Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Регулятор тиску: тиск повітря завжди в нормі

  1. Призначення і місце регулятора тиску пневмосистеми
  2. Регулятор тиску ЗІЛ, КАМАЗ, МАЗ, УРАЛ, КРАЗ, ЛІАЗ з адсорбером 24V з шумоглушників БЕЛОМО
  3. Регулятор тиску ЗІЛ, КАМАЗ, МАЗ, УРАЛ, КРАЗ, ЛІАЗ
  4. Регулятор тиску ЗІЛ, КАМАЗ, МАЗ, УРАЛ, КРАЗ, ЛІАЗ ПААЗ
  5. Регулятор тиску ГАЗ-2217 гальм (ВАТ ГАЗ)
  6. Регулятор тиску ЗІЛ, КАМАЗ, МАЗ, УРАЛ, КРАЗ, ЛІАЗ Рааз
  7. Регулятор тиску ГАЗ, ПАЗ з адсорбером 12В БЕЛОМО
  8. Регулятор тиску ГАЗ-2217 гальм в зборі (ВАТ ГАЗ)
  9. Регулятор тиску ЗІЛ, КАМАЗ, МАЗ, УРАЛ, КРАЗ, ЛІАЗ з адсорбером 24V БЕЛОМО
  10. Регулятор тиску МТЗ таїмо
  11. Регулятор тиску ЗІЛ, КАМАЗ, МАЗ, УРАЛ, КРАЗ, ЛІАЗ SORL
  12. Пристрій і принцип роботи регулятора тиску
  13. Типи і застосовність регуляторів тиску
  14. Регулювання і основні несправності регулятора тиску

Наша сеть партнеров Banwar

У вантажних автомобілях використовується пневматична система, яка забезпечує роботу гальмівної системи і багатьох інших механізмів. До складу пневмосистеми входить безліч компонентів, серед яких особливу роль відіграє регулятор тиску. Про регуляторі тиску, його пристрої, принцип роботи, застосування і несправності читайте в даній статті.

Призначення і місце регулятора тиску пневмосистеми

На вітчизняних і зарубіжних вантажних автомобілях широко використовується пневматична гальмівна система, яка також постачає стисненим повітрям і ряд інших вузлів і агрегатів - систему управління самосвальной платформою, зчеплення, звуковий сигнал і т.д. Всі ці компоненти побудовані таким чином, що нормально працюють вони тільки в певному діапазоні тисків, і якщо тиск вийде за межі цього діапазону (стане більше або менше), то їх робота стане неможливою. А зайве підвищення тиску і зовсім загрожує поломками.

Тому пневматична система вантажних автомобілів повинна мати компонент, який забезпечував би постійна підтримка тиску повітря в межах робочого діапазону. Вирішує це завдання простим по влаштуванню і принципу роботу вузол - регулятор тиску . Регулятор тиску виконує три функції:

  • Відключає компресор від пневматичної системи в разі, якщо тиск в ній досягає максимально допустимої величини;
  • Підключає компресор до пневматичної системі в разі, якщо тиск в ній падає нижче мінімально допустимої величини;
  • Захищає пневматичну систему від надмірного зростання тиску в разі, якщо з тих чи інших причин компресор не був відключений при досягненні максимально допустимого тиску (виробляє аварійне скидання тиску).
  • У вантажних автомобілях використовується пневматична система, яка забезпечує роботу гальмівної системи і багатьох інших механізмів

    Регулятор тиску ЗІЛ, КАМАЗ, МАЗ, УРАЛ, КРАЗ, ЛІАЗ з адсорбером 24V з шумоглушників БЕЛОМО

    7 860 ₽
  • Регулятор тиску ЗІЛ, КАМАЗ, МАЗ, УРАЛ, КРАЗ, ЛІАЗ

    1 750 ₽
  • Регулятор тиску ЗІЛ, КАМАЗ, МАЗ, УРАЛ, КРАЗ, ЛІАЗ ПААЗ

    2 720 ₽
  • Регулятор тиску ГАЗ-2217 гальм (ВАТ ГАЗ)

    3 800 ₽
  • Регулятор тиску ЗІЛ, КАМАЗ, МАЗ, УРАЛ, КРАЗ, ЛІАЗ Рааз

    4 260 ₽
  • Регулятор тиску ГАЗ, ПАЗ з адсорбером 12В БЕЛОМО

    7 720 ₽
  • Регулятор тиску ГАЗ-2217 гальм в зборі (ВАТ ГАЗ)

    4 660 ₽
  • Регулятор тиску ЗІЛ, КАМАЗ, МАЗ, УРАЛ, КРАЗ, ЛІАЗ з адсорбером 24V БЕЛОМО

    7 580 ₽
  • Регулятор тиску МТЗ таїмо

    4 100 ₽
  • Регулятор тиску ЗІЛ, КАМАЗ, МАЗ, УРАЛ, КРАЗ, ЛІАЗ SORL

    2 500 ₽

У більшості вітчизняних вантажних автомобілів і автобусів діапазон тисків наступний:

  • Мінімальний робочий тиск, при якому відбувається підключення компресора до пневмосистеме - 600-650 кПа (6-6,5 атмосфер);
  • Максимальний робочий тиск, при якому відбувається відключення компресора від пневмосистеми - 730-800 кПа (7,3-8 атмосфер);
  • Максимально допустимий тиск, при якому проводиться скидання тиску - 1000-1300 кПа (10-13 атмосфер).

Регулятор тиску - важлива деталь пневматичної системи будь-якої вантажівки, регулятор в принципі уможливлює роботу пневматики і захищає її від поломок, але при цьому має досить просту конструкцію і принцип роботи.


Пристрій і принцип роботи регулятора тиску

Існує безліч конструкцій регуляторів тиску, проте всі вони побудовані за єдиними принципами і працюють однаково. Якщо говорити коротко, то регулятор тиску - це система клапанів, які здійснюють включення і відключення компресора від пневмосистеми, а також виробляють аварійне скидання тиску.

Зазвичай в регуляторі тиску передбачено чотири клапана:

  • Впускний і випускний клапани - забезпечують включення і відключення компресора до пневматичної системі, дані клапани управляються системою з врівноважує поршня і пружини, що врівноважує, розташованої в спеціальному кожусі;
  • Розвантажувальний клапан - нарівні з уравновешивающим поршнем і пружиною забезпечує управління впускним і випускним клапанами, а також виконує функції запобіжного клапана, що скидає зайвий тиск;
  • Зворотний клапан - запобігає витоку повітря з ресиверів та пневматичної системи при відключенні від неї компресора.

У різних моделях регуляторів кількість і функції клапанів можуть відрізнятися. Так, в деяких регуляторах, які використовуються на автомобілях ЗІЛ, присутні тільки впускний і випускний клапани (які також беруть на себе роль зворотного клапана), а розвантажувальний клапан служить тільки для управління регулятором, але не виконує функції запобіжного клапана. Однак частіше використовуються регулятори тиску, в яких присутні всі чотири описаних вище клапана.

Робота регулятора тиску в загальному випадку зводиться до наступного. При тиску в пневмосистеме, що лежить в межах норми, клапани відкриті таким чином, що повітря від компресора вільно надходить в ресивери та далі - до споживачів. У момент, коли тиск стає занадто високим, впускний і випускний клапани під дією розвантажувального клапана, а також врівноважує поршня і пружини, змінюють шлях повітря від компресора - відключають його від пневмосистеми і направляють в атмосферу. У цей момент зворотний клапан закривається, не допускаючи витікання стиснутого повітря їх ресиверів і зниження тиску в системі. Якщо ж тиск в системі падає нижче норми, то впускний і випускний клапани відкриваються таким чином, що знову направляють повітря від компресора в ресивери.

Якщо з яких-небудь причин компресор не відключився від пневматичної системи при досягненні максимально допустимого тиску, то незабаром спрацює розвантажувальний клапан - він зробить скидання тиску і забезпечить захист компонентів системи від поломок.

Як неважко помітити, встановлений на автомобілі компресор працює постійно, а управління тиском в пневматичній системі здійснюється тільки регулятором тиску. Пов'язано це з тим, що включення і відключення компресора реалізувати набагато складніше, ніж розподілити потік стисненого повітря, та й переривчаста робота значно знижує ресурс компресора.

Необхідно відзначити, що до складу регулятора тиску крім клапанів входить і кілька додаткових компонентів. В першу чергу - повітряні фільтри на вході і виході регулятора, які захищають пневмосистему від попадання в неї твердих частинок від компресора.

Також регулятор може бути оснащений шумоглушників, який знижує рівень шуму при відключенні компресора від пневмосистеми і при аварійному скиданні тиску. Шумоглушитель зазвичай являє собою невелику циліндричну деталь, яка за допомогою нарізного сполучення кріпиться до регулятора з боку розвантажувального клапана. Усередині шумоглушника знаходиться ряд розташованих на певній відстані один від одного пластин, які розбивають проходить через них потік повітря, чим і досягається зниження рівня шуму.


Типи і застосовність регуляторів тиску

Усе регулятори тиску можна умовно розділити на три категорії за типом використовуваних в них клапанів:

  • Регулятори з тарілчастими клапанами;
  • Регулятори з кульковими клапанами;
  • Регулятори з клапанами обох типів.

На сьогоднішній день застосування знаходять всі типи регуляторів, проте найбільшого поширення набули регулятори, в яких використовуються комбінація з кулькових і тарілчастих клапанів. Зазвичай, кульковими виконуються впускний і випускний клапани, а тарілчастими - розвантажувальний і зворотний клапани.

Також всі регулятори можна розділити на дві великі групи:

  • Регулятори, що допускають установку шумоглушника;
  • Регулятори без шумоглушника.

Сьогодні поширені регулятори першого типу, причому багато хто з них надходять у продаж вже з встановленим шумоглушників. Завдяки простоті пристрою і доступності шумоглушника, обладнані їм регулятори практично не відрізняються за ціною від простих регуляторів.

Велика перевага регуляторів тиску полягає в їх універсальності. Один і той же регулятор з однаковим успіхом може застосовуватися практично на всіх моделях вітчизняних вантажівок і автобусів - ЗІЛ, КрАЗ, КАМАЗ, МАЗ, «Урал», ЛіАЗ, ПААЗ і т.д. Однак при установці регулятора на конкретний автомобіль нерідко доводиться проводити деякі регулювання, що не доставляє проблем досвідченим водіям.


Регулювання і основні несправності регулятора тиску

Для забезпечення нормальної роботи пневматичної системи регулятор тиску необхідно регулювати, причому ця може проводитися кілька разів - при ремонті або установці нового регулятора, при заміні окремих вузлів і агрегатів пневмосистеми, при порушенні роботи регулятора з тих чи інших причин, і т.д.

Більшість регуляторів тиску мають два регулювання:

  • Установка мінімального робочого тиску (тобто, тиск включення регулятора) - проводиться за допомогою виведеного назовні болта, який упирається в чашку пружини, що врівноважує. При закручуванні болта пружина стискається, тому мінімальний тиск, при якому відбувається включення регулятора, підвищується, при викручування болта тиск, навпаки, знижується. У деяких моделях регуляторів установка мінімального тиску включення проводиться за допомогою регулювального ковпака, який накриває пружину;
  • Установка максимального робочого тиску (тобто, тиск відключення регулятора) - проводиться різними способами в залежності від моделі регулятора. Зазвичай регулювання полягає в зміні кількості прокладок, укладених між сідлами впускного і випускного клапана, або під пружиною розвантажувального клапана.

Регулювання проводиться за рекомендаціями виробника автомобіля, контроль діапазонів тиску здійснюється за манометром на приладовій панелі. Також необхідно оцінювати періодичність, з якою компресор підключається і відключається від пневматичної системи (кожне відключення проявляється характерним шипінням повітря).

З плином часу в регуляторі тиску можуть виникати несправності, найбільш часто зустрічаються такі проблеми:

  • Знос клапанів;
  • Засмічення каналів;
  • Засмічення фільтрів;
  • Просідання або поломка пружин;
  • Поломка різних компонентів регулятора.

Всі несправності так чи інакше проявляються погіршенням роботи регулятора, зміною діапазону робочих тисків з неможливістю їх регулювання, або повним виходом з ладу цього вузла, а разом з ним - і непрацездатність пневматичної системи. Визначити поломку можна тільки після зняття і розбирання регулятора тиску. У разі засмічення каналів або фільтрів регулятор можна легко привести в робочий стан, проте в разі зносу і поломок деталей простіше придбати і встановити новий регулятор.

Для забезпечення надійної роботи пневматичної системи автомобіля слід періодично перевіряти регулятор тиску , А в разі необхідності - проводити встановлення меж діапазону робочого тиску. В цьому випадку пневматичні системи автомобіля будуть працювати довго і надійно, забезпечуючи необхідні експлуатаційні характеристики і безпеку.


 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов