Наша сеть партнеров Banwar
Процес змащення всіх вузлів в автомобілі слід виробляти в точній відповідності з вимогою виробника. У даній статті буде розглянуто методику мастила всіляких конструкцій і вживані матеріали.
Отже, для початку розглянемо ступичні підшипники. При русі транспортного засобу вони мають властивість нагріватися до досить високої температури, яка може доходити до 80 С °. Тому для їх змащення слід використовувати виключно тугоплавкі матеріали, наприклад Литол-24. Застосовувати в якості мастильного матеріалу солідол категорично не рекомендується, оскільки навіть при найменшому нагріванні він повністю втрачає свої властивості і випливає з підшипника. Внаслідок цього підшипник працює «в суху», що може стати причиною заклинювання і виходу цапфи з ладу. Змінюючи маточину, не слід використовувати занадто багато мастила, так як вся ця функція не потрібна в процесі роботи. Цілком достатньо змастити зазори між кульками з роликами і сепаратором підшипника, а також покласти трохи мастила в набалдашник і в поглиблення маточини. Купити відповідні підшипники для піввісь можна тут - http://www.trialli.ru/catalogue/podshipniki/podshipniki-poluosi/ .
Що стосується промивання двигуна, то цю процедуру слід проводити кожні 10-15 тисяч кілометрів. Для промивання можна використовувати як спеціальне промивне масло, так і звичайне, яке рекомендується використовувати для певного автомобіля. Проводячи промивку, ні в якому разі не можна змішувати масло з гасом або бензином. Так, на стінках картера в процесі тривалої роботи двигуна утворюються масляні відкладення. При взаємодії з бензином або з гасом ці відкладення можуть розпушуватися і відшаровуватися, внаслідок чого ними може забитися маслоприемник масляного насоса або масляний фільтр. А це загрожує серйозними наслідками (аж до виходу силового агрегату з ладу).
Мастило підшипників карданного валу виробляється мастилом М-158. Слід згадати, що в карданних шарнірах використовуються спеціалізовані голчасті підшипники, які також працюють в умовах високих температур. Солідол для їх змащення знову-таки не підходить через його високої плинності. Тому, в наявності завжди потрібно мати спеціальний гідрошпріц, заправлений змазкою М-158.
Для змазування рульових тяг слід використовувати спеціалізовану мастило ШРБ-4 або Литол-24. Дані вузли не тільки працюють в умовах великих навантажень, але і відчувають на собі вплив вологи, яке може вкрай негативно позначитися на їх роботі. Саме тому, при техобслуговуванні рульових тяг, важливо використовувати виключно вологостійкі мастила, які не дадуть воді проникнути в вузли рухомих шарнірів.
Вкрай не рекомендується перемішувати різні види мастил, оскільки отриманий склад може мати абсолютно неналежні властивості. Перед початком мастильних робіт потрібно ретельно очистити смазиваеми вузли від бруду, пилу і вологи. Процес шприцевания слід проводити до тих пір, поки їх технологічних отворів не почне видавлюватися стара мастило.