Наша сеть партнеров Banwar
Гігант Ford Expedition - це прямий конкурент парочці Chevrolet Tahoe / Suburban: всі вони побудовані на базі повнорозмірних пікапів, мають рамну конструкцію і довжину добре за п'ять метрів. Але якщо важковаговики корпорації GM постійно оновлюються і завжди на слуху, то нинішній Expedition третього покоління випускається вже десять років і продається вчетверо гірше, ніж Tahoe / Suburban: в останні роки попит тримається біля позначки 40 тисяч машин. І все ж фордівці скрупульозно підрахували, що великий Expedition потрібен ринку: наприклад, майже половина покупців вибирає цю модель для перевезення великих причепів (наприклад, кемперов), а 15% використовують автомобіль як тягач як мінімум раз на місяць. У компанії вважають, що кросовер з несучим кузовом для таких цілей підходить не найкращим чином, тому - зустрічайте новий Ford Expedition четвертого покоління!
Як і раніше, основою для позашляховика став пікап Ford F-150 : Нова рама жорсткіше колишньої, а кузов майже цілком виконаний з алюмінію, завдяки чому споряджена маса знизилася на 136 кг, хоча на тлі абсолютного значення (приблизно 2,4 тонни) це насіння. Колісна база, в порівнянні з йде моделлю, зросла на 76 мм (до 3099 мм), а довжина - відразу на 100 мм (5334 мм). Крім базової версії, в гамі як і раніше буде і розтягнутий варіант (зараз на нього припадає 40% продажів), який тепер називається Expedition Max: його колісна база зі зміною поколінь не змінилася (3327 мм), а довжина виросла всього на 25 мм, до 5634 мм.
Базовий Ford Expedition
Подовжений Ford Expedition Max
У салоні - три повноцінних ряду сидінь, на яких в залежності від комплектації можуть розміститися вісім або сім вершників: у другому випадку замість дивана на другому ряду встановлені роздільні «капітанські» крісла. До слова, другий ряд тепер переміщається на санчатах, а для проходу на гальорку його можна відсунути, не знімаючи дитяче крісло. Expedition по-американськи багатий на побутові зручності: всередині є п'ятнадцять підстаканників, шість USB-роз'ємів для зарядки мобільних пристроїв і чотири 12-вольт розетки.
Навіть базова «коротка» версія має аж ніяк не символічний багажник, для якого можна замовити органайзер, окремі лотки або «проміжну» полку, яка кріпиться нижче підвіконної лінії і здатна витримати навантаження до 23 кг. У складеному вигляді спинки сидінь другого і третього рядів утворюють рівну площадку. Зрозуміло, є електропривод п'ятої двері. На жаль, обсяг багажного відсіку компанія поки не призводить, хоча для розуміння можна оперувати показниками колишньої моделі: 3067 літрів у «короткого» варіанту і 3703 літра у длиннобазного.
Передня панель позашляховика майже без змін запозичена у вихідного пікапа, але салон декорований богаче, екран медіасистеми став більший, а набір опцій істотно розширено. Можна замовити панорамний дах, передавач Wi-Fi для підключення десяти пристроїв, бездротову зарядку для мобільника, камери кругового огляду, адаптивний круїз-контроль, паркувальний автопілот, екрани для пасажирів другого ряду і багато іншого. По частині безпеки - системи автоматичного гальмування, утримання в смузі і стеження за сліпими зонами.
Єдиний двигун запозичений у моделі нинішнього покоління: це турбомотор V6 3.5 EcoBoost, який встановлюється на Expedition з 2014 року. Потужність поки не розголошується, але вона напевно буде більше нинішніх 370 «коней». А на зміну шестиступінчастою «автомату» прийшла десятіступенчатая коробка передач, яка вже прописалася на пікапах Ford F-150 і спорткарах Ford Mustang. Причому замість звичного важеля відтепер використовується обертовий селектор, а для ручного перемикання передач поруч з ним розташовані клавіші «плюс» і «мінус».
Базові версії мають задній привід, а повноприводна трансмісія - з автоматичним підключенням передньої осі. Муфту можна примусово заблокувати, є знижує передача і опціонна блокування заднього міжколісного диференціала. А ще у новій моделі з'явився селектор Drive Mode, за допомогою якого можна вибрати один з семи режимів роботи трансмісії і їздовий електроніки для різних типів покриття.
На ринок новий Ford Expedition вийде восени, а слідом за ним зміну поколінь переживе і споріднений Lincoln Navigator: прообраз майбутньої моделі показали ще минулої весни. Випускати обидві машини як і раніше будуть на заводі Ford Kentucky Truck Assembly в Луїсвіллі. Про поставки за межі Америки в компанії поки не говорять, але Chevrolet Tahoe офіційно продається і в Росії, тому фордовцам варто подумати про виведення позашляховика на наш ринок.