Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Представлений новий позашляховик Ford Expedition з алюмінієвим кузовом

Наша сеть партнеров Banwar

Гігант Ford Expedition - це прямий конкурент парочці Chevrolet Tahoe / Suburban: всі вони побудовані на базі повнорозмірних пікапів, мають рамну конструкцію і довжину добре за п'ять метрів. Але якщо важковаговики корпорації GM постійно оновлюються і завжди на слуху, то нинішній Expedition третього покоління випускається вже десять років і продається вчетверо гірше, ніж Tahoe / Suburban: в останні роки попит тримається біля позначки 40 тисяч машин. І все ж фордівці скрупульозно підрахували, що великий Expedition потрібен ринку: наприклад, майже половина покупців вибирає цю модель для перевезення великих причепів (наприклад, кемперов), а 15% використовують автомобіль як тягач як мінімум раз на місяць. У компанії вважають, що кросовер з несучим кузовом для таких цілей підходить не найкращим чином, тому - зустрічайте новий Ford Expedition четвертого покоління!

У компанії вважають, що кросовер з несучим кузовом для таких цілей підходить не найкращим чином, тому - зустрічайте новий Ford Expedition четвертого покоління

Як і раніше, основою для позашляховика став пікап Ford F-150 : Нова рама жорсткіше колишньої, а кузов майже цілком виконаний з алюмінію, завдяки чому споряджена маса знизилася на 136 кг, хоча на тлі абсолютного значення (приблизно 2,4 тонни) це насіння. Колісна база, в порівнянні з йде моделлю, зросла на 76 мм (до 3099 мм), а довжина - відразу на 100 мм (5334 мм). Крім базової версії, в гамі як і раніше буде і розтягнутий варіант (зараз на нього припадає 40% продажів), який тепер називається Expedition Max: його колісна база зі зміною поколінь не змінилася (3327 мм), а довжина виросла всього на 25 мм, до 5634 мм.

Базовий Ford Expedition

Базовий Ford Expedition

Подовжений Ford Expedition Max

У салоні - три повноцінних ряду сидінь, на яких в залежності від комплектації можуть розміститися вісім або сім вершників: у другому випадку замість дивана на другому ряду встановлені роздільні «капітанські» крісла. До слова, другий ряд тепер переміщається на санчатах, а для проходу на гальорку його можна відсунути, не знімаючи дитяче крісло. Expedition по-американськи багатий на побутові зручності: всередині є п'ятнадцять підстаканників, шість USB-роз'ємів для зарядки мобільних пристроїв і чотири 12-вольт розетки.

Навіть базова «коротка» версія має аж ніяк не символічний багажник, для якого можна замовити органайзер, окремі лотки або «проміжну» полку, яка кріпиться нижче підвіконної лінії і здатна витримати навантаження до 23 кг. У складеному вигляді спинки сидінь другого і третього рядів утворюють рівну площадку. Зрозуміло, є електропривод п'ятої двері. На жаль, обсяг багажного відсіку компанія поки не призводить, хоча для розуміння можна оперувати показниками колишньої моделі: 3067 літрів у «короткого» варіанту і 3703 літра у длиннобазного.

На жаль, обсяг багажного відсіку компанія поки не призводить, хоча для розуміння можна оперувати показниками колишньої моделі: 3067 літрів у «короткого» варіанту і 3703 літра у длиннобазного

Передня панель позашляховика майже без змін запозичена у вихідного пікапа, але салон декорований богаче, екран медіасистеми став більший, а набір опцій істотно розширено. Можна замовити панорамний дах, передавач Wi-Fi для підключення десяти пристроїв, бездротову зарядку для мобільника, камери кругового огляду, адаптивний круїз-контроль, паркувальний автопілот, екрани для пасажирів другого ряду і багато іншого. По частині безпеки - системи автоматичного гальмування, утримання в смузі і стеження за сліпими зонами.

Єдиний двигун запозичений у моделі нинішнього покоління: це турбомотор V6 3.5 EcoBoost, який встановлюється на Expedition з 2014 року. Потужність поки не розголошується, але вона напевно буде більше нинішніх 370 «коней». А на зміну шестиступінчастою «автомату» прийшла десятіступенчатая коробка передач, яка вже прописалася на пікапах Ford F-150 і спорткарах Ford Mustang. Причому замість звичного важеля відтепер використовується обертовий селектор, а для ручного перемикання передач поруч з ним розташовані клавіші «плюс» і «мінус».

Базові версії мають задній привід, а повноприводна трансмісія - з автоматичним підключенням передньої осі. Муфту можна примусово заблокувати, є знижує передача і опціонна блокування заднього міжколісного диференціала. А ще у новій моделі з'явився селектор Drive Mode, за допомогою якого можна вибрати один з семи режимів роботи трансмісії і їздовий електроніки для різних типів покриття.

А ще у новій моделі з'явився селектор Drive Mode, за допомогою якого можна вибрати один з семи режимів роботи трансмісії і їздовий електроніки для різних типів покриття

На ринок новий Ford Expedition вийде восени, а слідом за ним зміну поколінь переживе і споріднений Lincoln Navigator: прообраз майбутньої моделі показали ще минулої весни. Випускати обидві машини як і раніше будуть на заводі Ford Kentucky Truck Assembly в Луїсвіллі. Про поставки за межі Америки в компанії поки не говорять, але Chevrolet Tahoe офіційно продається і в Росії, тому фордовцам варто подумати про виведення позашляховика на наш ринок.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов