Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Мультимарочный Сканер
  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

"Таврія": останній із "Запорожців" - Автомобільні новини - "Таврію" остаточно знімають з виробництва. Що прийде їй на зміну. | СЬОГОДНІ

  1. "Таврія": останній із "Запорожців"
  2. АВТОР:
  3. Орфографічна помилка в тексті:
  4. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
  5. АВТОР:
  6. Орфографічна помилка в тексті:

"Таврія": останній із "Запорожців"

17 грудня 2010, 10:13 Переглядів:

Історія "Таврії" закінчилася.

"Таврію" може дозволити собі кожен мужик, якщо він не алкоголік і хоче їздити ", - ця фраза, почута мною від майстра на одній з київських СТО, якнайкраще характеризує останній український автомобіль і, мабуть, самий народний.

"Таврію" лаяли, ганили, називали "консервною банкою", "конструктором на колесах", про неї складали анекдоти і ... купували. Так, це не автомобіль мрії, але за ті гроші, що за нього просили і просять, на ринку більше просто нічого немає.

Незважаючи на настільки образливі епітети, я візьму на себе сміливість стверджувати, що "Таврюша" є одним з найкращих авто в світі. Природно, для свого класу і віку. Адже мало хто знає, що розробили цю модель ще на початку 70-х і, якби її випуск був початий в той час, я впевнений, машина стала б бестселером в усіх країнах Варшавського договору. Посудіть самі: економічний, ремонтопридатний, дуже дешевий і разом з тим повноцінний автомобіль для сім'ї. Так, в "Таврію" майже без складнощів можна посадити 5 чоловік і при цьому заповнити багажник, наприклад, урожаєм з дачі. І все це - за 39 тис. Грн. (3,5 тис. євро ). Дешевше автомобіля не було не тільки в Україні, а й у всій Європі. На жаль, останню версію "Таврії" - "Славуту", знімають з виробництва в січні 2011-го. Чому так сумна доля "Таврії" і що прийде їй на зміну?

РОЗРОБКУ "ТАВРІЇ" гальмується через МОСКВИ


Політика. "Таврію" намагалися змусити копіювати з "Фієсти"

У це складно повірити, але нинішню "Таврію" проектували на голому ентузіазмі. Справа в тому, що Мінпром СРСР "Чи не давав такої вказівки", відповідно, не було і грошей. У конструкторському бюро її називали "Перспективою", а робили авто з підручних засобів. Спочатку модель являла собою "Запорожець" з двома двигунами - попереду і ззаду. Але конструктори ставили перед собою головне завдання: розробити першу в СРСР систему переднього приводу і створювали все нові і нові варіанти. "Перспектива" була доведена до розуму лише в 1978 році - тоді завод і отримав завдання спроектувати ЗАЗ -1102 на її основі. Створив витончений і динамічний силует, добре відомої нам "Таврії", тодішній головний дизайнер заводу, харків'янин Ігор Гальчинський. Над десятком досвідчених відразу почали виробляти випробування на радянських дорогах - від півночі Сибіру до пустелі Каракуми.

Але роботи над автомобілем раптово були припинені за командою згори - міністр автопромисловості Володимир Поляков, в минулому генеральний директор АвтоВАЗу, наказав робити копію Ford Fiesta. Але коли був готовий аналог "Форда", Поляков дав команду копіювати Mini Metro. У 1983-му настала черга знімати кальку з Fiat Uno і Peugeot 205, в 1984-му - з Renault 5 ... Так дотягли до 1988-го ...

Для чого це робили? Опитані нами експерти говорять, що спеціально Поляков гальмував роботу ЗАЗу - щоб в Тольятті встигли випустити свою переднеприводную модель 2108 "Супутник" ( "вісімка"). На її доведення витратили величезні суми (близько $ 60 мільйонів): над "вісімкою" працювали не менше десятка фірм з капстран на чолі з Porsche. "Якби наш завод, не маючи ламаного гроша, першим дав країні передньопривідний авто, комусь довелося б за це відповісти", - говорив головний конструктор АвтоЗАЗу Володимир Стешенко (нині покійний).

ЗОВНІШНІСТЬ "ТАВРІЇ" змінювалися шість разів ЗА 12 РОКІВ

Фотогалерея: Як змінювався автомобіль "Таврія"

Досвідчений автомобіль 1970 року по своїми показниками вражає. Передньопривідний з двухдверним кузовом седан мав габарити 3750 х 1580 х 1380мм, базу 2300 мм, масу 800 кг і максимальну швидкість 140 км / год (!). Обладнаний моторами об'ємом 0,9-1,0 літра при потужності 40 і 44 л. с.

У 1973 році побачила світ нова серія автомобілів, схожа на ВАЗ. Маса - 700 кг, габарити 3700 х 1540 х 1370 мм, двигун - об'ємом в 1 літр.

У 1974 році ці прототипи були лише трохи "підредагувати" в частині екстер'єру, а вже через рік світ побачив новий варіант "Таврії". Новинка створювалася в співробітництві з конструкторами ВАЗ, які працювали з моделлю "Ока", - схожість в наявності.

Наступна версія з'явилася після вивчення ЗАЗом авто Ford Fiesta 1976 року - українські варіанти з'явилися на ЗАЗі в 1978-1982 роках. Вони вже ближче до тієї "Таврії", яку ми знаємо. Конструктори експериментували з передньої облицюванням радіатора із пластику, розробили кілька варіантів приладової панелі і деталей інтер'єру. На автомобілі з'явилися формована оббивка стелі, дверей, багажного відділення. До речі, головний конструктор Володимир Стешенко був майже двометрового зросту. При проектуванні "Таврії" він кожен з варіантів салону приміряв на себе. Можливо, з цієї причини на задньому сидінні "Таврії" голова і не впирається в стелю, хоча автомобіль зовні здається дуже маленьким. Правда, місця для ніг ззаду все одно замало.

4 маловідомих фактів про "ТАВРІЮ"


На експорт. Рекламувалася як надекономічний автомобіль

1. Чи могли назвати на честь Леніна

До початку випуску заводчани називали "ЗАЗ-1102" як "Нуль другий", "Перспектива", а в народі - як новий "Запорожець". Керівництво в 87-м оголосило конкурс на кращу назву.

- Я вів тоді в журналі "Україна" щомісячний автомобільний розділ і запросив брати участь в конкурсі читачів, - згадує відомий український автожурналісти Леонід Сапожников. - Прийшов більше сотні пропозицій. Автор одного з них написав наступне:

- Добре було б назвати ПУМА. Силуетом нагадує цього швидкого витонченого звіра, а також ПУМА розшифровується як "Пiвденний-Український Малолiтражній АВТОМОБIЛЯ". Але секретар заводського парткому по ідеології сказав, що така назва не піде: "Не наша тварина". Тоді Леонід розгорнув інший лист і сарказмом сказав:

- Ось ідейно бездоганний варіант: ВIЛ, що розшифровується автором як "Володимир Iллiч Ленiна". І в той же час "вiл", тобто "віл", тварина як не можна більш наше ... Але в конкурсі перемогла пропозиція одного з заводчан - "Таврія". За це, до речі, він отримав приз - один з перших автомобілів, які зійшли з конвеєра.

2. заправляти від кишенькової запальнички

"Таврія" відразу позиціонувалася як виключно економічний автомобіль. У 1989 році Мінавтопрому СРСР був випущений рекламний ролик для західного ринку, в якому водій заправляє "Таврію" з своєї запальнички. Перші машини, як згадує Леонід Сапожников, розходилися як гарячі пиріжки - для покупки потрібно було стояти в черзі декілька років. Широкому поширенню цих досить сучасних на той момент і вдалих за конструкцією автомобілів завадив розпад Союзу і що послідувала за ним економічна плутанина. Так, на початку 90-х, коли до нас хлинув величезний потік беушних і відносно дешевих іномарок, ніхто на радянський автопром навіть дивитися не хотів.

ВІДЕО: Як рекламували "Таврію" на експорт

3. Оснащувалася моторами від "Фіата" і "ВАЗ"

На початку двохтисячних на ринку пробували продавати модифікацію з двигуном від FIAT 903 потужністю 45 к.с. і 4-ступінчастою КПП. Мала потужність, дорожнеча запасних частин і труднощі з їх пошуком виправдовували низьку витрату палива, тому такий мотор не пішов. Не менша рідкість і дрібносерійне випускається версія з двигуном ВАЗ-2108: таких машин було продано зовсім мало через високу ціну. Адже крім двигуна і КПП також обов'язкове встановлення підвіски від 2108.

ВІДЕО: "Славута Люкс". Відео огляд

4. Повністю провалила краш-тест

У 2004 році російське видання "Авторевю" провело краш-тест автомобіля ЗАЗ-1103 "Славута". Результати випробування були жахливими. Головний редактор "Авторевю" Михайло Подорожанскій назвав цей автомобіль найнебезпечнішим із продаваних у світі. Однак твердження це - спірне. Адже на "Таврії" особливо не розженешся, відповідно, кривавих аварій відомо мало.

ВІДЕО: Краш-тест ЗАЗ "Славута"

ОДИНОКИЙ КАБРІОЛЕТ ЗАЗ-110260 "ТАВРІЯ"


Концепт. Не пішов у серію через фінансові проблеми заводу

Ця модифікація була спроектована Науково-технічним центром "ЗАЗ-автотехніка" на початку 1990-х для поставки на експорт. Однак все було створено три екземпляри кабріолета (у заводу не було грошей), подальша доля яких невідома. Можливо, їх розібрали на металобрухт після участі в кількох виставках. Цікаво, що на етапі розробки моделі був привласнений індекс ЗАЗ-110260, але оскільки автомобіль так і не пішов у серію, цей індекс згодом було присвоєно вантажопасажирські хетчбеку.

В цей же період було виготовлено і ще одна незвичайна модифікація "Таврії", примітна незвичайним розташуванням дверей. Їх було чотири, але дві - по правому борту, одна (водійська) - по лівому і одна багажна (ззаду).

МОДЕЛЬ ДЛЯ РАЛІ "ПАРИЖ-Дакар"


Спортваріант. До "Дакара" так і не доїхав

Машина створювалося з ініціативи інженерів, дизайнерів, гонщиків і випробувачів Науково-дослідного автомобільного і автомоторного інституту в 1989 році для участі в ралі. За основу був узятий кузов від "Таврії" зі зрізаними передньою і задньою частинами. Використовувався мотор від ВАЗ 2106 об'ємом 1,6 л потужністю 180 к.с. (З турбіною) і повноприводна трансмісія.

ОСТАННЯ СПРОБА ДИЗАЙНЕРІВ


Концепт. Далі макета ЗАЗ-1104, на жаль, справа не дійшла

У 1990-х група молодих інженерів розробила принципово нову компоновку, каркас кузова і окремих вузлів. Було виготовлено пластиліновий повнорозмірний макет (дизайнер В. Кряжев) і посадковий макет з регульованим блоком педалей і кермом. Але на завод на той час прийшли корейці і, як висловився один заводчанин, "видали викрутки для освоєння нових технологій".

ПРИЧИНИ КРАХУ - ЗАПЧАСТИНИ І еконормам

Корейці, прийшовши в 98-му році на ЗАЗ, вирішили внести в авто понад 800 конструктивних змін. Але далі проекту справа не пішла - концерн "ДЕУ" збанкрутував, а ЗАЗ обмежився фейсліфтингом. В результаті такі "хвороби", як "глючная" електрика, слабка система охолодження і ламкий трос зчеплення залишилися - винні неякісні комплектуючі від російських постачальників. Часті поломки принесли авто погану славу. Другий удар по автомобілю - подорожчання, пов'язане з введенням норм "Євро-2". Установка інжектора замість карбюратора підвищила ціну з $ 2,5-3,5 до 5-6 тис., Які, з падінням гривні в 2008 році, перетворилися в 39-50 тис. Грн. Але і ця ціна - трохи вище собівартості. В результаті "Таврію-Славуту" знімають з виробництва.

ЗАМІНА "ТАВРІЇ": "КИТАЙЦІ" І "ІНДУСИ"


Chery A13. Авто класу "Ланоса" - в 2,5 рази дорожче "Славути"

Місце "Славути" на конвеєрі займе автомобіль Chery Forza на базі моделі A13 за 84 тис. Грн. Новинка представлена ​​з двигуном 1,5 л (109 к.с.) в кузові седан і хетчбек. Але, погодьтеся, це в два рази дорожче "Таврюші" - цю ринкову нішу A13 не займе.

ВІДЕО: Chery A13 замінить "Таврію"


Tata Nano. "Індус" на третину і дорожче, і менше, і слабкіше "Таврії"

Хто тоді? Можливо, це буде індійський Tata Nano за 45 тис. Грн. з 33-сильним мотором, який, як обіцяють, з'явиться в 2011 році. Але він гірше "Славути" - занадто малий і майже без багажника.

ВІДЕО: Конкурент нашої "Таврії" - Tata Nano

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "" Таврія ": останній із" Запорожців "". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Бовсуновський Владислав

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

"Таврія": останній із "Запорожців"

17 грудня 2010, 10:13 Переглядів:

Історія "Таврії" закінчилася.

"Таврію" може дозволити собі кожен мужик, якщо він не алкоголік і хоче їздити ", - ця фраза, почута мною від майстра на одній з київських СТО, якнайкраще характеризує останній український автомобіль і, мабуть, самий народний.

"Таврію" лаяли, ганили, називали "консервною банкою", "конструктором на колесах", про неї складали анекдоти і ... купували. Так, це не автомобіль мрії, але за ті гроші, що за нього просили і просять, на ринку більше просто нічого немає.

Незважаючи на настільки образливі епітети, я візьму на себе сміливість стверджувати, що "Таврюша" є одним з найкращих авто в світі. Природно, для свого класу і віку. Адже мало хто знає, що розробили цю модель ще на початку 70-х і, якби її випуск був початий в той час, я впевнений, машина стала б бестселером в усіх країнах Варшавського договору. Посудіть самі: економічний, ремонтопридатний, дуже дешевий і разом з тим повноцінний автомобіль для сім'ї. Так, в "Таврію" майже без складнощів можна посадити 5 чоловік і при цьому заповнити багажник, наприклад, урожаєм з дачі. І все це - за 39 тис. Грн. (3,5 тис. євро ). Дешевше автомобіля не було не тільки в Україні, а й у всій Європі. На жаль, останню версію "Таврії" - "Славуту", знімають з виробництва в січні 2011-го. Чому так сумна доля "Таврії" і що прийде їй на зміну?

РОЗРОБКУ "ТАВРІЇ" гальмується через МОСКВИ


Політика. "Таврію" намагалися змусити копіювати з "Фієсти"

У це складно повірити, але нинішню "Таврію" проектували на голому ентузіазмі. Справа в тому, що Мінпром СРСР "Чи не давав такої вказівки", відповідно, не було і грошей. У конструкторському бюро її називали "Перспективою", а робили авто з підручних засобів. Спочатку модель являла собою "Запорожець" з двома двигунами - попереду і ззаду. Але конструктори ставили перед собою головне завдання: розробити першу в СРСР систему переднього приводу і створювали все нові і нові варіанти. "Перспектива" була доведена до розуму лише в 1978 році - тоді завод і отримав завдання спроектувати ЗАЗ -1102 на її основі. Створив витончений і динамічний силует, добре відомої нам "Таврії", тодішній головний дизайнер заводу, харків'янин Ігор Гальчинський. Над десятком досвідчених відразу почали виробляти випробування на радянських дорогах - від півночі Сибіру до пустелі Каракуми.

Але роботи над автомобілем раптово були припинені за командою згори - міністр автопромисловості Володимир Поляков, в минулому генеральний директор АвтоВАЗу, наказав робити копію Ford Fiesta. Але коли був готовий аналог "Форда", Поляков дав команду копіювати Mini Metro. У 1983-му настала черга знімати кальку з Fiat Uno і Peugeot 205, в 1984-му - з Renault 5 ... Так дотягли до 1988-го ...

Для чого це робили? Опитані нами експерти говорять, що спеціально Поляков гальмував роботу ЗАЗу - щоб в Тольятті встигли випустити свою переднеприводную модель 2108 "Супутник" ( "вісімка"). На її доведення витратили величезні суми (близько $ 60 мільйонів): над "вісімкою" працювали не менше десятка фірм з капстран на чолі з Porsche. "Якби наш завод, не маючи ламаного гроша, першим дав країні передньопривідний авто, комусь довелося б за це відповісти", - говорив головний конструктор АвтоЗАЗу Володимир Стешенко (нині покійний).

ЗОВНІШНІСТЬ "ТАВРІЇ" змінювалися шість разів ЗА 12 РОКІВ

Фотогалерея: Як змінювався автомобіль "Таврія"

Досвідчений автомобіль 1970 року по своїми показниками вражає. Передньопривідний з двухдверним кузовом седан мав габарити 3750 х 1580 х 1380мм, базу 2300 мм, масу 800 кг і максимальну швидкість 140 км / год (!). Обладнаний моторами об'ємом 0,9-1,0 літра при потужності 40 і 44 л. с.

У 1973 році побачила світ нова серія автомобілів, схожа на ВАЗ. Маса - 700 кг, габарити 3700 х 1540 х 1370 мм, двигун - об'ємом в 1 літр.

У 1974 році ці прототипи були лише трохи "підредагувати" в частині екстер'єру, а вже через рік світ побачив новий варіант "Таврії". Новинка створювалася в співробітництві з конструкторами ВАЗ, які працювали з моделлю "Ока", - схожість в наявності.

Наступна версія з'явилася після вивчення ЗАЗом авто Ford Fiesta 1976 року - українські варіанти з'явилися на ЗАЗі в 1978-1982 роках. Вони вже ближче до тієї "Таврії", яку ми знаємо. Конструктори експериментували з передньої облицюванням радіатора із пластику, розробили кілька варіантів приладової панелі і деталей інтер'єру. На автомобілі з'явилися формована оббивка стелі, дверей, багажного відділення. До речі, головний конструктор Володимир Стешенко був майже двометрового зросту. При проектуванні "Таврії" він кожен з варіантів салону приміряв на себе. Можливо, з цієї причини на задньому сидінні "Таврії" голова і не впирається в стелю, хоча автомобіль зовні здається дуже маленьким. Правда, місця для ніг ззаду все одно замало.

4 маловідомих фактів про "ТАВРІЮ"


На експорт. Рекламувалася як надекономічний автомобіль

1. Чи могли назвати на честь Леніна

До початку випуску заводчани називали "ЗАЗ-1102" як "Нуль другий", "Перспектива", а в народі - як новий "Запорожець". Керівництво в 87-м оголосило конкурс на кращу назву.

- Я вів тоді в журналі "Україна" щомісячний автомобільний розділ і запросив брати участь в конкурсі читачів, - згадує відомий український автожурналісти Леонід Сапожников. - Прийшов більше сотні пропозицій. Автор одного з них написав наступне:

- Добре було б назвати ПУМА. Силуетом нагадує цього швидкого витонченого звіра, а також ПУМА розшифровується як "Пiвденний-Український Малолiтражній АВТОМОБIЛЯ". Але секретар заводського парткому по ідеології сказав, що така назва не піде: "Не наша тварина". Тоді Леонід розгорнув інший лист і сарказмом сказав:

- Ось ідейно бездоганний варіант: ВIЛ, що розшифровується автором як "Володимир Iллiч Ленiна". І в той же час "вiл", тобто "віл", тварина як не можна більш наше ... Але в конкурсі перемогла пропозиція одного з заводчан - "Таврія". За це, до речі, він отримав приз - один з перших автомобілів, які зійшли з конвеєра.

2. заправляти від кишенькової запальнички

"Таврія" відразу позиціонувалася як виключно економічний автомобіль. У 1989 році Мінавтопрому СРСР був випущений рекламний ролик для західного ринку, в якому водій заправляє "Таврію" з своєї запальнички. Перші машини, як згадує Леонід Сапожников, розходилися як гарячі пиріжки - для покупки потрібно було стояти в черзі декілька років. Широкому поширенню цих досить сучасних на той момент і вдалих за конструкцією автомобілів завадив розпад Союзу і що послідувала за ним економічна плутанина. Так, на початку 90-х, коли до нас хлинув величезний потік беушних і відносно дешевих іномарок, ніхто на радянський автопром навіть дивитися не хотів.

ВІДЕО: Як рекламували "Таврію" на експорт

3. Оснащувалася моторами від "Фіата" і "ВАЗ"

На початку двохтисячних на ринку пробували продавати модифікацію з двигуном від FIAT 903 потужністю 45 к.с. і 4-ступінчастою КПП. Мала потужність, дорожнеча запасних частин і труднощі з їх пошуком виправдовували низьку витрату палива, тому такий мотор не пішов. Не менша рідкість і дрібносерійне випускається версія з двигуном ВАЗ-2108: таких машин було продано зовсім мало через високу ціну. Адже крім двигуна і КПП також обов'язкове встановлення підвіски від 2108.

ВІДЕО: "Славута Люкс". Відео огляд

4. Повністю провалила краш-тест

У 2004 році російське видання "Авторевю" провело краш-тест автомобіля ЗАЗ-1103 "Славута". Результати випробування були жахливими. Головний редактор "Авторевю" Михайло Подорожанскій назвав цей автомобіль найнебезпечнішим із продаваних у світі. Однак твердження це - спірне. Адже на "Таврії" особливо не розженешся, відповідно, кривавих аварій відомо мало.

ВІДЕО: Краш-тест ЗАЗ "Славута"

ОДИНОКИЙ КАБРІОЛЕТ ЗАЗ-110260 "ТАВРІЯ"


Концепт. Не пішов у серію через фінансові проблеми заводу

Ця модифікація була спроектована Науково-технічним центром "ЗАЗ-автотехніка" на початку 1990-х для поставки на експорт. Однак все було створено три екземпляри кабріолета (у заводу не було грошей), подальша доля яких невідома. Можливо, їх розібрали на металобрухт після участі в кількох виставках. Цікаво, що на етапі розробки моделі був привласнений індекс ЗАЗ-110260, але оскільки автомобіль так і не пішов у серію, цей індекс згодом було присвоєно вантажопасажирські хетчбеку.

В цей же період було виготовлено і ще одна незвичайна модифікація "Таврії", примітна незвичайним розташуванням дверей. Їх було чотири, але дві - по правому борту, одна (водійська) - по лівому і одна багажна (ззаду).

МОДЕЛЬ ДЛЯ РАЛІ "ПАРИЖ-Дакар"


Спортваріант. До "Дакара" так і не доїхав

Машина створювалося з ініціативи інженерів, дизайнерів, гонщиків і випробувачів Науково-дослідного автомобільного і автомоторного інституту в 1989 році для участі в ралі. За основу був узятий кузов від "Таврії" зі зрізаними передньою і задньою частинами. Використовувався мотор від ВАЗ 2106 об'ємом 1,6 л потужністю 180 к.с. (З турбіною) і повноприводна трансмісія.

ОСТАННЯ СПРОБА ДИЗАЙНЕРІВ


Концепт. Далі макета ЗАЗ-1104, на жаль, справа не дійшла

У 1990-х група молодих інженерів розробила принципово нову компоновку, каркас кузова і окремих вузлів. Було виготовлено пластиліновий повнорозмірний макет (дизайнер В. Кряжев) і посадковий макет з регульованим блоком педалей і кермом. Але на завод на той час прийшли корейці і, як висловився один заводчанин, "видали викрутки для освоєння нових технологій".

ПРИЧИНИ КРАХУ - ЗАПЧАСТИНИ І еконормам

Корейці, прийшовши в 98-му році на ЗАЗ, вирішили внести в авто понад 800 конструктивних змін. Але далі проекту справа не пішла - концерн "ДЕУ" збанкрутував, а ЗАЗ обмежився фейсліфтингом. В результаті такі "хвороби", як "глючная" електрика, слабка система охолодження і ламкий трос зчеплення залишилися - винні неякісні комплектуючі від російських постачальників. Часті поломки принесли авто погану славу. Другий удар по автомобілю - подорожчання, пов'язане з введенням норм "Євро-2". Установка інжектора замість карбюратора підвищила ціну з $ 2,5-3,5 до 5-6 тис., Які, з падінням гривні в 2008 році, перетворилися в 39-50 тис. Грн. Але і ця ціна - трохи вище собівартості. В результаті "Таврію-Славуту" знімають з виробництва.

ЗАМІНА "ТАВРІЇ": "КИТАЙЦІ" І "ІНДУСИ"


Chery A13. Авто класу "Ланоса" - в 2,5 рази дорожче "Славути"

Місце "Славути" на конвеєрі займе автомобіль Chery Forza на базі моделі A13 за 84 тис. Грн. Новинка представлена ​​з двигуном 1,5 л (109 к.с.) в кузові седан і хетчбек. Але, погодьтеся, це в два рази дорожче "Таврюші" - цю ринкову нішу A13 не займе.

ВІДЕО: Chery A13 замінить "Таврію"


Tata Nano. "Індус" на третину і дорожче, і менше, і слабкіше "Таврії"

Хто тоді? Можливо, це буде індійський Tata Nano за 45 тис. Грн. з 33-сильним мотором, який, як обіцяють, з'явиться в 2011 році. Але він гірше "Славути" - занадто малий і майже без багажника.

ВІДЕО: Конкурент нашої "Таврії" - Tata Nano

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "" Таврія ": останній із" Запорожців "". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Бовсуновський Владислав

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Спасибі! Повідомлення надіслано.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Чому так сумна доля "Таврії" і що прийде їй на зміну?
Для чого це робили?
Чому так сумна доля "Таврії" і що прийде їй на зміну?
Для чого це робили?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов