Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Рами: матеріали та виробники

  1. сталь
  2. алюміній
  3. Титан
  4. магній
  5. карбон

Наша сеть партнеров Banwar

Суперечки з приводу того, з якого матеріалу рама краще ведуться постійно Суперечки з приводу того, з якого матеріалу рама краще ведуться постійно. Причому великий оцінки завжди удостоюється той матеріал, з якого виготовлена ​​рама велосипеда сперечальника. Всі згодні, що чим легше, міцніше і довговічніше рама, тим вона краще. Тому при підготовці даного огляду враховувалися думки, як самих виробників, так і професійних велосипедистів, думки експертів по міцності і довговічності конструкцій і матеріалів використовуваних у військовій авіації і на космічних станцій. Тому матеріал вийшов дуже об'єктивним і в той же час викладено просто, без професійних викладок.

Для початку розглянемо характеристики всіх металів з яких виготовляються рами для MTB, це необхідно щоб зрозуміти конструктивні особливості рам виготовлених з кожного матеріалу. Всі помічали наскільки масивніше виглядають рами з алюмінієвих сплавів в порівнянні зі сталевими?

Є у металу такий важливий показник як жорсткість. У стали найвища жорсткість - 30, у алюмінію, в залежності від сплаву, цей показник дорівнює 10-11, а у титану 15-16,5. Чим вище цей показник, тим метал більш стійкий до деформації. Чому ж не всі рами роблять зі сталі? Відповідь ми знаходимо, порівнявши щільність цих металів - від неї залежить вага рами. Чим вище щільність, тим матеріал тежело: у сталі цей показник дорівнює 490, у титану 280, а у алюмінію 168,5. Тобто сталь як в 3 рази важче алюмінію, так і в 3 рази жорсткіше. А титан є «золотою серединою». Але в продажу, як ми бачимо, найчастіше зустрічаються байки з алюмінієвою рамою, а рами з титану взагалі мало хто бачив в живу. Але є і ще один матеріал про який поки не було сказано - карбон. Його ми залишимо на «солодке».
Є у металу такий важливий показник як жорсткість

сталь

Це найпростіший в обробці матеріал, який використовується для гірських велосипедів, чим пояснюється низька ціна велосипедів зі сталевою рамою. Рами з простої Hi-Ten стали робляться в Китаї та Сінгапурі. У перших гірських велосипедів були тільки такі рами.

Крім простий Hi-Ten сталі використовується також Cro-Mo - це хромомолібденові сплави. При виготовленні Cro-Mo рам широко використовується технологія баттінга, тобто стінки труб рами розрізняються по товщині в різних місцях, що дозволяє їх робити як міцніше, так і легше. Але і коштують такі рами помітно дорожче. Рам таких виробляється дуже мало фірмами Kona, Jamis, Marin. Існує технологія, що значно підвищує міцність сталі - «загартовування на повітрі». Особливість технології в тому, що сталь при охолодженні стає міцнішим, а не навпаки, як при звичайній загартуванню.

До переваг гарною (хромомолібденової) сталевої рами відносяться:

  • гасіння вібрації і пом'якшення ударів
  • згинання при вході в поворот, від чого повертати простіше
  • висока міцність і жорсткість
  • довговічність
  • при поломці, легко можна зварити
  • хороший накат

Недоліки сталевої рами:

  • схильність до корозії
  • велика вага
  • не підходять для важких велосипедистів
  • невеликі втрати енергії, витраченої на крутіння педалей, при їзді стоячи

схильність до корозії   велика вага   не підходять для важких велосипедистів   невеликі втрати енергії, витраченої на крутіння педалей, при їзді стоячи

алюміній

Чисто алюмінієвих рам немає - вони варяться зі сплавів з цинком або кремнієм і магнієм, тому що алюміній м'який метал. Існує безліч сплавів: 6061, що 6065, 7000, 7005, 7009T6, 7010T6 і інші. 7000-ні сплави мають лушіе показники по міцності і менше накапліват «втома». Кращими рамами вважаються вироблені фірмою Cannondale (США), також хороші американські рами від GT, Scott, Specialized, Trek, Marin, німецької фірми Wheeler і тайванської Giant.

З цього матеріалу найчастіше роблять рами нетрадиційних форм. Для компенсації низької жорсткості рами роблять великого діаметру, широко використовують баттинг. Але при своїх значних розмірах алюмінієві рами залишаються набагато легше сталевих. Окремо варто сказати про алюмінієві сплави з використанням скандію. Такі рами за характеристиками близькі до титановим, але і процес їх виготовлення набагато складніше.

Переваги алюмінієвої рами такі:

  • низька вага
  • хороша стійкість до корозії
  • витримає велосипедиста будь-якої ваги
  • це більш швидкісні і динамічні рами: простіше набрати швидкість і легше їхати в гору
  • велика чутливість на дорозі
  • агресивний зовнішній вигляд

Недоліки алюмінієвої рами:

  • накопичують втому, від чого ми радимо не користуватися одну раму довше 10 років - може раптово зламатися
  • поганий накат
  • не гасять вібрації
  • погано піддаються ремонту

накопичують втому, від чого ми радимо не користуватися одну раму довше 10 років - може раптово зламатися   поганий накат   не гасять вібрації   погано піддаються ремонту

Титан

Титанові рами використовують в професійному велоспорті. І це не дивно, так як вони поєднують в собі переваги як стали, так і алюмінію, при цьому термін служби складає не один десяток років. Висококласні титанові рами роблять такі фірми, як Wheeler (Німеччина), Mongoose (США). Вони, як і алюмінієві рами, являють собою сплав, але дорожчий: використовується алюміній і ванадій.

Переваги титанової рами:

  • низька вага
  • висока міцність
  • гасіння вібрації і пом'якшення ударів
  • це кращі рами для гонок по сильно пересіченій місцевості
  • не боїться ніякої погоди - не потрібно фарбувати
  • немає корозії
  • складно подряпати
  • термін служби кілька десятків років

Недостакі титанової рами:

  • висока ціна
  • невеликі втрати енергії витраченої на крутіння педалей при їзді стоячи
  • відремонтувати самостійно практично невозвожно

висока ціна   невеликі втрати енергії витраченої на крутіння педалей при їзді стоячи   відремонтувати самостійно практично невозвожно

магній

З нього робляться найлегші на сьогоднішній день рами, але в той же час і самі недовговічні. Виготовляються фірмами Litech (Росія), і Merida (Тайвань). Багато професійних велосипедисти вважають цей матеріал вкрай ненадійним. І дійсно, він мало ще вивчений, але широко застосовується для виготовлення амортизаційних вилок для гірських велосипедів.

Переваги магнієвої рами:

  • найлегші рами
  • висока міцність
  • хороший накат і динаміка

Недоліки магнієвої рами:

  • висока ціна
  • вимагає дбайливого звернення
  • схильна до сильної корозії
  • ресурс 2-3 роки
  • недостатня міцність (за деякими даними)

висока ціна   вимагає дбайливого звернення   схильна до сильної корозії   ресурс 2-3 роки   недостатня міцність (за деякими даними)

карбон

Цей композитний матеріал до сих багато хто вважає ненадійним, а даремно. Роблять хороші карбонові рами фірми Trek, Cannondale, GT, Gary Fisher, Klein та інші. Карбон не метал, а вуглепластик - волокна вуглецю, склеєні між собою сильним клеєм (смолою). Це єдиний матеріал в якому можна збільшувати жорсткість не тільки в певному місці рами, а й в певному напрямку, де це потрібно. Конструкції з карбону можна робити будь-якої форми без втрати жорсткості.

Але і карбонові рами бувають різні, мова йде звичайно ж не про сплаві, як з попередніми матеріалах рам. По-перше чим менше смоли використовується для склеювання вуглеволокна, тим рама міцніше. Відбувається це через те, що зазвичай ламаються НЕ волокна, а матриця зі смоли. Велика кількість шарів різноспрямованих волокон також збільшує міцність рами. Карбонові рами бувають складові, в яких карбонові труби з'єднуються металевими вузлами з раму. Але більш досконалими є монококовиє рами, сформовані як єдина деталь - вони і легше, і жесче, і міцніше, і дають можливість створювати стильні рами незвичайної форми.

Переваги карбонової рами:

  • низька вага
  • висока жорсткість конструкції
  • можливість посилити жорсткість в будь-якому напрямку
  • простота виготовлення екзотичних форм
  • довговічність

Недоліки карбонової рами:

  • Дуже дорогі
  • при недостатньо хорошою проектування може легко зламатися
  • карбонові рами небрендових фірм нестійкі до сильних точкових ударів, після яких можливе повне руйнування конструкції
  • слабкі в вузлах, де використовується метал, там же можлива і корозія (НЕ монококовиє рами)
  • не ремонтуються

Ще на основі карбону роблять комбіновані рами, мають просторовий каркас з титану, магнію або алюмінію. За рахунок чого такі рами мають плюси металевих рам і карбонових, але є і зворотне думку. Ходові характеристики таких рам - одні з кращих в світі.

Після такого докладного розгляду, сподіваємося, кожен зможе вибрати з якого матеріалу підійде рама саме йому. І не потрібно ламати голову над питанням: раму якої фірми брати, ми це зробили за вас :) Порадимо новачкам зупинитися все-таки на алюмінієвих, або хромомолібденових рамах. Все-таки титан і карбон - для професійних велосипедистів і вартість таких рам в рази більше.

Якість велосипеда нарівні з рамою залежить від якості комплектуючих, і безперечними лідерами, які випускають їх, є японська фірма Shimano і американська Sram.

Всі статті розділу про вибір гірського велосипеда і його частин.
про автора

Всі помічали наскільки масивніше виглядають рами з алюмінієвих сплавів в порівнянні зі сталевими?
Чому ж не всі рами роблять зі сталі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов