Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Програма утилізації: як це взагалі працює і як встигнути в неї потрапити

  1. Програма утилізації: як це взагалі працює і як встигнути в неї потрапити З 2014 року в Росії діє...
  2. Куди звертатися?
  3. Які дають знижки?
  4. Порядок дій при утилізації
  5. За що ми платимо утилізаційний збір?
  6. У чому суть нових пільгових програм, які з'являться в найближчі місяці?
  7. підсумки утилізації
  8. Програма утилізації: як це взагалі працює і як встигнути в неї потрапити
  9. Еволюція утилізації. Як програма змінилася з роками
  10. Куди звертатися?
  11. Які дають знижки?
  12. Порядок дій при утилізації
  13. За що ми платимо утилізаційний збір?
  14. У чому суть нових пільгових програм, які з'являться в найближчі місяці?
  15. підсумки утилізації
  16. Програма утилізації: як це взагалі працює і як встигнути в неї потрапити
  17. Еволюція утилізації. Як програма змінилася з роками
  18. Куди звертатися?
  19. Які дають знижки?
  20. Порядок дій при утилізації
  21. За що ми платимо утилізаційний збір?
  22. У чому суть нових пільгових програм, які з'являться в найближчі місяці?
  23. підсумки утилізації

Програма утилізації: як це взагалі працює і як встигнути в неї потрапити

Наша сеть партнеров Banwar

З 2014 року в Росії діє вже друга за рахунком державна програма, в рамках якої покупець нової машини може отримати знижку, якщо здав свій старий транспорт в утиль. Найближчими місяцями така можливість, по всій видимості, зникне. Дром розібрався, наскільки вигідно користуватися цією програмою зараз, і підготував чітку покрокову інструкцію, як це зробити. Попутно ми поцікавилися, куди йдуть наші гроші, які ми платимо в якості утилізаційного збору при купівлі нового автомобіля, адже цей платіж вже не один рік включений у вартість усіх проданих в країні автомобілів.

Програма оновлення автопарку - мабуть, найбільш розпіарена державний захід, яка допомогла пожвавити російський автопром і авторинок в роки після кризи 2008 року, і знову припала до місця, коли в 2014 році авторинок знову покотився в тартарари. Автопром і дилери отримали потрібну підживлення, та й нам, звичайним автомобілістам, ця програма теж дуже сподобалася. У всякому разі, спочатку. Скажімо, в 2011 році можна було здати будь-яку руїну і отримати 50 000 рублів на покупку нового автомобіля. На той момент це було здорово: згадаймо, що Lada Granta в той час коштувала від 229 000 рублей. І так недорого, та ще й, вважай, знижка в 22%. Ця можливість привернула дуже багатьох. На жаль, з того часу машини стали набагато дорожче, а знижки на багато нових моделей урізали. На щастя, не на все.

Зараз склалася дивна ситуація: програма утилізації може завершитися раптово в будь-який місяць. Точніше, приймати машини в металобрухт не перестануть, а ось отримати при цьому знижку на покупку нової машини скоро стане неможливо.

Раніше повідомлялося, що держава перестане субсидіювати знижки або після закінчення першого кварталу 2017 року, або після закінчення другого. Цього не сталося. За уточненнями ми звернулися в Мінпромторг, але там конкретних термінів закінчення програми не назвали. При цьому в Мінпромторгу нам розповіли про те, що влітку почали діяти нові цікаві держпрограми - «Перший автомобіль» і «Сімейний автомобіль» . Втім, про все по порядку.

Еволюція утилізації. Як програма змінилася з роками

Вперше програма утилізації в нашій країні була запущена в березні 2010 року. Тоді це називалося «експериментом по стимулюванню придбання нових автотранспортних засобів натомість вийшли з експлуатації і здаються на утилізацію». У тому вигляді програма пропрацювала до кінця 2011 року.

Умови першої програми утилізації помітно відрізнялися від нинішніх. Для отримання знижки потрібно було здати в утиль машину не молодше 10 років. Знижки надавалися тільки на автомобілі російського складання з встановленого державою переліку. У нього входили тільки найбільш дешеві моделі. Знижка на покупку нової машини була плаваючою, а жорсткої - 50 000 руб. За неповних два роки роботи програми держава видала 600 000 сертифікатів, що дають право на знижку. Всього на цю програму витратили 30 мільярдів рублів з кишень платників податків.

У 2012 році уряд Росії затвердив утилізаційний збір, який включений у вартість кожної ввезеної з-за кордону машини. З 2014 року цей платіж стягується і з автомобілів місцевого виробництва.

Нову програму утилізації запустили у вересні 2014 року, і цей експеримент виявився масштабніше попереднього. Нові заходи держпідтримки перетворилися в «програму утилізації і Trade-in». Субсидії тепер даються не тільки тим, хто віддав своє стару машину на переробку, а й клієнтам, які здають автомобіль дилеру за системою Trade-in. При підготовці цієї статті ми цікавилися виключно питаннями утилізації.

Особливість цьогорічної програми утилізації: здавати на переробку можна автомобіль будь-якого віку - право на знижку буде в будь-якому випадку. Єдине жорстка вимога - машина повинна бути у власності не менше 12 місяців. Немає єдиних вимог щодо стану автомобіля та його комплектності. Як правило, утилізатор очікує, що автомобіль зберіг всі основні металеві елементи. Розмір можливої ​​знижки визначає виробник. Знижка як і раніше надається тільки на моделі російського виробництва (перелік кожен виробник визначає самостійно) і зараз варіюється в межах від 10 до 150 тис. Рублів.

Куди звертатися?

Як міркує будь-який власник автохлама, який бажає його здати? Зараз зайду на офіційний сайт цієї держпрограми, побачу всі умови і знайду, де знаходиться найближчий майданчика з прийому машин на утилізацію. Раз вже про програму стільки шуму - напевно ж повинен бути офіційний сайт, реєстр утилізаторів, добірка всіх нормативних документів. Ви здивуєтеся ...

Офіційного сайту програми не існує, і навіть на сайті Мінпромторгу немає повної інформації про неї. Представники міністерства рекомендують уточнювати всі деталі у дилерів. При цьому на сайтах дилерів і виробників в більшості випадків повідомляється, що клієнт повинен самостійно знайти пункт утилізації, і тільки оформивши всі там, звертатися в автосалон. Замкнуте коло.

Найкращий спосіб - все-таки звертатися в першу чергу до дилера. Менеджер салону кровно зацікавлений у продажу кожного автомобіля, тому з радістю допоможе підшукати найближчий пункт утилізації. Заодно від співробітника дилерського центру слід отримати підтвердження того, що на обрану вами модель дійсно діє знижка.

Які дають знижки?

У дилерському центрі Lada, куди ми звернулися, про програму утилізації розповідають без особливого ентузіазму: знижка на тольяттинские машини впала до 10 000 рублів, і це варіант не цікавить практично нікого з покупців. Кажуть, у деяких в очах читаються цілком з'ясовні почуття: віддати свою «ластівку» за настільки мізерну суму просто рука не піднімається.

А ось в салоні Renault повідомили, що від програми утилізації ще є толк. Звичайно, більшість тих, хто хотів здати свій «металобрухт», встигли це зробити за попередні роки, але і сьогодні 5-10% покупців приходять до дилера з актом про утилізацію в руках. Наприклад, у випадку з Дастера економія виходить солідною: знижка на повнопривідну версію - 90 000 рублів, тобто більше 10% від вартості машини.

МодельРозмір знижки за програмою утилізації (руб.)

Chevrolet Niva 40 000 Datsun mi-Do 50 000 на автомобілі 2017 і 2016 р.в. Datsun on-DO 2017 р.в. Комплектація Access - 70 000, решта - 50 000 руб. Datsun on-DO 2016 р.в. З АКПП - 50 000 руб., З МКП - 30 000 руб. Ford EcoSport 30 000 (версія 2.0 AWD - 65 000) Ford Explorer 90 000 (комплектація XLT - 125 000) Ford Fiesta 30 000 Ford Focus 50 000 Ford Kuga 100 000-130 000 Ford Mondeo 50 000 Hyundai Creta 100 000 * Hyundai Elantra 100 000 * Hyundai Grand Santa Fe 150 000 * Hyundai Santa Fe 150 000 * Hyundai Solaris 100 000 * Hyundai Tucson 120 000 * Kia Rio 50 000 Lada Granta 10 000 Lada Kalina 10 000 Lada Largus 10 000 Lada Largus фургон 20 000 Lada Priora 10 000 Lada Vesta 10 000 Lada XRAY 10 000 Lada 4x4 10 000 Nissan Almera 80 000 Nissan Murano 100 000 Nissan Qashqai до 120 000 Nissan Terrano 80 000 Nissan X-Trail до 120 000 Renault Duster 4x2 50 000 Renault Duster 4x4 90 000 Renault Kaptur 40 000 Renault Logan 40 000 Renault Sandero / Sandero Stepway 40 000 Skoda Octavia 60 000 ** Skoda Rapid 60 000 ** Skoda Yeti 4x2 60 000 ** Skoda Yeti 4x4 100 000 *** УАЗ Патріот 50 000 УАЗ Пікап 50 000

* - Тільки для жителів Далекого Сходу (Владивосток, Якутськ, Благовєщенськ, Хабаровськ, Сахалін)
** - При утилізації праворульного автомобіля знижка 80 000 руб.
*** - При утилізації праворульного автомобіля знижка 110 000 руб.

Порядок дій при утилізації

1. Зніміть автомобіль з обліку в ГИБДД (Автомобіль при цьому в ДАІ не надається).

Необхідні документи:

- Заява.
- Паспорт.
- Паспорт транспортного засобу (за наявності).
- Свідоцтво про реєстрацію (при наявності).
- Реєстраційні знаки (при наявності).
- Генеральна довіреність і нотаріально завірена копія довіреності (в разі звернення довіреної особи).

2. Знайдіть найближчий утилізаційний пункт *, здайте автомобіль на утилізацію і отримаєте акт про утилізацію. До речі, деякі утилізують компанії готові за запитом клієнта надати фото- та відеозвіти, які підтвердять факт того, що автомобіль був повністю утилізовано. Це може бути корисно для «спокою душі», якщо ви раптом переживаєте про те, що згодом ваша машина десь «спливе» і буде використана для протиправних дій.

* Рекомендується переконатися, що організація має діючу ліцензію на здійснення діяльності зі збирання, використання, знешкодження, транспортування та розміщення небезпечних відходів 2-4-го класу небезпеки, а також ліцензію на заготівлю, переробку і реалізацію лому чорних і кольорових металів.

3. Надайте акт про утилізацію офіційного дилера, у якого плануєте купувати новий автомобіль. Покупка повинна оформлятися на ту ж особу, яка була власником утилізованого автомобіля.

Необхідні документи:

- Паспорт громадянина РФ, власника автомобіля.
- Копія ПТС, що підтверджує термін володіння автомобілем (не менше 12 місяців).
- Документ про зняття з обліку в ГИБДД в зв'язку з утилізацією (на вибір): позначка в ПТС, довідка органу ГИБДД або оригінал карти обліку транспортного засобу, завірена печаткою та підписом співробітника ДІБДР.
- Акт здачі утилізованого автомобіля утилізатора (оригінал або нотаріально завірена копія).

4. Всі подальші дії проводяться як при звичайній купівлі нового автомобіля в офіційного дилера.

За що ми платимо утилізаційний збір?

Базова ставка утилізаційного збору, включеного у вартість нового автомобіля, становить 20 000 рублів, а в залежності від віку та об'єму двигуна до неї можуть застосовуватися підвищувальні коефіцієнти, що доводять суму до декількох сотень тисяч рублів. Коли в 2012 році цей механізм був запущений, його сенс здавався очевидними. Утилізаційний збір - це «аванс» за майбутній процес утилізації автомобіля. Планувалося, що ці гроші будуть спрямовані на створення в Росії сучасної системи утилізаційних підприємств. Але коли ми вирішили розібратися в деталях, з'ясувалося, що в реальності наші гроші йдуть зовсім нема на ці потреби.

Згідно із законом, якщо в ПТС є відмітка про сплату утилізаційного збору (такі позначки ставляться з 1 вересня 2012 року), то вам гарантовано безоплатне надання послуги з утилізації автомобіля. Однак на ділі автомобіль і без такої позначки в ПТС можна без проблем утилізувати безкоштовно, а є можливість і трохи підзаробити. Справа в тому, що утилізатор враховує здані на переробку матеріали.

Ми обдзвонили кілька утилізують підприємств і з'ясували, що тут можливі варіанти. Деякі утилізатори готові надати навіть безкоштовну послугу з вивезення машини - і на цьому все, ніхто нікому нічого не винен. Інші роблять калькуляцію вартості матеріалів і виплачують клієнту кілька тисяч рублів залежно від моделі автомобіля і його комплектності. Інший варіант, який нам зустрівся, виглядав так: заберемо машину безкоштовно, але ось оформлення документів по держпрограмі буде коштувати 1000 рублів.

Так чи інакше, стало ясно, що утилізаційний збір ми платимо не за те, для чого він призначений насправді.

Так, може, ці гроші йдуть на розвиток утилізує індустрії в країні? Пам'ятається, у 2012 році Мінпромторг повідомляв, що держава буде компенсувати компаніям-утилізаторів частина процентної ставки по кредитах на будівництво нових шредерних заводів. Як розповів Дром директор одного великого утилізує підприємства, ніякого фінансування від держави його компанія так і не отримала за всі ці роки.

Тут відразу виникає багато цікавих питань. Скільки всього «утилізаційних» рублів зібрано за час дії утилізаційного збору? Яка частка цих коштів все ж дійшла до утилізаційних підприємств? Скільки всього здано автомобілів за час дії програми утилізації? Скільки перероблено? Всі ці питання ми адресували Мінпромторгу, але по суті отримали лише таку відповідь: «Реєстр утилізують компаній Мінпромторгу Росії не ведеться». От і поговорили…

У чому суть нових пільгових програм, які з'являться в найближчі місяці?

Нещодавно були оприлюднені подробиці про двох нових пільгових програмах для покупців машин : «Перший автомобіль» і «Сімейний автомобіль». В рамках цих програм покупці можуть отримати кредит за зниженою ставкою, і в якості додаткового бонусу ціна автомобіля буде знижена на 10% (на цю суму буде зменшено початковий внесок по кредиту). Дані умови поширюються на машини ціною до 1,45 млн рублів. Максимальний термін кредиту не повинен перевищувати 36 місяців.

Вимоги, яким повинен відповідати клієнт, щоб купується їм машина вважалася «першої» або «сімейної», розрізняються. Якщо мова йде про «Сімейному автомобілі», то потрібно документально підтвердити наявність двох неповнолітніх дітей. Коли беруть «Перший автомобіль», то потрібно довести, що автомобіль купується вперше - перевірять по базах ДАІ і бюро кредитних історій.

В рамках двох згаданих програм планується в цьому році реалізувати зі знижками 90,72 тисячі автомобілів, а всього на ці програми буде витрачено 17,4 млрд рублів, повідомляють наші колеги з Газети.ру . Шляхом нескладних обчислень отримуємо, що середня знижка на кожну машину складе близько 192 тис. Рублів. Не погано!

Навіть якщо врахувати, що значна частина цих коштів буде спрямована на субсидування ставок по кредитах, все одно виходить, що нові програми набагато вигідніше діючих. Всього в цьому році держава виділила 63,5 млн рублів на оновлення автопарку, пільгове кредитування і лізинг. Ця сума повинна розподілитися на 750 000 автомобілів. Значить, середній розмір субсидії в цьому році складе приблизно 85 000 рублей.

підсумки утилізації

Програма утилізації в Росії стала причиною багатьох супутніх проблем, які не мають прямого відношення до звичайних автомобілістам, але створюють умови для появи напівлегальних або зовсім нелегальних схем, з якими доводиться боротися правоохоронним органам. У перші ж роки роботи програми з'ясувалося, що частина машин, які формально вважаються утилізувати, насправді перепродуються без оформлення документів і можуть використовуватися для вчинення протиправних дій. Пізніше подібні випадки були взяті під посилений контроль, але інші проблеми залишилися. Утилізують підприємства стали підживлювати сірий ринок запчастин. Також відомі випадки, коли утилізатор за невелику плату видає акт про утилізацію автомобіля, який він навіть в очі не бачив. Акт можна використовувати для отримання знижки на нову машину, а що при цьому стало зі старою - ніхто не знає.

Цей «побічний ефект» можна вважати незначним на тлі того, що автомобілісти, виробники та дилери залишилися задоволені. І якщо говорити в цілому про державні заходи підтримки автопрому, їх ефективність в наявності: в минулому році кожен другий автомобіль в країні купувався з держпідтримкою в тій чи іншій формі (або за програмою утилізації та Trade-in, або за програмою пільгового кредитування, або за програмою пільгового лізингу).

Але дещо по-ніж програма утилізації повністю провалилася. Цивілізованого ринку вторсировини за прикладом інших країн у нас поки створити не вдалося, а ті кошти, які держава збирає в якості утилізаційного збору, просто «проїдаються», не надаючи довгострокового впливу ні на оновлення автопарку, ні на розвиток промисловості, ні на екологію.

В кінці 2016 року Мінпромторг запропонував проект Стратегії розвитку промисловості по утилізації відходів на період до 2030 року. Наш питання про те, які найважливіші зміни чекають автомобілістів, в прес-службі відомства також залишили без відповіді.

Програма утилізації: як це взагалі працює і як встигнути в неї потрапити

З 2014 року в Росії діє вже друга за рахунком державна програма, в рамках якої покупець нової машини може отримати знижку, якщо здав свій старий транспорт в утиль. Найближчими місяцями така можливість, по всій видимості, зникне. Дром розібрався, наскільки вигідно користуватися цією програмою зараз, і підготував чітку покрокову інструкцію, як це зробити. Попутно ми поцікавилися, куди йдуть наші гроші, які ми платимо в якості утилізаційного збору при купівлі нового автомобіля, адже цей платіж вже не один рік включений у вартість усіх проданих в країні автомобілів.

Програма оновлення автопарку - мабуть, найбільш розпіарена державний захід, яка допомогла пожвавити російський автопром і авторинок в роки після кризи 2008 року, і знову припала до місця, коли в 2014 році авторинок знову покотився в тартарари. Автопром і дилери отримали потрібну підживлення, та й нам, звичайним автомобілістам, ця програма теж дуже сподобалася. У всякому разі, спочатку. Скажімо, в 2011 році можна було здати будь-яку руїну і отримати 50 000 рублів на покупку нового автомобіля. На той момент це було здорово: згадаймо, що Lada Granta в той час коштувала від 229 000 рублей. І так недорого, та ще й, вважай, знижка в 22%. Ця можливість привернула дуже багатьох. На жаль, з того часу машини стали набагато дорожче, а знижки на багато нових моделей урізали. На щастя, не на все.

Зараз склалася дивна ситуація: програма утилізації може завершитися раптово в будь-який місяць. Точніше, приймати машини в металобрухт не перестануть, а ось отримати при цьому знижку на покупку нової машини скоро стане неможливо.

Раніше повідомлялося, що держава перестане субсидіювати знижки або після закінчення першого кварталу 2017 року, або після закінчення другого. Цього не сталося. За уточненнями ми звернулися в Мінпромторг, але там конкретних термінів закінчення програми не назвали. При цьому в Мінпромторгу нам розповіли про те, що влітку почали діяти нові цікаві держпрограми - «Перший автомобіль» і «Сімейний автомобіль» . Втім, про все по порядку.

Еволюція утилізації. Як програма змінилася з роками

Вперше програма утилізації в нашій країні була запущена в березні 2010 року. Тоді це називалося «експериментом по стимулюванню придбання нових автотранспортних засобів натомість вийшли з експлуатації і здаються на утилізацію». У тому вигляді програма пропрацювала до кінця 2011 року.

Умови першої програми утилізації помітно відрізнялися від нинішніх. Для отримання знижки потрібно було здати в утиль машину не молодше 10 років. Знижки надавалися тільки на автомобілі російського складання з встановленого державою переліку. У нього входили тільки найбільш дешеві моделі. Знижка на покупку нової машини була плаваючою, а жорсткої - 50 000 руб. За неповних два роки роботи програми держава видала 600 000 сертифікатів, що дають право на знижку. Всього на цю програму витратили 30 мільярдів рублів з кишень платників податків.

У 2012 році уряд Росії затвердив утилізаційний збір, який включений у вартість кожної ввезеної з-за кордону машини. З 2014 року цей платіж стягується і з автомобілів місцевого виробництва.

Нову програму утилізації запустили у вересні 2014 року, і цей експеримент виявився масштабніше попереднього. Нові заходи держпідтримки перетворилися в «програму утилізації і Trade-in». Субсидії тепер даються не тільки тим, хто віддав своє стару машину на переробку, а й клієнтам, які здають автомобіль дилеру за системою Trade-in. При підготовці цієї статті ми цікавилися виключно питаннями утилізації.

Особливість цьогорічної програми утилізації: здавати на переробку можна автомобіль будь-якого віку - право на знижку буде в будь-якому випадку. Єдине жорстка вимога - машина повинна бути у власності не менше 12 місяців. Немає єдиних вимог щодо стану автомобіля та його комплектності. Як правило, утилізатор очікує, що автомобіль зберіг всі основні металеві елементи. Розмір можливої ​​знижки визначає виробник. Знижка як і раніше надається тільки на моделі російського виробництва (перелік кожен виробник визначає самостійно) і зараз варіюється в межах від 10 до 150 тис. Рублів.

Куди звертатися?

Як міркує будь-який власник автохлама, який бажає його здати? Зараз зайду на офіційний сайт цієї держпрограми, побачу всі умови і знайду, де знаходиться найближчий майданчика з прийому машин на утилізацію. Раз вже про програму стільки шуму - напевно ж повинен бути офіційний сайт, реєстр утилізаторів, добірка всіх нормативних документів. Ви здивуєтеся ...

Офіційного сайту програми не існує, і навіть на сайті Мінпромторгу немає повної інформації про неї. Представники міністерства рекомендують уточнювати всі деталі у дилерів. При цьому на сайтах дилерів і виробників в більшості випадків повідомляється, що клієнт повинен самостійно знайти пункт утилізації, і тільки оформивши всі там, звертатися в автосалон. Замкнуте коло.

Найкращий спосіб - все-таки звертатися в першу чергу до дилера. Менеджер салону кровно зацікавлений у продажу кожного автомобіля, тому з радістю допоможе підшукати найближчий пункт утилізації. Заодно від співробітника дилерського центру слід отримати підтвердження того, що на обрану вами модель дійсно діє знижка.

Які дають знижки?

У дилерському центрі Lada, куди ми звернулися, про програму утилізації розповідають без особливого ентузіазму: знижка на тольяттинские машини впала до 10 000 рублів, і це варіант не цікавить практично нікого з покупців. Кажуть, у деяких в очах читаються цілком з'ясовні почуття: віддати свою «ластівку» за настільки мізерну суму просто рука не піднімається.

А ось в салоні Renault повідомили, що від програми утилізації ще є толк. Звичайно, більшість тих, хто хотів здати свій «металобрухт», встигли це зробити за попередні роки, але і сьогодні 5-10% покупців приходять до дилера з актом про утилізацію в руках. Наприклад, у випадку з Дастера економія виходить солідною: знижка на повнопривідну версію - 90 000 рублів, тобто більше 10% від вартості машини.

МодельРозмір знижки за програмою утилізації (руб.)

Chevrolet Niva 40 000 Datsun mi-Do 50 000 на автомобілі 2017 і 2016 р.в. Datsun on-DO 2017 р.в. Комплектація Access - 70 000, решта - 50 000 руб. Datsun on-DO 2016 р.в. З АКПП - 50 000 руб., З МКП - 30 000 руб. Ford EcoSport 30 000 (версія 2.0 AWD - 65 000) Ford Explorer 90 000 (комплектація XLT - 125 000) Ford Fiesta 30 000 Ford Focus 50 000 Ford Kuga 100 000-130 000 Ford Mondeo 50 000 Hyundai Creta 100 000 * Hyundai Elantra 100 000 * Hyundai Grand Santa Fe 150 000 * Hyundai Santa Fe 150 000 * Hyundai Solaris 100 000 * Hyundai Tucson 120 000 * Kia Rio 50 000 Lada Granta 10 000 Lada Kalina 10 000 Lada Largus 10 000 Lada Largus фургон 20 000 Lada Priora 10 000 Lada Vesta 10 000 Lada XRAY 10 000 Lada 4x4 10 000 Nissan Almera 80 000 Nissan Murano 100 000 Nissan Qashqai до 120 000 Nissan Terrano 80 000 Nissan X-Trail до 120 000 Renault Duster 4x2 50 000 Renault Duster 4x4 90 000 Renault Kaptur 40 000 Renault Logan 40 000 Renault Sandero / Sandero Stepway 40 000 Skoda Octavia 60 000 ** Skoda Rapid 60 000 ** Skoda Yeti 4x2 60 000 ** Skoda Yeti 4x4 100 000 *** УАЗ Патріот 50 000 УАЗ Пікап 50 000

* - Тільки для жителів Далекого Сходу (Владивосток, Якутськ, Благовєщенськ, Хабаровськ, Сахалін)
** - При утилізації праворульного автомобіля знижка 80 000 руб.
*** - При утилізації праворульного автомобіля знижка 110 000 руб.

Порядок дій при утилізації

1. Зніміть автомобіль з обліку в ГИБДД (Автомобіль при цьому в ДАІ не надається).

Необхідні документи:

- Заява.
- Паспорт.
- Паспорт транспортного засобу (за наявності).
- Свідоцтво про реєстрацію (при наявності).
- Реєстраційні знаки (при наявності).
- Генеральна довіреність і нотаріально завірена копія довіреності (в разі звернення довіреної особи).

2. Знайдіть найближчий утилізаційний пункт *, здайте автомобіль на утилізацію і отримаєте акт про утилізацію. До речі, деякі утилізують компанії готові за запитом клієнта надати фото- та відеозвіти, які підтвердять факт того, що автомобіль був повністю утилізовано. Це може бути корисно для «спокою душі», якщо ви раптом переживаєте про те, що згодом ваша машина десь «спливе» і буде використана для протиправних дій.

* Рекомендується переконатися, що організація має діючу ліцензію на здійснення діяльності зі збирання, використання, знешкодження, транспортування та розміщення небезпечних відходів 2-4-го класу небезпеки, а також ліцензію на заготівлю, переробку і реалізацію лому чорних і кольорових металів.

3. Надайте акт про утилізацію офіційного дилера, у якого плануєте купувати новий автомобіль. Покупка повинна оформлятися на ту ж особу, яка була власником утилізованого автомобіля.

Необхідні документи:

- Паспорт громадянина РФ, власника автомобіля.
- Копія ПТС, що підтверджує термін володіння автомобілем (не менше 12 місяців).
- Документ про зняття з обліку в ГИБДД в зв'язку з утилізацією (на вибір): позначка в ПТС, довідка органу ГИБДД або оригінал карти обліку транспортного засобу, завірена печаткою та підписом співробітника ДІБДР.
- Акт здачі утилізованого автомобіля утилізатора (оригінал або нотаріально завірена копія).

4. Всі подальші дії проводяться як при звичайній купівлі нового автомобіля в офіційного дилера.

За що ми платимо утилізаційний збір?

Базова ставка утилізаційного збору, включеного у вартість нового автомобіля, становить 20 000 рублів, а в залежності від віку та об'єму двигуна до неї можуть застосовуватися підвищувальні коефіцієнти, що доводять суму до декількох сотень тисяч рублів. Коли в 2012 році цей механізм був запущений, його сенс здавався очевидними. Утилізаційний збір - це «аванс» за майбутній процес утилізації автомобіля. Планувалося, що ці гроші будуть спрямовані на створення в Росії сучасної системи утилізаційних підприємств. Але коли ми вирішили розібратися в деталях, з'ясувалося, що в реальності наші гроші йдуть зовсім нема на ці потреби.

Згідно із законом, якщо в ПТС є відмітка про сплату утилізаційного збору (такі позначки ставляться з 1 вересня 2012 року), то вам гарантовано безоплатне надання послуги з утилізації автомобіля. Однак на ділі автомобіль і без такої позначки в ПТС можна без проблем утилізувати безкоштовно, а є можливість і трохи підзаробити. Справа в тому, що утилізатор враховує здані на переробку матеріали.

Ми обдзвонили кілька утилізують підприємств і з'ясували, що тут можливі варіанти. Деякі утилізатори готові надати навіть безкоштовну послугу з вивезення машини - і на цьому все, ніхто нікому нічого не винен. Інші роблять калькуляцію вартості матеріалів і виплачують клієнту кілька тисяч рублів залежно від моделі автомобіля і його комплектності. Інший варіант, який нам зустрівся, виглядав так: заберемо машину безкоштовно, але ось оформлення документів по держпрограмі буде коштувати 1000 рублів.

Так чи інакше, стало ясно, що утилізаційний збір ми платимо не за те, для чого він призначений насправді.

Так, може, ці гроші йдуть на розвиток утилізує індустрії в країні? Пам'ятається, у 2012 році Мінпромторг повідомляв, що держава буде компенсувати компаніям-утилізаторів частина процентної ставки по кредитах на будівництво нових шредерних заводів. Як розповів Дром директор одного великого утилізує підприємства, ніякого фінансування від держави його компанія так і не отримала за всі ці роки.

Тут відразу виникає багато цікавих питань. Скільки всього «утилізаційних» рублів зібрано за час дії утилізаційного збору? Яка частка цих коштів все ж дійшла до утилізаційних підприємств? Скільки всього здано автомобілів за час дії програми утилізації? Скільки перероблено? Всі ці питання ми адресували Мінпромторгу, але по суті отримали лише таку відповідь: «Реєстр утилізують компаній Мінпромторгу Росії не ведеться». От і поговорили…

У чому суть нових пільгових програм, які з'являться в найближчі місяці?

Нещодавно були оприлюднені подробиці про двох нових пільгових програмах для покупців машин : «Перший автомобіль» і «Сімейний автомобіль». В рамках цих програм покупці можуть отримати кредит за зниженою ставкою, і в якості додаткового бонусу ціна автомобіля буде знижена на 10% (на цю суму буде зменшено початковий внесок по кредиту). Дані умови поширюються на машини ціною до 1,45 млн рублів. Максимальний термін кредиту не повинен перевищувати 36 місяців.

Вимоги, яким повинен відповідати клієнт, щоб купується їм машина вважалася «першої» або «сімейної», розрізняються. Якщо мова йде про «Сімейному автомобілі», то потрібно документально підтвердити наявність двох неповнолітніх дітей. Коли беруть «Перший автомобіль», то потрібно довести, що автомобіль купується вперше - перевірять по базах ДАІ і бюро кредитних історій.

В рамках двох згаданих програм планується в цьому році реалізувати зі знижками 90,72 тисячі автомобілів, а всього на ці програми буде витрачено 17,4 млрд рублів, повідомляють наші колеги з Газети.ру . Шляхом нескладних обчислень отримуємо, що середня знижка на кожну машину складе близько 192 тис. Рублів. Не погано!

Навіть якщо врахувати, що значна частина цих коштів буде спрямована на субсидування ставок по кредитах, все одно виходить, що нові програми набагато вигідніше діючих. Всього в цьому році держава виділила 63,5 млн рублів на оновлення автопарку, пільгове кредитування і лізинг. Ця сума повинна розподілитися на 750 000 автомобілів. Значить, середній розмір субсидії в цьому році складе приблизно 85 000 рублей.

підсумки утилізації

Програма утилізації в Росії стала причиною багатьох супутніх проблем, які не мають прямого відношення до звичайних автомобілістам, але створюють умови для появи напівлегальних або зовсім нелегальних схем, з якими доводиться боротися правоохоронним органам. У перші ж роки роботи програми з'ясувалося, що частина машин, які формально вважаються утилізувати, насправді перепродуються без оформлення документів і можуть використовуватися для вчинення протиправних дій. Пізніше подібні випадки були взяті під посилений контроль, але інші проблеми залишилися. Утилізують підприємства стали підживлювати сірий ринок запчастин. Також відомі випадки, коли утилізатор за невелику плату видає акт про утилізацію автомобіля, який він навіть в очі не бачив. Акт можна використовувати для отримання знижки на нову машину, а що при цьому стало зі старою - ніхто не знає.

Цей «побічний ефект» можна вважати незначним на тлі того, що автомобілісти, виробники та дилери залишилися задоволені. І якщо говорити в цілому про державні заходи підтримки автопрому, їх ефективність в наявності: в минулому році кожен другий автомобіль в країні купувався з держпідтримкою в тій чи іншій формі (або за програмою утилізації та Trade-in, або за програмою пільгового кредитування, або за програмою пільгового лізингу).

Але дещо по-ніж програма утилізації повністю провалилася. Цивілізованого ринку вторсировини за прикладом інших країн у нас поки створити не вдалося, а ті кошти, які держава збирає в якості утилізаційного збору, просто «проїдаються», не надаючи довгострокового впливу ні на оновлення автопарку, ні на розвиток промисловості, ні на екологію.

В кінці 2016 року Мінпромторг запропонував проект Стратегії розвитку промисловості по утилізації відходів на період до 2030 року. Наш питання про те, які найважливіші зміни чекають автомобілістів, в прес-службі відомства також залишили без відповіді.

Програма утилізації: як це взагалі працює і як встигнути в неї потрапити

З 2014 року в Росії діє вже друга за рахунком державна програма, в рамках якої покупець нової машини може отримати знижку, якщо здав свій старий транспорт в утиль. Найближчими місяцями така можливість, по всій видимості, зникне. Дром розібрався, наскільки вигідно користуватися цією програмою зараз, і підготував чітку покрокову інструкцію, як це зробити. Попутно ми поцікавилися, куди йдуть наші гроші, які ми платимо в якості утилізаційного збору при купівлі нового автомобіля, адже цей платіж вже не один рік включений у вартість усіх проданих в країні автомобілів.

Програма оновлення автопарку - мабуть, найбільш розпіарена державний захід, яка допомогла пожвавити російський автопром і авторинок в роки після кризи 2008 року, і знову припала до місця, коли в 2014 році авторинок знову покотився в тартарари. Автопром і дилери отримали потрібну підживлення, та й нам, звичайним автомобілістам, ця програма теж дуже сподобалася. У всякому разі, спочатку. Скажімо, в 2011 році можна було здати будь-яку руїну і отримати 50 000 рублів на покупку нового автомобіля. На той момент це було здорово: згадаймо, що Lada Granta в той час коштувала від 229 000 рублей. І так недорого, та ще й, вважай, знижка в 22%. Ця можливість привернула дуже багатьох. На жаль, з того часу машини стали набагато дорожче, а знижки на багато нових моделей урізали. На щастя, не на все.

Зараз склалася дивна ситуація: програма утилізації може завершитися раптово в будь-який місяць. Точніше, приймати машини в металобрухт не перестануть, а ось отримати при цьому знижку на покупку нової машини скоро стане неможливо.

Раніше повідомлялося, що держава перестане субсидіювати знижки або після закінчення першого кварталу 2017 року, або після закінчення другого. Цього не сталося. За уточненнями ми звернулися в Мінпромторг, але там конкретних термінів закінчення програми не назвали. При цьому в Мінпромторгу нам розповіли про те, що влітку почали діяти нові цікаві держпрограми - «Перший автомобіль» і «Сімейний автомобіль» . Втім, про все по порядку.

Еволюція утилізації. Як програма змінилася з роками

Вперше програма утилізації в нашій країні була запущена в березні 2010 року. Тоді це називалося «експериментом по стимулюванню придбання нових автотранспортних засобів натомість вийшли з експлуатації і здаються на утилізацію». У тому вигляді програма пропрацювала до кінця 2011 року.

Умови першої програми утилізації помітно відрізнялися від нинішніх. Для отримання знижки потрібно було здати в утиль машину не молодше 10 років. Знижки надавалися тільки на автомобілі російського складання з встановленого державою переліку. У нього входили тільки найбільш дешеві моделі. Знижка на покупку нової машини була плаваючою, а жорсткої - 50 000 руб. За неповних два роки роботи програми держава видала 600 000 сертифікатів, що дають право на знижку. Всього на цю програму витратили 30 мільярдів рублів з кишень платників податків.

У 2012 році уряд Росії затвердив утилізаційний збір, який включений у вартість кожної ввезеної з-за кордону машини. З 2014 року цей платіж стягується і з автомобілів місцевого виробництва.

Нову програму утилізації запустили у вересні 2014 року, і цей експеримент виявився масштабніше попереднього. Нові заходи держпідтримки перетворилися в «програму утилізації і Trade-in». Субсидії тепер даються не тільки тим, хто віддав своє стару машину на переробку, а й клієнтам, які здають автомобіль дилеру за системою Trade-in. При підготовці цієї статті ми цікавилися виключно питаннями утилізації.

Особливість цьогорічної програми утилізації: здавати на переробку можна автомобіль будь-якого віку - право на знижку буде в будь-якому випадку. Єдине жорстка вимога - машина повинна бути у власності не менше 12 місяців. Немає єдиних вимог щодо стану автомобіля та його комплектності. Як правило, утилізатор очікує, що автомобіль зберіг всі основні металеві елементи. Розмір можливої ​​знижки визначає виробник. Знижка як і раніше надається тільки на моделі російського виробництва (перелік кожен виробник визначає самостійно) і зараз варіюється в межах від 10 до 150 тис. Рублів.

Куди звертатися?

Як міркує будь-який власник автохлама, який бажає його здати? Зараз зайду на офіційний сайт цієї держпрограми, побачу всі умови і знайду, де знаходиться найближчий майданчика з прийому машин на утилізацію. Раз вже про програму стільки шуму - напевно ж повинен бути офіційний сайт, реєстр утилізаторів, добірка всіх нормативних документів. Ви здивуєтеся ...

Офіційного сайту програми не існує, і навіть на сайті Мінпромторгу немає повної інформації про неї. Представники міністерства рекомендують уточнювати всі деталі у дилерів. При цьому на сайтах дилерів і виробників в більшості випадків повідомляється, що клієнт повинен самостійно знайти пункт утилізації, і тільки оформивши всі там, звертатися в автосалон. Замкнуте коло.

Найкращий спосіб - все-таки звертатися в першу чергу до дилера. Менеджер салону кровно зацікавлений у продажу кожного автомобіля, тому з радістю допоможе підшукати найближчий пункт утилізації. Заодно від співробітника дилерського центру слід отримати підтвердження того, що на обрану вами модель дійсно діє знижка.

Які дають знижки?

У дилерському центрі Lada, куди ми звернулися, про програму утилізації розповідають без особливого ентузіазму: знижка на тольяттинские машини впала до 10 000 рублів, і це варіант не цікавить практично нікого з покупців. Кажуть, у деяких в очах читаються цілком з'ясовні почуття: віддати свою «ластівку» за настільки мізерну суму просто рука не піднімається.

А ось в салоні Renault повідомили, що від програми утилізації ще є толк. Звичайно, більшість тих, хто хотів здати свій «металобрухт», встигли це зробити за попередні роки, але і сьогодні 5-10% покупців приходять до дилера з актом про утилізацію в руках. Наприклад, у випадку з Дастера економія виходить солідною: знижка на повнопривідну версію - 90 000 рублів, тобто більше 10% від вартості машини.

МодельРозмір знижки за програмою утилізації (руб.)

Chevrolet Niva 40 000 Datsun mi-Do 50 000 на автомобілі 2017 і 2016 р.в. Datsun on-DO 2017 р.в. Комплектація Access - 70 000, решта - 50 000 руб. Datsun on-DO 2016 р.в. З АКПП - 50 000 руб., З МКП - 30 000 руб. Ford EcoSport 30 000 (версія 2.0 AWD - 65 000) Ford Explorer 90 000 (комплектація XLT - 125 000) Ford Fiesta 30 000 Ford Focus 50 000 Ford Kuga 100 000-130 000 Ford Mondeo 50 000 Hyundai Creta 100 000 * Hyundai Elantra 100 000 * Hyundai Grand Santa Fe 150 000 * Hyundai Santa Fe 150 000 * Hyundai Solaris 100 000 * Hyundai Tucson 120 000 * Kia Rio 50 000 Lada Granta 10 000 Lada Kalina 10 000 Lada Largus 10 000 Lada Largus фургон 20 000 Lada Priora 10 000 Lada Vesta 10 000 Lada XRAY 10 000 Lada 4x4 10 000 Nissan Almera 80 000 Nissan Murano 100 000 Nissan Qashqai до 120 000 Nissan Terrano 80 000 Nissan X-Trail до 120 000 Renault Duster 4x2 50 000 Renault Duster 4x4 90 000 Renault Kaptur 40 000 Renault Logan 40 000 Renault Sandero / Sandero Stepway 40 000 Skoda Octavia 60 000 ** Skoda Rapid 60 000 ** Skoda Yeti 4x2 60 000 ** Skoda Yeti 4x4 100 000 *** УАЗ Патріот 50 000 УАЗ Пікап 50 000

* - Тільки для жителів Далекого Сходу (Владивосток, Якутськ, Благовєщенськ, Хабаровськ, Сахалін)
** - При утилізації праворульного автомобіля знижка 80 000 руб.
*** - При утилізації праворульного автомобіля знижка 110 000 руб.

Порядок дій при утилізації

1. Зніміть автомобіль з обліку в ГИБДД (Автомобіль при цьому в ДАІ не надається).

Необхідні документи:

- Заява.
- Паспорт.
- Паспорт транспортного засобу (за наявності).
- Свідоцтво про реєстрацію (при наявності).
- Реєстраційні знаки (при наявності).
- Генеральна довіреність і нотаріально завірена копія довіреності (в разі звернення довіреної особи).

2. Знайдіть найближчий утилізаційний пункт *, здайте автомобіль на утилізацію і отримаєте акт про утилізацію. До речі, деякі утилізують компанії готові за запитом клієнта надати фото- та відеозвіти, які підтвердять факт того, що автомобіль був повністю утилізовано. Це може бути корисно для «спокою душі», якщо ви раптом переживаєте про те, що згодом ваша машина десь «спливе» і буде використана для протиправних дій.

* Рекомендується переконатися, що організація має діючу ліцензію на здійснення діяльності зі збирання, використання, знешкодження, транспортування та розміщення небезпечних відходів 2-4-го класу небезпеки, а також ліцензію на заготівлю, переробку і реалізацію лому чорних і кольорових металів.

3. Надайте акт про утилізацію офіційного дилера, у якого плануєте купувати новий автомобіль. Покупка повинна оформлятися на ту ж особу, яка була власником утилізованого автомобіля.

Необхідні документи:

- Паспорт громадянина РФ, власника автомобіля.
- Копія ПТС, що підтверджує термін володіння автомобілем (не менше 12 місяців).
- Документ про зняття з обліку в ГИБДД в зв'язку з утилізацією (на вибір): позначка в ПТС, довідка органу ГИБДД або оригінал карти обліку транспортного засобу, завірена печаткою та підписом співробітника ДІБДР.
- Акт здачі утилізованого автомобіля утилізатора (оригінал або нотаріально завірена копія).

4. Всі подальші дії проводяться як при звичайній купівлі нового автомобіля в офіційного дилера.

За що ми платимо утилізаційний збір?

Базова ставка утилізаційного збору, включеного у вартість нового автомобіля, становить 20 000 рублів, а в залежності від віку та об'єму двигуна до неї можуть застосовуватися підвищувальні коефіцієнти, що доводять суму до декількох сотень тисяч рублів. Коли в 2012 році цей механізм був запущений, його сенс здавався очевидними. Утилізаційний збір - це «аванс» за майбутній процес утилізації автомобіля. Планувалося, що ці гроші будуть спрямовані на створення в Росії сучасної системи утилізаційних підприємств. Але коли ми вирішили розібратися в деталях, з'ясувалося, що в реальності наші гроші йдуть зовсім нема на ці потреби.

Згідно із законом, якщо в ПТС є відмітка про сплату утилізаційного збору (такі позначки ставляться з 1 вересня 2012 року), то вам гарантовано безоплатне надання послуги з утилізації автомобіля. Однак на ділі автомобіль і без такої позначки в ПТС можна без проблем утилізувати безкоштовно, а є можливість і трохи підзаробити. Справа в тому, що утилізатор враховує здані на переробку матеріали.

Ми обдзвонили кілька утилізують підприємств і з'ясували, що тут можливі варіанти. Деякі утилізатори готові надати навіть безкоштовну послугу з вивезення машини - і на цьому все, ніхто нікому нічого не винен. Інші роблять калькуляцію вартості матеріалів і виплачують клієнту кілька тисяч рублів залежно від моделі автомобіля і його комплектності. Інший варіант, який нам зустрівся, виглядав так: заберемо машину безкоштовно, але ось оформлення документів по держпрограмі буде коштувати 1000 рублів.

Так чи інакше, стало ясно, що утилізаційний збір ми платимо не за те, для чого він призначений насправді.

Так, може, ці гроші йдуть на розвиток утилізує індустрії в країні? Пам'ятається, у 2012 році Мінпромторг повідомляв, що держава буде компенсувати компаніям-утилізаторів частина процентної ставки по кредитах на будівництво нових шредерних заводів. Як розповів Дром директор одного великого утилізує підприємства, ніякого фінансування від держави його компанія так і не отримала за всі ці роки.

Тут відразу виникає багато цікавих питань. Скільки всього «утилізаційних» рублів зібрано за час дії утилізаційного збору? Яка частка цих коштів все ж дійшла до утилізаційних підприємств? Скільки всього здано автомобілів за час дії програми утилізації? Скільки перероблено? Всі ці питання ми адресували Мінпромторгу, але по суті отримали лише таку відповідь: «Реєстр утилізують компаній Мінпромторгу Росії не ведеться». От і поговорили…

У чому суть нових пільгових програм, які з'являться в найближчі місяці?

Нещодавно були оприлюднені подробиці про двох нових пільгових програмах для покупців машин : «Перший автомобіль» і «Сімейний автомобіль». В рамках цих програм покупці можуть отримати кредит за зниженою ставкою, і в якості додаткового бонусу ціна автомобіля буде знижена на 10% (на цю суму буде зменшено початковий внесок по кредиту). Дані умови поширюються на машини ціною до 1,45 млн рублів. Максимальний термін кредиту не повинен перевищувати 36 місяців.

Вимоги, яким повинен відповідати клієнт, щоб купується їм машина вважалася «першої» або «сімейної», розрізняються. Якщо мова йде про «Сімейному автомобілі», то потрібно документально підтвердити наявність двох неповнолітніх дітей. Коли беруть «Перший автомобіль», то потрібно довести, що автомобіль купується вперше - перевірять по базах ДАІ і бюро кредитних історій.

В рамках двох згаданих програм планується в цьому році реалізувати зі знижками 90,72 тисячі автомобілів, а всього на ці програми буде витрачено 17,4 млрд рублів, повідомляють наші колеги з Газети.ру . Шляхом нескладних обчислень отримуємо, що середня знижка на кожну машину складе близько 192 тис. Рублів. Не погано!

Навіть якщо врахувати, що значна частина цих коштів буде спрямована на субсидування ставок по кредитах, все одно виходить, що нові програми набагато вигідніше діючих. Всього в цьому році держава виділила 63,5 млн рублів на оновлення автопарку, пільгове кредитування і лізинг. Ця сума повинна розподілитися на 750 000 автомобілів. Значить, середній розмір субсидії в цьому році складе приблизно 85 000 рублей.

підсумки утилізації

Програма утилізації в Росії стала причиною багатьох супутніх проблем, які не мають прямого відношення до звичайних автомобілістам, але створюють умови для появи напівлегальних або зовсім нелегальних схем, з якими доводиться боротися правоохоронним органам. У перші ж роки роботи програми з'ясувалося, що частина машин, які формально вважаються утилізувати, насправді перепродуються без оформлення документів і можуть використовуватися для вчинення протиправних дій. Пізніше подібні випадки були взяті під посилений контроль, але інші проблеми залишилися. Утилізують підприємства стали підживлювати сірий ринок запчастин. Також відомі випадки, коли утилізатор за невелику плату видає акт про утилізацію автомобіля, який він навіть в очі не бачив. Акт можна використовувати для отримання знижки на нову машину, а що при цьому стало зі старою - ніхто не знає.

Цей «побічний ефект» можна вважати незначним на тлі того, що автомобілісти, виробники та дилери залишилися задоволені. І якщо говорити в цілому про державні заходи підтримки автопрому, їх ефективність в наявності: в минулому році кожен другий автомобіль в країні купувався з держпідтримкою в тій чи іншій формі (або за програмою утилізації та Trade-in, або за програмою пільгового кредитування, або за програмою пільгового лізингу).

Але дещо по-ніж програма утилізації повністю провалилася. Цивілізованого ринку вторсировини за прикладом інших країн у нас поки створити не вдалося, а ті кошти, які держава збирає в якості утилізаційного збору, просто «проїдаються», не надаючи довгострокового впливу ні на оновлення автопарку, ні на розвиток промисловості, ні на екологію.

В кінці 2016 року Мінпромторг запропонував проект Стратегії розвитку промисловості по утилізації відходів на період до 2030 року. Наш питання про те, які найважливіші зміни чекають автомобілістів, в прес-службі відомства також залишили без відповіді.

Куди звертатися?
Які дають знижки?
У чому суть нових пільгових програм, які з'являться в найближчі місяці?
Які дають знижки?
У чому суть нових пільгових програм, які з'являться в найближчі місяці?
Які дають знижки?
У чому суть нових пільгових програм, які з'являться в найближчі місяці?
Куди звертатися?
Як міркує будь-який власник автохлама, який бажає його здати?
Які дають знижки?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов