм 2790 2810 2741 Кліренс, мм 200 204 212 Споряджена маса, кг 2035 1905 1863 Обсяг паливного бака, л 72 67 65 Обсяг багажника, л 553- 1626 560-1600 479-1698 235/65 R18 245/50 R18 235/65 R18 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год 200 232 190 Розгін до 100 км / год, сек. 9,5 5,9 8,9 Витрата палива, л / 100 км Комбінований цикл 7,9 5,7-6,1 6,2 Викиди СО2, г / км, ек. клас 157-230 / Euro-6 149-159 / Euro-6 164 / Euro-5 Вартість автомобіля, руб. Базова версія 2 699 000 2 620 000 2 852 000 Тестована комплектація 3 659 000 4 601 999 3 678 173

Безпека

Lexus RX

BMW X3

Land Rover Discovery Sport

Оснащення системами безпеки Lexus RX BMW X3 Land Rover Discovery Sport Фронтальні подушки безпеки + + + Бічні подушки безпеки + + + Шторки безпеки + + + Колінна подушка безпеки водія / пасажира + / + - / - +/- Надувні ремені безпеки для задніх пасажирів - - - система стабілізації ESP + + + Антипробуксовочна система TCS + + + Антиблокувальна система гальм ABS + + + Brake Assist + + + Камера заднього виду + ​​+ + Парктронік + + + система допомоги при паркуванні + - - Світлодіодні фари + - + Ксенонові фари - + + Адаптивні фари + + + Система допомоги при перест роїнні + - - Система спостереження за розміткою - - - Система запобігання попутних зіткнень - - - Система розпізнавання дорожніх знаків - - - Система контролю втоми водія - - - Включення аварійної сигналізації при екстреному гальмуванні + + +

Фотобонус

Може, справа не в розмірах?
А якщо у сімейних справах?
Подушку можна подовжити за допомогою електроприводу, але до чого зайві рухи тіла?
9. Однак вже через десяток кілометрів задаєшся питанням - навіщо так багато ?
На що будете нарікати в цей раз?
Або мінус?
А якщо з'їхати з асфальту?
Здужаємо чи що ?
Чи не тому виникають проблеми при підборі учасників порівняльних тестів за участю талановитого «німця»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов