Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Праворульниє і леворульние автомобілі

Наша сеть партнеров Banwar

За час існування людської цивілізації було з'ясовано, що домовленість про те, якою стороною дороги їздити, в рази скорочує кількість інцидентів і сутичок. Зараз велика частина населення землі їздить по правій стороні, це близько шістдесяти п'яти відсотків, решта ж - віддали перевагу лівосторонній рух.

Вибір боку руху проводиться на державному рівні. Деякі країни змінили своє дорожнє законодавство, перейшовши з лівостороннього на правосторонній. Такий перехід був пов'язаний з незручностями, що виникають через те, що у прилеглих держав було правосторонній рух. Наприклад, в Швеції досі відзначається так званий «День Н». У цей день країна перейшла з лівостороннього на правосторонній рух. В Самоа ж, навпаки, було введено лівосторонній рух через наявність величезної кількості старих автомобілів з правим кермом.

Однак і в країнах з встановленим правостороннім рухом є «неправильні» автомобілі.

У Радянському Союзі, наприклад, праворульним був ІЖ-417П. Цей транспортний засіб використовувалося для перевезення пошти. Зручність даного автомобіля полягало в тому, що водій міг відразу ж зійти на тротуар, а не на проїжджу частину. Також водієві полегшений доступ до поштових скриньок, які розташовані зазвичай на правій стороні дороги. Іноді навіть можна витягти з ящиків пошту, не виходячи з машини.

Говорячи про Росію, потрібно зауважити, що офіційно прийняте рух правосторонній. У центрі і на півночі нашої країни велике поширення отримали машини з лівим кермом. Однак на сході, на острові Сахалін, в Хабаровську, на Камчатці багато праворульних машин при правстороном русі. Такий стан речей обумовлено ввезенням автомобілів з Японії.

Російськими автомобілістами ведуться жваві суперечки з приводу якості та зручності різного розташування керма. Наша законодавча влада погрожує перервати ці суперечки і ввести чіткий регламент. Експерти стверджують, що закон про заборону праворульних автомобілів не буде мати зворотної сили. Але зараз немає чого хвилюватися нинішнім власникам особистих транспортних засобів. Однак якщо кілька разів уважно вивчити технічний регламент «Про безпеку колісних транспортних засобів» для Росії, Білорусії і Казахстану, можна зрозуміти, що цей регламент відноситься тільки до транспортних засобів з кількістю посадкових місць більше восьми. Тобто це транспортні засоби категорії D. На легкові автомобілі цей регламент не поширюється.

У дев'яності роки люди, що мали можливість виїжджати з країни і бували в Японії привозили на Батьківщину не тільки сувеніри і дрібнички, але і більші речі. Як наприклад, відмінно надійні, потужні і не дуже вимогливі автомобілі японських виробників. Тойоти, Хонди, Ніссан добре долали труднощі російських доріг і заправлялися нашим, на той час досить сумнівним паливом. На відміну від старих класик і іномарок вони роками не вимагали перебирання.

Дивувала комплектація японських автомобілів. У порівнянні з ними наші виглядали абсолютно «порожніми». У кожній «японці» були в наявності кондиціонер і гідропідсилювач керма, що вражало російських автолюбителів, які не звикли до такої розкоші. На багатьох була автоматична коробка передач і повний електропакет. Досконало продуманий дизайн і безліч корисних дрібниць показували, здавалися абсолютно дивовижними за такою привабливою ціною. Машину німецької марки в такій же комплектації можна було купити в два, а то і в три рази дорожче. У порівнянні з «Жигулями» - абсолютно аналогічна ситуація. За ціну автомобіля, який щойно вийшов з конвеєра російського автопрому, можна було купити дві щойно прибулих японських іномарки. Всі ми розуміємо, що якість оснащення та загальний технічний рівень зарубіжних авто навіть непорівнянний з російськими аналогами. Спочатку японські машини з'явилися на Далекому Сході, після заповнили Примор'ї. Пізніше Владивосток - колишній раніше портовим закритим містом перетворюється в місто, здатний конкурувати з Москвою за кількістю автомобілів.

Відзнакою цих недорогих зарубіжних авто є «праве кермо». Ця особливість стала предметом суперечок, таким собі «яблуком розбрату» для російських автомобілістів. Однак для дуже багатьох автомобілістів абсолютно не важливо, з якого боку розташований кермо.

Ціни на праворульние японські авто (на відміну від цін на леворульние) до сих пір приємно радують, зручності і технічні вишукування мало кого дивують. Відкритим питанням досі залишається зручність водіння транспортного засобу з правим і лівим кермом. Наведемо деякі переваги і недоліки праворульних автомобілів.

Переваги праворульних авто:

  1. Праворульних автомобіль при правостороннем русі вважається більш безпечним. Такий стан віщо неважко пояснити. При зіткненні в такому випадку має місце удар з частковим перекриттям, і доводиться він на ліву сторону. Водій же знаходиться праворуч, і більша ймовірність того, що він не постраждає.
  2. У регіонах з правостороннім рухом праворульние машини рідше викрадають. Вони вважаються незручними і не дуже затребуваними.
  3. Водій, залишаючи авто, виходить на тротуар. Це безпечніше. Машини, що летять по дроги, не загрожують його життю і здоров'ю.
  4. Власник праворульной машини може без праці розмовляти з водієм леворульной машини або з пішоходом.
  5. Дещо інший погляд на дорогу дозволяє по-іншому оцінювати ситуацію і веде до меншої кількості інцидентів на дорозі.

недоліки:

  1. На праворульних машинах незручний обгін з виїздом на зустрічну. Ця проблема вирішується за допомогою установки системи дзеркал, які відкривають вам огляд на раніше недоступні частини дорожнього полотна.
  2. Пасажир виходить на ліву сторону, тобто на дорогу, наражаючи на небезпеку своє життя і здоров'я. Це не істотний недолік для тих водіїв, які звикли їздити без пасажирів.
  3. Ставлення до праворульную авто населення. Багато хто вважає праве кермо незручним і навіть небезпечним для водія і для оточуючих.

Негативних моментів явно менше. Але все ж перед тим, як купити праворульний автомобіль, сядьте на водійське крісло, спробуйте покататися на ньому. Зрозумійте, чи зручно вам таке розташування керма. Адже людина, позбувшись від упередженого ставлення, може звикнути до будь-чого. І праве кермо зможе стати вашою доброю звичкою.

Як вибрати і купити праворульний автомобіль

Якщо ж ви все-таки вирішили для себе, що хочете бути гордим власником праворульной японської конячки, поговоримо про те, яким чином її краще вибрати і замовити. У тому випадку, якщо ви не проживаєте постійно в Японії або Владивостоці, то купувати авто безпосередньо звідти невигідно. Витрати на подорож і перевезення авто буду колосальні. Тому ви можете скористатися допомогою глобальної павутини. В Інтернеті існує величезна кількість фірм, через які ви спокійно можете замовити собі автомобіль з Японії.

Можна сказати, що замовлення через Інтернет-це ризиковано. До здійснення замовлення варто ознайомитися з показниками фірми або пошукати таку, де вже купили авто ваші родичі або друзі. Хороші рекомендації в наш час багато значать. Надійність компанії визначається часом її існування на ринку, а також торговим оборотом.

Справи в таких компаніях веде персональний менеджер, який спілкується з клієнтом, вирішуючи проблеми аж до моменту отримання авто покупцем.

За фактом здійснення операції вам доведеться заплатити аванс. У великих компаніях сума його може бути різна. Іноді він фіксований, і нижній його межа близько п'ятисот доларів. Найчастіше сума авансу є певний відсоток від вартості обраного вами автомобіля. Вибір машин чудовий. Кожна марка представлена ​​десятком, а то і двома десятками різних моделей.

До укладення угоди в обов'язковому порядку уважно вивчіть договір. Найголовніше тут, як і в банку, це виноски дрібним шрифтом. У разі не обговорені деяких спірних моментів, попросіть внести їх в договір. Чи вказане в договорі, що буде, якщо ваш автомобіль не довезуть в цілості? Якщо його сильно зашкодять, розіб'ють або гірше того втоплять в океані. Вирішіть заздалегідь з дилером всі питання, що стосуються конфліктних ситуацій.

Після укладення договору вам доведеться почекати ще як мінімум місяць до того, як вашу машину знайдуть на аукціоні. З вам зв'яжеться представник компанії. Ви запитаєте, для чого? Пояснюю: комплектація знайденого автомобіля може незначно відрізнятися від замовленої. В такому випадку вам доведеться або змиритися з цією відзнакою, або шукати інше авто, або відмовитися від покупки. Ознайомитися з обраною моделлю ви зможете по фотографіях і через записи в оціночному листі. Потрібно віддати належне японської чесності. Отримані дані майже завжди достовірні. В оціночному листі зазначаються навіть найдрібніші дефекти, подряпини, невеликі відколи, які на перевірку можуть виявитися всього лише цятками бітуму. Більшість машин проходять техобслуговування в фірмових сервісах. Випадки з «скручуванням» пробігу хоча і зустрічаються, але це, скоріше, виняток, ніж правило.

З рідної Японії машина поїде до вас в прийнятному стані, але що може трапитися з нею під час перевезення, не знає ніхто. Великі пошкодження вам, звичайно, виправлять. Справа може дійти і до заміни деталей. А ось дрібні подряпини і потертості - немає.

З Японії ваше авто проїде до Владивостока, де на нього чекають розвантаження і розмитнення. На це йде мінімум три тижні. До місця призначення автомобілі добирається по Транссибірській магістралі в вагоне- «сітці». Ще близько двох-трьох тижнів. За цими пересуваннями можна стежити в Інтернеті, в режимі он-лайн.

Ще один варіант можливості вдалої покупки праворульного автомобіля - авторинок. Їхати туди краще у вихідні дні. Вибір більше.

Мінусом походу на ринок є те, що оціночний лист в більшості своїй не відповідає реальному стану машини. Але при наявності деякого досвіду це нескладно перевірити. Моя вам порада: вибирайте уважно, звертайте увагу не тільки на стан машини, але і на метушливість продавця, який знає про всі дефекти авто. На ринку дуже часто зустрічаються хороші пропозиції.

Машина, куплена у приватника, може стати для вас як надійним помічником, так і тягарем. Продають зазвичай автомобілі, поїздили по російських дорогах. Продавець не завжди згадує про всі недоліки. Іноді при укладанні угоди покупець не враховує того, що ремонт старого авто може обійтися йому в рази дорожче покупки нового. Найчастіше пошкоджується лівий борт. Заміна деталей плюс фарбування влетить вам у копієчку. Будьте уважні!

Автор: Фомченко Яна,
Дата публікації: 29.06.2012
Передрук без активного посилання заборонений


Цікаве по темі

Статті схожої тематики: Новини по темі:

Чи вказане в договорі, що буде, якщо ваш автомобіль не довезуть в цілості?
Ви запитаєте, для чого?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов