Наша сеть партнеров Banwar
На ваз 2110 регулятор тиску палива призначений для того, щоб в будь-якому режимі роботи підтримувалося постійне тиск в паливній системі.
РДТ є мембранний клапан, який встановлюється в паливній рейці. З одного боку на нього здійснюється тиск бензину, з іншого - пружини і повітря з впускного колектора.
Регулятор тиску палива ВАЗ 2110
ознаки поломки
Якщо з якихось причин регулятор тиску палива не виконує свої функції, то зрозуміти це можна за такими ознаками:
- Робота двигуна стала нестійкою, він може почати глухнути, працюючи на холостому ходу, хоча, здавалося б, рівня палива вистачає, все системи справні;
- Колінчастий вал на холостому ходу має підвищені або ж, навпаки - знижені оберти;
- Двигун, що називається, «втрачає прийомистість»;
- Під час руху трапляються провали і ривки в працюючому двигуні;
- Підвищується витрата бензину в порівнянні з тим, що був раніше;
- Підвищується вміст у вихлопі CO і CH;
- Двигун запускається з працею. Хоча це властивість проявляється не завжди.
Якщо регулятор прийшов в повну непридатність, тоді спостерігається підвищення тиску палива. Замість норми для ВАЗ 2110, що становить в межах від 2,5 до 3,3 кг / см2, доходить до 4 - 5 і навіть більше.
Отже, паливний насос подає більше бензину за обсягом, який в повному обсязі згорає, і перевитрата гарантований. Звичайно ж, такого регулятору необхідна заміна, і чим швидше - тим краще.
У разі, якщо регулятор тиску палива не дає потрібного тиску, або просто - не тримає, то нестача рівня тиску палива веде до того, що нормальної подачі не відбувається, і ВАЗ 2110 «задихається», коли потрібно збільшити обороти.
До того ж стартер не може швидко розкрутити двигун, доводиться багато разів його включати.
ДРП
Цілком зрозуміло, що про перевитрату бензину ми в першу чергу дізнаємося за показаннями датчика його рівня. Однак іноді ДУТ також починає брехати, і тоді істинного витрати не впізнати.
Може бути ситуація, коли у вас ще полбака бензину, а ДУТ каже, що паливо майже на нулі. Тобто, плутати вас може сам датчик витрати, і перш, ніж поспішати із заміною регулятора, переконайтеся, що ДРП справний, пам'ятайте, що у ВАЗ 2110 проблеми з ним дуже навіть часті.
Якщо ви помітите, що він прибріхує, можливо-потрібно регулювання, а то і заміна паливного датчика.
Перевірка РДТ
Отже, датчик у вас вже в порядку, але в наявності - перевитрата палива, інші неполадки, які вказують на те, що регулятор барахлить. Насамперед, перевірте його.
Робиться це так:
- Потрібно відкрутити пробку штуцера, що відповідає за контроль тиску палива. Подивіться, якщо кільце ущільнення порвалося або просто перестало бути еластичним, йому (а то і всієї пробці) потрібна заміна;
- Викриття з штуцера золотник, це робиться точно так же, як в будь-який шині;
- За допомогою шинного манометра, закріпленого хомутиком на штуцері, заміряйте тиск при працюючому двигуні. Воно повинно бути в межах норми;
- При від'єднанні вакуумного шланга регулятора, тиск повинен трохи (на 0,2 - 0,5 кгс / см2) підвищуватися. Якщо цього не відбувається, значить, для вашого ВАЗ 2110 вихід один - потрібна заміна РДТ. В середньому ціна стандартного РДТ коливається в районі 300 рублів, аналог РДТ СОАТЕ коштує близько 600 рублів.
заміна РДТ
Проводиться заміна в наступному порядку:
- Потрібно знизити тиск в паливній системі, потім відкрутити гайку, що кріпить паливну трубку до РДТ;
- Відвернути болт ключем «на 10», що кріпить направляючу трубку покажчика рівня масла, зняти її;
- Відкрутити болти, що кріплять РДІ до рампи;
- Вивести з паливної рампи штуцер, зняти РДТ;
- При установці нового регулятора досвідчені автовласники радять змастити ущільнювальні кільця бензином.
В подальшому не забувайте поглядати на датчик рівня палива. При виявленні великої витрати можна запідозрити, що заміна пройшла не зовсім правильно, і необхідно провести її більш акуратно.
Оцініть статтю: Поділіться з друзями!