Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Повний привід 3

  1. Як виглядає
  2. як їздить
  3. * * *

Наша сеть партнеров Banwar

Серія «Повний привід» дивно схожа на російський автопром. Перші ігри, побудовані на дешевому польському движку Chrome, були грубі, непривабливі, гальмували на всьому підряд, але сяк-так виконували своє базове призначення. Тобто пояснювали грає, навіщо потрібна знижена передача в коробці, і давали неабияк помучитися, витягуючи засів уазик з болота, немов ви робили це своїми руками. У разі коли мова йде про симуляторі подолання важкого бездоріжжя - це скоріше комплімент.

Як виглядає

Серія «Повний привід» дивно схожа на російський автопром

Щоб так посадити машину, потрібно дуже постаратися - втім, в реальному житті з власниками джипів це трапляється майже завжди.

Нова модель під номером «3», звичайно, не затьмарить Gran Turismo 5 витонченістю форм, але здалеку цілком зійде за сучасну машину (Chrome замінили на Unreal Engine 3). Вона легка в управлінні (є підтримка керма і геймпада) і навіть заслужила пропуск за кордон (виходить на Xbox 360). Однак при ближчому знайомстві з новим російським автомобілем все стає на свої звичні місця - між панелями кузова легко пролазить долоню (для серйозного симулятора в ній занадто різкі, контрастні кольори), в салоні отруйно смердить дешевою оббивкою (потужні позашляховики звучать однаково прісно), а на першій же купині відвалюється важіль перемикання передач (при швидкому натисканні на кілька кнопок геймпада гра ображено перезавантажує комп'ютер).

Але це все дрібниці. Вони не впливають на швидкість, і вже точно не повинні відлякати звичного до всього рукатого вітчизняного споживача, здатного перебрати коробку передач на кухні своєї малогабаритної квартири. Проблема в тому, що «Повний привід 3» не призначений для такого господаря: переставши бути нехитрим колгоспним транспортом, новий джип обзавівся м'якою підвіскою, низько розташованим пластиковим обвісом і потужним двигуном, дуже прискіпливим до якості електронного бензину. Але навіть ставши модним «паркетником», піддослідний зовсім не витримує конкуренції в новій для себе ніші - за ті ж гроші прискіпливий міський житель скоріше купить японський або європейський аналог, нехай навіть менших розміру і потужності.

Але навіть ставши модним «паркетником», піддослідний зовсім не витримує конкуренції в новій для себе ніші - за ті ж гроші прискіпливий міський житель скоріше купить японський або європейський аналог, нехай навіть менших розміру і потужності

Машини на цей раз обійшлися без ліцензій, але між цими спеціально підготовленими монстрами і серійними джипами все одно мало спільного.

На жаль, як і багато російські автомобілі останніх років двадцяти, «Повний привід 3» був загублений ще на стадії проектування - з нього чогось прибрали режим орієнтування по місцевості, який і складає саму суть позашляхових трофі-рейдів. Блукати по тривимірному лісі в пошуках чергового прапорця-Чекпойнт, маючи на руках лише компас і штурмана, було найцікавішим проведенням часу ще в перших двох частинах. Вивчити дорогу напам'ять було майже неможливо, тому доводилося регулярно вставати перед вибором - сунутися в хитку багно з можливістю потонути по самі редуктори або об'їхати небезпечне місце по довгій, але сухий дорозі. Заради такого адреналіну можна було витерпіти і слабкий уазовской мотор, і жорстку «цапову» підвіску, і непоказний екстер'єр перших моделей «Повного приводу».

Як пояснили нам самі заводчани, іноземний мотор Unreal Engine 3 просто не в змозі малювати безкраї російські простори з їх мальовничими пагорбами, хатинками, річками і берізками. Красивий і високооборотистий агрегат може видавати тільки дуже компактні, обгороджені прапорцями карти для тріалу, які навіть близько не пахнуть ніякої свободою пересування.

як їздить

Про всяк випадок повідомляємо, що в «Повному приводі 3» є справжня, фізично коректна бруд. Але при цьому чомусь немає мультиплеера.

Ми встигли протестувати «Повний привід 3» лише на п'яти спеціально обладнаних позашляхових полігонах, розташованих по всьому світу, від Малайзії до США, - більшого поки і не дають. Втім, без належного за законом номерного знака виїзд на польові дороги загального користування новому російському джипу поки що заборонений. А шкода - випробувані нами траси не представляють ніякої складності для досвідченого водія. Та й для недосвідченого теж: достатньо вміти впоратися з чотирма кнопками, відповідальними за включення понижувальної передачі, блокувань диференціалів і лебідки. Причому про існування останньої можна навіть не впізнати взагалі - настільки рідко вона тут потрібна.

Машину на зразок нашої хочеться перевірити на міцність там, де ще ніколи не ступала нога людини, де валуни розміром з будинок, а на стежках замість цікавих глядачів пасуться хіба що гірські козли. А нинішні траси по крутизні рельєфу і глибині бродів не сильно відрізняються від тих, за якими ми всією редакцією їздимо з початком осені на рибалку та по гриби. Щоб ненароком застрягти на такому путівці, потрібно як мінімум дуже цього захотіти.

Щоб ненароком застрягти на такому путівці, потрібно як мінімум дуже цього захотіти

Місцями траси вийшли цілком мальовничі, але позашляхові монстри на зразок цього клацають їх як горішки.

Втім, навіть за підсумками такої короткої екскурсії з'ясувалося, що нова машина дуже погано призначена для рідного бездоріжжя: жвавий, високооборотистий мотор немов підганяє водія, змушуючи його гнати по купинах на швидкості 90 км / год, ефектно злітаючи на трамплінах і намагаючись встигнути за примарним силуетом лідера гонки. М'яка підвіска плавно облизує нерівності дороги, ідеальний шлях завбачливо обгороджений потужними деревами - тільки й знай собі, що дави на гашетку. Доїхати до фінішу тут можна за півтори-дві хвилини, так жодного разу і не зустрівши жодного серйозного перешкоди, для подолання якого потрібно вибирати якусь витончену тактику і взагалі думати головою. У кожній країні таких хвилинних заїздів рівно три, а успішно завершивши більшість з них, можна відкрити нові позашляховики і інші країни зі списку. І станеться це навіть раніше, ніж закінчиться бензин в баку нашої ненажерливої ​​машини: навіть з урахуванням великої географії, тест-драйв вийшов гранично короткий.

В результаті все, що відбувається нагадує скоріше сильно здешевлену версію DiRT 2 без суперників, ніж справжні змагання з джип-тріалу, де у екіпажу завжди є час озирнутися на всі боки і спланувати свої дії. Якби дорожники зробили наявні траси трохи ширше, а працівники заводу дали нам побільше машин для компанії, тоді, дивись, можна було б влаштувати веселі перегони з дружніми поштовхами пліч-о-пліч, як це прийнято у іноземців. Все-таки «Повний привід 3» в його нинішньому вигляді - скоріше недороблений кросмен, ніж похмурий і неспішний підкорювач важкого бездоріжжя.

* * *

Кому ж тоді завод збирається продавати свою новинку? Масовий сільський споживач як і раніше не так вже й багатий, щоб дозволити собі імпортну техніку, але крихкий і швидкохідний «Повний привід 3» абсолютно не призначений для поїздок по поораної цілині. Його місце в місті, а великі колеса і блокується диференціал відмінно підходять для заїзду на високі бордюри і парковки у Мегамолл. Але це місце під сонцем вже давно застовпила випещена імпортна техніка в особі того ж DiRT 2 і MotorStorm: Pacific Rift. А «Повний привід 3» поруч з ними - все одно що бідний родич.

Реіграбельность - немає

Класний сюжет - немає

Оригінальність - немає

Легко освоїти - так

Виправданість очікувань: 60%

Геймплей: 6

Графіка: 7

Звук і музика: 5

Інтерфейс і управління: 7

Дочекалися? Хороший набір окремих компонентів, який не складається в цілу гру. Для симулятора джип-тріалу він занадто примітивний і короткий, а для позашляхової аркади - недостатньо гламур.

Рейтинг: 6,0

«Середньо»

Кому ж тоді завод збирається продавати свою новинку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов