Наша сеть партнеров Banwar
Одного разу кільком молодим (і не дуже) людям прийшла в голову думка про те, що пора об'єднати свої інтереси по відношенню до автомобілів, щасливими володарями яких вони були. На той момент практично всі вони володіли Опель Кадет і правильніше було б Харківський Автоклуб назвати, напевно, «Клуб Любителів Опеля»? Що власне, вони і зробили, помістивши інформацію про себе для всіх бажаючих за адресою http://opel-kharkov.narod.ru/Session.htm .
Kстаті! Перша сходка яку, можна назвати днем народження Харківського Автоклубу, відбулася 28 вересня 2002 року. У квітні 2003-го на сходку приїхали вже п'ять «Кадетів».
Тоді ж були зроблені перші спроби спробувати свої машини в дразі, а також були проведені змагання з фігурного водіння між пластикових пляшок, розставлених на навчальному полігоні старого аеродрому.
Уже в серпні 2003-го Автоклуб розширився і крім Опелів в нього додалися «япономаркі» - Тойота Карина і Мазда. Прискіпливий огляд опелеводамі Карини привів до вердикту, що «японці в найближчому майбутньому обов'язково навчаться робити нормальні машини».
У зв'язку з тим, що Автоклуб «дещо зріс з штанців» Опель-клубу, для нього було вирішено виділити свій сайт http://www.avto-kharkov.narod.ru . 20 квітня 2004 року форум Харківського автоклубу який на той час розрісся до кілька великих, ніж був розмірів, був розміщений «на потужностях» нашого беззмінного провайдера LinCom (Нині - Stream). Туди ж був перенесений старий форум. Не дивуйтеся, побачивши на форумі повідомлення, датовані листопадом 2003 року.
З кожним днем нас стає все більше і більше.
Регулярно проводяться сходки і «покатушки», команди автоклубівці беруть участь в заходах всеукраїнського масштабу, люди діляться досвідом, виховують «підростаюче покоління».
З самого початку Автоклуб формувався з інтелігентних, розумних людей, готових допомогти колезі, якщо буде потрібно, словом і ділом. Серед членів Харківського Автоклубу - представники різних автоклубів за інтересами з Харкова, інших міст України, СНД і світу. Наприклад, наш сайт розміщений на «швидкому» вінчестері, купленому на внески нашого одноклубника з Ізраїлю.
Звичайно ж, переважна більшість одноклубників має доступ до Інтернету, але для тих, хто такої можливості позбавлений або просто рідко користується комп'ютером, передбачена SMS-розсилка на мобільні телефони.
Проводячи останнім часом різного роду акції, в тому числі і з залученням спонсорів Автоклуб прагне до популяризації автомобільної тематики, грамотної поведінки на дорозі, вдосконалення навичок водіїв всіх рівнів підготовки.
На той момент практично всі вони володіли Опель Кадет і правильніше було б Харківський Автоклуб назвати, напевно, «Клуб Любителів Опеля»?