Наша сеть партнеров Banwar
Нова версія кросовера вийде на європейський ринок до кінця поточного місяця.
Компанія Porsche представила заряджає Cayenne E-Hybrid нового покоління. Всупереч очікуванням, крос не отримав бітурбірованним «шістку» 2.9 від лифтбека Panamera 4 E-Hybrid з вбудованим в «робот» PDK електродвигуном: до складу установки повнопривідного позашляховика увійшли турбодвигун V6 3.0 потужністю 340 к.с. (Таким же оснащується і стандартний Cayenne), 136-сильний електромотор і восьмиступінчастою "автомат" Tiptronic S. Але батарея у гібридного SUV - така, же, як у Панамери (ємністю 14,1 кВт * год, розташована під підлогою багажника), та і сукупна віддача кросовера і максимальний крутний момент - ті ж, що і у «пятідверки»: 462 к.с. і 700 Нм.
З місця до «сотні» Porsche Cayenne E-Hybrid розганяється за 5 секунд, максимальна швидкість - 253 км / ч. Паспортний витрата палива становить 3,2 - 3,4 л / 100 км (по циклу NEDC, в залежності від шин). Тільки на електротязі кросовер може проїхати до 44 кілометрів, в цьому режимі «максималка» - 135 км / ч. Для порівняння, Panamera 4 E-Hybrid набере першу "сотню" за 4,6 секунди, максимальна швидкість лифтбека - 278 км / ч, витрата палива - 2,5 л / 100 км, а запас ходу - 50 км. Гібридний Cayenne попереднього покоління - S E-Hybrid - оснащений 333-сильним турбомотором V6 3.0, 95-сильним електродвигуном і батареєю ємністю 10,8 кВт * год. Загальна віддача цієї моделі - 416 к.с., такий кросовер розганяється до 100 км / год за 5,9 секунди, максимальна швидкість - 243 км / ч (на електротязі - 125 км / ч), запас ходу - до 38 км.
На зарядку нового гібридного Кайена від побутової електромережі піде 7,8 години, від «швидкого» терміналу - 2,3 години. Процес зарядки можна контролювати через мобільний додаток.
Як і Panamera 4 E-Hybrid, Cayenne E-Hybrid завжди стартує в електричному режимі E-Power, бензиновий двигун включається тільки в міру необхідності. У режимах Sport і Sport Plus мотор V6 працює постійно. У першому випадку зарядка батареї підтримується на мінімально необхідному рівні для того, щоб забезпечити достатні резерви для надання підтримки ДВС. У режимі Sport Plus крос розвиває максимальну швидкість, а його батарея заряджається максимально швидко. Відзначимо, програма управління у гібридних кросовера і лифтбека - майже така ж, як у гіперкара Porsche 918 Spyder.
Зовні від стандартного кросовера гібрид відрізняється лише кольором гальмівних супортів (вони у Cayenne E-Hybrid - яскраво-зелені). У салоні нової версії - модернізована мультимедійна система, яка відображає дані про гібридної установки. Плюс для всіх модифікацій Cayenne тепер доступні нові 22-дюймові диски, покращений адаптивний круїз-контроль і кольоровий проекційний дисплей (вперше для моделей бренду).
У Німеччині ціна Cayenne E-Hybrid стартує з позначки в 89 822 евро, що в перерахунку на наші гроші становить приблизно 6 755 000 рублей за актуальним курсом. У Європі продажі гібридного SUV почнуться вже в травні.
Оновлене: оголошена ціна нового Porsche Cayenne E-Hybrid для РФ - від 6 934 000 рублей. Російські дилери вже приймають замовлення на модель.
Нагадаємо, Porsche Cayenne третьої генерації вийшов на російський ринок в січні 2018 го. Ціна стандартного кросовера - від 4 999 000 рублей.