- Схема звукового сигналу ВАЗ
- Заміна та ремонт звукового сигналу ВАЗ
- Несправності електричного ланцюга сигналу:
Наша сеть партнеров Banwar
Відсутність звукового сигналу, на автомобілі, це несправність, яка впливає на безпеку руху. Можливість вчасно попередити або привернути увагу пішоходів, а також інших учасників руху, безпосередньо клаксоном, може допомогти уникнути створення аварійної ситуації або ДТП.
Таку несправність, як відсутність звукового сигналу, на автомобілях сімейства ВАЗ, досить легко діагностувати і ремонтувати своїми руками. Для цього необхідно вивчити схему підключення (вона дуже проста) і виконуючи вказівки, провести необхідні перевірки.
Схема звукового сигналу ВАЗ
Хоча схеми підключення трохи відрізняються, на «класиці» і передньопривідних автомобілях ВАЗ, але вони дуже схожі. Відмінність полягає лише в маркуванні реле і розташуванні запобіжника, в іншому, повністю ідентичні.
Схема підключення звукового сигналу ВАЗ 2101, 2102, 2103, (2106 після 1993 р), без реле:
- Звукові сигнали С-308 і С-309, (2106 - 20.3721-01);
- акумулятор;
- Блок запобіжників (1 на сигнал);
- Вимикач клаксона (кнопка на кермі);
- Генератор постійного струму;
Схема звукового сигналу ВАЗ 2104, 2105, 2106, 2107, 2121, з реле:
де:
- Звукові сигнали С-309 і С-308 ,;
- акумулятор;
- Генератор;
- Блок запобіжників;
- Кнопка включення клаксона на кермі;
- Реле звукового сигналу РС - 528;
Схема звукових сигналів ВАЗ 2108, 2109, 21099, 2113, 2114, 2115:
де:
- Сигнал звукової;
- Монтажний блок запобіжників і реле;
- Кнопка на кермі;
Схема включення звукового сигналу ВАЗ 2110, 2111, 2112 і їх модифікацій:
- Звуковий клаксон;
- Кнопка живлення на кермі;
- Монтажний блок із запобіжником (реле відсутня)
Схема включення звукового сигналу на автомобілях ВАЗ 1117, 1118, 1119, 2192, 2194 (Калина), ВАЗ 2170, 2171, 2172 (Пріора):
- Монтажний блок запобіжників і реле (блок управління і комфорту);
- Кнопка звукового сигналу на кермі;
- Звуковий сигнал;
Заміна та ремонт звукового сигналу ВАЗ
Найчастіша причина відсутності звукового сигналу, криється в самих сигналах. Причина механічна, волога і окислення призводять до блокування звукової мембрани і як наслідок відсутність коливань і звукового ефекту. Іноді відновити працездатність можна, побризкав в сигнал WD - 40 або аналогічним складом.
Відео:
На автомобілях, там, де встановлені два сигнали, як правило, вони різної тональності, низькою і високою. При виході з ладу одного сигналу, другий не зможе в повній мірі забезпечити потрібну потужність, і тому його потрібно замінити. Як правило, багато сигнали забезпечені гвинтом регулювання тональності, і при наявності хрипів, скреготом і інших небажаних звукових ефектів, можна за допомогою регулювання домогтися потрібного звучання. Так само, з їх допомогою можна зрушити «закисший» мембрану, тим самим відновивши працездатність сигналу.
Несправності електричного ланцюга сигналу:
- відсутність сигналу:
1) перевірити наявність приходить маси або напруги, на самому сигналі (на старих системах, «плюс» постійний, а управлявся сигнал по «мінуса»). При наявності плюса і з'являється мінуса, при натисканні на «клаксон», замінити самі сигнали (сигнали нерозбірні, і при виході з ладу підлягають заміні);
2) Перевірити напругу живлення (запобіжник, реле, монтажний блок);
3) Кнопка включення на кермі (контакти, регулювання перемикачів і трехричажніка), наявність маси на рульовій колонці;
- сигнал хрипить або пропадає:
Потрібно регулювання;
- звуковий сигнал з'являється мимовільно, при поверненні рульового колеса :
1) Неправильне регулювання підрульового перемикача (сильно «підібганий» до керма);
2) Замикання маси на рульовій колонці (провід управління сигналом);
Слід зазначити, що на деяких моделях «КАЛИНИ» і «ПРІОР» сигнали заведені в протиугінну систему (сигналізує про відкриття або закриття дверей, виконує роль охороною системи та сигналізації), і деякі причини несправності сигналів, можуть бути пов'язані з нею.