Наша сеть партнеров Banwar
Ось де, як не в Росії, може проводитися таке видовищне змагання?
20 травня на 4 кілометрі траси Ростов-Таганрог в 16 разів пройшли унікальні для нашої країни (та й світу, втім, теж) гонки на тракторах «Бізон-Трек-Шоу». Журнал «Вокруг света» навіть включив їх в рейтинг «155 чудес, які потрібно побачити своїми очима» (№ 12, 2016).
Ідея проведення тракторних змагань на кросової трасі належить генеральному директору компанії «Бізон» Сергію Суховенко. Автогонщик зі стажем, призер кубка світу з ралі-рейдів, задумався: якщо вантажівки і позашляховики змагаються, ніж трактори гірше? При звичайній швидкості 40 км / год колісники здатні розганятися до 90 км / год. І як стверджують пілоти - це далеко не межа.
Зазвичай гонка проводиться на початку червня, але в зв'язку з Чемпіонатом світу з футболу FIFA 2018 вона була зрушена на травень. Це, до речі, отримала себе на «Бізон-Трек-Шоу»: все гонщики виступали під прапорами країн-учасниць майбутнього мундіалю. Таким чином в Ростові-на-Дону спробували передбачити майбутнього переможця.
Ось тільки країн-учасниць налічується 32, а гонщиків було заявлено 33. Але вихід з положення був знайдений! Поряд з Росією, Бразилією і Аргентиною, за призові місця боровся і ФК Ростов :)
До речі, його представляв Алі Ахметов (ЗАТ імені Леніна, Ростовська область), який лідирує за кількістю завойованих тракторів. За свою багаторічну участь в гонках він двічі ставав чемпіоном ( «Бізон-Трек-Шоу-2015» і «Бізон-Трек-Шоу 2016»), тричі посідав друге місце і один раз - третє місце. Відповідно, завдяки йому господарство отримало цілих 6 призових тракторів!
Що можна сказати про саму трасі?
Учасникам на швидкості до 100 км / год належало подолати найскладнішу спортивну трасу. Вона помітно збільшилася за час проведення гонок. Зараз її довжина становить понад 15 км. Для порівняння, в 2015 році дистанція дорівнювала 11 км, а, наприклад, в 2008-му вона була всього 8 км. До речі, найдовший етап гонки - 2.5 км (4-ий етап гонки, «Джокер», коли учаснику в зручній для нього послідовності треба проїхати два довгих (червоний) і один короткий (зелений) коло.
Ось ще кілька цікавих фактів про трасу:
• Глибина водної перешкоди залишає 1 метр,
• До 1,5 метрів у висоту стрибають трактори з трампліну,
• Менше 90 ° - кут небезпечних поворотів.
«Бізон-Трек-Шоу 2018» подарував чимало пам'ятних моментів. Так, практично на самому початку гонки відбулося саме видовищне ДТП за всю історію проведення змагання! Важливо відзначити, що все обійшлося без травм - каркаси і ремені безпеки захистили від нещасних випадків.
Так що на майбутньому ЧС з футболу радимо збірним Уругваю і Бразилії бути гранично обережними :) Напевно, у багатьох виникає питання щодо ремонту техніки після таких серйозних ушкоджень. Так ось, все трактора, які постраждали під час гонок, ремонтуються за рахунок організаторів. А ще кожен учасник застрахований на 1 млн рублів.
Ще трохи про технічний регламент. В цілому, правила перегонів не передбачають ніяких технічних обмежень. З кожним роком учасники придумують все нові і нові способи збільшення скороcті, маневреності та стійкості машин. Хтось форсує двигуни гоночних тракторів шляхом установки турбокомпресорів і систем охолодження повітря, що подається, підбором спеціальних форсунок. Змінам також піддаються і коробки передач, і інші елементи конструкції тракторів. З урахуванням всього цього важливо зробити правильний вибір мастильних матеріалів!
RAVENOL виступив в якості технічного партнера декількох учасників гонки. Як вже було сказано раніше, двигуни тракторів значно відрізнялися від стандартних, тому було підібрано рейсинговим моторне масло RAVENOL RHV SAE 20W-60 , Яке виготовляється повністю на основі поліальфаолефінів (ПАТ) з додавання естерів. Дане масло примітно ще і тим, що виготовляється без застосування полімерного загустителя, тому відсутній ефект «просідання» в'язкості. Також RAVENOL RHV 20W-60 має рекордну високотемпературну в'язкість HTHS, яку простонародно звуть «товщиною масляної плівки» при високій температурі. Додайте до всього цього потужний полнозольний пакет присадок і отримаєте одне з кращих в класі гоночних масел від офіційного постачальника Формули-1!
Повернемося до гонки! Видовищності додавав і дощ, через який проходить трасу ставало в рази складніше.
Цього року шоу відвідало більше 30 тисяч глядачів. Серед них були і співробітники RAVENOL!
До речі, в перервах між заїздами для глядачів була підготовлена розважальна програма. Це і парад парад незвичайних транспортних засобів і саморобних машин,
і сценка з автохамамі,
і заїзди даккаровскіх КамАЗа і МАЗу,
а також унікальний трактор-лімузин
і багато іншого!
Кого пророкували в переможці «Бізон-Трек-Шоу 2018»?
У числі фаворитів були Юрій Архипцев (переможець Бізон-Трек-Шоу 2017), Алі Ахметов і Олександр Гречкин.
Ставрополец Юрій Архипцев щосили прагнув повторити минулорічний успіх, але, на жаль, його трактор «закипів» під час 5-го етапу «В гості до сусіда».
На цьому етапі відбувається парний заїзд з вантажем по кільцевій траєкторії з роздільним стартом. Як обважнення виступала так звана господарська будівля, всередині якої знаходилися бетонні плити. При цьому учасникам треба було торкнутися «вудкою» з повітряною кулькою задньої стінки вантажу суперника (в ідеалі - щоб кулька лопнула).
Як зізнався Юрій в інтерв'ю одному зі ЗМІ, сам він не впадає у відчай і в наступному році знову збирається боротися за перше місце.
На жаль, Алі Ахмедова в цей день теж підвела техніка, загорівся двигун.
А ось Олександр Гречкин в результаті і став переможцем гонки! Особливо символічно, що виступав він під прапором Росії.
Більш того, Олександр зараз проходить строкову службу (прим .: морська піхота, Севастополь). Його на тиждень відпустили додому тільки заради участі в «Бізон-Трек-Шоу»! Завдяки перемозі, Олександр почав працювати новий трактор для фермерського господарства свого батька.
Друге місце у В'ячеслава Миронов з Московської області (виступав під прапором Швеції),
а бронзовим призером став Микола Саньков-старший (прим .: в гонці брав участь і його син) з Азовського району, який виступав під французьким прапором.
Ще більше фото є в наших групах в соціальних мережах: vk.com і facebook.com
І в кінці - відеоогляд від RAVENOL:
Ось де, як не в Росії, може проводитися таке видовищне змагання?Автогонщик зі стажем, призер кубка світу з ралі-рейдів, задумався: якщо вантажівки і позашляховики змагаються, ніж трактори гірше?
Що можна сказати про саму трасі?
Кого пророкували в переможці «Бізон-Трек-Шоу 2018»?