Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Range Rover Sport: Чоловічий характер

  1. Нічого собі малюк ...
  2. Суперсильний
  3. На бездоріжжі править бал ...
  4. Далеко ходити не треба

Наша сеть партнеров Banwar

Машини з Туманного Альбіону завжди тримаються окремо Машини з Туманного Альбіону завжди тримаються окремо. Їх темперамент прихований під маскою холодної зарозумілості. Може, саме цим вони і розбурхують свідомість шанувальників у всьому світі? Aston Martin, Jaguar, Rolls-Royce і Bentley, Land Rover ... Для шанувальників стрімких спорткарів, шикарних лімузинів і справжніх позашляховиків ці імена - ікони.

Range Rover Sport, створений конструкторами Land Rover, багатий, як Range Rover, могутній на бездоріжжі, як Defender, а на асфальті граціозний і швидкий, як Jaguar. У топової модифікації Sport використовує 4,2-літровий «суперпотужний» компресорний силовий агрегат. Саме таку машину ми і взяли на тест.

Нічого собі малюк ...

Незважаючи на зовнішню схожість з Range Rover і дуже схожу назву, Range Rover Sport - повністю самостійна модель, причому побудована на платформі Discovery 3. У нього ж запозичені повноприводна трансмісія, система адаптації до дорожніх умов Terrain Response і пневматична підвіска. Правда, інтегровану в кузов лонжеронну раму вкоротили. В результаті Range Rover Sport вийшов на 45 мм коротше, на 80 мм вже і на 95 мм нижче Discovery. А база зменшилася на 152 мм, що негативно позначилося на обсязі салону, але позитивно - на маневреності. Завалені стійки кузова, решітка радіатора, задні ліхтарі, «зябра» - в зовнішності цього автомобіля все індивідуально.

Посадку в машину полегшує не тільки підніжка, а й те, що після виключення запалення Range Rover Sport присідає. У салоні нас зустрічають дорогі матеріали оздоблення, роздільний клімат-контроль, відмінна інформаційно-розважальна система Harman / Kardon ... Як багато тут всього, проте, все перемикачі та кнопки виявляються під рукою.

До речі, поки не рушили в путь, кіно на кольоровому моніторі можна подивитися. Графіка і якість зображення - супер. Навіть під кутом картинка видно відмінно! А складна трансмісія управляється одним контролером біля селектора АКПП. До того ж всі операції відображаються на тому ж моніторі.

Чудові сидіння з розвиненою бічною підтримкою, похила центральна консоль, що переходить в масивний тунель - можна було б подумати, що знаходишся за кермом спортивного авто, якби не висока «джіперськая» посадка.

Суперсильний

Щоб рушити з місця, не обов'язково знімати машину з «ручника». Він з електроприводом, і варто натиснути на газ, як відпускається сам. З уявній нереальною для такої великої і важкої машини легкістю Range Rover Sport набирає швидкість. Ще б пак, адже при повністю відкритому дроселі в надрах 4,2-літрового мотора буйствують 390 «коней». Завдяки постійному «допінгу», насильно укачувати компресором, вони готові практично з будь-яких оборотів рвонути з нальоту. Максимум крутного моменту (550 Нм) досягається вже при 3500 об / хв, і першу "сотню" машина набирає за 7,6 секунди.

Якщо перевести АКПП в спортивний режим, то при різкому скиданні газу Range переходить на знижену передачу, щоб при подальшому різкому додаванні газу (на виході з повороту або при обгоні) забезпечити максимально швидке прискорення. І все ж деяка заминка в реакції автомобіля при різкій «грі» педаллю акселератора залишається. Стежити за «бігом» стрілок на щитку приладів не дуже зручно - цифри дрібнуваті. Варто перейти в ручний режим перемикання, як з'являється відповідний напис на щитку приладів. Зайве нагадування. І без того номер включеної передачі виводиться великим символом, на відміну від позначень автоматичного режиму роботи коробки - малесенькій літери D і такий же мініатюрної написи Sport. Автоматичну 6-ступінчасту коробкуа ZF налаштовували ті ж люди, що і АКПП на Aston Martin DB9.

Гальмує більш ніж 2,5-тонна «махина» настільки ж легко і невимушено. Сама «заряджена» версія комплектується 4-поршневими передніми гальмами Brembo. Причому швидкість уповільнення набагато вище, ніж відчувається на легковат педалі.

Час, проведений в процесі доведення машини на Нюрбургринзі, не пропало даром. На швидкостях вище 100 км / ч Range Rover Sport присідає, що ще більше підвищує і без того відмінну стійкість автомобіля на асфальті. Машина дуже впевнено справляється з віражами різної крутизни. Геометрія підвіски Range Rover Sport змінена таким чином, що відстань між центрами крену і тяжкості максимально скорочено. Завдяки цьому досягнуті гострота реакцій і «спортивна» керованість. Велику роль в цьому зіграли і колеса. На версію Supercharged встановлюються покришки розмірністю 275/40 R20!

Варто залишити хорошу дорогу, як Range Rover Sport починає чуйно і «нервово» реагувати на дрібні нерівності.

Досить жорстка підвіска дозволяє добре відчувати автомобіль. При різких маневрах на невеликих швидкостях керма часом не вистачає чутливості, що змушує ретельно стежити за кутом повороту керованих коліс. У швидкісних же віражах «бублик» наливається приємним зусиллям (механізм запозичений у Discovery 3, і зусилля зростає зі збільшенням швидкості), реакції стають швидкими і точними, крени мінімальні. Це система придушення крену Dynamic Response «затискає» стабілізатори поперечної стійкості. Крім того, міжосьовий диференціал, який в звичайних умовах ділив момент між осями порівну, починає перерозподіляти його з таким розрахунком, щоб перешкоджати розвитку знесення або заносу. А на все відверті провокації Range Rover Sport жорстко «огризається» системою стабілізації курсової стійкості. Відключати її не будемо, все одно повністю відмовитися від її допомоги не вдасться, і ми підем на бездоріжжі.

На бездоріжжі править бал ...

Від великих вибоїн взагалі тримаємося подалі, оберігаючи диски. І без того на бордюри доводиться підійматися дуже акуратно, інакше низькопрофільна гума продавлюється до диска. Ось і виходить, що позашляховик вимагає занадто дбайливого поводження на нерівностях з гострими краями. Зате енергоємності підвіски з головою вистачає, щоб «ковтати» більш округлі нерівності, скажімо, полів і проселков.

Повноприводна трансмісія з системою адаптації до дорожніх умов Terrain Response дозволяє відчувати себе поза асфальтом майже так само впевнено, як і на ньому. Треба просто вибрати один з режимів, найбільш відповідний дорожніх умов (всього їх, включаючи дорожній, п'ять). Далі Terrain Response в необхідній мірі задіє системи управління двигуном, АКПП, диференціалами, гальмами, а також «протівобуксовкі» і стабілізації. При необхідності машина нагадає про включення зниженого ряду і / або системи безпечного спуску. В результаті Range Rover починає спокійно реагувати на спробу різкого збільшення подачі палива, що допомагає м'яко і акуратно перебиратися через валуни і не буксувати в піску. Він максимально «полегшує» кермо, дозволяючи легко повертати колеса в в'язкому ґрунті або в кам'яній пастці. Заздалегідь завбачливо блокує центральний і задній «діфи». Піднімає кузов на максимальну висоту. Повністю відключає стабілізатори поперченное стійкості, збільшуючи хід підвіски. Якщо ж яке колесо і вивішується, то його момент тут же передається іншим. Через кольоровий дисплей Terrain Response інформує, куди повернені колеса і на скільки кожне з них відхилилося від горизонталі. Про відриві колеса від землі вона теж повідомляє. Загалом, від водія вимагається тільки з розумом підходити до вибору маршруту і виконувати підказки на дисплеї.

Далеко ходити не треба

На бездоріжжі Range Rover Sport не вдарив обличчям у бруд обличчям перед своїми предками. Це дуже серйозний позашляховик. А у версії 4.2 Supercharged він ще й дуже швидкий. Поза всякими сумнівами, більшу частину часу (якщо не постійно) він буде проводити на рівному асфальті, виконуючи роль швидкісного представницького авто. І хоча Range Rover Sport позиціонується як автомобіль для активних подорожей, хороший «апетит» і величезні колеса з низькопрофільною гумою змушують з побоюванням ставитися до подорожей на ньому в глибинку.

думка власникадумка власника

Андрій   Їздить на Range Rover Sport 4 Андрій
Їздить на Range Rover Sport 4.2 Supercharged і BMW Х5 4,6 iS

На мій вибір цієї машини вплинуло бажання їздити на цьому позашляховику. Друга моя машина - BMW Х5 4,6 iS - дуже хороша на високих швидкостях і в далеких поїздках, але тільки на асфальті. Жорсткий, різкий і агресивний BMW Х5 - дуже динамічний і приємний в управлінні автомобіль, але немов створений тільки для тих, хто сидить попереду. А ось Range Rover Sport - консерватор. Він не так добре управляється в повороті, а коробка на початку руху більш «задумлива». Зате на цьому Range можна сміливо відправитися на риболовлю чи полювання. Бездоріжжя і бруд на ньому долати легше. Це автомобіль для забезпечених людей, які люблять агресивний стиль водіння, але при цьому можуть собі дозволити їздити з водієм. Range Rover Sport в рівній мірі хороший і для водія, і для задніх пасажирів. Насправді ця машина не зовсім спортивна. У ній не їдеш, а скоріше пливеш. Сидіння дуже зручні - проводжу за кермом цілий день і ніякої втоми не відчуваю. Втім, в «ікс п'ятому» сидіння виграють за рахунок більшої кількості регулювань, там можна оптимально налаштувати профіль спинки.

RR Sport на 20-дюймових колесах дозволяє відразу долати «лежачих поліцейських», а ось з бровками треба бути обережніше - трохи швидше вискочив на неї і диск пошкодив.

Що мені не подобається в цій машині, так це витрата палива. При моєму стилі водіння середня витрата по місту становить 24,4 л. У BMW Х5 «апетит» скромніше - 21 л. Хоча, якщо зміг купити таку машину, як Range Rover Sport, то і на бензин гроші знайдуться. Правда, незручно, що бак маленький, його обсягу тільки на триста кілометрів вистачає.

ДУМКА

Сергій Лук'янчук   Директор Центру вищої водійської майстерності «Енергія руху» Сергій Лук'янчук
Директор Центру вищої водійської майстерності «Енергія руху»

Строгий дизайн і темні матеріали обробки Range Rover Sport викликають асоціації з міцною військовою машиною. У салоні відчуваєш себе дуже комфортно. Площа скління цілком достатня для забезпечення гарної оглядовості. При проїзді нерівностей відчуваються вібрації, але жорстких пробоїв на кузов немає. Range Rover Sport нагадує добре збалансовану легкову машину. Тільки сидиш вище.

Автомобіль практично не крениться і дуже стійкий. При найменшій втраті курсової стійкості в роботу вступає електроніка і починає «душити» двигун. Тому витягати Range Rover Sport газом не виходить. Але ж основне завдання системи - допомогти непідготовленому водієві стабілізувати автомобіль. І з цим вона відмінно справляється. Людина ж, що володіє навичками спортивного водіння, швидше за все, буде проти подібного втручання. Втім, кордон, після якої спрацьовує система, можна і відсунути.

Сидіння з хорошою бічною підтримкою і жорстка підвіска дозволяють дуже добре відчувати автомобіль, а значить, швидше і точніше парирувати знесення, занос або ковзання.

Кермо робить велику кількість оборотів, тому при маневруванні їм доводиться багато працювати. Інформативність рульового управління і педалей дуже хороша. Гальма просто відмінні! Автомобіль чудово осаджується з великій швидкості. Правда, і тут електроніка дуже рано вступає в роботу. Хоча ABS налаштована досить комфортно і дозволяє маневрувати в процесі гальмування. Тільки кермо при відхиленнях від курсу в такий момент стає трохи жорсткіше. Але це зовсім не заважає.

ДУМКАДУМКА

Сергій Тарнавський   Головний редактор журналу «Автоцентр» Сергій Тарнавський
Головний редактор журналу «Автоцентр»

Незважаючи на те, що я вже знайомий з великим «Рендж» і Land Rover Discavery, новий Range Rover Sport підніс мені кілька приємних сюрпризів.

По-перше, це об'єднання в одній машині здавалося б несумісних речей: завидною прохідності всюдихода і вибухового спортивного характеру, яким зазвичай відрізняються «Суви» і «Сави», більше «заточені» на асфальт. Проте, британцям це вдалося зробити, хоча для цього і довелося піти на деякі компроміси. Наприклад, для серйозних вилазок на природу або сміливого слалому по бордюрах низькопрофільні спортивні шини краще замінити більш високими і зубастими. Але коли в твоєму розпорядженні такий арсенал можливостей - це дійсно вражає.

По-друге, це дивовижні алгоритми роботи автоматичної КПП, яку «навчили» швидко і досить плавно перемикати передачі і навіть робити «перегазовки»! І це для двигуна з крутним моментом 550 Нм! У спортивному режимі коробка забезпечує реактивний розгін, втискаючи пасажирів в спинки сидінь і забезпечуючи викид адреналіну навіть без переставок і сміливих поворотів. Адже спочатку висока посадка не надто спонукає до різких маневрів. Хоча на полігоні Range Rover Sport зарекомендував себе найкращим чином, дозволяючи їздити агресивно і впевнено - машина майже не крениться в поворотах і чіпко тримається за асфальт.

По-третє, це набір інтелектуальних електронних систем (управління, безпеки, комфорту, інформаційних), користуватися якими досить просто, не вдаючись до тривалих «подорожам» по меню, як оператор комп'ютера. Звичайно, в інструкцію по експлуатації - книгу товщиною майже 5 см доведеться заглянути не один раз, але навіть режими хитромудрого повного приводу і підвіски перемикаються звичайним селектором і клавішами, а брелок програмується натисканням пари кнопок. Та й крім адаптивного круїз-контролю або позашляхової системи Terrain Response, які по максимуму усувають водія від керування, у Range Rover Sport є і більш «гуманні» пристрою, як наприклад, сигналізатор небезпечної дистанції, який звуковим сигналом підказує водієві, що пора гальмувати.

Правда, як завжди буває в житті - за все доводиться чимось розплачуватися. Крім вартості самої машини, це ще й витрата бензину близько 25 літрів на сотню, і обезлюднює через день бак (запас ходу - близько 300 км), і швидко зношуються шини ... Але варто натиснути на педаль газу і включити чудову акустику Harman / Kardon, як про цю «прозі» швидко забуваєш.

Загальні дані

Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4790/1930/1785 Колісна база, мм 2745 Колія передн. / Задн., Мм 1605/1610 Кліренс, мм 172 - 227 Маса споряджений. / повн., кг 2570/3125 Об'єм багажника, л 960/2015 Обсяг бака, л 86,5 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. компресор Расп. і к-ть цил. / кл. на цил. V8 / 4 Обсяг, см куб. 4197 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 287 (390) / 5750 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 550/3500 Трансмісія Тип приводу пост. повний КПП авт. 6-ст. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передн. / Задн. неза. / неза. Підсилювач гідро Шини 275/40 R20 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 225 Розгін 0 - 100 км / ч, з 7,6 Расх. комб., л / 100 км 15,9 Гарантія, років / км 3/100000 Періодичність ТО, км 10000 Вартість ТО, грн. 1897 Ціна тестованого автомобіля 101505 євро Mин. ціна з мотором 4,2 л 92740 євро Мотор: л / мощн., л. с. 4,8 / 360 5,0 / 306 4,5 / 450 Габарити, мм 4665/1870/1720 4780/1910/1815 4780/1930/1700 Колісна база, мм 2820 2915 2855 Обсяг багажника, л 465/1550 550/2050 540/1770 Макс. швидкість, км / год 246 235 266 Розгін 0 - 100 км / ч, з 6,1 6,9 5,6 Расх. комб., л / 100 км 13,5 13,1 15,7 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. проб. 2 / без обмеж. проб. 2 / без обмеж. проб. Мін. вартість 104200 євро 84670 євро 135276 євро

Дмитро Чабан
Фото Сергія Кузьмича

Редакція дякує компанії «Віннер Імпортс Україна» за наданий на тест автомобіль

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Може, саме цим вони і розбурхують свідомість шанувальників у всьому світі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов