Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Поход на байдарках по Днепру

Остров Хортица, самый крупный остров на Днепре, расположен в центре Запорожья, одного из крупнейших индустриальных центров Украины. Хортица окружена многочисленными малыми островами и растянувшимися

Ford kuga new 2013 тест драйв видео

Вы купили новый автомобиль и с гордостью показываете его своим друзьям и знакомым. Блестящая лакированная поверхность радует взгляд и привлекает внимание прохожих и зависть у встречных автомобилистов.

Арт-терапия для детей школьного возраста

. Условия формирования опыта. Для маленького ребенка характерно находиться в «плену эмоций», потому что он не может управлять ими. Его чувства быстро возникают и так же быстро исчезают. Начиная развивать

Купить окна в алматы

когда переехали в новейшую квартиру, через год нашли что старенькые хозяева, умолчали о таковой проблемы как плесень, эта противность была найдена когда подросший ребенок начал отдирать обои. . . в принципе,

Права администратора в windows 7

1-ая из их позволяет настроить системные характеристики, установить системные приложения и обеспечивает полный контроль над компом. 2-ая создана для ежедневной работы с большинством программ, папок и

Как разблокировать магнитолу форд 6000cd

Функции безопасности В каждом аудио блоке предусмотрен уникальный код, который шофер должен вводить для обеспечения работоспособности аудиоблока. Код должен быть введен повторно до работы блока,

Купить топливные брикеты в украине

Допустим, вам привезли кубический метр дров "много". Сколько же составляет реальный объем плотной древесной породы в этой куче дров? Для дров длиной приблизительно 30-35 см коэффициент пересчета из куба

Курсы парикмахеров-стилистов

Красота спасет мир. Вряд ли сегодня кто-то осмелится оспаривать эту истину. Поэтому умение наводить красоту и особенно, делать красивыми людей сегодня ценится очень высоко. По адресу http://kursy.zp.ua/zaporogye/parikmaher-stilist/index.php

Видеогайд по классу пилот

Мне очень было интерено узнать много нового на Видеогайд по классу пилот, я реально интересуюсь данной темой уже очень давно и знаю что там нормальные вещи можно найти. НУ имею ввиду посмотреть и почитать.

Монтажный элемент для подвесного унитаза Geberit

В последние годы появилась такая вещь, как подвесной унитаз. Есть у него определенные преимущества. Особенно это удобно, когда помещение не очень большое. Это удобная вещь, поскольку все трубы скрыты

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

"Таврія": останній із "Запорожців" - Автомобільні новини - "Таврію" остаточно знімають з виробництва. Що прийде їй на зміну. | СЬОГОДНІ

  1. "Таврія": останній із "Запорожців"
  2. АВТОР:
  3. Орфографічна помилка в тексті:
  4. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
  5. АВТОР:
  6. Орфографічна помилка в тексті:

"Таврія": останній із "Запорожців"

17 грудня 2010, 10:13 Переглядів:

Історія "Таврії" закінчилася.

"Таврію" може дозволити собі кожен мужик, якщо він не алкоголік і хоче їздити ", - ця фраза, почута мною від майстра на одній з київських СТО, якнайкраще характеризує останній український автомобіль і, мабуть, самий народний.

"Таврію" лаяли, ганили, називали "консервною банкою", "конструктором на колесах", про неї складали анекдоти і ... купували. Так, це не автомобіль мрії, але за ті гроші, що за нього просили і просять, на ринку більше просто нічого немає.

Незважаючи на настільки образливі епітети, я візьму на себе сміливість стверджувати, що "Таврюша" є одним з найкращих авто в світі. Природно, для свого класу і віку. Адже мало хто знає, що розробили цю модель ще на початку 70-х і, якби її випуск був початий в той час, я впевнений, машина стала б бестселером в усіх країнах Варшавського договору. Посудіть самі: економічний, ремонтопридатний, дуже дешевий і разом з тим повноцінний автомобіль для сім'ї. Так, в "Таврію" майже без складнощів можна посадити 5 чоловік і при цьому заповнити багажник, наприклад, урожаєм з дачі. І все це - за 39 тис. Грн. (3,5 тис. євро ). Дешевше автомобіля не було не тільки в Україні, а й у всій Європі. На жаль, останню версію "Таврії" - "Славуту", знімають з виробництва в січні 2011-го. Чому так сумна доля "Таврії" і що прийде їй на зміну?

РОЗРОБКУ "ТАВРІЇ" гальмується через МОСКВИ


Політика. "Таврію" намагалися змусити копіювати з "Фієсти"

У це складно повірити, але нинішню "Таврію" проектували на голому ентузіазмі. Справа в тому, що Мінпром СРСР "Чи не давав такої вказівки", відповідно, не було і грошей. У конструкторському бюро її називали "Перспективою", а робили авто з підручних засобів. Спочатку модель являла собою "Запорожець" з двома двигунами - попереду і ззаду. Але конструктори ставили перед собою головне завдання: розробити першу в СРСР систему переднього приводу і створювали все нові і нові варіанти. "Перспектива" була доведена до розуму лише в 1978 році - тоді завод і отримав завдання спроектувати ЗАЗ -1102 на її основі. Створив витончений і динамічний силует, добре відомої нам "Таврії", тодішній головний дизайнер заводу, харків'янин Ігор Гальчинський. Над десятком досвідчених відразу почали виробляти випробування на радянських дорогах - від півночі Сибіру до пустелі Каракуми.

Але роботи над автомобілем раптово були припинені за командою згори - міністр автопромисловості Володимир Поляков, в минулому генеральний директор АвтоВАЗу, наказав робити копію Ford Fiesta. Але коли був готовий аналог "Форда", Поляков дав команду копіювати Mini Metro. У 1983-му настала черга знімати кальку з Fiat Uno і Peugeot 205, в 1984-му - з Renault 5 ... Так дотягли до 1988-го ...

Для чого це робили? Опитані нами експерти говорять, що спеціально Поляков гальмував роботу ЗАЗу - щоб в Тольятті встигли випустити свою переднеприводную модель 2108 "Супутник" ( "вісімка"). На її доведення витратили величезні суми (близько $ 60 мільйонів): над "вісімкою" працювали не менше десятка фірм з капстран на чолі з Porsche. "Якби наш завод, не маючи ламаного гроша, першим дав країні передньопривідний авто, комусь довелося б за це відповісти", - говорив головний конструктор АвтоЗАЗу Володимир Стешенко (нині покійний).

ЗОВНІШНІСТЬ "ТАВРІЇ" змінювалися шість разів ЗА 12 РОКІВ

Фотогалерея: Як змінювався автомобіль "Таврія"

Досвідчений автомобіль 1970 року по своїми показниками вражає. Передньопривідний з двухдверним кузовом седан мав габарити 3750 х 1580 х 1380мм, базу 2300 мм, масу 800 кг і максимальну швидкість 140 км / год (!). Обладнаний моторами об'ємом 0,9-1,0 літра при потужності 40 і 44 л. с.

У 1973 році побачила світ нова серія автомобілів, схожа на ВАЗ. Маса - 700 кг, габарити 3700 х 1540 х 1370 мм, двигун - об'ємом в 1 літр.

У 1974 році ці прототипи були лише трохи "підредагувати" в частині екстер'єру, а вже через рік світ побачив новий варіант "Таврії". Новинка створювалася в співробітництві з конструкторами ВАЗ, які працювали з моделлю "Ока", - схожість в наявності.

Наступна версія з'явилася після вивчення ЗАЗом авто Ford Fiesta 1976 року - українські варіанти з'явилися на ЗАЗі в 1978-1982 роках. Вони вже ближче до тієї "Таврії", яку ми знаємо. Конструктори експериментували з передньої облицюванням радіатора із пластику, розробили кілька варіантів приладової панелі і деталей інтер'єру. На автомобілі з'явилися формована оббивка стелі, дверей, багажного відділення. До речі, головний конструктор Володимир Стешенко був майже двометрового зросту. При проектуванні "Таврії" він кожен з варіантів салону приміряв на себе. Можливо, з цієї причини на задньому сидінні "Таврії" голова і не впирається в стелю, хоча автомобіль зовні здається дуже маленьким. Правда, місця для ніг ззаду все одно замало.

4 маловідомих фактів про "ТАВРІЮ"


На експорт. Рекламувалася як надекономічний автомобіль

1. Чи могли назвати на честь Леніна

До початку випуску заводчани називали "ЗАЗ-1102" як "Нуль другий", "Перспектива", а в народі - як новий "Запорожець". Керівництво в 87-м оголосило конкурс на кращу назву.

- Я вів тоді в журналі "Україна" щомісячний автомобільний розділ і запросив брати участь в конкурсі читачів, - згадує відомий український автожурналісти Леонід Сапожников. - Прийшов більше сотні пропозицій. Автор одного з них написав наступне:

- Добре було б назвати ПУМА. Силуетом нагадує цього швидкого витонченого звіра, а також ПУМА розшифровується як "Пiвденний-Український Малолiтражній АВТОМОБIЛЯ". Але секретар заводського парткому по ідеології сказав, що така назва не піде: "Не наша тварина". Тоді Леонід розгорнув інший лист і сарказмом сказав:

- Ось ідейно бездоганний варіант: ВIЛ, що розшифровується автором як "Володимир Iллiч Ленiна". І в той же час "вiл", тобто "віл", тварина як не можна більш наше ... Але в конкурсі перемогла пропозиція одного з заводчан - "Таврія". За це, до речі, він отримав приз - один з перших автомобілів, які зійшли з конвеєра.

2. заправляти від кишенькової запальнички

"Таврія" відразу позиціонувалася як виключно економічний автомобіль. У 1989 році Мінавтопрому СРСР був випущений рекламний ролик для західного ринку, в якому водій заправляє "Таврію" з своєї запальнички. Перші машини, як згадує Леонід Сапожников, розходилися як гарячі пиріжки - для покупки потрібно було стояти в черзі декілька років. Широкому поширенню цих досить сучасних на той момент і вдалих за конструкцією автомобілів завадив розпад Союзу і що послідувала за ним економічна плутанина. Так, на початку 90-х, коли до нас хлинув величезний потік беушних і відносно дешевих іномарок, ніхто на радянський автопром навіть дивитися не хотів.

ВІДЕО: Як рекламували "Таврію" на експорт

3. Оснащувалася моторами від "Фіата" і "ВАЗ"

На початку двохтисячних на ринку пробували продавати модифікацію з двигуном від FIAT 903 потужністю 45 к.с. і 4-ступінчастою КПП. Мала потужність, дорожнеча запасних частин і труднощі з їх пошуком виправдовували низьку витрату палива, тому такий мотор не пішов. Не менша рідкість і дрібносерійне випускається версія з двигуном ВАЗ-2108: таких машин було продано зовсім мало через високу ціну. Адже крім двигуна і КПП також обов'язкове встановлення підвіски від 2108.

ВІДЕО: "Славута Люкс". Відео огляд

4. Повністю провалила краш-тест

У 2004 році російське видання "Авторевю" провело краш-тест автомобіля ЗАЗ-1103 "Славута". Результати випробування були жахливими. Головний редактор "Авторевю" Михайло Подорожанскій назвав цей автомобіль найнебезпечнішим із продаваних у світі. Однак твердження це - спірне. Адже на "Таврії" особливо не розженешся, відповідно, кривавих аварій відомо мало.

ВІДЕО: Краш-тест ЗАЗ "Славута"

ОДИНОКИЙ КАБРІОЛЕТ ЗАЗ-110260 "ТАВРІЯ"


Концепт. Не пішов у серію через фінансові проблеми заводу

Ця модифікація була спроектована Науково-технічним центром "ЗАЗ-автотехніка" на початку 1990-х для поставки на експорт. Однак все було створено три екземпляри кабріолета (у заводу не було грошей), подальша доля яких невідома. Можливо, їх розібрали на металобрухт після участі в кількох виставках. Цікаво, що на етапі розробки моделі був привласнений індекс ЗАЗ-110260, але оскільки автомобіль так і не пішов у серію, цей індекс згодом було присвоєно вантажопасажирські хетчбеку.

В цей же період було виготовлено і ще одна незвичайна модифікація "Таврії", примітна незвичайним розташуванням дверей. Їх було чотири, але дві - по правому борту, одна (водійська) - по лівому і одна багажна (ззаду).

МОДЕЛЬ ДЛЯ РАЛІ "ПАРИЖ-Дакар"


Спортваріант. До "Дакара" так і не доїхав

Машина створювалося з ініціативи інженерів, дизайнерів, гонщиків і випробувачів Науково-дослідного автомобільного і автомоторного інституту в 1989 році для участі в ралі. За основу був узятий кузов від "Таврії" зі зрізаними передньою і задньою частинами. Використовувався мотор від ВАЗ 2106 об'ємом 1,6 л потужністю 180 к.с. (З турбіною) і повноприводна трансмісія.

ОСТАННЯ СПРОБА ДИЗАЙНЕРІВ


Концепт. Далі макета ЗАЗ-1104, на жаль, справа не дійшла

У 1990-х група молодих інженерів розробила принципово нову компоновку, каркас кузова і окремих вузлів. Було виготовлено пластиліновий повнорозмірний макет (дизайнер В. Кряжев) і посадковий макет з регульованим блоком педалей і кермом. Але на завод на той час прийшли корейці і, як висловився один заводчанин, "видали викрутки для освоєння нових технологій".

ПРИЧИНИ КРАХУ - ЗАПЧАСТИНИ І еконормам

Корейці, прийшовши в 98-му році на ЗАЗ, вирішили внести в авто понад 800 конструктивних змін. Але далі проекту справа не пішла - концерн "ДЕУ" збанкрутував, а ЗАЗ обмежився фейсліфтингом. В результаті такі "хвороби", як "глючная" електрика, слабка система охолодження і ламкий трос зчеплення залишилися - винні неякісні комплектуючі від російських постачальників. Часті поломки принесли авто погану славу. Другий удар по автомобілю - подорожчання, пов'язане з введенням норм "Євро-2". Установка інжектора замість карбюратора підвищила ціну з $ 2,5-3,5 до 5-6 тис., Які, з падінням гривні в 2008 році, перетворилися в 39-50 тис. Грн. Але і ця ціна - трохи вище собівартості. В результаті "Таврію-Славуту" знімають з виробництва.

ЗАМІНА "ТАВРІЇ": "КИТАЙЦІ" І "ІНДУСИ"


Chery A13. Авто класу "Ланоса" - в 2,5 рази дорожче "Славути"

Місце "Славути" на конвеєрі займе автомобіль Chery Forza на базі моделі A13 за 84 тис. Грн. Новинка представлена ​​з двигуном 1,5 л (109 к.с.) в кузові седан і хетчбек. Але, погодьтеся, це в два рази дорожче "Таврюші" - цю ринкову нішу A13 не займе.

ВІДЕО: Chery A13 замінить "Таврію"


Tata Nano. "Індус" на третину і дорожче, і менше, і слабкіше "Таврії"

Хто тоді? Можливо, це буде індійський Tata Nano за 45 тис. Грн. з 33-сильним мотором, який, як обіцяють, з'явиться в 2011 році. Але він гірше "Славути" - занадто малий і майже без багажника.

ВІДЕО: Конкурент нашої "Таврії" - Tata Nano

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "" Таврія ": останній із" Запорожців "". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Бовсуновський Владислав

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Дякуємо! Повідомлення відправлено.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

"Таврія": останній із "Запорожців"

17 грудня 2010, 10:13 Переглядів:

Історія "Таврії" закінчилася.

"Таврію" може дозволити собі кожен мужик, якщо він не алкоголік і хоче їздити ", - ця фраза, почута мною від майстра на одній з київських СТО, якнайкраще характеризує останній український автомобіль і, мабуть, самий народний.

"Таврію" лаяли, ганили, називали "консервною банкою", "конструктором на колесах", про неї складали анекдоти і ... купували. Так, це не автомобіль мрії, але за ті гроші, що за нього просили і просять, на ринку більше просто нічого немає.

Незважаючи на настільки образливі епітети, я візьму на себе сміливість стверджувати, що "Таврюша" є одним з найкращих авто в світі. Природно, для свого класу і віку. Адже мало хто знає, що розробили цю модель ще на початку 70-х і, якби її випуск був початий в той час, я впевнений, машина стала б бестселером в усіх країнах Варшавського договору. Посудіть самі: економічний, ремонтопридатний, дуже дешевий і разом з тим повноцінний автомобіль для сім'ї. Так, в "Таврію" майже без складнощів можна посадити 5 чоловік і при цьому заповнити багажник, наприклад, урожаєм з дачі. І все це - за 39 тис. Грн. (3,5 тис. євро ). Дешевше автомобіля не було не тільки в Україні, а й у всій Європі. На жаль, останню версію "Таврії" - "Славуту", знімають з виробництва в січні 2011-го. Чому так сумна доля "Таврії" і що прийде їй на зміну?

РОЗРОБКУ "ТАВРІЇ" гальмується через МОСКВИ


Політика. "Таврію" намагалися змусити копіювати з "Фієсти"

У це складно повірити, але нинішню "Таврію" проектували на голому ентузіазмі. Справа в тому, що Мінпром СРСР "Чи не давав такої вказівки", відповідно, не було і грошей. У конструкторському бюро її називали "Перспективою", а робили авто з підручних засобів. Спочатку модель являла собою "Запорожець" з двома двигунами - попереду і ззаду. Але конструктори ставили перед собою головне завдання: розробити першу в СРСР систему переднього приводу і створювали все нові і нові варіанти. "Перспектива" була доведена до розуму лише в 1978 році - тоді завод і отримав завдання спроектувати ЗАЗ -1102 на її основі. Створив витончений і динамічний силует, добре відомої нам "Таврії", тодішній головний дизайнер заводу, харків'янин Ігор Гальчинський. Над десятком досвідчених відразу почали виробляти випробування на радянських дорогах - від півночі Сибіру до пустелі Каракуми.

Але роботи над автомобілем раптово були припинені за командою згори - міністр автопромисловості Володимир Поляков, в минулому генеральний директор АвтоВАЗу, наказав робити копію Ford Fiesta. Але коли був готовий аналог "Форда", Поляков дав команду копіювати Mini Metro. У 1983-му настала черга знімати кальку з Fiat Uno і Peugeot 205, в 1984-му - з Renault 5 ... Так дотягли до 1988-го ...

Для чого це робили? Опитані нами експерти говорять, що спеціально Поляков гальмував роботу ЗАЗу - щоб в Тольятті встигли випустити свою переднеприводную модель 2108 "Супутник" ( "вісімка"). На її доведення витратили величезні суми (близько $ 60 мільйонів): над "вісімкою" працювали не менше десятка фірм з капстран на чолі з Porsche. "Якби наш завод, не маючи ламаного гроша, першим дав країні передньопривідний авто, комусь довелося б за це відповісти", - говорив головний конструктор АвтоЗАЗу Володимир Стешенко (нині покійний).

ЗОВНІШНІСТЬ "ТАВРІЇ" змінювалися шість разів ЗА 12 РОКІВ

Фотогалерея: Як змінювався автомобіль "Таврія"

Досвідчений автомобіль 1970 року по своїми показниками вражає. Передньопривідний з двухдверним кузовом седан мав габарити 3750 х 1580 х 1380мм, базу 2300 мм, масу 800 кг і максимальну швидкість 140 км / год (!). Обладнаний моторами об'ємом 0,9-1,0 літра при потужності 40 і 44 л. с.

У 1973 році побачила світ нова серія автомобілів, схожа на ВАЗ. Маса - 700 кг, габарити 3700 х 1540 х 1370 мм, двигун - об'ємом в 1 літр.

У 1974 році ці прототипи були лише трохи "підредагувати" в частині екстер'єру, а вже через рік світ побачив новий варіант "Таврії". Новинка створювалася в співробітництві з конструкторами ВАЗ, які працювали з моделлю "Ока", - схожість в наявності.

Наступна версія з'явилася після вивчення ЗАЗом авто Ford Fiesta 1976 року - українські варіанти з'явилися на ЗАЗі в 1978-1982 роках. Вони вже ближче до тієї "Таврії", яку ми знаємо. Конструктори експериментували з передньої облицюванням радіатора із пластику, розробили кілька варіантів приладової панелі і деталей інтер'єру. На автомобілі з'явилися формована оббивка стелі, дверей, багажного відділення. До речі, головний конструктор Володимир Стешенко був майже двометрового зросту. При проектуванні "Таврії" він кожен з варіантів салону приміряв на себе. Можливо, з цієї причини на задньому сидінні "Таврії" голова і не впирається в стелю, хоча автомобіль зовні здається дуже маленьким. Правда, місця для ніг ззаду все одно замало.

4 маловідомих фактів про "ТАВРІЮ"


На експорт. Рекламувалася як надекономічний автомобіль

1. Чи могли назвати на честь Леніна

До початку випуску заводчани називали "ЗАЗ-1102" як "Нуль другий", "Перспектива", а в народі - як новий "Запорожець". Керівництво в 87-м оголосило конкурс на кращу назву.

- Я вів тоді в журналі "Україна" щомісячний автомобільний розділ і запросив брати участь в конкурсі читачів, - згадує відомий український автожурналісти Леонід Сапожников. - Прийшов більше сотні пропозицій. Автор одного з них написав наступне:

- Добре було б назвати ПУМА. Силуетом нагадує цього швидкого витонченого звіра, а також ПУМА розшифровується як "Пiвденний-Український Малолiтражній АВТОМОБIЛЯ". Але секретар заводського парткому по ідеології сказав, що така назва не піде: "Не наша тварина". Тоді Леонід розгорнув інший лист і сарказмом сказав:

- Ось ідейно бездоганний варіант: ВIЛ, що розшифровується автором як "Володимир Iллiч Ленiна". І в той же час "вiл", тобто "віл", тварина як не можна більш наше ... Але в конкурсі перемогла пропозиція одного з заводчан - "Таврія". За це, до речі, він отримав приз - один з перших автомобілів, які зійшли з конвеєра.

2. заправляти від кишенькової запальнички

"Таврія" відразу позиціонувалася як виключно економічний автомобіль. У 1989 році Мінавтопрому СРСР був випущений рекламний ролик для західного ринку, в якому водій заправляє "Таврію" з своєї запальнички. Перші машини, як згадує Леонід Сапожников, розходилися як гарячі пиріжки - для покупки потрібно було стояти в черзі декілька років. Широкому поширенню цих досить сучасних на той момент і вдалих за конструкцією автомобілів завадив розпад Союзу і що послідувала за ним економічна плутанина. Так, на початку 90-х, коли до нас хлинув величезний потік беушних і відносно дешевих іномарок, ніхто на радянський автопром навіть дивитися не хотів.

ВІДЕО: Як рекламували "Таврію" на експорт

3. Оснащувалася моторами від "Фіата" і "ВАЗ"

На початку двохтисячних на ринку пробували продавати модифікацію з двигуном від FIAT 903 потужністю 45 к.с. і 4-ступінчастою КПП. Мала потужність, дорожнеча запасних частин і труднощі з їх пошуком виправдовували низьку витрату палива, тому такий мотор не пішов. Не менша рідкість і дрібносерійне випускається версія з двигуном ВАЗ-2108: таких машин було продано зовсім мало через високу ціну. Адже крім двигуна і КПП також обов'язкове встановлення підвіски від 2108.

ВІДЕО: "Славута Люкс". Відео огляд

4. Повністю провалила краш-тест

У 2004 році російське видання "Авторевю" провело краш-тест автомобіля ЗАЗ-1103 "Славута". Результати випробування були жахливими. Головний редактор "Авторевю" Михайло Подорожанскій назвав цей автомобіль найнебезпечнішим із продаваних у світі. Однак твердження це - спірне. Адже на "Таврії" особливо не розженешся, відповідно, кривавих аварій відомо мало.

ВІДЕО: Краш-тест ЗАЗ "Славута"

ОДИНОКИЙ КАБРІОЛЕТ ЗАЗ-110260 "ТАВРІЯ"


Концепт. Не пішов у серію через фінансові проблеми заводу

Ця модифікація була спроектована Науково-технічним центром "ЗАЗ-автотехніка" на початку 1990-х для поставки на експорт. Однак все було створено три екземпляри кабріолета (у заводу не було грошей), подальша доля яких невідома. Можливо, їх розібрали на металобрухт після участі в кількох виставках. Цікаво, що на етапі розробки моделі був привласнений індекс ЗАЗ-110260, але оскільки автомобіль так і не пішов у серію, цей індекс згодом було присвоєно вантажопасажирські хетчбеку.

В цей же період було виготовлено і ще одна незвичайна модифікація "Таврії", примітна незвичайним розташуванням дверей. Їх було чотири, але дві - по правому борту, одна (водійська) - по лівому і одна багажна (ззаду).

МОДЕЛЬ ДЛЯ РАЛІ "ПАРИЖ-Дакар"


Спортваріант. До "Дакара" так і не доїхав

Машина створювалося з ініціативи інженерів, дизайнерів, гонщиків і випробувачів Науково-дослідного автомобільного і автомоторного інституту в 1989 році для участі в ралі. За основу був узятий кузов від "Таврії" зі зрізаними передньою і задньою частинами. Використовувався мотор від ВАЗ 2106 об'ємом 1,6 л потужністю 180 к.с. (З турбіною) і повноприводна трансмісія.

ОСТАННЯ СПРОБА ДИЗАЙНЕРІВ


Концепт. Далі макета ЗАЗ-1104, на жаль, справа не дійшла

У 1990-х група молодих інженерів розробила принципово нову компоновку, каркас кузова і окремих вузлів. Було виготовлено пластиліновий повнорозмірний макет (дизайнер В. Кряжев) і посадковий макет з регульованим блоком педалей і кермом. Але на завод на той час прийшли корейці і, як висловився один заводчанин, "видали викрутки для освоєння нових технологій".

ПРИЧИНИ КРАХУ - ЗАПЧАСТИНИ І еконормам

Корейці, прийшовши в 98-му році на ЗАЗ, вирішили внести в авто понад 800 конструктивних змін. Але далі проекту справа не пішла - концерн "ДЕУ" збанкрутував, а ЗАЗ обмежився фейсліфтингом. В результаті такі "хвороби", як "глючная" електрика, слабка система охолодження і ламкий трос зчеплення залишилися - винні неякісні комплектуючі від російських постачальників. Часті поломки принесли авто погану славу. Другий удар по автомобілю - подорожчання, пов'язане з введенням норм "Євро-2". Установка інжектора замість карбюратора підвищила ціну з $ 2,5-3,5 до 5-6 тис., Які, з падінням гривні в 2008 році, перетворилися в 39-50 тис. Грн. Але і ця ціна - трохи вище собівартості. В результаті "Таврію-Славуту" знімають з виробництва.

ЗАМІНА "ТАВРІЇ": "КИТАЙЦІ" І "ІНДУСИ"


Chery A13. Авто класу "Ланоса" - в 2,5 рази дорожче "Славути"

Місце "Славути" на конвеєрі займе автомобіль Chery Forza на базі моделі A13 за 84 тис. Грн. Новинка представлена ​​з двигуном 1,5 л (109 к.с.) в кузові седан і хетчбек. Але, погодьтеся, це в два рази дорожче "Таврюші" - цю ринкову нішу A13 не займе.

ВІДЕО: Chery A13 замінить "Таврію"


Tata Nano. "Індус" на третину і дорожче, і менше, і слабкіше "Таврії"

Хто тоді? Можливо, це буде індійський Tata Nano за 45 тис. Грн. з 33-сильним мотором, який, як обіцяють, з'явиться в 2011 році. Але він гірше "Славути" - занадто малий і майже без багажника.

ВІДЕО: Конкурент нашої "Таврії" - Tata Nano

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "" Таврія ": останній із" Запорожців "". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Бовсуновський Владислав

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?

Виділіть некоректний текст мишкою

Спасибі! Повідомлення надіслано.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Чому так сумна доля "Таврії" і що прийде їй на зміну?
Для чого це робили?
Чому так сумна доля "Таврії" і що прийде їй на зміну?
Для чого це робили?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов