Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

"Офіціали" vs "гаражі": як вибрати ідеальну СТО для свого авто

  1. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
  2. АВТОР:
  3. Орфографічна помилка в тексті:

Наша сеть партнеров Banwar

20 серпня 2017, 11:00 Переглядів: 20 серпня 2017, 11:00 Переглядів:   Офіційна СТО

Офіційна СТО. Майстри не поставлять неоригінальну деталь.

Ремонт автомобіля для автомобіліста можна порівняти з походом до лікарні: і боляче, і дорого, і нервування багато. Добре, якщо є "своє", перевірене СТО, на якому і авто знають, і механіку можна довіряти, і зроблять - як для себе: без заміни зайвих деталей, щоб заробити. На жаль, подібна розкіш є не у всіх. І багатьом автолюбителям доводиться поневірятися між різними СТО в пошуках заповітних " ціни -якості ". Тим більше що ремонт іномарки, яких в Україні вистачає, - задоволення сьогодні недешеве: деталі замовляють з Америки або Європи за валюту.

Діагностувати або "лікувати" свого "залізного коня" автомобіліст може у офіційних дилерів або у їх законних представників, навіть якщо авто не нове і куплено не в Україні. Втім, можна звертатися і до приватних СТО, в народі званих "гаражами", - яких не менше, ніж "офіціалів".

Про те, що виграє і програє автомобіліст, обслуговуючись у офіційних дилерів, нам розповіли директор СТО Анатолій Балауша, головний механік автопарку Олександр Іваненко та механік СТО офіційного дилера Сергій Данько.

КОМУ БЕЗ офіційний ПОГАНО

Щоб зберегти гарантійне обслуговування після покупки нового авто, необхідно весь гарантійний термін (зазвичай 100 тис. Км пробігу або 3 роки) обслуговуватися на офіційному СТО. Те ж стосується і кредитних авто: як правило, такий автомобіль потрібно обслуговувати тільки на офіційній станції. До речі, деякі страхові, у яких ви купуєте КАСКО, це теж вимагають. Звичайно, в першому випадку можна відразу відмовитися, але тоді авто буде складніше продати: перевага при продажу - сервісна книжка з обслуговуванням тільки у офіціалів. При гарантійному ТО власник платить тільки за витратні матеріали (масла, фільтри). З кредитом "відкрутитися" від офіціалів не вийде, зі страховою - можна вибрати більш лояльну СК. Після закінчення гарантії від офіціалів відмовляються 90% автомобілістів.

Після закінчення гарантії від офіціалів відмовляються 90% автомобілістів

Гарантія - до "офіцій"

ЖИРНИЙ ПЛЮС: СЕРВІС

Головним і для багатьох - дуже важливим плюсом обслуговування у офіціалів є сервіс. Ви приїжджаєте за записом, "скаржитеся" на проблему, здаєте ключі - і або чекаєте пару годин в кімнаті очікування, потягуючи каву або чай, користуючись Wi-Fi і всіма благами комфортного очікування. Або, якщо ремонт довгий, багато сервісів викликають таксі, щоб клієнт не відчував дискомфорт, а іноді (при тривалому ремонті) видають інше авто на заміну. Після ремонту на офіційне СТО можна поскаржитися або похвалити: служба підтримки обов'язково з'ясовує, що сподобалося, а що - ні.

Ще один плюс - "сервісні кампанії": багато виробників безкоштовно міняють "проблемні" деталі, на які скаржаться в усьому світі. Так, відомий японський бренд замінив зчеплення у всіх автомобілів певного року і певної моделі. Дізнатися про таких "кампаніях" можна, тільки обслуговуючись у офіціалів. До речі, потрапити на профільне СТО може будь-хто, навіть перш за ним не стикається.

ПИТАННЯ В ЦІНІ: ДЕТАЛІ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ

Головний аргумент автомобілістів - обслуговування у офіціалів дороге. Так, середня вартість людино-годин на профільному СТО - близько 300 грн / година , В залежності від сервісу. В "гаражі" ця вартість стартує від 150 грн / год. Далі - деталі. Офіціали не поставлять неоригінальну або куплену на розбиранні деталь на ваш автомобіль, а будь-яка нова оригінальна деталь буде коштувати в рази дорожче. Наприклад, оригінальне бічне скло обійдеться в 6-12 тис. Грн, ще близько тисячі коштуватиме робота з його встановлення. Те ж скло, куплене на ринку, нехай і китайське або від машини, що потрапила в ДТП , Можна купити за 1,5-3 тис. Грн, а свій майстер встановить його за 500 грн, попутно виправивши пару дрібниць.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Але у офіціалів є свій плюс: гарантія. До того ж, при продажу оригінальна запчастина, встановлена ​​на офіційному сервісі, буде обов'язково вказана в сервісній книжці, що зіграє свою позитивну роль. У разі ж неякісного ремонту офіціали свої недоліки виправлять швидше, ніж приватник дядько Вася. Іншими словами, довести неправоту офіціалів простіше, ніж скандалити з приватниками.

ЧИ МЕНІ ПОТРІБНО: слухати думку

Майже всі, хто обслуговувався на офіційному сервісі, стикалися з пропозицією замінити деталі, які можна не змінювати. "У мене щось стукало в двигуні, - розповідає киянка Лера Литовченко, яка обслуговує свою КІА тільки на офіційному сервісі з 2010 року. Поїхала на офіційний сервіс, хоч авто і без гарантії вже. Нарахували 40 674 грн (!) - заміна головки блоку циліндра. Я в цьому нічого не розумію, але сума злякала. Друзі порекомендували "інша думка" - у приватників. Приватник Олег Іванович послухав двигун і відразу сказав, що справа не в двигуні, а потрібно було міняти 1 підшипник, 2 соленблока, і 2 "якісь залізячки". В результаті все, ще з перевзуванням, мені обійшлося вісь в 4600 грн ".

На жаль, ця ситуація дуже поширена, особливо для недосвідчених автомобілістів. Офіціали можуть замінити і цілий вузол, щоб не возитися з його розбиранням, зрозуміло, за рахунок клієнта. Звичайно, гарантувати, що того ж не зроблять приватники неможливо, але у приватних СТО немає таких можливостей "розвернутися", і вони тримаються за кожного клієнта. Фахівці рекомендують: якщо немає бажання відмовлятися від офіціалів, в будь-якому випадку провести "незалежну діагностику". І якщо діагноз співпаде у офіціалів і приватників - ремонтувати. ось тільки проконтролювати ремонт офіційні СТО не дозволяють: ви здаєте свого "друга" і отримуєте назад. У приватників же особливо педантичні автолюбителі зможуть бути присутніми при ремонті.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "" Офіціали "vs" гаражі ": як вибрати ідеальну СТО для свого авто". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Шагінян Тетяна

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов