Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

присадка ХАДО: лити або ну нах? - Головний МОТО форум - UAMOTO [moto] (Україна, Мотоцикли, Байкери, Ukraine, Motorcycles, Bikers)

Наша сеть партнеров Banwar

Стор: 1 2 3 4 5
TRED Стор: 1   2   3   4   5   TRED   Кому:   мотобайкерами   23/11/2007 7:22 PM |   1   |   #   |
Кому: мотобайкерами 23/11/2007 7:22 PM | 1 | # |

З радістю готовий повірити в геніальність наших харківських вчених, але ніколи не повірю в те, що в Кастрол, Шелі, Мотюль і т.д. працюють недотепи. Наші хіміки, бачте, вміють створювати присадки володіють фантастичними властивостями і виправляють недоліки масел світових лідерів, а от щоб створити власне масло з мало-мальськи прийнятною якістю - ну ніяк! Чи не вигідно їм, бачте, виробляти і все таке ... Все це лохотрон цілковитий! Кращі уми в кращих лабораторіях світу б'ються над тим, щоб їх масло мало найвищі параметри і якість, а наші хлопці ось так - однією лівою - їх всіх за пояс заткнули ...
Сімдесят років соціалістичного маразму дуже серйозним чином змінили менталітет нашого народу. Віра в халявну благодать ще довго буде опановувати нашою свідомістю. І цим чудовим ефектом ще довго будуть користуватися нечисті на руку ділки. Тому, товариші, дурили наш народ, і дурити не раз ще будуть. Механізм обману може бути різним, але принцип майже завжди однаковий - запропонуй людям красиву халяву і обіцяй все так побільше! Заплатив тисячу доларів - отримаєш квартиру, купив пляшку зеленої баланди - отримуй новий мотор.
Вобщем, це як раз той випадок, коли не потрібно бути хіміком, щоб зробити висновки ...


мотобайкерами
Кому: TRED

23/11/2007 7:57 PM | 1 | # | 23/11/2007 7:57 PM |   1   |   #   |   З одного боку згоден, що в Кастрол, Шелі, Мотюль не дурні сидять З одного боку згоден, що в Кастрол, Шелі, Мотюль не дурні сидять. З іншого - наш народ завжди відрізнявся тим, що ні-ні, та раптом як випукнет - то Гагаріна в космос, то вертоліт, то вихровий теплогенератор, то двиг Запорожця. За іносранной теорією працювати не може - а у нас працює. Коротше, зроблю простіше - проведу ревізію китайської 150-ки (яку не шкода), завжди їла масло Ликви Моли з дисульфідом молібдену. Виллю немецкою, заллю Хадо. тисяч три поїжджу, все проміряти і розберу подивитися
П.С. У Европи до речі дійсно заборонені присадки-реметалізати для авто, крім ЛіквіМолевской з дисульфідом.
TRED
Кому: піжон 24/11/2007 2:15 AM | 1 | # | .... Особисто знайомий з однією людиною, який стояв біля витоків бренду ХАДО. А тому дещо все-таки знаю. І чимало. Не маючи морального права переходити на особистості, скажу тільки одне: з усіх подібних препаратів, що існують на ринку, ХАДО - напевно єдиний абсолютно нешкідливий. Я маю на увазі з реметалізантов. Там спочатку ставилося питання так - не нашкодь!
А ось був такий Аспект-модифікатор - пам'ятайте яка реклама була? Навіть по телеку крутили. Коротше, два моїх дружбана залили в свої мотори по флакончик - досі сміємося, коли згадуємо! У одного на шістці мотор клина зловив на ходу, аж зчеплення обірвало. А у другого на Волзі в моторі все склеїлося всередині - ледве розібрали! І той би заклинив, та їхати йому було нікуди - росто прогрів після заливки, за рекомендацією виробника, і поставив в гараж. Коли першого притягли на мотузці до гаражу, насамперед глянули на щуп - а там зелена така емульсія. І її хрін знає скільки - повний мотор! Подумали, що тосол в масло погнало. Нічого не вдієш - розбираємо. А другий все ходив навкруги посміювався, мовляв таких дурнів навіть Аспект-модифікатор не врятує (шаху недавно власними силами була зроблена капіталка!). Таким розумним, що головку треба було динамометром тягнути, а не на два гика після тику ... А вранці вже ми з нього сміялися, коли він спалив стартер, намагаючись зірвати з місця наглухо склеєний мотор! Він тупо крутив ключем не розуміючи, чому стартар щось не обертає? Так шахові хоч розібрали, поки тепла була, а на Волзі вже через добу поршень навіть пробили - не могли з гільзи вибити. Все склеїлося. І вкладиші з вала верстатом знімали. Дід - токар каже, в житті такого не бачив. А ми йому - нові блиа технології.
У всій цій історії по-справжньому сміявся тільки я. І причина цього проста - я свій флакончик не встиг застосувати за призначенням. Ніколи в житті нічого я не кидав так далеко, як той жовтий флакон ...

TRED
Кому: всім 24/11/2007 2:44 AM | 1 | # |

Що стосується поліпшення компресії, то таке насправді буває. І ніякого дива тут немає. Я не хімік, але наскільки зрозумів, то є якісь речовини з негативним температурним коефіцієнтом. У них начебто довгі молекули, які при нагріванні типу скручуються підвищуючи тим самим в'язкість масла при робочій температурі не загущая його на холодну.
Один мій знайомий в середині дев'яностих ганяв машини з Вінниці в Донецьк - була така епопея. І іноді, вже по ходу п'єси, з'ясовувалося, що мотор здорово зношений. Так він купував на базарі такий препарат - motor-doctor називався. У банку дуже схожою на звичайну пивну перебувала в'язка і абсолютно прозора субстанція, яку він трохи підігрів виливав в мотор. На очах машина перетворювалася - починала працювати НАБАГАТО рівніше і тихіше. Повторюся - набагато, і прямо на очах! Але навіть при плюсовій температурі на холодну заводилася натужно, як в сильний мороз. На холодну масло на щупі було як мед густе, а на гарячу, думаю навіть хороший спец не помітив би підступу. Ось і купи машину на базарі ...
Але то було 15 років тому, а сучасні присадки так сильно на холодну масло не загущают напевно.


fanatic
Кому: halifat

24/11/2007 12:25 PM | 1 | # | 24/11/2007 12:25 PM |   1   |   #   |   Коли у тебе є треться пара, умови роботи якої відомі і не змінюються, то під контролем цілком можна цим серпентином поверхню обробити Коли у тебе є треться пара, умови роботи якої відомі і не змінюються, то під контролем цілком можна цим серпентином поверхню обробити. Тут ключове слово - під контролем. Виливаючи-же подібну хімію в мотор ви дієте абсолютно навмання, бо в більшості випадків про проблеми мотора є лише припущення (ніхто ж його не відкривав і не дефектовал, правда?), Умови, в які потрапляє "присадка" - невідомі, і проконтролювати то , як йде процес "прісажіванія" - нікому. В результаті може статися чудо і ХАДО допоможе. Але може трапитися так, що і поломки не було ніякої, просто кільця залягли трохи, і потім відлягло А в ряді випадків ХАДО навпаки викликає підвищений знос, добиваючи втомлений мотор.
Через цю лотереї з результатами пріменіна і складається така ситуація, коли одні говорять що це чудо і працює, інші - що дурниця. І ті й інші мають рацію.
Звичайно, якщо вже видно що мотору прийшло початку кінця, то можна спробувати "це" влити в надії цей кінець відтягнути, змирившись з тратою доп. грошей. Те саме покупки лотерейного квитка. Ви часто граєте в лотерею?
Я досить часто розбираю мотори, ніякого темного ящика вони не представляють із себе, і чітко уявляючи як вони працюють просто не залишається місця подібного "дива". Є підвищений знос або пошкоджені поверхні - ремонтуємо / змінюємо. Потрібен гарантований результат, ігри в лотерею дозволити собі не можу.
Що стосується лиття ХАДО в робочий мотор, то це, вибачте, взагалі маячня.
Хлопці, в моторі все виготовлено з певними допусками. Раз він працює - то всі ці допуски в нормі. Так як ХАДО щось там відкладає на поверхнях, то допуски зменшаться і в результаті буде потрібно щоб хтось із цих пар тертя виробився. Тобишь ви стимулюєте знос власного мотора, замінюючи нормальний робочий метал на пухкий мінерал, який вимиється потім при залиття робочої синтетики .. Мотор працює як в режимі обкатки постійно ..
Чудес адже не буває. У ряді певних випадків порошки типу ХАДО можуть допомогти труться (при нестачі нормальної змащення і іншої економії). Мотор-таки занадто складна структура щоб лити туди подібну хрень, метали і пластмаси там застосовуються різні, температурні режими стрибають ..
fanatic
Кому: піжон 24/11/2007 1:41 PM | 1 | # | Наведена цитата, як і весь ФАК там, просто зашкалює за своєю ідіотії !! Йде постійна підміна понять шорсткості і зносу, в результаті чого "заполіровка" шорсткості прирівнюється до відновлення зносу, що в корені невірно! І таке враження що вони говорять про деталі які труться без масла взагалі.
Тобишь по-факту збільшення товщини поверхонь там не відбувається взагалі, все що відбувається - забивання шорсткостей серпентином. Теж саме що взяти напилок і натерти його милом, візуально поверхню стане глаже
halifat, так це не заслуга ЕР, це заслуга движка хоновского, який виживає в таких умовах з єром. Тут є приклади з пробігами в 300 тисяч, головне масло регулярно міняти. Рекордсмен взагалі півмільйона проїхав .. Ось якщо-б Синус на китайському мотоциклі проїхав стільки, то тоді можна було-б це зарахувати як заслугу ЕР.
Знаючи ці в-4 мотори можу ще сказати, що на тому маслі, на якому у моноціліндра вже пливе зчеплення, виферовскій мотор відчував себе прекрасно і зчеплення не вело взагалі. Збалансований він добре, і заслуги вітчизняних присадок тут немає ніякої. Ну а свою любов до техніки кожен проявляє як вміє .. Хтось "мотомасло" ллє, хтось присадки, хтось наклейки клеїть і шампунями дружини миє .. Не дивлячись на те що єдине що потрібно мотоциклу - дотримання умов експлуатації, запропонованих мануалом.

Стор: 1 2 3 4 5

А ось був такий Аспект-модифікатор - пам'ятайте яка реклама була?
Він тупо крутив ключем не розуміючи, чому стартар щось не обертає?
Ніхто ж його не відкривав і не дефектовал, правда?
Ви часто граєте в лотерею?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов