Наша сеть партнеров Banwar
Nissan X-Trail проти Hyundai Santa Fe: чим виправдана різниця в ціні? Формально перед вами однокласники, повнопривідні кросовери, причому кожен зі своїми достоїнствами: Santa Fe трохи довше, а у X-Trail більше колісна база. Але на цьому їх схожість закінчується, і починається сувора конкурентна боротьба: Nissan дешевше Hyundai на 10 з гаком тисяч доларів!
Здавалося б, все - про що ще можна говорити, якщо ціна вирішує? Але, дивлячись на автомобільний потік ми розуміємо, що Hyundai Santa Fe зустрічається нітрохи не рідше Nissan X-Trail, а то навіть і частіше. Але чому покупці платять більше? В цьому ми і вирішили розібратися, запросивши на порівняльний тест японська та корейська кросовери. В нашому каталозі нових автомобілів представлено понад 30 моделей кросоверів, починаючи від передньопривідного Lifan X50 , Вартістю менше 9 тисяч доларів, і закінчуючи шаленим 575-сильним BMW X6M за $ 130 тисяч.
І, задавши в параметри пошуку «повний привід, автомат або робот», ми були сильно здивовані, коли виявили, що базовий передньопривідний Nissan X-Trail коштує всього 20 тисяч доларів , А його формальний однокласник, Hyundai Santa Fe, в базовій версії з повним приводом і 2,4-літровим мотором - від 33 з гаком тисячі ! Добре, припустимо, повнопривідна версія коштує дорожче, але така різниця в ціні нас все одно збентежила: цікаво, скільки коштуватиме X-Trail з усіма провідними? Виявилося, що не набагато дорожче - від 22,200 доларів , А сама-найдорожча версія LE + з двигуном 2,5 літра, повним приводом і варіатором - все одно менше 30 . При цьому Hyundai тільки починається від 33, а топ-версія з дизелем і «автоматом» коштує вже майже 45 тисяч . І ми вирішили з'ясувати, чим же Hyundai Santa Fe настільки краще Nissan X-Trail, раз він настільки дорожче, і при цьому добре продається.
Зовні обидва кроссовера хороші, і виглядають однаково статусно. Але - поки не стоять поруч. Варто підкотити на Nissan X-Trail ближче до Hyundai Santa Fe, і починають терзати смутні сумніви: а вони точно однокласники? Корейська кросовер виглядає мужественнее, важче, грунтовніше, а Nissan - як його молодший брат. Звіряємо розміри: немає, все майже однаково: X-Trail трохи вже, але зате у нього довше колісна база, Santa Fe трохи довше, але нижче. Але коли стоять поруч, Santa Fe виглядає солідніше, нехай і не на ті 10 з гаком тисяч доларів, на які він дорожче X-Trail. Хоча в плані спецефектів виграшніше якраз Nissan - у нього не просто світлодіодні ходові вогні, а повністю світлодіодні фари Bi-LED, які недоступні для Hyundai.
Якщо з усього вищесказаного вам запам'яталися саме світлодіодні фари, тоді всередині Nissan X-trail вас теж не розчарує - «гаджетів» тут повним-повнісінько. І нехай для тесту була надана найдорожча комплектація LE +, все одно радієш, що за таку ціну можна отримати і відеокамери кругового огляду, і систему контролю рядності, і комфортний доступ в салон - ключ завжди лежить в кишені, а відкривати-закривати машину можна натисканням клавіші на дверній ручці. Всього не перерахуєш, а хто зацікавився - ласкаво просимо в наш каталог , Де детально розписані всі комплектації Nissan X-Trail. Крім оснащення Nissan радує і ергономікою: водійське крісло регулюється по висоті в такому діапазоні, що можна сидіти мало не впираючись в стелю головою, а можна - як з суперкарі, мало не на підлозі. Також широкий і діапазон регулювання керма по висоті і вильоту, і за такі подарунки для водія в графі «посадка, ергономіка» хочеться відразу поставити X-Trail вищу оцінку. А ось за матеріали обробки салону гарної оцінки X-Trail не бачити - пластик тільки виглядає фактурно, але насправді жорсткий, і постукуючи по ньому пальцем, розумієш, звідки беруться низькі ціни. Не зрозумійте неправильно: всередині цей Nissan нітрохи не гірше за своїх однокласників, і сьогодні все економлять на матеріалах, просто відразу після X-Trail ми пересідаємо в Santa Fe, і ...
Хто ви, я не впізнаю вас в гримі? На «сліпому тесті», який якось уже проводив наш портал, у Hyundai були б всі шанси поставити в глухий кут навіть найдосвідченіших експертів. Все, починаючи від звуку закривання дверей і закінчуючи зусиллями на важелі АКП тут благородніше, соковитіше, приємніше в рази. Можливо, якби не було поруч Nissan, ми б не співали такі дифірамби Hyundai, але при безпосередньому порівнянні різниця дуже відчутна. Так і хочеться сказати - «якраз на ті 10 з гаком тисяч», але потім розумієш, що за ці гроші можна купити Nissan Terrano або ще якийсь доступний кросовер. Так що розбіжність в ціні, звичайно, значна - але і враження Santa Fe робить настільки ж приємніше, дороге. Різниця приблизно як між Renault і Audi, розумієте?
Але Nissan не збирається так просто здаватися! Перейшовши на задній ряд X-Trail, ми виявляємо там розділений (½) диван, у якого є всі регулювання - як і передні крісла, його можна переміщати вперед і назад, сантиметрів на 20, і можна змінювати кут нахилу спинки. Добре? Відмінно! У далекому положенні дивана пасажири Nissan відчувають себе як в лімузині, а якщо ще й спинку відкинути ... Але робити це не зовсім зручно: рукоятка знаходиться біля підголівника, а у спинки, як з'ясовується, є тільки кілька фіксованих положень.
Чим відповість Hyundai? Тим же: у нього задній диван розділений в такій же пропорції, і має такі ж регулювання - і по довжині, і по куту нахилу. І, як і в випадку з інтер'єром попереду, на задніх сидіннях теж відчувається, що Santa Fe набагато дорожче - самі сидіння товщі, м'якше. Регулювання по куту нахилу зручніше - рукоятка на боковині крісла - а крок регулювання мінімальний, що дозволяє виставити спинку під таким кутом, як зручніше вам, а не в одному з фіксованих положень, як у Nissan. І ще - сама по собі спинка заднього сидіння в Hyundai відкидається на більший кут, так що якщо вам захочеться подрімати в дорозі, Santa Fe для цього підходить більше, і до того ж у нього є шторки на задніх бокових вікнах. Але за запасом простору в області колін він трохи поступається X-Trail.
Багажник у Nissan відкривається теж безконтактно - навіть замок чіпати не потрібно, достатньо підійти до машини з ключем в кишені, і кілька секунд потримати руку біля датчика. Задум хороший, але краще б зробили як у VW, де досить провести ногою під бампером - коли тримаєш в руках щось велике і важке, не завжди є можливість піднести руку до датчика, що знаходиться над номерним знаком. Сам багажник великий, майже 500 літрів, і зручний - зверніть увагу на мінімальну вантажну висоту і рівну підлогу. Правда, рівним підлогу вийшов завдяки спеціальним полкам, одну з яких можна поставити вище. Незрозуміло, яку перевагу має така функція - важку річ на полку не покладеш, та й дрібні предмети будуть з неї скочуватися, так як немає ніякої огорожі. Максимальний обсяг багажника при складених задніх сидіннях - 1585 літрів.
У Hyundai немає електроприводу дверей багажника, і вже тим більше немає безконтактного доступу. Але це не сильно засмучує - самому відкрити-закрити багажник набагато швидше, ніж чекати, поки спрацює датчик, а потім електропривод підніме кришку багажника у Nissan. Обсяг багажника у Santa Fe теж більше - 585 літрів, а при складених спинках задніх сидінь - 1680 літрів. Пол багажника при складанні сидінь теж виходить рівним, проте сам процес набагато зручніше, ніж в Nissan - потягнув за важіль на боковині багажника, і спинка сама склалася.
Є у Hyundai і ще одна зручна річ - розетка на 220 В. Здавалося б, їздили все життя і без неї, але насправді, дуже зручно - можна зарядити ноутбук, камеру або чого що-небудь, прямо в дорозі. Працює розетка, природно, тільки при запущеному двигуні. І, до речі, оснащуються нею тільки дизельні Santa Fe.
А у нас був саме дизель - 2,2-літровий 197-сильний. Пропонується він як з механічною, так і з автоматичною 6-діапазонною коробкою передач, причому в поєднанні з «автоматом» крутний момент трохи вище, ніж на "механіці". А під капотом тестового Nissan X-Trail - бензиновий дволітровий 141-сильний мотор, який на передньопривідних версіях доступний як з механічною коробкою передач, так і з варіатором, а на повнопривідних - тільки з варіатором. Звичайно, в такій версії Nissan X-Trail не може змагатися з Hyundai в динаміці, і тому з програми випробувань ми виключаємо драг-рейсинг. На жаль, часи нині не ті, в тестових парках не тримають відразу кілька модифікацій однієї моделі, однак якби у дилера був X-Trail 2.5, то гонка цілком могла б відбутися: у такого Nissan і турбодізельного Hyundai дуже незначна різниця в розгоні з місця до 100 км / год.
Чи не можемо порівняти динаміку розгону, однак плавність ходу і ходові якості в цілому оцінити ніхто не заважає. Тим більше, що в ситуації з Nissan враження від 2-літрового мотора цілком порівнянні з враженнями від 2,5-літрового: обидва вони 4-циліндрові, і обидва досить голосисті на високих оборотах. А саме туди їх заганяє варіатор на розгоні - якщо прискорюватися інтенсивно, то тахометр показуватиме вище чотирьох тисяч обертів, і в салоні буде добре чути шум мотора. Що поробиш, специфіка варіатора. Однак інженери Nissan про це знають, і в даному поколінні варіатор навчений «перемикатися» на розгоні - X-Trail прискорюється плавними ривками, наче перемикаються передачі. До речі, вони і справді можуть «перемикатися» - якщо перейти в ручний режим, то варіатор буде працювати в 7 фіксованих положеннях. Плавність ходу і загальна поведінка Nissan X-Trail водієві нагадають швидше про легковики, ніж про кросовери: машина відмінно стоїть на дузі, спритно заходить в повороти, але розплата за це - шасі, дуже чутливе до нерівностей. Що дренаж, що ями з гострими краями - все удари відчутно передаються на кузов, і навіть при бажанні не скажеш, що X-Trail «пливе над дорогою». Однак якщо ви віддаєте перевагу спортивному стилю водіння, машина повинна сподобатися - у неї немає ніякої тяжеловестностью в звичках, притаманної багатьом кроссоверам.
Пересідаючи в Hyundai, ти немов закриваєш будинку подвійний склопакет: раптом розумієш, що все шуми немов відрізало. Запускаєш мотор, прискорюється, їдеш по нерівній дорозі - «... і тиша», як говорив Савелій Крамаров в одному відомому фільмі. Якщо в Nissan ти мимоволі знаєш, на яких оборотах працює мотор і скільки ямок було в попередньому повороті, то в Santa Fe ти сидиш на м'якому кріслі, коротше перетяжеленной неприродним зусиллям кермо, і взагалі нічого не відчуваєш. Дизель з ломовим моментом працює як ніби під водою, гучність зовнішніх шумів поставлена на мінімум, а плавність ходу змушує мучитися в сумнівах: тут точно не «пневма»? Ні, звичайні пружини, McPherson спереду і підвіска ззаду - конструктивно ці моделі клони, а на ділі між ними якщо не пропасти, то мінімум тріщина. Загальне враження від ходових якостей: Nissan - це звичайний кросовер японського походження, а Hyundai - корейський Mercedes-Benz. Понімате? Куди прикатился світ: «кореєць» комфортабельніше, ніж «японець».
А може, конструктори Nissan спеціально так зробили, і під личиною X-Trail ховається такий собі вседорожний GT-R? Перше враження - так. Те, що нас не сильно радувало в звичайних режимах руху, в більш жорстких режимах вже сприймається як плюс - легкий і «легковий» X-Trail відмінно поводиться в поворотах. І нехай кермо занадто легкий, але крен на «переставке» не лякають, не лякає і сама машина - вона все робить правильно, нехай і не дуже азартно.
Хоча «не азартна» - це про Hyundai. Подивіться, як підломилися шини, як вивісити заднє колесо - маневр той же, але виконує його Santa Fe з великою напругою. У ньому менше відчуваєш, і це заважає вести машину точно - кермо порожній, крен більше, і задоволення від таких маневрів набагато менше. Реально - Mercedes-Benz. Причому не сучасний, а такий, знаєте, з 90-х, ставний і розслаблений.
Останнім пунктом наших випробувань значилося бездоріжжя - легке, природно. І в ролі такого бездоріжжя виступив невеликий піщаний кар'єр, де нашим кроссоверам належало продемонструвати свої таланти. Відразу хочемо зауважити, що хоч у обох привід підключається повний, в конструкції Nissan і Hyundai є невеликі відмінності. У Nissan система повного приводу така ж, як і у Terrano - можна їздити на передньому приводі, можна на повному, автоматично підключається. А для бездоріжжя є режим Lock, коли муфта приводу задньої осі блокується - але працює блокування тільки до 40 км / ч. У Hyundai режиму роботи на передньому приводі немає - привід у нього завжди автоматично підключається повний. А для боротьби з бездоріжжям є клавіша блокування центральної муфти. Ну і звичайно ж в обох автомобілях є противобуксовочную системи.
Саме ці електронні помічники допомагають кроссоверам так легко долати такі моторошні перешкоди, як на фото. Страх і жах зараз напевно читається в очах більшості власників кросоверів, але насправді - нічого страшного. Головне - бампер не відірвати. І педаль газу тримати злегка натискує, тому що протівобуксовочная система працює саме тоді, коли розпізнає пробуксовку одного з коліс. У цей момент вона пригальмовує його, і перекидає крутний момент на інше колесо, яке стоїть на землі.
Загалом, якщо робити все акуратно, і Nissan і Hyundai граючи долають таку перешкоду. До речі, для «Ниви» або «УАЗа» воно можна перебороти тільки ходом - як тільки колесо вивісити, вони зупиняться, так як ні електроніки, ні міжколісних блокувань у них немає.
А ось в пухкому піску ці помічники виявилися зовсім не помічниками: протівобуксовочная система Santa Fe так завзято пригальмовувала колеса, що машина не могла піднятися на пагорб навіть з розгону. А ось коштувало електроніку відключити (разом з системою стабілізації, щоб теж не заважала), і Hyundai поїхав! І добре поїхав - там, де не було побоювань зачепитися бампером або порогом, він їхав всюди, де вистачало чіпкості покришок.
З Nissan та ж історія: піщаний кар'єр підкорився йому тільки після відключення електроніки. Ну і зимова гума допомагала - вона краще чіплялася за покриття, і це дозволило X-Trail пройти всі запропоновані нами перешкоди. Які, до речі, на штатних літніх покришках він міг би і не пройти - через варіатора. Цей тип трансмісії дозволяє економити паливо на асфальті (завдяки тому, що двигун в будь-якому режимі працює на оптимальних оборотах), на бездоріжжі починає злегка дратувати. У «автоматі» ти відчуваєш, коли машина їде, а коли ні, а тут - чіпаєш м'яко газ, машина не їде. Натискаєш сильніше - мотор бурчить, трансмісія напружується, але все одно не їде. Тиснеш в підлогу - починається пробуксовка. Загалом, дуже слабкий зворотний зв'язок, тому на X-Trail краще як на «уазику» - ходом, ходом.
Прочитавши весь матеріал, сподіваємося, ви будете з нами солідарні: після випробувань у всіх умовах вже не відчуваєш такої впевненості в тому, що «краще простіше, але дешевше» - дорожчий Hyundai Santa Fe і виявився якісніше, причому за дуже багатьма параметрами. Якість інтер'єру, шумоізоляція, плавність ходу ... Хоча у нього немає такого оснащення, як у Nissan X-Trail - всі ці камери та інші асистенти дійсно здорово полегшують життя. Але щодо відчуттів водія і пасажирів Nissan все ж помітно дешевше Hyundai - він гучніше, жорсткіше, нахабніше. Тому і назвати когось переможцем сьогоднішнього тесту ми не можемо: Nissan дешевше і краще оснащений, але навіть в самій розкішній комплектації він не пропонує того комфорту і відчуття «преміум», яким радує Hyundai.
НАМ запам'ятати
Nissan X-Trail
При маневруванні Nissan дуже зручний - камери кругового огляду дозволяють проїжджати в міліметрі від інших авто
Варіатору все одно, в якому режимі їде водій - він завжди вибирає оптимальні обороти, що дозволяє економити паливо
Режими роботи системи повного приводу відображаються на панелі в онлайн режимі: на розгонах і при пробуксовці передня вісь ділиться тягою з задньої
Від хромованих підніжок ніякого толку, вони тільки зменшують просвіт під порогами
Hyundai Santa Fe
Hyundai добре продуманий в дрібницях. Ніша для зберігання знятої шторки багажника - де ще таке побачиш?
І дизайн, і матеріали обробки у Santa Fe солідніші, хоча до рівня німецьких преміальних моделей вони не дотягують
З помічників - тільки відеокамера заднього виду
Дрібниця, а приємно: накладка двері закриває і поріг, тому він завжди залишається чистим. Таких «преміумних» дрібниць у Hyundai багато
Nissan X-Trail проти Hyundai Santa Fe: чим виправдана різниця в ціні?Здавалося б, все - про що ще можна говорити, якщо ціна вирішує?
Але чому покупці платять більше?
Добре, припустимо, повнопривідна версія коштує дорожче, але така різниця в ціні нас все одно збентежила: цікаво, скільки коштуватиме X-Trail з усіма провідними?
Варто підкотити на Nissan X-Trail ближче до Hyundai Santa Fe, і починають терзати смутні сумніви: а вони точно однокласники?
Хто ви, я не впізнаю вас в гримі?
Різниця приблизно як між Renault і Audi, розумієте?
Добре?
Чим відповість Hyundai?
Дизель з ломовим моментом працює як ніби під водою, гучність зовнішніх шумів поставлена на мінімум, а плавність ходу змушує мучитися в сумнівах: тут точно не «пневма»?