Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

"Легкий кермо"? Розлучення!

"Легкий кермо"? Розлучення!
Автор ALER

Наша сеть партнеров Banwar

Надішліть нам 500 доларів і ви отримаєте класну майку з написом "ЛОХ"!
Анекдот.

Час від часу на автомобільних інтернет-ресурсах виникають обговорення рульового редуктора виробництва фірми "Актуал" . Не оминуло це стороною і форум "Нива 4х4". Особливо запекла дискусія за участю представника фірми (нікнейм ben) розгорнулася в гілці "Легкий кермо від фірми Актуал. Відгуки, пропозиції" . Вона і послужила приводом для написання цієї статті.

Я завжди вважав цей "легкий кермо" розлученням. Згадаймо, як влаштовано рульове управління і в яких вузлах відбувається тертя, що протидіє повороту керма (клікніть на малюнок, щоб збільшити його):

По-перше, це власне рульової редуктор. Штатний (і, до речі, актуаловскій) редуктор містить червячную пару, яка сама по собі дає досить помітний внесок в опір керма через сильний тертя між черв'яком і черв'ячним колесом - це властивість черв'ячної передачі. У редукторі є чотири підшипника: два підшипника кочення на валу черв'яка, два підшипника ковзання на валу черв'ячного колеса (він же вал сошки).
По-друге, це маятниковий важіль, що обертається на двох підшипниках ковзання.
По-третє, шість рульових пальців.
По-четверте, чотири кульові опори.
По-п'яте, два передніх колеса при повороті труться об поверхню дороги.

Разом маємо: черв'ячна передача, два підшипника кочення, чотирнадцять підшипників ковзання і два контакти коліс з поверхнею дороги.

Як ви думаєте, в якому з перелічених місць тертя максимальне? Упевнений, що якщо під колесами асфальт, то пункт 5 переважить - і у багато разів - всі інші сили тертя. Дійсно, у всіх інших вузлах, що труться металеві, причому шліфовані або поліровані, іноді хромовані і завжди добре змащені. А тут треться гума об асфальт ... При цьому матеріал і малюнок протектора спеціально розроблені так, щоб забезпечити хороше зчеплення з поверхнею, і ніякої мастила там, зрозуміло, немає.

На практиці це перевірити дуже просто. Якщо на сухому асфальті повернути кермом колеса на машині, що стоїть досить важко, то на льоду або тонкому шарі рідкої глини те ж саме робиться буквально одним пальцем.

Запам'ятаємо це і підемо далі.
Що змінили в рульовому редукторі актуаловци? ДВА підшипника ковзання, на яких обертається вал сошки, з наявних ЧОТИРНАДЦЯТИ вони замінили на три підшипника кочення. І все! Пізніше вони стали випускати і маятниковий важіль на підшипниках кочення, але це добро різних виробників і до них було присутнє на ринку. Проте, підшипників кочення стало СІМ, а підшипників ковзання залишилося ДЕСЯТЬ.
Перш, ніж перейти до головного, дозволю собі сказати пару слів про маятник. На двох Нивах я приблизно при пробігу 40-50 тис. Км міняв митників важелі на шарікоподшипниковиє, обидва рази через те, що важіль сильно скрипів. Це не впливало на управління, але дратувало. В обох випадках ніякої зміни зусилля на кермі не відчув.

Отже, відкриваємо сайт АКТУАЛ і уважно дивимося, як нас дурять ... Далі напівжирним курсивом виділено цитати з сайту, а звичайним текстом дан мій коментар.
Спочатку давайте подивимося конструкцію .
Все геніальне просто!

Ні багато, ні мало - "легкий кермо" створили генії, які явно не помруть від скромності.

> Триколісні рульовий механізм на підшипниках

Звертаємо увагу на поєднання "на підшипниках". А штатний рульової редуктор хіба без підшипників? Звичайно, з підшипниками - там підшипники ковзання, і це теж підшипники. Чи помічаєте пересмикування?

І ще на одну річ звернув мою увагу vitaliy. Три опори у одного вала неминуче викличуть деформацію цього валу. Вал сошки навіть без всякої навантаження повинен відчувати сильні механічні напруги просто в силу неписьменною конструкції, придуманої "геніями". Чи не в цьому причина поломок вала сошки актуаловского редуктора, про яких написано трохи нижче?

Рульовий механізм

Стандартний
У стандартному рульовому механізмі вал сошки (на кресленні показаний в поздовжньому розрізі) має дві опори. Причому тертя між валом і корпусом - тертя ковзання. Тобто між нерухомим корпусом і обертається валом тільки бронзові втулки. Метал треться об метал.

Подивимося крізь пальці на явну неграмотність. Звернемо краще увагу на поєднання "бронзові втулки". Пересмикування триває: бронзові втулки це якраз підшипники ковзання, в парі сталь-бронза коефіцієнт тертя дуже малий. Але шулер не був би шулером, якби дозволив собі назвати їх підшипниками. Це повторюється постійно: піарник "легкого керма" вдає, що не знає про існування підшипників ковзання. І лоху-покупцеві (на його думку) цього краще не знати.

легкий кермо
Застосована третя опора вала сошки (на малюнку - крайня з права). Завдяки цьому правий кінець валу жорстко закріплений в корпусі, що перешкоджає розбивання опор при поперечних навантаженнях на вал.

Третя опора - це, звичайно добре ... Але це не головне. Головне ось:

Замість бронзових втулок застосовані голчасті підшипники. Тепер замість тертя ковзання працюють пари кочення. Тобто вал при обертанні не тре про корпус, а перекочується в ньому на підшипниках. Це значно полегшує обертання валу, і, відповідно, знижує зусилля на кермі. При цьому підвищується довговічність роботи механізму

Знову те ж саме: не «підшипники ковзання", а "бронзові втулки". І - тільки уявіть - в штатному редукторі вал треться об корпус! Просто жах! А насправді - про бронзові втулки підшипників ковзання ...

І про довговічність механізму теж брехня. Справа в тому, що підшипники ковзання мають контакт з поверхні, а голчасті підшипники - по лінії. А від площі контакту залежить навантаження, що витримується підшипником. У підшипників ковзання площа контакту на один-два порядки більше, ніж у підшипників кочення, тому вони можуть витримати набагато більші навантаження. Саме тому в двигуні колінчастий вал обертається на підшипниках ковзання. І саме тому розробники штатного рульового редуктора поставили їх же: навантаження в рульовому редукторі теж пристойні.

маятниковий важіль

У маятниковому важелі замість бронзових втулок також застосовані підшипники. Це підвищує надійність і довговічність роботи важеля і вносить свою лепту в зниження зусилля на рульовому колесі.

Знову "бронзові втулки" і "підшипники" ...

Тепер повертаємося на головну сторінку і бачимо, що "переваги" цілих сім! Звертаємо увагу на "спеціальну ціну - всього 3600 р.", І йдемо по посиланню "Детальніше про переваги" , Уважно читаємо і думаємо.

7 ПРИЧИН
за якими Вам вигідно встановити Легкий кермо
1. Легкий кермо зменшує зусилля на кермі при русі і парковці. І підвищує Вашу безпеку.
Ви впевнені, що в екстремальній ситуації у Вас вистачить сил різко викрутити кермо? Легкий кермо зменшує зусилля на кермі в 2 (два) рази проти серійного механізму.
Перше брехня на цій сторінці про "в два рази". Вище показано, що левову частку опору обертанню керма становить тертя протектора коліс об асфальт. Актуаловскій редуктор ніяк його не змінює і змінити не здатний. Щоб зменшити це зусилля, потрібно або докласти зовнішню силу (що роблять ГУР і ЕУР), або змінити передавальне відношення. В останньому випадку, щоправда, доведеться робити більше оборотів відповідно до золотого правила механіки: виграємо в силі, програємо у відстані і навпаки. Це використано в редукторі фірми Gemmer, там дійсно знижується зусилля на кермі.

Друге брехня - про підвищення безпеки. По крайней мере, у двох відомих мені нівоводи зламався вал сошки (докладніше нижче). І я не пам'ятаю жодного випадку такої поломки у штатного редуктора. Це - безпека ???

2. Легкий кермо знижує передаються на рульове колесо поштовхи і удари.

Це з якого дива? Через підшипники кочення якраз краще будуть передаватися поштовхи і удари, а в підшипниках ковзання то саме тертя ковзання ці поштовхи і удари зменшує. І сильно зменшує передачу ударів сам черв'ячний редуктор, який у АКТУАЛ такий же, як в штатному редукторі - все за рахунок того ж тертя в черв'ячної парі.

3. Легкий кермо довговічніше звичайного рульового механізму.

За рахунок застосування третьої опори вала сошки в черв'ячної передачі, покращилися умови зачеплення вала і черв'яка. Замість бронзових втулок застосовані підшипники - тепер замість тертя ковзання працює кочення. Тому Легкий кермо довговічніше стандартного механізму.
Де логіка? Більш надійні, витримують більші навантаження, підшипники ковзання роблять штатний рульової редуктор менш довговічним? Тільки повний невіглас не може цього розуміти. А з приводу надійності актуаловского редуктора ми ще будемо говорити нижче. І, до речі, про довговічність підшипників кочення теж.

4. Легкий кермо легко встановлюється на штатні місця і зовні ідентичний стандартному механізму.

Зовні рульовий механізм і маятниковий важіль, що входять в комплект, абсолютно ідентичні стандартним механізмам. А це означає, що при установці комплекту не потрібно вносити жодних змін в конструкцію автомобіля. При цьому

Що саме "при цьому" - залишилося невідомим. Габаритно-приєднувальні розміри витримані - дуже добре. Переробок не потрібно - просто здорово. Але чому ж тоді неодмінною умовою виконання гарантійних зобов'язань є установка редуктора в сертифікованому сервісі?

І ще заглянемо на сторінку http://lr.aktual.ru/?page=58. Цитую, цей текст підкреслять:

не треба робити дорогу регулювання кутів розвалу і сходження коліс.

Навіть при заміні рульової сошки обов'язково потрібно зробити сход-розвал. При заміні редуктора в зборі або одного маятника - теж. А тут - просто чудеса, та й годі! "Заради красного слівця не пошкодує і батька", як то кажуть. На гуму після установки свого редуктора Актуал гарантії не дає, так чому б не написати, що с / р не потрібно?

5. Легкий кермо успішно пройшов сертифікаційні випробування на АвтоВАЗі

Ось це найцікавіше! Раніше були словеса, а тут протоколи, цифри ... Правда, чомусь не наведено весь документ. Може, там є щось, що не потрібно показувати потенційному покупцеві? Здається, я зрозумів, що це таке. Отже:
З протоколу ВАЗ-НТЦ № І-46634 2105 / 213-34 від 24 листопада 2001 р .:
o Коефіцієнт корисної дії триколісні рульового механізму значно вище, ніж у серійного (ВАЗ-2105) і досягає 83%, що в свою чергу підвищує експлуатаційний термін виробу.

Говорити про коефіцієнт корисної дії якось навіть дивно. Незрозуміло, як його можна прив'язати до зусиллю на кермі. І зовсім незрозуміло, яким він у штатного, чому немає такої ж точної цифри. Може, там було 80%? Або навіть 82%?

o Зусилля на рульове колесо знижується і становить 15-17 кілограмів (у серійного воно становить 28-30 кг), а найкращий результат досягається при використанні маятникового важеля на підшипниках кочення виробництва ТОВ "Актуал" і становить 12-14 кг зусилля на рульове колесо.

Ось воно, дісталися: в два з гаком рази! І це при тому, що на 80-90% зусилля на кермовому колесі створюється тертям коліс об асфальт ... А є ще пальці рульових тяг, кульові опори ... Що? Не виходить? Так, дійсно не виходить ... Ніяк не виходить !!! І я, здається, здогадався, чому. Якщо виміри проводилися при вивішених передніх колесах, виграш в два рази може і вийти, якщо трохи підтасувати результати. А інакше такого просто ніколи не буде! У протоколі або в додатку до нього повинна бути вказана методика проведення випробувань, подивитися б на нього хоча б одним оком ...

o За показниками міцності випробувані кермові механізми витримали пред'явлені види випробувань без зауважень.

Ну і славненько. Ось тільки незрозуміло, чому вони ламаються, а штатні - немає (див. Нижче).

o Вимірювання зазорів в зачепленні черв'як-ролик, при повороті рульового колеса, відповідає вимогам документації ВАЗа.

А що, могло бути інакше?

o Монтаж рульового механізму на автомобіль не викликає ускладнень

Я вже писав про вимогу встановлювати в сертифікованому сервісі.

6. Установчий комплект Легкий кермо забезпечений фірмовою заводською гарантією.

Знаємо ми цю гарантію. Ні в одному з трьох відомих мені випадків (KEROSIN, Бонд, kelus) вийшов з ладу редуктор замінений не був. KEROSIN місяць намагався домогтися заміни (як раз у ben'а) і плюнув. І тільки тепер з'явився якийсь проміжок після того, як ben в форумі проговорився, що перший час вали сошки випускалися на ОПП ВАЗ з відхиленням від креслення, т. Е. Початково були бракованими. І то поки невідомо, що з його обіцянки замінити вийшли з ладу редуктори вийде.

7. Легкий кермо більш ніж в 10 разів дешевше гідропідсилювача керма.

Ну прямо-таки тисячний ГУР за сотню євро! Дійсно генії зробили цей редуктор!

Дмитро Болтянский aka Bolti, коли поставив цей редуктор, був дуже радий і гордий. Але порівняння в Ніваленде показало, що у мене кермо помітно легше, і сам Дмитро це визнав. А секрет простий: при установці кульових опор не полінуйтеся зняти пильовик, покласти на кулю мастило ШРБ-4, затиснути опору в лещата і розгойдати її в усіх напрямках. Ось тоді дійсно кермо буде легким.

Тепер про надійність. Бонд писав на авто.ру, що у його "легкого керма" всього за рік вийшли з ладу підшипники ... Пам'ятайте, вище я говорив, що підшипники ковзання більш надійні?

А ось, що трапилося з актуаловскім редуктором у KEROSIN'а:

Добре ще, що ні на трасі при пристойній швидкості. Але ж все могло закінчиться набагато гірше ... І те ж саме сталося у kelus'а ( "кермо крутиться вільно, колеса не повертаються"). Я за багато років в інтернеті не пам'ятаю жодного оповідання про поломку вала сошки штатного рульового редуктора. Збільшений люфт - бувало, навіть люфт на цілий оборот. Але щоб зламався вал сошки ... Ось що розповідає в форумі mouse733, працівник автосервісу: "Один раз за всю свою практику бачив механічну поломку рульового редуктора: хлопці з гір намагалися повернути кермо на 06, яка в лід вмерзнули на стоянці, але тоді зламалася сошка ". Висновки про надійність актуаловского редуктора зробіть самі.

І загальний висновок теж зробіть самі.

26.10.05.

Quot;Легкий кермо"?
Як ви думаєте, в якому з перелічених місць тертя максимальне?
Що змінили в рульовому редукторі актуаловци?
А штатний рульової редуктор хіба без підшипників?
Чи помічаєте пересмикування?
Чи не в цьому причина поломок вала сошки актуаловского редуктора, про яких написано трохи нижче?
Ви впевнені, що в екстремальній ситуації у Вас вистачить сил різко викрутити кермо?
Це - безпека ?
Це з якого дива?
Де логіка?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов