Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Посадка на велосипеді. Висота сідла

Наша сеть партнеров Banwar

Від висоти положення сідла залежить збереження колін і зв'язок, але, головне, скільки витримає «п'ята точка». Виставляти положення сідла потрібно в динаміці за допомогою відеозйомки. Від висоти положення сідла залежить збереження колін і зв'язок, але, головне, скільки витримає «п'ята точка» У першому наближенні можна виставити висоту сідла згідно з численними рекомендаціями з інтернету і «до інтернету». Рекомендації полягають в тому, що в нижній точці потрібно мати можливість випрямити колінний суглоб до «клацання», торкаючись педалі п'ятою. А під час педалювання, коли опора на педаль йде не п'ятою а «подушечкою» великого пальця, потрібно щоб нога ні в якому разі не була випрямлена. Іноді вказуються бажані кути максимального розгинання колінного суглоба, 143-153 град. Постулюється, що якщо нога занадто сильно випрямлена, можуть постраждати зв'язки, якщо навпаки, залишається недостатньо разогнутой, «вбиваються» коліна. Зрозуміло, це дуже розумні рекомендації, вони цілком достатні для заїздів на 2-3 години без зупинок, а з зупинками, напевно взагалі достатні на будь-яку дистанцію.

На жаль ці рекомендації лише частина загальної картини біомеханіки, причому якщо розглядати цю частину у відриві від інших, то при довгому педалюванні наслідки можуть бути поганими.

Почну з тези, розібраного в попередній замітці , Що всі люди різні. Причому відрізняються один від одного набагато сильніше, ніж спортсмени, які займаються велоспортом. Тому прагнення підігнати посадку під певні кути згинання коліна, виставляння висоти сідла по п'яті і т.п. - має таку ж значимість як «середня температура по лікарні».

Оптимальна висота сідла безпосередньо залежить від техніки педалювання конкретної людини. У техніці крутіння педалей нічого особливо модерного немає. Але потрібно враховувати, що погляд на себе «зсередини» може сильно відрізнятися від того, як це виглядає зовні (говорю про себе 🙂). Тому дуже важливий незалежний контроль відеозйомкою. Опишу свої відчуття при силовому педалюванні в «контактах» при оптимальній для мене висоті сідла.

При педалюванні (особливо в гору) внутрішнє відчуття: «п'яти вниз» При педалюванні (особливо в гору) внутрішнє відчуття: «п'яти вниз». Найбільш сильно відчуття «п'ята вниз» при русі педалі вниз, тобто, спочатку опускається п'ята, а потім носок «навздогін» тисне на педаль. Кут гомілку-п'ята по відчуттях при цьому такий же як в гірськолижному черевику. Ахілла трохи розтягнута, але не більше, ніж в гірськолижному черевику. Положення «нахил гомілки вперед - навантаження на Ахілла» статично, щоб ахілла не запалені (було таке). Тобто, не потрібно рухати п'ятою «верх-вниз», а опустив п'яту при русі вниз і тримаєш її так. П'яту тримаєш вниз до нижньої ділянки і трохи більше до відчуття, того, що ахілла починає розтягуватися. Після цього відчуття «п'ята вниз» переноситься на іншу ногу (яка починає рух вниз), а ця нога перетворюється в «гак», який тягне педаль вгору за кліпсу контакту. При цьому п'ята вгору не піднімається, тобто педаль вгору тягнеш «носком на себе».

Насправді (за кінограм) п'яти вниз не опускаються, ступня на один кадр займає горизонтальне положення (1), а потім п'ята піднімається вгору. Тобто внутрішні відчуття - це саме внутрішні, виглядає все не так. Насправді (за кінограм) п'яти вниз не опускаються, ступня на один кадр займає горизонтальне положення (1), а потім п'ята піднімається вгору

В принципі, добре б, щоб нога в коліні була трохи більше випрямлена, але вивчення кинограмм показало, що цього не відбувається. Якщо сідло поставити трохи вище, то нога надалі не випрямляється, а піднімається п'ята (2) (навіть з відчуттями «п'ята вниз», якщо ще вище - то починає зад елозить по сідла. (Такі у мене ноги, у «інших учасників тесту» нога випрямляється більше (3)).

Таким чином, (тільки) зйомки відео показують, наскільки дійсно випрямляється нога при крученні педалей. У нерухомому стані я, зрозуміло, можу легко розігнути ногу повністю. Можна і педалювати з таким же відчуттям, але до дійсності це не має ніякого відношення. У моєму випадку позначається ще й те, що ноги різні, права в динаміці розгинається краще, відповідна різниця у висоті сідла 1 см (в результаті і виставив «під праву ногу»).

Додано в серпні 2017

Загалом, в першому наближенні рекомендую робити так.

Спочатку накатати приблизно півтори години, щоб організм «сів». Потім зробити кінограм. Поставити висоту сідла так, щоб ступня внизу обороту педалей приймала горизонтальне положення. Правда, є одне «але». Нога при цьому все-таки не повинна бути занадто випрямлена. До початку сезону 2016 помітно покращилася розтяжка, тому стало можливим підняти сідло вище (зі збереженням горизонтального положення ступні). Ось ще раз фотка (1), яка була вище (сезон 2015).

Ось ще раз фотка (1), яка була вище (сезон 2015)

А ось посадка сезону 2016: А ось посадка сезону 2016:

Колеги з форуму знайшли, що нога занадто випрямлена і це може привести до неприємних наслідків. Чесно кажучи, так і відбулося. У заключній в сезоні серії заїздів на 100+ км подрастянул якусь анатомію в задній частині коліна. Минуло до кінця зими тільки. Тому до початку сезону 2017 сідло трохи опустив.

Таким чином, основний критерій оптимальної висоти сідла полягає в тому, щоб в стоп-кадрі нижньої точки педалі ступня була горизонтальна, а сідло при цьому встановлено якомога вище. Далі потрібно дивитися на отриманий кут в колінному суглобі. Добре, щоб він потрапляв в рекомендації, наведені вище: 143-153 град. Якщо не потрапляє «знизу», як верхній фотке цієї врізки (138 град), то нічого страшного, просто така розтяжка. А якщо нога виходить занадто разогнута і виходить за рекомендований діапазон, як на наступній фотці (161 град), то сідло краще опустити. Можна не відразу, але «прислухатися» до задньої сторони колін і, якщо з'являться хворобливі відчуття типу «трохи потягнув», то відразу після цього.

Є ще один момент, який помітний тільки сторонньому спостерігачеві. Це погойдування стегон з одного боку в інший. Тобто, коли нога розгинається, стегно йде вниз. Є ще один момент, який помітний тільки сторонньому спостерігачеві Я так їздив досить довго, пару сезонів і вважав, що неприємні відчуття в суглобі «шийка стегна» на ранок після довгого педалювання це те, що і повинно бути після крутіння. При цьому був в повній впевненості, що похитування стегон немає. Поки не побачив себе з боку на бревете з стрілялки камери їде ззаду 🙂

Повернуся до горизонтального положення ступні в нижній точці. Як писав в замітці про педалюванні по колу , Це не обов'язкове положення. Може бути і невеликий нахил «п'ята вгору, носок вниз», особливо якщо педалі НЕ контактні. Проте, при націленості на довгі дистанції рекомендую регулювати сідло так, щоб було горизонтальне положення ступні. Тут ми підходимо до дуже важливого моменту в питанні висоти сідла. Це потрібно не тільки для педалювання. Більш того, на гонки сідло можна піднімати від оптимального положення. Це дозволить підвищити потужність.

Оптимальна висота сідла дозволяє максимально можливо зберегти п'яту точку. Про цю інтимної подробиці часто намагаються не говорити в першу чергу. Але після 5-ї години крутіння замовчувати питання вже не виходить 🙂

Як взагалі розподілена вага людини на велосипеді Як взагалі розподілена вага людини на велосипеді? Дотик йде в п'яти точках, дві на педалях, дві кермі і п'ята на сідлі. Відповідно, вся вага припадає на 5 точок, яким доводиться в прямому сенсі слова важко 🙂 П'ята точка з розподілу ваги більше пов'язана з ногами. Тобто, чим сильніше (в сумі по колу) тиснеш на педалі, тим менше навантаження на 5-ю точку. Поступово ноги втомлюються, це виражається в тому, що падає середня швидкість. Отже, зростає навантаження на 5-ю точку. Тепер вводимо в розгляд підняті п'яти в нижній точці обертання педалей. Це те ж саме, що стояти на носочках. Поки свіжий і бадьорий - не питання. Але врешті-решт п'яти опустяться. І що тоді станеться з уже теж втомленою п'ятою точкою? Причому різко. Найнеприємніше, що 5-я точка влаштована настільки терпляче, що наслідки можна помітити надто пізно, вже після катання. І плани на наступні заїзди можуть виявитися різко порушені 🙂

Вадим Нікітін Вадим Нікітін

на початок сторінки

І що тоді станеться з уже теж втомленою п'ятою точкою?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов