Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Порівняльний тест УАЗ Патріот, Great Wall Hover H3 Turbo і Chevrolet Niva

  1. Контакт з и КОМПЛЕКТАЦІЇ
  2. Технічні характеристики (дані виробників)

Наша сеть партнеров Banwar

Позашляховик сьогодні - вимираючий вид автомобіля. Більшість моделей або переходять в новомодний клас паркетників, або обростають жирком опцій і стають не засобами підкорення напрямків, а показником статусу власника. Тим дивніше, що у нас все ще залишається можливість придбати більш-менш пристойний «джип» за відносно помірну вартість. І саме такі автомобілі ми зібрали в нашому черговому порівняльному тесті.

Найсвіжішої новинкою в цьому сегменті є оновлений в кінці минулого року UAZ Patriot (Так-так, саме так, непатріотично - латиницею - до сих пір офіційно іменується ця модель). Від нього і «танцювали», підбираючи конкурентів. Китайський Great Wall Hover H3 New вибрали як найбільш доступний (і при цьому більш-менш зарекомендував себе в наших умовах) імпортний аналог. «Спільний» Chevrolet Niva (Хоча чого там спільного щось? - американці, по суті, тільки підтягнули якість збірки та повісили свою емблему на розробку АвтоВАЗу) - в принципі, один з найдоступніших позашляховиків на нашому ринку. І нехай став безробітним Кларксон ятрить над городянами за кермом таких машин - ми-то знаємо, в чому сила «джипів», чи не так?

І нехай став безробітним Кларксон ятрить над городянами за кермом таких машин - ми-то знаємо, в чому сила «джипів», чи не так

Звичайно, в Росії все ще доступні і класична «Нива» - Lada 4x4, і старий добрий «козлик» - UAZ «Hunter», але ці моделі дуже вже утилітарні і застарілі за всіма параметрами, щоб всерйоз розглядати їх в ролі позашляховика для міського жителя . Тому нехай саме наша трійця буде уособлювати «народний» позашляховик

«Купити позашляховик, живучи в місті, все одно що місяць не знімати презерватив заради одного вдалого дня» (Д. Кларксон)

Рестайлінг Патріота те саме косметичної операції для комбайнера: зробити щось можна, але навіщо? Автомобіль отримав нову світлотехніку з модними «напливами» на боковини кузова. Попутно змінилася решітка радіатора і бампери, а також захисний пластиковий чохол запасного колеса. Багатьом, втім, такі зміни сподобалися: Patriot став трохи більш сучасною, модніше і, головне, позбувся нарешті жахливих зазорів між кузовними панелями і бамперами. При цьому позашляховик втратив майданчик на передньому бампері (стоячи на ній, легше дотягуватися в глибину підкапотного простору, куди, на жаль, власникам російських машин як і раніше доводиться лазити частіше бажаного) і можливість простої заміни штатних бамперів на спеціальні «силові». Оновилися також штатні підніжки, а бічні стекла в районі багажника стали вклеєними. Ось, за великим рахунком, і всі зовнішні зміни.

Зміни в дизайні непогано співвідносяться з новим рекламним слоганом «Оновлений для міста», але в цілому - на любителя

Зміни в дизайні непогано співвідносяться з новим рекламним слоганом «Оновлений для міста», але в цілому - на любителя

Ззаду зміни в тому ж ключі, що і спереду: ліхтарі, чохол запаски і вклеєні (нарешті!) Заднє і бічні стекла

Ладні пропорції кузова Great Wall Hover - спадщина прообразу (Isuzu Axiom), а ось оновлений, з величезною хромованою решіткою радіатора (особливо помітною на тлі темного кузова) дизайн - заслуга китайців. Новий стиль, до речі, ставить хрест на силовому обвісі передньої частини оновленого Ховер: силовий бампер потребують зрізати половину решітки радіатора. Штатний же занадто сильно для позашляховика звисає, ризикуючи бути пошкодженим на крутих перегинах або великих перешкодах. Зате з зазорами кузова і підгонкою декоративних елементів тут краще, ніж на обох вітчизняних позашляховиках. І в цілому в місті Ховер виглядає найбільш органічно.

Сприйняття оновленого Ховер сильно залежить від кольору автомобіля: чорний позашляховик виглядає суворіше і пафосніше

Сприйняття оновленого Ховер сильно залежить від кольору автомобіля: чорний позашляховик виглядає суворіше і пафосніше

Рестайлінг задньої частини звівся до комбінації багажних дверей і задніх ліхтарів від двох попередніх (H3 і H5) версій моделі

Маленька Нива поруч з простакуватим, незважаючи на рестайлінг, Патріотом і «пафосним» Ховер виглядає найбільш завзято і весело: рестайлінг 2009 року від знаменитого ательє Bertone укупі з позашляховими аксесуарами версії LE (шноркель, захисні накладки на бамперах і бортах з нефарбованого пластика і чорні колісні диски) візуально саме цей автомобіль «роблять» найбільш «позашляховим» і напевно додають кілька плюсів до карми власника. Хоча силовий тюнинг кузова і тут вимагає «хірургічних» робіт. Підгонка кузовних деталей і обважування трохи краще, ніж у «китайця» і явно краще, ніж у Патріота.

Навіть облагороджений італійцями ВАЗОВСКИЙ дизайн кінця 90-х років минулого століття, звичайно, давно застарів

Навіть облагороджений італійцями ВАЗОВСКИЙ дизайн кінця 90-х років минулого століття, звичайно, давно застарів

Однак в цілому Нива виглядає гармонійно і закінчено: в ній немає вибиваються із загальної стилістики деталей

У нас прекрасні дороги, просто люди їздять на позашляховиках.

Інтер'єри наших піддослідних розрізняються не менш кардинально. По суті вони - принципово різні.

В оновленому Патріоті видимих ​​змін практично немає. Власники дорестайлінгових машин відразу побачать нову комбінацію приладів, оновлені матеріали обробки і мультимедійну систему з семидюймовим сенсорним екраном на ОС Android. Відповідно, нікуди не поділися і основні недоліки: великий за сучасними мірками і нерегульований по вильоту кермо (під час тесту мені постійно хотілося відсунути його трохи далі), незручність регулювання нахилу спинок передніх сидінь, тугі замки дверей, а також груба підгонка і низька якість виготовлення деяких деталей інтер'єру. Хоча, безумовно, в порівнянні з утилітарним Хантером ергономіка Патріота - просто прорив. Не кажучи вже про комфорт. Втім, про це трохи пізніше.

Втім, про це трохи пізніше

Інтер'єр Патріота, звичайно, далеко не шедевр дизайну, але цього і не потрібно. Зате і на вигляд приємний, і навіть, як не дивно, на дотик

Про всі достоїнства і недоліки інтер'єру оновленого Ховер ми в цілому вже розповідали в блозі редакційного позашляховика . Однак турбований варіант отримав кілька відмінностей. По-перше - шкіряна обробка крісел додала деякі специфічні відчуття «дешевої розкоші»: начебто і солідно, але шкіра реально недорога. По-друге, на приладовій панелі замість простенького інформаційного віконечка з одометром і годинами з'явився більш солідний дисплейчик бортового комп'ютера. По-третє, стало більше клавіш на кермі: в списку оснащення тепер є круїз-контроль. Але штатної навігації в системі все так же немає (хоча клавіша для її «активації» присутній - китайці такі китайці).

Інтер'єр Ховер підкреслює найбільшу в трійці вартість автомобіля. Однак пластик краще не чіпати: він жорсткий, а лаковані вставки ще й мазкі

Після Ховер сідати за кермо Ниви - все одно що подорожувати на машині часу. Back in USSR! Вірніше, не в СРСР навіть, а в те, що від нього залишилося на самому початку 90-х. Округлі форми передньої панелі в модному років двадцять тому стилі биодизайна, жахливі зазори в сполученнях салонного пластика, широке й удаване майже вертикальним лобове скло, відсутність не те що мультимедійної системи - навіть простенького бортового комп'ютера ... Зате тут є старий добрий важіль управління повнопривідною трансмісією, а НЕ новомодні «шайба» і кнопки, як у Патріоті і Ховер - єдине, що в інтер'єрі Ниви нагадує про класової приналежності.

Інтер'єр Chevy Niva - екскурсія в минуле. Однак зібрано все досить акуратно, а зазори - прикра конструктивна особливість

У чому особливо сильно проявляються відмінності у наших позашляховиків - так це в посадці за кермом. Патріот, будучи найвищим в трійці, і посадку пропонує відповідну. У всіх сенсах. Тільки в ньому можна підморгнути далекобійникові і зверхньо подивитися на пасажирів Ленд Круїзера. Зворотний бік висоти - незручність роботи педалями (особливо зчепленням) для водіїв зростання середнього і нижче: стегна впираються в передній край подушки, а далі доводиться працювати ступень. Останнє, з огляду на зусилля на педалях Патріота, не найприємніше заняття. Ховер, навпаки, сприймається звичайної легковиком з відповідною низькою посадкою за великим кермом. Незвично тільки відчувати при цьому досить високе положення над дорогою. Ну а Нива десь посередині. На майже золотої середини - будь у неї ближче до водія важіль КП і трохи менше зусилля на органах управління, її ергономіку можна було б визнати близькою до ідеалу навіть незважаючи на нерегулірующійся по вильоту кермо і найпростіші крісла без регулювання по висоті.

У задніх пасажирів свої нюанси і особливості посадки. Тут переваги отримують ті, хто сяде в Патріот. Місця досить і по висоті, і по ширині, і для ніг. Є окрема грубка і кишені в спинках передніх сидінь і дверях. Бракує тільки підлокітника в центрі, який є у Ховер. Разом з ним задні пасажири «китайця» отримують ще й два підстаканники. В цілому - теж добре. Незручно тільки потрапляти всередину: підлогу високий, а підніжки відсутні. В Ниві такої проблеми немає. Однак і ніяких зручностей для пасажирів теж немає. Які там кишеньки-підлокітники, якщо відсутні навіть підголовники, а замість електросклопідйомників - обертові рукоятки-«м'ясорубки».

Багажники у наших позашляховиків прямо відображають зовнішні габарити. Самий місткий - у Патріота. Він же найпримітивніший з облаштування: для кріплення вантажу знайшлося всього дві петлі, та й ті на підлозі (та ще й під ковриком). Кишень або підпільних відсіків немає в принципі: запаска висить зовні, а інструмент закріплений під відкидною подушкою заднього дивана. Багажник «китайця» теж простий, але тут є гачки для сумок-пакетів і навіть 12-вольта розетка! Проте найсильніше здивувала Нива, в якій штатний інструмент (домкрат / баллоннік) упакований в непривабливий чохол і прикріплений ремінцем прямо на підлозі в кутку. Зате на тильній стороні багажних дверей присутній штатна ... лопата! Точніше лопатка, що є частиною «позашляхової» комплектації LE.

Їздячи на позашляховиках по місту, люди натякають владі про стан доріг.

Перевірити позашляхові якості ми вирішили в підмосковних полях і перелісках. Але до них ще треба доїхати. Як поводяться найбільш доступні позашляховики на асфальті?

Патріот - російський мужик. Він не звик до хороших дорогах, йому на них незручно і навіть трохи страшно. Вже до 60 км / ч Патрік починає помітно «гуляти» по своїй смузі, лякаючи легковика в сусідніх рядах. Чи безпечно налаштувати радіо або навігатор можна тільки стоячи перед світлофором. При цьому від працюючого на холостих двигуна по всьому кузову проходить такий бриз вібрацій, що ми з колегами незалежно один від одного задавалися питанням: «тут точно бензиновий мотор?». Бензиновий, точно. Як і на двох інших машинах.

Зате у Патріота самий доброзичливий до водія тандем педалей зчеплення і газу: впевнено рушити з місця, без ривків і ризику заглушити мотор, виходило навіть у дівчини (!) З автошкольних досвідом водіння на МКП. Перша передача коротка, тому спочатку Патріот здається повільним. Зате така характеристика допомагає стартувати з виїздом з ряду припаркованих машин: є час для обертання «довгого» і тугого керма. Далі треба витратити ще одне зайве мить при перемиканні на другу: якщо не затримати важіль в нейтрали (або не зробити подвійний вижим зчеплення), коробка відгукнеться грубим брязкотом металу - немов немає тут синхронізаторів. Зате потім Патрік стає несподівано жвавим і починає змагатися в розгоні з Логаном і Соляріс, іноді навіть «уделивая» їх! Правда, триває це недовго: перемикання на третю знову вимагає затримки важеля в нейтрали, а на вищих передачах потужності двигуна стає недостатньо для продовження розгону з колишньою динамікою.

Правда, триває це недовго: перемикання на третю знову вимагає затримки важеля в нейтрали, а на вищих передачах потужності двигуна стає недостатньо для продовження розгону з колишньою динамікою

На асфальті Патріот здається недостатньо комфортним: на дрібних нерівностях і стиках, які легкові автомобілі проїжджають, «не помічаючи», позашляховик на мостах і з ресорами ззаду трусить

На асфальті Патріот здається недостатньо комфортним: на дрібних нерівностях і стиках, які легкові автомобілі проїжджають, «не помічаючи», позашляховик на мостах і з ресорами ззаду трусить

Головна біда Патріота - нестабільність на прямій. Пік «п'яної» бовтанки доводиться на нешкідливі міські 50-70 км / ч. Після 100 км / ч стабільність руху поліпшується, але до і без того гучній баритону двигуна додаються рев трансмісії і свист вітру в зовнішніх дзеркалах і рейлінга на даху

Ховер з турбомотором в порівнянні зі своєю атмосферною версією - просто «гонка». Якби не одне «але» - затики при активному розгоні. Пам'ятається, і атмосферний варіант при різкому старті і перемиканнях на мить втрачав тягу. Тут же цей ефект посилюється провалом в «турбояму». Автомобіль робить ривок вперед на першій, перемикання на другу і ... на секунду-півтори мотор немов «вмирає». Потім ще одну-дві секунди розкручує турбіну, після чого, нарешті, робить другий ривок вперед. Третя передача - і знову провал. В результаті розгін до 100 км / год так і не вийшов за 15-секундний ліміт. Прикро: адже по відчуттях турбомотор здатний розігнати Ховер до «сотні» секунд за 10-11. Втім, швидко на «китайці» краще не їздити: в поворотах рамний позашляховик помітно крениться (навіть сильніше вищого Патріота), а при гальмуванні зупиняється трохи далі очікуваного, ніж спочатку здорово лякає. Нічого дивного: адже підвіска і гальма на турбоверсии залишилися колишніми.

Ховер - типовий представник класичних рамних позашляховиків японської школи: він м'який і тихий на ходу, непогано тримає дорогу і в цілому справляє найприємніше враження

Ховер - типовий представник класичних рамних позашляховиків японської школи: він м'який і тихий на ходу, непогано тримає дорогу і в цілому справляє найприємніше враження

Всі маневри на Ховер краще прораховувати наперед: розгону можуть перешкодити «провали» після зміни передач, проходженню поворотів - крен і ватяні реакції на рулювання, а при гальмуванні лякають недостатньо ефективні гальма

Нива - ось хто нас здивував! Розганяється так собі (насилу вдалося «виїхати» з 17,5 секунди), шумить, вібрує ... Зате повний контакт і взаєморозуміння з машиною! Ніяких штучних відчуттів на кермі, «порожніх» педалей і «отвязанность» від дороги. Все так, як було раніше, до винаходу активної підвіски, електропідсилювач керма і систем стабілізації: ти керуєш автомобілем, а не натякаєш йому, куди хочеш поїхати. При цьому зовсім не обов'язково лавірувати між вибоїнами чи пригальмовувати перед «лежачими поліцейськими» - підвіска Ниви прекрасно справляється з усіма сюрпризами російських доріг. Конструкторам залишається доопрацювати сущі дрібниці: знизити зусилля на педалях і важелі КП, поліпшити чіткість включення передач, трохи додати гостроти в рульове управління і як слід поліпшити шумоізоляцію салону. На жаль, на нинішньому поколінні Ниви це неможливо в принципі, а нового покоління моделі, швидше за все, вже не буде.

Нива далека від рафінованого поведінки сучасних іномарок. Але дивна річ, управління нею справжньому водієві навіть задоволення може доставити!

Але дивна річ, управління нею справжньому водієві навіть задоволення може доставити

На тлі своїх суперників Нива справляє враження верткого і моторного автомобіля. Шкода, що динамічні можливості не підтримують початкове враження: не їде хрестоносна Лада ...

У Росії всі машини - позашляховики.

Може, поза дорогами Патріот покаже клас? В якійсь мірі ці очікування виправдовуються: по розбитому путівцем і ґрунтування Патрік пре з упевненістю танка. Його тягає в колії, в підвісці щось постукує, лобове скло ловить бризки з-під коліс, а тряска в салоні заважає пасажирам розливати чай з термоса (до того ж їм нема за що триматися - поручнів немає в принципі). Зате жодного пробою в підвісці! А впевненості пересування по бруду і снігу навіть дорожні по малюнку протектора шини не заважали. Там, де Ховер і Нива ризикували забуксували і встати в очікуванні трактора, Патріот, завдяки своїм найкращим в трійці геометричним параметрам, рухався з нахабною впевненістю.

В бруду Патріот відчуває себе як, вибачте за банальність, риба в воді. Але «міський прикид» візуально не в'яжеться з їздою по грязям

Але «міський прикид» візуально не в'яжеться з їздою по грязям

Весь бруд з-під коліс Патріота летить або по сторонам, або ... на лобове скло. Танки грязи не боятся?

Ганяти «китайця» по бруду, так само як і вітчизняного «пройдисвіта», психологічно складніше: мало того що у Ховер візуально найнижча посадка над дорогою, так ще й підсвідомо від цього автомобіля очікується підступ. Однак за весь час наших покатушек Ховер не дав приводу засумніватися в своїх якостях і здібностях. Поступово ми перестали приховувати і виявилося, що по розбитій грунтовці Ховер їде не менш упевнено, ніж Патріот. У ньому менше трясе, і тільки енергоємність підвіски хотілося б збільшити: м'які торсіони спереду і такі ж пружини ззаду слабкіше тримають жорсткі удари і допускають занадто сильну розкачку кузова - так дивно і низько (для позашляховика) звисає передній бампер відірвати.

Подивіться на низько висить і масивний бампер і на не менше низьке розташування номерного знака: якось не по-внедорожному все це

Подивіться на низько висить і масивний бампер і на не менше низьке розташування номерного знака: якось не по-внедорожному все це

Потужний турбомотор в поєднанні із заднім приводом дозволяє похуліганити на слизькому путівці. Головне - не переоцінювати можливості повного приводу

Висока посадка и Короткі звісі Ниви не дають приводу засумніватіся в ее позашляхові можливий. Однако так сподобалось нам на асфальті підвіска на брудних вібоїнах виявило жестковатой и Занадто гучну: На нашій машині на особливо великих вібоїнах з-під днища регулярно доносівся металевий брязкіт. Кроме того, Ніві дуже сильно не вістачає тяги двигуна на малих и даже Середніх оборотах: для Впевнений руху в глібокій багнюці або снігу мотор доводитися сильно «розкручуваті». У трансмісії є поніжуючій ряд, но ефект від него недостатній - тяги все одно замало. Зате не треба завчасно підключати передній міст: привід завжди повний.

Висока посадка і короткі звіси - Нива на путівці відчуває себе не менш впевнено, ніж Патріот. На жаль, все псує слабкий двигун

На жаль, все псує слабкий двигун

Плануючи позашляхові покатушки, необхідно пам'ятати, що у Ниви найменші буксирувальні петлі: хороший трос за них зачепити буде непросто

Вдосталь нарезвівшісь в грязі і снігу, ми почали перевіряти можливості трансмісій при діагональному вивішуванні. І тут нас чекав сюрприз на межі шоку: тільки-но ми загнали Патріот на пагорб, що імітує діагональне вивішування, як наш «джип» безпорадно забуксував вивішеними по діагоналі колесами. І Нива, і Ховер в цій ситуації також однаково безпорадно обертали розвантаженими колесами. Виходить, що перед кроссоверами у всіх трьох позашляховиків переваги тільки в великих ходах підвісок і кращих геометричних параметрах.

«Полюбіть нас чорненькими, а біленькими нас всякий полюбить» - ця відома цитата як не можна краще підходить до оцінки наших сьогоднішніх героїв, які за збігом обставин опинилися в темних лівреях.

Найбільше плюсів за сумою вражень набрав Ховер. Він хоч і не позбавлений дрібних недоліків, в цілому непоганий: в здорової ступеня консервативний, досить симпатичний зовні, комфортний всередині - навіть не віриться, що це «китаєць». Однак з точки зору водія цікавіше їздити на Ниві: вона натуральніше, жвавіше і чесніше. Що стосується Патріота, то особисто я так і не зміг до кінця зрозуміти його «душу»: він не став міським жителем, але і в селі франтуватий Патрік вже не зійде за «свого хлопця». Його намагаються робити сучаснішою, оснащують новими опціями, але як і раніше зберігають два роздільних паливні баки і ресори ззаду. Проте є в цьому автомобілі своя харизма, за яку його люблять навіть «чорненький».

Контакт з и КОМПЛЕКТАЦІЇ

УАЗ Патріот

Основних комплектацій у оновленого Патріота три: базова «Класик» (в якій є світлодіодні ходові вогні, електросклопідйомники і бічні дзеркала з підігрівом і електроприводом) за 699 ​​000 руб. (Зазначена на офіційному сайті мінімальна вартість від 559 000 руб. Дійсна тільки при покупці автомобіля в кредит за програмою утилізації), «середня» комплектація «Комфорт» (додатково з'являються ABS + EBD, кондиціонер, електропідігрів передніх крісел і легкосплавні 16-дюймові диски) за 769 990 руб., і топова «Лімітед» (мультимедійна система з навігацією і камерою заднього виду, зимовий пакет і 18-дюймові колеса) за 829 990 руб. Основний двигун - 2,7-літрова бензинова «четвірка» потужністю 128 к.с. Однак у виконанні «Лімітед» також пропонується 2,2-літровий дизель потужністю 113 к.с. (З ним вартість автомобіля без урахування знижок і додаткових опцій складе 899 990 руб.). А з березня цього року доступні ще три спецверсії: «Анлімітед» (відрізняється спеціальною обробкою кузова і салону) за 859 990 руб., «Трофі» (також спецотделка, плюс захист днища і двигуна) за 799 990 руб. і «Експедішн» (оснащена мультимедійною системою з навігатором, експедиційним багажником на даху і радіостанцією) за 829 990 руб. Все Патріоти оснащуються п'ятиступінчастою КП і повнопривідною трансмісією з переднім мостом і роздавальної коробкою Dymos.

Great Wall Hover H3 New

Основних комплектацій для оновленого Ховер передбачено дві. Початкова Luxe (фронтальні подушки безпеки, ABS, колір «металік», легкосплавні 17-дюймові диски, велюрові сидіння, клімат-контроль, підігрів передніх крісел, мультимедіасистема з сенсорним дисплеєм, протитуманні фари, рейлінги на даху і ін.) Коштує від 940 000 руб. за машину з дволітровим атмосферним мотором (116 к.с.) і від 989 000 руб. за турбований варіант (150 к.с.). Версія Super Luxe (додатково оснащується датчиками світла і дощу, мультифункційним кермом з шкіряною обробкою, камерою заднього виду, заднім парктроніком і шторкою багажника) доступна від 939 000 і 989 000 руб. за атмосферну і турбированную версії відповідно. Крім того, є ще спеціальне виконання Super Luxe + Шкіра (шкіряна обробка сидінь), яке поки доступно тільки з атмосферним двигуном за ціною від 969 000 руб. Всі виконання Hover H3 New пропонуються тільки з МКП (п'ятиступінчаста у атмосферников і шестиступінчаста на турбоверсия) і класичної повнопривідною трансмісією з переднім мостом і демультіплікатором. На деякі автомобілі, які є в наявності, чи 2014 року випуску, пропонуються знижки 40 000-60 000 руб.

Chevrolet Niva

Сьогодні Нива пропонується в єдиному безальтернативном виконанні по технічній частині: тільки старий 1,7-літровий чотирициліндровий бензиновий мотор (80 л.с.), постійний повний привід і п'ятиступінчаста «механіка» з демультіплікатором і міжосьовим диференціалом. Мінімальна вартість за виконання L (центральний замок, сигналізація, іммобілайзер, передні електросклопідйомники, ГУР, аудіопідготовка, нефарбовані зовнішні дзеркала і бампери) становить 519 000 руб. Комплектація LC (доповнена кондиціонером) обійдеться вже в 550 000 руб. Версії GLS і GLC (поліпшена обробка інтер'єру, пофарбовані в колір кузова бампери, зовнішні дзеркала та ручки дверей, підголовники заднього дивана, передні сидіння з підігрівом, рейлінги на даху, ABS, фронтальні подушки безпеки і система кріплення дитячих крісел Isofix), також різняться між собою тільки відсутністю / наявністю кондиціонера, оцінюються в 592 000 і 619 000 руб. відповідно. Крім того, є ще спеціальні виконання LE (кронштейн для установки передньої лебідки, шноркель, позашляхові шини Continental, задній бампер з фаркопом і кондиціонер), і LE + (з фронтальними подушками безпеки, ABS, обробкою салону штучною шкірою і підігрівом передніх крісел) які стоять 580 000 і 624 000 руб. відповідно.

Оснащення системами безпеки УАЗ Патріот Great Wall Hover H3 New Turbo Chevrolet Niva Фронтальні подушки безпеки - + - Бічні подушки безпеки - - - Активні підголівники - - - Система курсової стійкості (ESP) - - - Парктронік - + - Камера заднього виду + + - Brake Assist - - - Ксенонові фари - - - Датчик дощу - + - Датчик світла - + - «Аварійка» при екстреному гальмуванні - - - Адаптивний круїз-контроль - - - Система допомоги при перестроюванні - - - Система допомоги руху в смузі - - - система запобігання зіткнень - - - система рас пізнавання дорожніх знаків - - -

Технічні характеристики (дані виробників)

УАЗ Патріот

Great Wall Hover H3 New Turbo Chevrolet Niva Кузов Тип Універсал (SUV) Універсал (SUV) Універсал (SUV) Кількість місць / дверей 5/5 5/5 5/5 Двигун Тип Бензиновий Бензиновий, з турбонаддувом Бензиновий Розташування двигуна Спереду поздовжньо Спереду поздовжньо Спереду поздовжньо Кількість і розташування циліндрів 4, в ряд 4, в ряд 4, в ряд Робочий об'єм, куб. см 2693 1997 1690 Потужність, л. с. при об / хв 128/4600 150/4200 (177/4200 *) 80/5000 Крутний момент, Нм при об / хв 209/2500 250 / 2400-4200 127/4000 Трансмісія Привід підключається повний що підключається повний Постійний повний Коробка передач 5 МКП 6-МКП 5-МКП Гальма Передні Дискові Дискові вентильовані Дискові вентильовані Задні Барабанні Дискові Барабанні Підвіска Передня Залежна, пружинна, з нерозрізним мостом Незалежна, торсіонна, двохважіль Незалежна, пружинна, двохважіль Задня залежна, ресорна, з нерозрізним мостом Залежна, пружинна, з нерозрізним мостом Залежна , Пружинна, з нерозрізним мостом Розміри, обсяг, вага Довжина / ширина / висота, мм 4785х1900х2000 4650х1800х1745 4056х1800х1690 Колісна база, мм 2760 2700 2450 Кліренс, мм 210 240 220 Споряджена маса, кг 2125 1905 1419 Обсяг паливного бака, л 2х36 н.д. . 58 Обсяг багажника, л 1200-2300 860-н.д. 320-650 Шини 235/70 R16 235/65 R17 215/65 R16 Динамічні характеристики Максимальна швидкість, км / год 150 н.д. 140 Розгін до 100 км / год, сек. н.д. н.д. 19 Витрата палива, л / 100 км Міський цикл 11,5 ** н.д. 14,1 Заміський цикл - н.д. 8,8 Вартість, руб. (за станом на початок квітня 2015 року) Тестована комплектація 829 990 939 000 580 000 * Дані тестованого автомобіля (збірка - КНР)
** Умовний середня витрата

Фотобонус

Хоча чого там спільного щось?
І нехай став безробітним Кларксон ятрить над городянами за кермом таких машин - ми-то знаємо, в чому сила «джипів», чи не так?
Як поводяться найбільш доступні позашляховики на асфальті?
При цьому від працюючого на холостих двигуна по всьому кузову проходить такий бриз вібрацій, що ми з колегами незалежно один від одного задавалися питанням: «тут точно бензиновий мотор?
Може, поза дорогами Патріот покаже клас?
Танки грязи не боятся?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов