Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

"Серед перевіряючих є негласний план -" завалити "3-5 курсантів". Інтерв'ю з латвійським інструктором.

  1. Про отримання водійських "прав"
  2. Про безкоштовне навчання
  3. Про роботу інструктором
  4. Про "сірому" заробіток
  5. Про "виконання плану"
  6. Про незвичайні і курйозні випадки з практики

Наша сеть партнеров Banwar

Зовсім недавно в Білорусі було презентовано безпрецедентний спосіб контролю якості навчання в автошколах. Багато напевно з полегшенням зітхнули: "Нарешті-то все як у цивілізованому світі". А так все в тій самій цивілізації?

Скільки коштує "здати на" права "в Європі, чому дорожня поліція не любить інструкторів з водіння і як можна" засадити "учня?

Про отримання водійських "прав"

- У 1994 році, коли я сам здавав на "права", був деякий хаос і бардак. Наприклад, мені, "зеленому", без досвіду водіння, вистачило семи практичних занять по півтори години для того, щоб інструктор записав мене на іспит. Причому це зовсім не говорить про те, що в мені переховувався талант "драйвера". Тоді багатьом так "щастило".

Іспит здавали на тій же машині, на якій проходило навчання. Для мене таким автомобілем був ВАЗ-2101. Тривалість мого іспиту склала 4 хвилини. За цей час я встиг проїхати дві прямі, зробити один поворот на перехресті і зупинитися. Здав водіння без єдиного питання з боку екзаменатора.

Зараз правила отримання водійських "прав" трохи змінилися, але в цілому все залишилося як і раніше. Здати на "права" можна з 16 років, але саме водійське посвідчення видадуть тільки в 18. Курсант при реєстрації свого навчання отримує так звані "білі" права ", що підтверджують, що він здоровий і отримав попередні знання для виїзду в місто з майданчика для початківців . Вартість навчання строго індивідуальна і залежить від кількості взятих уроків водіння. Одне "водіння" - 7,5 євро за академічну годину. за правилами необхідно пройти не менше 14 практичних занять. Вартість вивчення теоретичної частини в різних автошколах практичес і ідентична - близько 95 євро. До цього варто додати оплату держіспиту та можливі додаткові витрати. Разом виходить близько 300 євро.

Іспити з теорії та практиці здаються спочатку в автошколі, а потім в департаменті дорожнього руху і проходять в три етапи. Перший - теоретичний. Тут особливих проблем не виникає - весь курс навчання продубльований в Інтернеті, в якому можна навіть спробувати пройти аналог державного іспиту. Питання схожі на 95 відсотків. Всього комп'ютером задається 30 питань з різними варіантами відповідей. Помилитися можна три рази. Після четвертого промаху - перездача.

Йти перездавати можна хоч на наступний день. Ціна питання - 30 євро. А ось додатково щось вчити або оформляти вже не потрібно. Я чув, що самий "упертий", якщо можна так сказати, здавав 13 разів.

Другий етап можна назвати наполовину практичним, наполовину теоретичним. Перед "водінням" інспектор задає пару питань про автомобіль. Питання можуть стосуватися призначення кнопок на панелі управління, перевірки рідин в автомобілі, черговості заміни колеса і т.д. Загалом, інспектор може попросити курсанта виконати будь-яку дію, пов'язане з автомобілем і його складовими частинами. Головне, щоб курсанту не довелося бруднити руки. Тобто робити заміну колеса або масляного фільтра інспектор просити не стане, а от перевірка рівня масла в двигуні цілком можлива.

Третій етап - "майданчик". Водіння курсанти здають на Volkswagen Golf VІ, обладнаних як зовні, так і всередині відеореєстраторами. На вибір комп'ютера учня належить скласти дві або три фігури. Це може бути "теща" (парковка заднім ходом паралельно проїзній частині), "гараж" (рух заднім ходом в 90 градусів), "касовий автомат" (не виходячи з машини, необхідно здійснити оплату), "естакада", розворот в обмеженому просторі в три прийоми.

На кожну з фігур дається дві спроби. При першій невдачі знижується загальна оцінка за іспит, під час другої - іспит закінчується. Якщо ж все пройшло нормально, курсанту належить останнє випробування - виїзд в місто. Тривалість "водіння" становить від 25 до 45 хвилин.

Про безкоштовне навчання

- Почати, напевно, варто з того, що державних автошкіл в Латвії немає. Відповідно "приватникам" навчати когось безкоштовно теж резону немає. Є тільки програма зайнятості, по якій служба, за це відповідає, може послати людину на безкоштовні курси, які будуть оплачуватися державою. Але зараз це велика рідкість.

- А якими критеріями повинен відповідати претендент на проходження безкоштовних курсів? - цікавиться кореспондент abw.by.

- Критерій простий - ти або сподобався інспектору по зайнятості, або ні.

Про роботу інструктором

- Стати інструктором з водіння в Латвії може будь-яка людина з середньою освітою (викладачем теорії - з вищою) і стажем водіння більше трьох років, який здав для зарахування на курси інструкторів державний іспит з теорії та практиці, схожий з іспитом для курсантів, і не мав у своїй практиці "чорних" моментів з дорожньою поліцією. Під останніми розуміється будь-яке правопорушення, пов'язане з дорожнім рухом.

Коли я навчався на інструктора, мені це обійшлося приблизно в 650 доларів: близько 500 доларів коштувало навчання теорії, 150 - практиці. На самих курсах велика частина часу відводиться безпеки, трохи часу приділяється теорії. Насправді хоч правила і однакові для всіх, але майбутні інструктори бачать їх в набагато кращій якості, тобто їм відомі ті нюанси, які в ПДР можна побачити тільки між рядків.

- "Читання між рядків" навчають на курсах?

- Так, наша викладач - професіонал вищої категорії. Всі правила дорожнього руху в державі приймаються за її безпосередньої участі. Так що всю "таємницю" вона передала і нам. Через це інструкторів дуже не любить дорожня поліція. Тому що ми знаємо не тільки більше інших водіїв, а й часто більше самих поліцейських.

- Чи є якісь недоліки в навчанні інструкторів?

- Найбільший мінус - ні про яку педагогіку і психології на курсах і близько не йдеться. Кожен потім працює за схемою "хто на що здатний". Якщо цього "ремеслу" хтось і хоче навчитися, то доводиться пробувати методом "тику" вже на колесах.

Після проходження навчання інструктор відправляється в "вільне плавання". Справа в тому, що інструктори в Латвії працюють самі на себе, хоча і "прив'язані" до автошкіл. Після закінчення "водіння" вони видають офіційний документ про здачу шкільного іспиту, автошкола ставить туди свою печатку, тільки тоді курсант може йти здавати держіспит. Кожен інструктор має свій рейтинг в департаменті, який знаходиться в загальному доступі. Рейтинг враховує здані з першого разу іспити навчалися у цього інструктора курсантами. Якщо рейтинг нижче 15 відсотків, інструктора можуть покликати на переекзаменування по профпридатності. Крім цього, раз в 5 років йому потрібно також здавати іспит на підтвердження категорії.

- Які обов'язки ставляться інструктору?

- В обов'язки інструктора входить як практичне навчання курсанта, так і спроба об'єднати практичне навчання з теорією. Іноді варто дотримуватися безпеки руху всупереч правилам. Тому інструктор часто готує людину до іспиту і паралельно пояснює, що після іспиту ту чи іншу ділянку дороги слід проїхати трохи інакше. Навіщо це інструктору? Відповідь криється в описаному вище рейтингу.

- А скільки заробляє інструктор з водіння?

- Для початку хотілося б пояснити, що "прив'язка" інструктора з водіння до автошколі будується лише на "постачання" його учнями. Тому ні про яке окладі інструкторів говорити не доводиться. Автошколи нічого їм не платять, навіть навпаки - інструктори платять автошкіл за "наданих" курсантів.

Заробіток інструктора в більшій мірі залежить від його працездатності і популярності. Причому ситуація така, що якщо вибирати восьмигодинний робочий день з обідами і двома вихідними на тиждень, то на стабільний дохід розраховувати не доводиться. Причин цього кілька, але головна - ремонт автомобіля, який оплачуєш сам. Тому практичні інструктори працюють в безлімітному режимі. Мій графік був іноді з 6.30 до 22.30 і навіть без вихідних. Вихідні дні зазвичай мають більшу оплату, але це по домовленості з курсантом. Іноді учні самі пропонують подвійний тариф за водіння, особливо якщо графік інструктора розписаний на 2-3 тижні вперед. Тому виходить, що місячний дохід інструктора підрахувати вкрай складно. Адже ще потрібно враховувати податок з цієї діяльності, відрахування автошколі за кожного курсанта, витрата палива, непередбачені витрати на ремонт. У підсумку чистий заробіток може варіюватися від 500 до 1500 євро. А середня заробітна плата в нашому місті на заході Латвії становить близько 700 євро на місяць.

Про "сірому" заробіток

- Назвати способи побічного заробітку окремо від основного складно. Самий "сірий" - це, напевно, проведення практичних занять за готівку і, як наслідок, несплата за них податків. Ще один спосіб - це "розлучення" курсантів. Він був, є і буде. Мало кому хочеться втрачати курочку, яка несе золоті яйця, звідси і відомі варіанти, такі як "завал" у "іншого" інструктора (гарантія провалу - 100 відсотків). Суть "завалу" проста - не дати зірватися грошового потоку, якщо у тебе курсантів на повний робочий день не вистачає. А іноді досить простий прискіпливості до незначних дрібниць. Саме тому у двох приблизно однаково підготовлених курсантів можуть бути різні цифри в кількості годин водіння. Причому різниця буває досить значною.

Про "виконання плану"

- Ніхто не повірить, що всі курсанти раптом навчилися їздити чітко і за правилами. Тому негласний план, скажімо, "завалити" 3-5 курсантів, існує в середовищі приймають іспити. При цьому багато способів для цього і не потрібно. Досить вивезти учня на складний перехрестя в годину пік або перевантажену припаркованими автомобілями вузьку вулицю. До слова, упереджене ставлення проглядається також до "позбавленців". Цим особам іспит здати з першого разу вкрай важко, причому цей перший раз може плавно перетекти і в третій, і в п'ятий. Завалити людини зі стажем 20 років абсолютно нескладно, адже водії звикли за цей час їздити по звичкам, а не за правилами.

Про незвичайні і курйозні випадки з практики

- Як співає Стас Михайлов, "чи то на радість, чи то на біду", але 95 відсотків курйозних історій пов'язано з інтимом. Я ж розповім історії з решти 5 відсотків.

У Ризі є острів в центрі міста між двома набережними, рух автомобілів на якому вкрай рідкісне. Тому багатьма інструкторами його основна дорога використовується для початкового навчання троганию з місця і переключенню перших швидкостей. Так ось, одного разу інструктор відпрацьовував з курсанткою на невеликій ділянці дороги перемикання першої і другої передач, потім зупинку і так далі. Так вийшло, що перед ними той же елемент відпрацьовувала інша навчальна машина. Коло за колом, все за схемою. Інструктору стало нудно, він вирішив вийти покурити з іншими такими ж, як він, попередньо наказавши учениці триматися в хвості йде попереду "учебки". У якийсь момент він відволікся, а коли знову подивився на дорогу, свою машину вже не побачив. Біганина по околицях результату не дала, телефон курсантка теж не піднімала (звук-то ми самі на початку водіння просимо вимикати). Занадто довго хвилюватися не довелося. Через 25 хвилин вона сама зателефонувала інструктору з питанням: "А куди мені далі їхати?" А сталося ось що: попередня "учебка" закінчила свої маневри і поїхала в місто, дівчина, як їй веліли, рвонула за машиною, не відпускаючи автомобіль із зони видимості. Проїхавши пристойний шматок на другій передачі, так як третю вона ще не проходила, на одному перехресті вона все-таки втратила свого "поводиря" і тоді вирішила зателефонувати інструкторові. Як вона проїхала весь цей шлях, можна тільки здогадуватися.

Як можна здогадуватися і про те, що творилося в голові у дівчини з наступної історії. Друге практичне заняття, 18-річна курсантка спізнюється на урок. Дзвонить інструктору: "Буду через 10 хвилин, потрапила в пробку". Через 10 хвилин на стоянку влітає джип Mercedes ML350, з водійського місця виходить ця учениця. Інструктор в шоці: "Віка, ти в своєму розумі? Ти ще рушати навіть не навчилася! Тебе хто за кермо джипа пустив?" - "А що тут рушати? У цьому джипі адже, як в машинках в парку, тільки" газ "і гальмо".

Або ось ще історія з життя. Інструктор питає ученицю:

- Таня, а куди нам знак на перехресті показував повертати?
- Не знаю, а який знак?
- Який був біля світлофора ...
- (після короткого замішання, вже трохи тихіше) Якого світлофора?

Історії з практики дуже схожі на анекдоти, що зайвий раз показує, з якими іноді курсантами доводиться мати справу.

А так все в тій самій цивілізації?
Скільки коштує "здати на" права "в Європі, чому дорожня поліція не любить інструкторів з водіння і як можна" засадити "учня?
А якими критеріями повинен відповідати претендент на проходження безкоштовних курсів?
Quot;Читання між рядків" навчають на курсах?
Чи є якісь недоліки в навчанні інструкторів?
Які обов'язки ставляться інструктору?
Навіщо це інструктору?
А скільки заробляє інструктор з водіння?
Через 25 хвилин вона сама зателефонувала інструктору з питанням: "А куди мені далі їхати?
Інструктор в шоці: "Віка, ти в своєму розумі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов