Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Пристрій і переваги напівзалежної підвіски

  1. Наскільки незалежна незалежна підвіска?
  2. Напівзалежні: рідкісні і найпоширеніші
  3. Audi A6 C4 з пробігом: плюси товстої сталі і мінуси складної електрики
  4. А на практиці воно як?

Наша сеть партнеров Banwar

Ми вже розповідали про залежних і незалежних підвісках . Але за кадром залишився ще один тип підвісок - напівзалежні. У характеристиках автомобіля такий тип підвіски часто вказується як незалежний, але на перший погляд, виглядає найпоширеніша конструкція саме як звичайна балка залежною підвіски. У чому ж тут секрет?

Наскільки незалежна незалежна підвіска?

До азалось б, раз підвіска незалежна, то переміщення одного колеса від іншого ніяк не залежать. Таке частіше зустрічається в теорії. На практиці ж повністю незалежні підвіски - велика рідкість.

Майже завжди в конструкції підвіски передбачена така деталь як стабілізатор поперечної стійкості. Завдяки їй вертикальні переміщення одного колеса через пружний торсіон передаються на інше. Подібне «порушення незалежності» потрібно для поліпшення керованості автомобіля, а точніше, для зменшення крену в поворотах. Рішення не витончене, має і ряд недоліків, але при цьому недороге, адже активні підвіски дорожче на порядки. А так досить проста деталь не дає машині завалюватися в повороті.

Звичайно, керованість можна налаштувати і без цієї деталі, і навіть плавність ходу покращиться. Прикладів тому чимало: ось Renault Logan, наприклад, після першого рестайлінгу позбувся стабілізатора попереду, а у класичних Жигулів в задній підвісці його і не було ніколи. Але більшість сучасних машин його має і в передній, і в задній підвісках.

Але більшість сучасних машин його має і в передній, і в задній підвісках

На фото: Renault Logan '2004-09

Не рідкість і «активні» стабілізатори, які вміють змінювати кутову жорсткість торсиона або взагалі відключатися. Такі є, наприклад, на машинах BMW або на позашляховиках Nissan. Це дозволяє знизити негативні фактори від використання стабілізатора.

На фото: Nissan Patrol '2014 Н.В.

Виходить, підвіски у абсолютної більшості машин не абсолютно незалежні, переміщення одного колеса все ж викликає переміщення і іншого. Нехай і в меншій мірі, ніж при наявності зв'язку у вигляді загальної жорсткої осі, як у залежною підвіски, коли переміщення одного колеса завжди однозначно пов'язане з переміщенням другого.

З нерозрізними мостами, до речі, стабілізатор поперечної стійкості також застосовують: крен є у машин з будь-якими підвісками.

Напівзалежні: рідкісні і найпоширеніші

вибір авто

Audi A6 C4 з пробігом: плюси товстої сталі і мінуси складної електрики

На перший же погляд, А6 С4 - це просто «рестайлинговая сотка». Відрізнити одну від одної досить складно, з огляду на наявність різноманітних «перехідних» серій і безлічі самостійних переробок. Але зовнішність ...

01.03.2017

Якщо стабілізатор все одно потрібен, то може бути, його можна зробити частиною несучої конструкції підвіски? Напевно, саме так міркували інженери, коли придумали передню підвіску Макферсон для Audi 100 / A6 в кузові С4 . Не дивуйтеся, але Макферсон у неї - Напівзалежна, адже замість переднього нижнього важеля підвіски тут використовується потужний стабілізатор поперечної стійкості. Обидва колеса пов'язує єдина пружна деталь, яка є частиною несучої конструкції. Вісімдесяті роки були щедрі на цікаві технічні рішення, так що я не здивуюся, якщо на якихось ще машинах використовували подібну схему, адже торсіон стабілізатора дуже зручно використовувати в якості важеля. З кінематики підвіска Audi може вважатися повністю незалежною за одним істотним «але»: вертикальне переміщення одного з коліс обов'язково викликає переміщення другого колеса на істотну величину, пов'язану з досить високою жорсткістю торсиона.

Дуже поширена схема напівзалежної підвіски зі скручуємо балкою - в тому числі і плід зусиль інженерів концерну Volkswagen. Адже з'явилася вона саме на VW Golf в 1974 році. Геніальність ідеї була в тому, що тут направляючий апарат обох задніх коліс був єдиною деталлю, яка кріпилася до кузова за все в двох точках. А еластокінематіка руху кожного з коліс була майже подібна кінематики підвіски на поздовжніх важелях. Балка в формі літери Н кріпиться до кузова в двох крайніх точках, а маточини коліс розташовані на нижніх кінцях букви. Найважливіша частина конструкції - поперечина, яка з'єднує конструкцію воєдино і забезпечує необхідну жорсткість. Якщо балку розташувати впритул до точок кріплення до кузова (коли балка перетвориться в букву П), то підвіска по кінематичній схемі буде повністю подібна до конструкції на поздовжніх важелях, а якщо перенести ближче до точок кріплення коліс, то буде більше схожа на залежні підвіски. Центральна частина балки в цій конструкції обов'язково має піддатливість і може згинатися, забезпечуючи колесам можливість незалежного переміщення. Віднести таку підвіску до залежним можна лише конструктивно: колеса пов'язані єдиною деталлю несучої конструкції. Але в роботі така підвіска все ж подібна саме незалежним.

На фото: Volkswagen Golf '1974-83

Конструкція настільки зручна для масового автомобілебудування, що її застосовують для машин до D класу включно , А часом використовують і в поєднанні з провідним заднім мостом. наприклад, на кросовері Opel Mokka ззаду стоїть саме скручиваемая H-подібна балка, навіть на варіантах з повним приводом.

Секрет подібного успіху простий. По-перше, конструкція гранично надійна: потужні бічні важелі пов'язані потужним торсионом, а до кузова вона кріпиться великими і міцними сайлентблоками. Ці деталі служать довго, а зламати їх важко. І така конструкція недорога як у виготовленні, так і в експлуатації.

Кінематика руху коліс спочатку вдала і може варіюватися в широких межах шляхом зміни жорсткості кріплень, жорсткості торсиона, бічних важелів і їх взаємного розташування. До того ж підвіска дуже компактна, дозволяє рознести амортизатори максимально широко, що забезпечує відмінні умови їх роботи. Можна розташувати пружини і амортизатори дуже низько і щільно, що збільшує внутрішній обсяг задньої частини машини. З усіх типів незалежних підвісок для непровідних коліс кращої кінематикою мають хіба що багатоважелі конструкції на базі Двохважеля підвісок або стійок Макферсона, але вони значно дорожчі.

Недоліки у такої схеми теж є. Еластокінематіка Н-образної балки така, що кутова жорсткість балки завжди пов'язана з піддатливістю підвіски в поперечному напрямку і навантаженням. В результаті балка завжди надмірно жорстка для її ролі стабілізатора поперечної стійкості. Безпружинні маси у такого типу підвіски теж досить високі, а спроба зменшити масу балки за рахунок зменшення довжини поздовжніх важелів веде до погіршення кінематики її роботи і збільшення жорсткості зв'язку. І розв'язати жорсткість гумово елементів в поздовжньому і поперечному напрямку теж конструктивно складно, вони будуть завжди пов'язані, адже це всього два сайлентблока, що працюють на кручення і розрив.

Ускладнення конструкції введенням реактивної тяги, наприклад, у вигляді механізму Уатта - хід не новий. Порівняно недавно його застосовували в серійному виробництві на Opel Astra J / Chevrolet Cruze, а спортсмени при підготовці машин з Н-образної балкою часто використовували додаткові реактивні важелі для поліпшення керованості і контролю кінематики.

Порівняно недавно його застосовували в серійному виробництві на Opel Astra J / Chevrolet Cruze, а спортсмени при підготовці машин з Н-образної балкою часто використовували додаткові реактивні важелі для поліпшення керованості і контролю кінематики

механізм Уатта

Опорні елементи балки намагаються ставити під кутом до площини кочення балки: так забезпечується зменшення передачі вібрацій на кузов при зниженні податливості блоків в поперечному напрямку і поліпшення кінематики. Додаткові хитрощі у вигляді винесення опорних майданчиків пружин на зовнішні кронштейни дозволяють забезпечити необхідний кут довороту коліс під навантаженням. Але в будь-якому випадку цей тип підвіски залишається конструктивно простим і дешевим. І саме тому його застосовують настільки масово.

А на практиці воно як?

Порівняння різних автомобілів з різними типами задньої підвіски не дає можливості вибрати однозначного лідера. Зрозуміло, підвіску простіше наділити і хорошою керованістю, і високою плавністю ходу в поєднанні з високою здатністю навантаження. Але ось біда: порівнюючи навіть авто одного класу, не можна зробити висновок про те, яка застосовується підвіска лише на підставі їх ходових характеристик. Справжнім подарунком для любителів з'ясувати, що краще, а що гірше, є машини на платформі MQB: у багатьох з них в залежності від мотора в задній підвісці може застосовуватися як балка, так і багатоважільна конструкція.

Мій особистий досвід показує, що тільки серйозне порівняння дозволяє виявити нюанси, а в звичайній експлуатації можна помітити лише кілька іншу акустичну картину при проїзді нерівностей і більш явне зміна керованості з навантаженням у машин з Н-образної скручуємо балкою щодо машин з підвіскою. Сліпе порівняння зазвичай не дає можливості виявити однозначного переможця. А все це говорить про те, що ентузіазм виробників з приводу цього типу підвіски на бюджетних автомобілях цілком обгрунтований: за ціною недорогий залежною підвіски ви отримуєте повноцінну незалежну з хорошою кінематикою.

Опитування

А у вашого автомобіля яка підвіска?

Наскільки незалежна незалежна підвіска?
У чому ж тут секрет?
Наскільки незалежна незалежна підвіска?
Якщо стабілізатор все одно потрібен, то може бути, його можна зробити частиною несучої конструкції підвіски?
А на практиці воно як?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов