Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Позашляхові «монстри» трофі-рейду «Полювання на вовків 2013»

  1. 5. Mitsubishi L200
  2. 4. Land Rover Defender
  3. 3. Toyota Land Cruiser 70
  4. 2. УАЗ
  5. 1. «Котлета»

Наша сеть партнеров Banwar

Портал Kolesa.ru вже другий рік поспіль бере участь в трофі-рейді "Полювання на вовків", відчуваючи там не тільки власні позашляхові навички, а й різні позашляховики без спеціальної підготовки. Однак, справжня боротьба ведеться в куди більш серйозних категоріях. Найбезкомпромісніші штурмовики бездоріжжя - в нашому огляді.

Рано чи пізно будь-який справжнє захоплення перетворюється на щось більше. Стає невід'ємною частиною життя, без якої вже не уявляєш свого існування. І в певний момент розумієш, що потрібен перехід на новий рівень. Для трофі-рейду цим рівнем є найскладніший клас змагання, де участь перетворюється на справжню боротьбу на витривалість не тільки екіпажу, а й підготовленого автомобіля ... Які вони, позашляхові «монстри»?

5. Mitsubishi L200

Ця машина серед учасників трофі-рейду виявилася, по суті, випадково. Перед автомобілем спочатку ставилося зовсім інша, цілком утилітарне завдання - він повинен був стати зручним і функціональним помічником власника в його улюбленому занятті - полюванні (в прямому сенсі цього слова).

Вибір впав не стільки на Mitsubishi, стільки на конкретний екземпляр L200. Справа в тому, що даний автомобіль в 2012 році був виставлений в салоні дилера в уже спеціально підготовленому вигляді, виконуючи роль шоу-кара. Головний натхненник проекту Володимир Соколов - глава технічного департаменту компанії «Незалежність», в общем-то, створив на базі дилера цілий сертифікований центр по професійній переробці позашляховиків.

Саме він згодом і запросив новоспеченого власника чорного «монстра» перевірити можливості свого дітища в трофі-рейді «Полювання на вовків». Тим більше, назва гонки явно імпонувало завзятому мисливцеві.

Тим більше, назва гонки явно імпонувало завзятому мисливцеві

Так що ж являє собою цей Mitsubishi L200? Будь-який серйозний тюнінг, тим більше під спеціальні та конкретні завдання, відрізняється, перш за все, комплексним підходом. Кожна змінена деталь тягне за собою зміну іншої. Так що, взявшись, про яку б то не було економії можна забути.

За основу був узятий Mitsubishi L200 з механічною КПП і трансмісією EasySelect. Двигун у пікапа один - 2.5 літровий турбодизель потужністю 136 к.с. Чому не SuperSelect? Все просто - в той момент більш просунута система повного приводу поставлялася на пікап тільки з «автоматом», а, як правило, обов'язкова вимога покупців такого класу машин - «механіка».

Насамперед була серйозно поліпшена геометрична прохідність. Дводюймовий ліфт підвіски доповнений ще і 2.5-дюймовим ліфтом самого кузова. Штатний передній бампер поступився місцем спеціальному, з майданчиком під лебідку і двома упорами під рейковий домкрат. Те ж саме відбулося і з заднім бампером. По бортах - силові пороги також з упорами під «хай-джек».

По бортах - силові пороги також з упорами під «хай-джек»

Природно, встановлена ​​спец.защіта двигуна, трансмісії і паливного бака, шноркель і лебідка з тяговим зусиллям 5,5 тонн. Крім того, автомобіль отримав і комплект додаткової світлотехніки, а також фаркоп і комплект Шакл. Штатні колеса спочатку були замінені на Yokohama Geolandar A / TS G012 з дисками USW.

Загальна вартість додаткового обладнання разом з роботою склала 518 000 рублей.

Однак після покупки з'ясувалося, що цих переробок недостатньо. Так, позашляхові шини Yokohama були замінені на всюдихідні Mickey Thompson Baja MTZ розмірності 315 / 75R16. Вирощують такі «катки» 2.5-літрового мотора виявилося важко. Взагалі, власники L200 найчастіше скаржаться саме на відсутність в гамі більш потужного дизельного мотора. Саме тому двигун був «прочіпован» з використанням набору STT Emtec, використання якого не впливає на заводську гарантію. Паралельно з цим були замінені і головні пари.

Силові дуги в кузові, зроблені на замовлення, мають спеціальне кріплення для «люстри». З його допомогою верхня світлотехніка може забиратися, перевертаючись на 180 градусів.

Якщо врахувати всі супутні переробки і доповнення, а також установку в салоні мультимедійної системи з навігацією і рації, то загальні витрати на перетворення L200 склали близько одного мільйона рублів.

Якщо врахувати всі супутні переробки і доповнення, а також установку в салоні мультимедійної системи з навігацією і рації, то загальні витрати на перетворення L200 склали близько одного мільйона рублів

Однак, незважаючи на таку істотну модернізацію, один недолік в машині все ж залишився. І це штатна трансмісія EasySelect. Через слабку ланцюга (яка майже вдвічі вже тієї, що використовується в SuperSelect), механізм просто не витримує багаторазово зрослої навантаження. Після серйозних вилазок на бездоріжжі, власнику пікапа доводилося вже двічі змінювати всю трансмісію в зборі - на замітку потенційним покупцям L200.

4. Land Rover Defender

У цього автомобіля історія набагато сумніше, хоча і зі щасливим фіналом. Дефендер 1984 року випуску був куплений за 50 000 рублів ... згорілим. Два роки знадобилося власнику, щоб просто перетворити купу розплавленого заліза назад в транспортний засіб.

В результаті був повністю відновлений кузов, а штатний 2.5-літровий двигун потужністю 68 кінських сил був замінений більш сучасним 113-сильним. На допомогу йому з'явився і передпусковий підігрівач Eberspacher.

Протягом ще двох років машина неквапливо готувалася для позашляхових подвигів. Природно, роботи почалися з переробки підвіски: на автомобілі встановлені позашляхові амортизатори OME разом з комплектом пружин Dobinson, які в підсумку зробили автомобіль на 4 дюйма вище. Однак для короткобазного і важкого позашляховика такий «ліфт» виявився надлишковим - власник встиг вже двічі перевернутися на змаганнях.

Під стать і гума: на Defender встановлені величезні 35-дюймові всюдихідні покришки Simex Extreme Trekker. Ну і, звичайно, «джентельменський» набір будь-якого трофі-автомобіля: лебідки спереду і ззаду, повний захист всього, чого тільки можна, шноркель, додаткові траки, хай-джек, спец.бампера і додаткова світлотехніка. Крім того, в машині встановлено компресор підкачки, а для штурмана - повністю захищений ноутбук Panasonic CF-17. Загальні витрати на автомобіль склали близько 600 000 рублей.

Господар машини, хоча і приїжджає регулярно «в призах», до кар'єри професійного трофистов не прагне: за його словами «це заняття для душі ...»

3. Toyota Land Cruiser 70

Біографія цього автомобіля теж складалася непросто. Як відзначають трофистов, головна біда «сімдесяти Крузаков» - різнопланові проблеми з документами. У підсумку, за відповідним примірником довелося їхати аж в Тамбов. Змучена кустарним тюнінгом, машина використовувалася як «робоча конячка» на одному з місцевих сельхоз.предпріятій. І все-таки, технічне і юридичне стан Toyota не викликало великих побоювань.

Куплений за 330 000 рублів, позашляховик 1993 року випуску відразу ж відправився на переробку в Москву. Насамперед машину позбавили від залишків гаражних переробок, а заодно почали боротьбу із зайвою вагою: викинуть практично весь салон (крім передніх сидінь і центральної консолі), а скляні вікна замінені вуглепластиковим. Інтер'єр обшили рефленная алюмінієм, зробивши кріплення для різного офф-роудних обладнання. Встановлено компресор для підкачки коліс.

На технічній підготовці економити теж не стали. Штатний дизельний двигун 2.8 отримав турбокит. Всі вузли підвіски були заміни на аналогічні від Land Cruiser 80, задні гальма стали дисковими, а «ручник» отримав гідравлічний привід з регулятором.

Дальше більше. Для того, щоб збільшити кліренс, були «опущені» опорні чашки амортизаторів. Останні, до речі, популярної у трофистов марки ОМІ. Також були встановлені дві жорсткі блокування - міжколісні спереду і ззаду. У «раздатку» встановлено «kit» зі збільшеним коефіцієнтом зниження.

Природно «Cruiser 70» поставлений на величезні колеса Simex Extreme Trekker діаметром 36 дюймів. Причому, на кожному обіді встановлений таерлок - спеціальний пристрій фіксації покришки на диску, яке при їзді з малим тиском в колесах запобігає їх разбортірованіе. Єдине, що залишилося зробити - замінити головні пари.

Само собою, позашляховик оснащений і двома лебідками, і шноркелем, і захистом, і посиленими бамперами.

Проблеми у Тойоти на сьогоднішній день дві: така ж, як і у Defender, схильність до перекидання (Круізер вже «робив вуха») і регулярні технічні неполадки. На нинішньому рейді «Полювання на вовків» машина до фінішу не дісталася саме через несправності.

На нинішньому рейді «Полювання на вовків» машина до фінішу не дісталася саме через несправності

Загальна кількість вкладених в машину грошей - більше мільйона рублів.

2. УАЗ

Наш «рідний» УАЗик був куплений новим, як друга машина в сім'ю для виконання суто господарських завдань. Власника автомобіля на той час вже затягнуло в трофі-рейди, правда, виступав він там на іншому позашляховику. Коли ресурси останнього підійшли до кінця, постало питання про те, що робити - купувати новий, ремонтувати старий або ...

Або взяти і перетворити в підкорювача боліт наявний УАЗ! І робота закипіла. План дій стандартний - ліфт підвіски і кузова, захист, посилення, конструкції, лебідки, покришки Simex Extreme Trekker 36-го діаметру, і, звичайно, боротьба із зайвою вагою, до якої власник підійшов ґрунтовно. Цікава особливість - на машині встановлено два компресора для продувки переднього і заднього моста, щоб виключити потрапляння води у внутрішні механізми.

УАЗ практично позбувся класичних форм, отримавши замість кабіни каркас безпеки, обшитий зверху рифленим алюмінієм. Особливий шик машині надає місце штурмана, яке виявилося ... в кузові. Тут же все необхідне спорядження.

У підсумку після всіх доопрацювань позашляховик на будь-якому трофі-рейді заочно стає одним з претендентів на перемогу в самих екстремальних класах. Та й титулів у господаря і машини вже накопичилося чимало.

1. «Котлета»

Найдивовижніший всюдихід трофі-рейду «Полювання на вовків 2013» - так звана «котлета». Машина не має ніякого утилітарного призначення і будувалася під одну єдину задачу - перемагати на трофі-рейдах.

В основі цього «монстра» лежить рама від УАЗа, на якій покоїться трубчастий каркас. Передній і задній міст теж від ульяновського позашляховика. Бензиновий двигун 1.8 потужністю 80 кінських сил - від Лада 2120 «Надія». Коробка передач від «Дев'ятки» отримала шосту (!) Щабель, допомагаючи обертати величезні 38-дюймові колеса з покришками Super Swamper TSL. Встановлено два паливних бака по 40 літрів. Загалом, справжній Франкенштейн. А головна особливість цього позашляховика - відсутність «раздатки»: у машини просто постійний повний привід.

Про все необхідне навісному позашляховому обладнанні, говорити не варто. Воно на машині, звичайно ж, присутня.

Оздоблення кабіни? Її просто немає. Однак встановлене гоночне крісло-ківш, невелике кермо і важіль КПП прямо під рукою роблять керування автомобілем зручним.

Крім феноменальною геометричній прохідності, автомобіль володіє ще однією перевагою для подолання хитких поверхонь - малою масою. Позашляховик практично вдвічі легше «кузовних» позашляховиків. Однак, легкість зіграла і негативну роль - машина не вписується в регламент професійних чемпіонатів Росії з трофі-рейдів саме через невеликої ваги.

Вартість цього підкорювача бездоріжжя - 1 000 000 рублів.

Як можна помітити, підготовка серйозного всюдихода - справа не тільки копітка, але і вкрай витратна. В общем-то, як і будь-який професійний спорт. Люди, яких світ трофі-рейдів затягнув з головою, перетворившись з улеченія практично в сенс життя, про витрачені гроші навіть не згадують. Головне - це емоції, азарт, пригоди і, звичайно, боротьба за перемогу!

У матеріалі використані фотографії з сайту pickupinfo.ru

Які вони, позашляхові «монстри»?
Так що ж являє собою цей Mitsubishi L200?
Чому не SuperSelect?
Оздоблення кабіни?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов